Onko monikin mies nähnyt tuon leffan? Kehtaako kukaan edes myöntää, että kattelisi lällynlällynleffoja, jotka on suunnattu kai lähinnä naisille?
Ihana leffa, eikä Meg Ryan vaikuta lainkaan stalkkerilta etsiessään tietokoneelta tietoja miehestä ja jopa vaaniessaan miehen kotinurkilla. Omituista. :)
Uneton Seattlessa
70
1802
Vastaukset
Eihän se tietenkään vaikuta stalkkerilta, koska se on nuori ja nätti nainen. Jos Tom Hanks olisi etsinyt tietokoneelta tietoja, se olisi jo ollut epäilyttävää. Puhumattakaan, että vanha ja ruma mies olisi etsinyt. Eikös olekin omituista...
- Mangusti.
tyttöjen leffan kattelemisesta. =)
Mangusti. kirjoitti:
tyttöjen leffan kattelemisesta. =)
Tom Hanks on suosikkinäyttelijäni. Eivätkä kivekseni surkastu muutaman romanttisen komedian näkemisestä.
- huom.huom.
Ratikkakuski kirjoitti:
Tom Hanks on suosikkinäyttelijäni. Eivätkä kivekseni surkastu muutaman romanttisen komedian näkemisestä.
Tupakointi surkastuttaa, ellei kiveksiä niin veri lakkaa kiertämässä *siellä* :( Se on väistämätöntä.
- Mangusti.
Ratikkakuski kirjoitti:
on myös mun suosikki. Hyvä näyttelijä ja miehenä mun tyyppiä.
Vai että ihan vaan Tomin takia kattelet hömppäleffoja.. Toi pari näyttelee toisessakin saman tyyppisessä leffassa: Sinulle on epostia. huom.huom. kirjoitti:
Tupakointi surkastuttaa, ellei kiveksiä niin veri lakkaa kiertämässä *siellä* :( Se on väistämätöntä.
Hyvä hyvä! Pysyhän vaan terveysterroristi topakkana, niin maailma pelastuu, vaikkei Ratikkakuski pelastuisikaan. (Käväisen tässä välissä parvekkeella...)
- nico-free
Ratikkakuski kirjoitti:
Hyvä hyvä! Pysyhän vaan terveysterroristi topakkana, niin maailma pelastuu, vaikkei Ratikkakuski pelastuisikaan. (Käväisen tässä välissä parvekkeella...)
Ei kestä kiittää. Itse en nyt käy parvekkeella, vaan päätän itse koska menen sinne :D
Mangusti. kirjoitti:
on myös mun suosikki. Hyvä näyttelijä ja miehenä mun tyyppiä.
Vai että ihan vaan Tomin takia kattelet hömppäleffoja.. Toi pari näyttelee toisessakin saman tyyppisessä leffassa: Sinulle on epostia.Minä pidin kylläkin Polttareista, Forrest Gumpista, Pelastakaa sotamies Ryan ja vaikkapa Da Vinci koodista enemmän, muutaman mainitakseni.
Enkä minä ole katsellut hömppäleffoja Tompan vaan naisten takia. ;-)nico-free kirjoitti:
Ei kestä kiittää. Itse en nyt käy parvekkeella, vaan päätän itse koska menen sinne :D
Eikös olisikin mukavaa, jos kaikki ihmiset eläisivät kuin sinä? Paitsi että silloin menettäisit yhden mahdollisuuden tuntea ylemmyyden tunnetta. Ja senhän minä sinulle mieluusti suon.
- yy ja kaa
Ratikkakuski kirjoitti:
Eikös olisikin mukavaa, jos kaikki ihmiset eläisivät kuin sinä? Paitsi että silloin menettäisit yhden mahdollisuuden tuntea ylemmyyden tunnetta. Ja senhän minä sinulle mieluusti suon.
Myös sinä voit edelleen esiintyä marttyyrinä :)
yy ja kaa kirjoitti:
Myös sinä voit edelleen esiintyä marttyyrinä :)
Ihmettelinkin, miksi olo tuntuu niin hyvältä, mutta sehän johtuukin marttyyrin sädäkehästäni.
- Lipputarkastaja
Nykyään molemmista sukupuolista.
- sdfsdgfsfgf
hömpät toimivat krapulassa, miesten 50 km:n hiihdon katsomisen ohella.
- Mangusti.
sä muka miehenä keskittymään kahteen asiaan samaan aikaan? En usko.
- Mpw
Kyllähän esmes joku Sin City on oikein kunnon krapulantappoleffa.
tuli joskus jouluna katottua. Ihan jees leffa noin lällynlällyn leffaks, mieluummin sinulle on postia.
- Mangusti.
kattoo tähän heti perään. :) Oi voi...
- käveleiksentelehtijä
ilmestyy "Sinulle on kompattavaa"?
käveleiksentelehtijä kirjoitti:
Käveleiksentelehtisitkö tiehesi vai jäisitkö komppaamaan?
- adrianleewerkuhn
suminagashi kirjoitti:
äänekäs nauru =D
Sitä se ympärivuorokautinen palstailu teettää.
- käveleiksentelehtijä
Ratikkakuski kirjoitti:
Käveleiksentelehtisitkö tiehesi vai jäisitkö komppaamaan?
tietää etukäteen.
adrianleewerkuhn kirjoitti:
Sitä se ympärivuorokautinen palstailu teettää.
jos noin oireilet =)
- Loistavaa!
käveleiksentelehtijä kirjoitti:
Päivän naurut. Kiitos.
- Mpw
mä sen varmaan nähnyt, mutten muista siitä 'mitään'. Oliks siinä pelissä lapsiakin mukana? Ja oliks ne päähenkilöt vähä sellasia 'riitapukareita' siinä leffan mittaan? Emmä ainakaan sitä muista kuinka se leffa päätty.
Ja joo. Kyllä mä lällyleffoja voin ihan hyvin kattoo, muttei ne ny mitään lemppareita ole.- komppapalowaroitin
Otsikossa tähdellinen kysymys.
- Mpw
komppapalowaroitin kirjoitti:
Otsikossa tähdellinen kysymys.
Otsikossa tähdellinen vastaus.
- Mangusti.
lapsia, muttei päähenkilöt olleet riitapukareita vaan aah, made for each other =).
- Mpw
Mangusti. kirjoitti:
lapsia, muttei päähenkilöt olleet riitapukareita vaan aah, made for each other =).
Kuten huomaat, ettei se oikein oo sitte mieleenpainuva leffa ollut. Mikäs se leffa sit oli jossa ne oli vähä niinku riitapukareita. Oliks se se meilinventtausleffa?
Emmä kyllä siitäkään mitään muista.
(varsinainen romantikko minäkin.perkele) - Mangusti.
Mpw kirjoitti:
Kuten huomaat, ettei se oikein oo sitte mieleenpainuva leffa ollut. Mikäs se leffa sit oli jossa ne oli vähä niinku riitapukareita. Oliks se se meilinventtausleffa?
Emmä kyllä siitäkään mitään muista.
(varsinainen romantikko minäkin.perkele)just se leffa. Osasit näköjään sentään yhdistää juonen oikeisiin näyttelijöihin.
- Mpw
Mangusti. kirjoitti:
just se leffa. Osasit näköjään sentään yhdistää juonen oikeisiin näyttelijöihin.
Näköjään sitä edes jotakin muistaa. Ei siitä kyllä mitään hyötyä, saati edes huvia ole.
katsomuslistalla, jahka kerkeän mennä Anytimen leffavuokraamoon.
Shall we dance on yksi parhaista, sinulle on postia, hiljaiset sillat ja mikä se oli, jossa se kuuluisa näyttelijätär tuli siihen pieneen kirjakauppaan ja sillä alkoi romanssi sen kirjakauppiaan kanssa...- mielitietty
Notthing Hill. Oli tosiaankin hyvä elokuva
mielitietty kirjoitti:
mulla ei tahdo jäädä päähän noi nimet sitten millään, numerot kyllä sitäkin paremmin =)
- Aurinko79-
mielitietty kirjoitti:
Mulla on Notting Hill omana. Sen voi kattoa sellasena iltana kun vähän tuntee olonsa yksinäiseks ja kaipaa muutamia nauruja ja paljon romantiikkaa. Loppuratkasu nyt ei ole yllättävä ja osaa vuorosanat ulkoa mutta tietääpähän mitä saa. Suklaan kanssa sopiva yhdistelmä... :)
- Mangusti.
ihan pro näissä hömppäleffoissa. Mäkään en tunne noita kaikkia... ;)
- Papeete1
Mä en ole nähnyt tota enkä paljoo muitakaan hömppäleffoja. Mä saan niistä näppylöitä :)
Mä tykkään scifistä, actionista ja sotaleffoista.- vänkyrä-nainen
mä saan näppylöitä myös scifi- ja sotaleffoista, et mulle kyllä uppoo oikeastaan vaan
toiminta, trillerit ja kauhu.
Noo, muutama poikkeus on, esim jotkut Hugh Grantin leffat, jotka ovat olleet jostain kumman syystä ihan katsomisen arvoisia =D - Papeete1
vänkyrä-nainen kirjoitti:
mä saan näppylöitä myös scifi- ja sotaleffoista, et mulle kyllä uppoo oikeastaan vaan
Noo, muutama poikkeus on, esim jotkut Hugh Grantin leffat, jotka ovat olleet jostain kumman syystä ihan katsomisen arvoisia =DOn myös mukavaa katteltavaa mutta mä tuppaan pelkään niiden jälkeen aivan älyttömästi joten yksin ei viitsi katsella. Kerran katseltiin joku manaaja ja mies lähti parin päivän päästä pariksi viikoksi saksaan autoja hakeen, ja meikäläinen ei nukkunut yhtään yhtenäkään yönä. Opin sitten äkkiä :D
Jännitysleffathan puuttui mun listasta myös.
Hugh Grant.. en ole tainnut nähdä yhtään sen leffaa, en ainakaan muista.
Mä rakastan scifi/sota/jännitysleffoja joissa on romantiikkaa höysteenä, sitten ei ala ohimoa vihloon liikaa :DD vänkyrä-nainen kirjoitti:
Noo, muutama poikkeus on, esim jotkut Hugh Grantin leffat, jotka ovat olleet jostain kumman syystä ihan katsomisen arvoisia =Dkäsittämättömän ennalta arvattavaa =D
Ensin on pimeää, lattia nitisee, salama lyö taustalla ja sataa vettäm musiikki hiljenee =) Nyt jo tietää, että kohta jostakin komerosta hyökkää örkki :O Sit hullun kova peltinen musiikkiräminä, jota siivittää pyörivä kuva sekunnin ja sitten näytetään örkin arpinen naama ja halinalle vasurissa =)- vänkyrä-nainen
suminagashi kirjoitti:
käsittämättömän ennalta arvattavaa =D
Ensin on pimeää, lattia nitisee, salama lyö taustalla ja sataa vettäm musiikki hiljenee =) Nyt jo tietää, että kohta jostakin komerosta hyökkää örkki :O Sit hullun kova peltinen musiikkiräminä, jota siivittää pyörivä kuva sekunnin ja sitten näytetään örkin arpinen naama ja halinalle vasurissa =)on parasta silti silloin, jos se saadaan aikaan jotenkin luonnollisella tavalla, ilman mitään turhanpäiväisiä efektejä.
on parasta silti silloin, jos se saadaan aikaan jotenkin luonnollisella tavalla, ilman mitään turhanpäiväisiä efektejä.
Tasokas kauhu on ihan jees, mutta 90% on ihan anaalisesta valohelvetistä =)
- Mangusti.
puolestaan oikein mukava fiilis noista leffoista. Katsoin siis Sinulle on postia tuohon perään vielä. :)
Toiminta- ja sotaleffoista tykkään myös, mutta scifi jää vähemmälle.
- sarvikuonokas
Hauskin kohta leffassa oli se ku eka naiset itki jollekin leffalle.. nyyhky..
Sit miehet rupes itkemään jollekin länkkärille. oliko likainen tusina tms. ku joku oli uhrannu itsensä käsikranaatilla =)- vonbagh
Roskahömppää voi katsoa jos haluaa, mutta ei sillä yleis- eikä muunkaan sivistyksen kanssa ole tekemistä.
- sarvikuonokas
vonbagh kirjoitti:
Roskahömppää voi katsoa jos haluaa, mutta ei sillä yleis- eikä muunkaan sivistyksen kanssa ole tekemistä.
Koska tuosta leffasta alkoi romanttisten hömppäkomedioiden 10v kestänyt buumi
- vänkyrä-nainen
sarvikuonokas kirjoitti:
Koska tuosta leffasta alkoi romanttisten hömppäkomedioiden 10v kestänyt buumi
kyllä joskus vuosia sitten. En muista kyl yhtään, millanen se oli.
- besserwisser..
vonbagh kirjoitti:
Hei, kuinkahan moni näistä on kuullut Orson Wellesistä?:D Kuinka moni arvostaa Polanskin ohjaustöitä tai von Trierin viimeaikaisia?
Varmaan tosi moni. *nauraa*
Meg Ryan on hirveä näyttelijä. Inhoan häntä. Uneton Seattlessa on idealtaan söpö, mutta Ryan pilaa pitkälti senkin. - vänkyrä-nainen
besserwisser.. kirjoitti:
Hei, kuinkahan moni näistä on kuullut Orson Wellesistä?:D Kuinka moni arvostaa Polanskin ohjaustöitä tai von Trierin viimeaikaisia?
Meg Ryan on hirveä näyttelijä. Inhoan häntä. Uneton Seattlessa on idealtaan söpö, mutta Ryan pilaa pitkälti senkin.ainakin kaikkia, jotka oon nähnyt.
- Hietakettu
besserwisser.. kirjoitti:
Meg Ryan on hirveä näyttelijä. Inhoan häntä. Uneton Seattlessa on idealtaan söpö, mutta Ryan pilaa pitkälti senkin.se Wellesin poika jotenkin Citizen Kaneen? :)
Polanskista nyt voidaan olla montaa mieltä...
Von Trieriltä en ole nähnyt mitään sitten Dogvillen mutta siitä kyllä pidin. Mikä se "kakkososa" nyt olikaan nimeltään?
Makuja on monenlaisia. - wisserbesser
ainakin kaikkia, jotka oon nähnyt.
Parhaimmat ohjaustyönsä Polanski teki ehkä 60- luvulla.
Aika hyvin pysynyt ajassa kiinni kuitenkin. - besserwisserbesser
Hietakettu kirjoitti:
se Wellesin poika jotenkin Citizen Kaneen? :)
Polanskista nyt voidaan olla montaa mieltä...
Von Trieriltä en ole nähnyt mitään sitten Dogvillen mutta siitä kyllä pidin. Mikä se "kakkososa" nyt olikaan nimeltään?
Makuja on monenlaisia.Kyllä liittyy ( Welles..). Citizen Kane on yksi 1900- parhaista leffoista. Loistava (& nimenomaan) yhteiskunnallinen ajankuvaus.
- vänkyrä-nainen
wisserbesser kirjoitti:
Parhaimmat ohjaustyönsä Polanski teki ehkä 60- luvulla.
Aika hyvin pysynyt ajassa kiinni kuitenkin.on ainoo varmaan, minkä oon noista vanhemmista nähnyt...
- Mangusti.
toi on hyvä kohta siinä leffassa. :)
- -eräsmies-
ei myönnetä koskaan ja tuota kyseistä leffaa en ole nähnyt.
- -eräsmies-
suminagashi kirjoitti:
mies eikä mikään, joak ei tirauta paria tippaa onnellisen lopun päätteeksi ;'(
ku mietaan jussi voitti.
- Mangusti.
Uskotaan...
mahtava leffa, heittämällä top femmaan :-) D;-) Sit mie tykkään notting hillistä, sit mie tykkään pretty womanista, sit mie tykkään Hugh Grantista, sit mie tykkään meg ryanista, sit mie tykkään chättäillä, sit mie tykkään tähän päästäkseni aina sanoa mitä kuvittelen naisten haluavan kuulla, sit mie tykkään olla kielipitkällä perseissä, sit mie tykkään... :-)
Voe helevata, meinaa tulla taas ylen kun tätä ketjua lueskelee hetken.- tuolleen
Loukkaat Sumin ja kumppaneiden syvimpiä arvoja :(
luet =) Sä oot kyllä aika masokisti ja toki sullakin kieli pehmenee, ku sattuu sellaista juttua, joka sua kiinnostaa =) Joten eip me olla sen kummempia konsanaan.
- käveleiksentelehtijä
on vaan liian vähän promilleja tänään, muuten olisit heilunut joukon kapellimestarina.
- tarkoittaa
suminagashi kirjoitti:
luet =) Sä oot kyllä aika masokisti ja toki sullakin kieli pehmenee, ku sattuu sellaista juttua, joka sua kiinnostaa =) Joten eip me olla sen kummempia konsanaan.
ei sisältöä mutta senkin edestä hymppiä ja nuolemista?
tarkoittaa kirjoitti:
ei sisältöä mutta senkin edestä hymppiä ja nuolemista?
ei meidän ajatukset koskaan tahdo kohdata, mutta erilaisuus on rikkautta =)
- Mangusti.
tuli täältä. :-)
- vili
ja lähinnä komedialta se meikäläisestä tuntu.
en pysty ottamaan romanttisia leffoja tosissaan.- kljhdsgfhkl
oli se pentu, joka muka etsi vosuja iskälle. Oikeesti lapset vaan kiukuttelis, jos jotain outoja naisia alkais pyöriä kuvioissa. No, isä oli kyllä niin nössö, ettei se ois ite pystynytkään mihinkään. Eikä se ois ikinä ketään saanutkaan, jos Meg Ryan ei ois sattunut olemaan kuulolla, se kun on joka leffassa just sellainen hahmo, joka lankeaa kaiken maailman vössyköihin. Sääli, ettei se niitten vene alkanut vuotaa ja uponnut, odotin sitä koko leffan ajan.
- Mangusti.
kljhdsgfhkl kirjoitti:
oli se pentu, joka muka etsi vosuja iskälle. Oikeesti lapset vaan kiukuttelis, jos jotain outoja naisia alkais pyöriä kuvioissa. No, isä oli kyllä niin nössö, ettei se ois ite pystynytkään mihinkään. Eikä se ois ikinä ketään saanutkaan, jos Meg Ryan ei ois sattunut olemaan kuulolla, se kun on joka leffassa just sellainen hahmo, joka lankeaa kaiken maailman vössyköihin. Sääli, ettei se niitten vene alkanut vuotaa ja uponnut, odotin sitä koko leffan ajan.
ärsyttävä nössykkä. ;)
- Oikeastiko tykkäät?
Poikkeaa profiilistasi.
- ei kyllä..
poikkea yhtään. Kunnioituksella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529