Elikkäs juuri sain kokeille Tuon Vibro shape laitteen (käytetyn) mutta siitä olivat käyttöohjeet kadonneet jonnekkin matkan varrella. voisiko joku laitetta kokeillesta kertoa, tuleeko laitteen kanssa käyttää jotain rasvaa tms. siis hierottuna iholle ennen laitteen käyttöä? Niin ja voiko laitetta käyttää vaatteiden esim. topin päällä?
Ps. Niille jotka aikovat tulla valittamaan että ei toi laite oikeasti toimi tms, niin niille vaan tiedoksi että mulla on kyllä täysin selvää mihin laite on kykenevä, eikä mulla tosiaankaan oo mitään korkeita odotuksia laitteelta tyyliin et laihtusin heti 10 kiloa tai muuta. Mielenkiinnosta haluan vain kokeilla.
Vibro shape- apua kokeilleilta
6
5474
Vastaukset
- mutta voisitko
sitte laittaa tuloksista ja kokemuksista jotain tänne? mulla kiinnostaa oikeesti auttasko se selluun, koska ei tuo ideana ole aivan tuulesta temmattu. olen kokeillut kupit ja voiteet ja liikuntaa ja ruokavalion muuttamista (vaikka sitä paljoa ei voi muuttaa, muuten en sais enää syödä mitään :) )
- Nimetön
Pistettäskö tytöt pystyyn sellu -jengi ;D
Mulla on aina ollu ongelmana selluliitti vaikka olenkin ihan solakka 165/54kg. Jalat on oikeesti muhkurat.
Nyt on alannut tosissaan etomaan joten otin härkää sarvista. Aina kun vain pääsen lähden sauvakäveleen (näin kolmikymppisenä se on jo ihan katu-uskottavaa ;). Nyt tilasin yves rocerilta selluliitti voiteita. Jumppailen joka päivä ja koitan ahmia rehuja.
Tuetaan toisiameja kerrotaan kokemuksia tänne, jookosta.
Nuo vimpulat kyllä myös kiinnostaa. Onkohan siitä tärinävyöstä a vastaavasta sauna sellaisesta apua. Onko joku kokeillut?
Jossu
- tylleröinen
Reilu kuukaus sit tilasin 2 Vibra tonea Twinsiltä ja palautin ne kuukauden kokeilun jälkeen ku ei niis ollu tehoja mun mielestä tarpeeks, mut onneks en luopunu ajatuksesta kokonaan ku joku oli kokeillu myöskin näit molempia ja sano et Vibro shape on tehokkaampi ja sitä se tosiaanki on, et tän härvelin pidän taatusti vaik vasta pari pv kokeillu. En ole käyttänyt minkään voiteen kans mut mikspä sinne ei vois sitäki alle työntää. yli puolituntia kerral ei saa sitä käyttää ku sit se voi ylikuumeta ja sen pitää antaa jäähtyä yli 0,5h.
Vihree valo kun palaa niin sillo siin on automaatti ohjelma päällä, mä jumputtelen punasel ku sillo saa ite tehon säädettyä ja se on tietenki täysil =)Ite pidän sen 2x 10min samas paikas ja sit annan härvelin huilata ja sit ku taas on sopiva hetki laitan uuteen paikkaan. Muutenki parempi ku Vibro shape et ei tosiaankaan sama asia kumman hommaa.- Sellu-Ellu
Ite hommasin juuri tuon tonen. Voi masis os tää onkin ihan kökkönen. Itellänikin tuli kyllä aluksi mieleen, että onko tarpeeksi tehoja mutta kyl tää ihan kivasti tutisee ;). Onko tuo toine sitten tosiaanpaljoki paree. Laitahan tuloksii ja tuu mukaan Sellu jengiin ;)
- Anonyymi
Siinä täristimessä on paljon varoituksija, osteoporoosi ista ym. Että miten olette ottaneet varoitukset.
- Anonyymi
Nyt ei selvinnyt oko vibra shaker,ista jotain hyötyä. Olen 71 v. Mies joka kävelee vuosittain toista tuhatta kilometriä vuodessa. Ongelmani on että tehoaako se , esim . Lihaksien ( rasvan) vähentämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244332Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132968Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141239Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43965Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22950PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117793Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38766- 37754
- 107719
- 135677