Elikkäs juuri sain kokeille Tuon Vibro shape laitteen (käytetyn) mutta siitä olivat käyttöohjeet kadonneet jonnekkin matkan varrella. voisiko joku laitetta kokeillesta kertoa, tuleeko laitteen kanssa käyttää jotain rasvaa tms. siis hierottuna iholle ennen laitteen käyttöä? Niin ja voiko laitetta käyttää vaatteiden esim. topin päällä?
Ps. Niille jotka aikovat tulla valittamaan että ei toi laite oikeasti toimi tms, niin niille vaan tiedoksi että mulla on kyllä täysin selvää mihin laite on kykenevä, eikä mulla tosiaankaan oo mitään korkeita odotuksia laitteelta tyyliin et laihtusin heti 10 kiloa tai muuta. Mielenkiinnosta haluan vain kokeilla.
Vibro shape- apua kokeilleilta
6
5243
Vastaukset
- mutta voisitko
sitte laittaa tuloksista ja kokemuksista jotain tänne? mulla kiinnostaa oikeesti auttasko se selluun, koska ei tuo ideana ole aivan tuulesta temmattu. olen kokeillut kupit ja voiteet ja liikuntaa ja ruokavalion muuttamista (vaikka sitä paljoa ei voi muuttaa, muuten en sais enää syödä mitään :) )
- Nimetön
Pistettäskö tytöt pystyyn sellu -jengi ;D
Mulla on aina ollu ongelmana selluliitti vaikka olenkin ihan solakka 165/54kg. Jalat on oikeesti muhkurat.
Nyt on alannut tosissaan etomaan joten otin härkää sarvista. Aina kun vain pääsen lähden sauvakäveleen (näin kolmikymppisenä se on jo ihan katu-uskottavaa ;). Nyt tilasin yves rocerilta selluliitti voiteita. Jumppailen joka päivä ja koitan ahmia rehuja.
Tuetaan toisiameja kerrotaan kokemuksia tänne, jookosta.
Nuo vimpulat kyllä myös kiinnostaa. Onkohan siitä tärinävyöstä a vastaavasta sauna sellaisesta apua. Onko joku kokeillut?
Jossu
- tylleröinen
Reilu kuukaus sit tilasin 2 Vibra tonea Twinsiltä ja palautin ne kuukauden kokeilun jälkeen ku ei niis ollu tehoja mun mielestä tarpeeks, mut onneks en luopunu ajatuksesta kokonaan ku joku oli kokeillu myöskin näit molempia ja sano et Vibro shape on tehokkaampi ja sitä se tosiaanki on, et tän härvelin pidän taatusti vaik vasta pari pv kokeillu. En ole käyttänyt minkään voiteen kans mut mikspä sinne ei vois sitäki alle työntää. yli puolituntia kerral ei saa sitä käyttää ku sit se voi ylikuumeta ja sen pitää antaa jäähtyä yli 0,5h.
Vihree valo kun palaa niin sillo siin on automaatti ohjelma päällä, mä jumputtelen punasel ku sillo saa ite tehon säädettyä ja se on tietenki täysil =)Ite pidän sen 2x 10min samas paikas ja sit annan härvelin huilata ja sit ku taas on sopiva hetki laitan uuteen paikkaan. Muutenki parempi ku Vibro shape et ei tosiaankaan sama asia kumman hommaa.- Sellu-Ellu
Ite hommasin juuri tuon tonen. Voi masis os tää onkin ihan kökkönen. Itellänikin tuli kyllä aluksi mieleen, että onko tarpeeksi tehoja mutta kyl tää ihan kivasti tutisee ;). Onko tuo toine sitten tosiaanpaljoki paree. Laitahan tuloksii ja tuu mukaan Sellu jengiin ;)
- Anonyymi
Siinä täristimessä on paljon varoituksija, osteoporoosi ista ym. Että miten olette ottaneet varoitukset.
- Anonyymi
Nyt ei selvinnyt oko vibra shaker,ista jotain hyötyä. Olen 71 v. Mies joka kävelee vuosittain toista tuhatta kilometriä vuodessa. Ongelmani on että tehoaako se , esim . Lihaksien ( rasvan) vähentämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123750MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761970Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821253Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788