Vibro shape- apua kokeilleilta

alliska

Elikkäs juuri sain kokeille Tuon Vibro shape laitteen (käytetyn) mutta siitä olivat käyttöohjeet kadonneet jonnekkin matkan varrella. voisiko joku laitetta kokeillesta kertoa, tuleeko laitteen kanssa käyttää jotain rasvaa tms. siis hierottuna iholle ennen laitteen käyttöä? Niin ja voiko laitetta käyttää vaatteiden esim. topin päällä?

Ps. Niille jotka aikovat tulla valittamaan että ei toi laite oikeasti toimi tms, niin niille vaan tiedoksi että mulla on kyllä täysin selvää mihin laite on kykenevä, eikä mulla tosiaankaan oo mitään korkeita odotuksia laitteelta tyyliin et laihtusin heti 10 kiloa tai muuta. Mielenkiinnosta haluan vain kokeilla.

5

4487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta voisitko

      sitte laittaa tuloksista ja kokemuksista jotain tänne? mulla kiinnostaa oikeesti auttasko se selluun, koska ei tuo ideana ole aivan tuulesta temmattu. olen kokeillut kupit ja voiteet ja liikuntaa ja ruokavalion muuttamista (vaikka sitä paljoa ei voi muuttaa, muuten en sais enää syödä mitään :) )

      • Nimetön

        Pistettäskö tytöt pystyyn sellu -jengi ;D

        Mulla on aina ollu ongelmana selluliitti vaikka olenkin ihan solakka 165/54kg. Jalat on oikeesti muhkurat.

        Nyt on alannut tosissaan etomaan joten otin härkää sarvista. Aina kun vain pääsen lähden sauvakäveleen (näin kolmikymppisenä se on jo ihan katu-uskottavaa ;). Nyt tilasin yves rocerilta selluliitti voiteita. Jumppailen joka päivä ja koitan ahmia rehuja.

        Tuetaan toisiameja kerrotaan kokemuksia tänne, jookosta.

        Nuo vimpulat kyllä myös kiinnostaa. Onkohan siitä tärinävyöstä a vastaavasta sauna sellaisesta apua. Onko joku kokeillut?

        Jossu


    • tylleröinen

      Reilu kuukaus sit tilasin 2 Vibra tonea Twinsiltä ja palautin ne kuukauden kokeilun jälkeen ku ei niis ollu tehoja mun mielestä tarpeeks, mut onneks en luopunu ajatuksesta kokonaan ku joku oli kokeillu myöskin näit molempia ja sano et Vibro shape on tehokkaampi ja sitä se tosiaanki on, et tän härvelin pidän taatusti vaik vasta pari pv kokeillu. En ole käyttänyt minkään voiteen kans mut mikspä sinne ei vois sitäki alle työntää. yli puolituntia kerral ei saa sitä käyttää ku sit se voi ylikuumeta ja sen pitää antaa jäähtyä yli 0,5h.
      Vihree valo kun palaa niin sillo siin on automaatti ohjelma päällä, mä jumputtelen punasel ku sillo saa ite tehon säädettyä ja se on tietenki täysil =)Ite pidän sen 2x 10min samas paikas ja sit annan härvelin huilata ja sit ku taas on sopiva hetki laitan uuteen paikkaan. Muutenki parempi ku Vibro shape et ei tosiaankaan sama asia kumman hommaa.

      • Sellu-Ellu

        Ite hommasin juuri tuon tonen. Voi masis os tää onkin ihan kökkönen. Itellänikin tuli kyllä aluksi mieleen, että onko tarpeeksi tehoja mutta kyl tää ihan kivasti tutisee ;). Onko tuo toine sitten tosiaanpaljoki paree. Laitahan tuloksii ja tuu mukaan Sellu jengiin ;)


    • Anonyymi

      Siinä täristimessä on paljon varoituksija, osteoporoosi ista ym. Että miten olette ottaneet varoitukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe