Herättääkö Volvolla ajava...

herrasmies sinussa mielenkiintoa ja kostuuko pöksysi kun kuulet Volvo S80:n väkivahvan turbomoottorin hyrinää.


"Tämä kysymys on suunnattu palstan naispuolisille"


MarttyyriMallari-TTt

14

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina Toholammilta

      Mieluummin menen vaik naapurin isännän Belarus-traktorin kyytiin.

      Kyl Volvoki kävis jossei sitä ajaisi narsisti-merkonomi jonka äo lienee alle 60 :D

    • vänkyrä-nainen

      vieläkään aukee toi Volvo-juttu:/

      • status-symboli

        ....


    • Kiima-Mira

      Ei pöksyt vaan silmäkulmat säälistä setämiehiä kohtaan.

    • päteä :

      niin hanki ensi alkuun joku jaguaari tai porche, ei noilla sherman-tankin näköisillä kansanvaunuilla saa mitään vaikutusta aikaan...

      • fkeååkef

        porsche.


    • Icerose

      ei mul ole aikaa katsella minkälainen kuski joka auton ratissa on. Enemmän mielenkiintoa herättää kävellen liikkeel oleva ihminen, ku sellaset jotka autoillaan elvistelee kaupungilla ja musiikki soi täysillä. Ei tee minkäänlaista vaikutusta. Oon volvol ajanu, mut ihan paska auto ajaa;)

    • Papeete1

      Alkaako ote lipsuun?

      Edelleenkin vetäisin tekkentyylillä lujaa turpaan ällöttävää volvoperverssiä.

      Miksei sun autofetismis voi koskea jotain oikeesti hienoa luxusautoa?
      Kyllä sullakin kulli nousee pystyy silkasta kiimasta ja kateudesta, kun naapurin äijä vetäsee luksusautollaan seksysti rämisten ohi (karvalakkimallin lada -76, myrkynvihreä)

    • Floorakoora

      ja kieltämättä ... on se tosi makee. Tykkään itse ajaa sillä mutta mies on sen ominut. Saan muuten minäkin volvon ratin takana katseita...
      :-D

    • Aurinko79-

      Mua ei vois vähempää kiinnostaa minkälaisella kotterolla kukakin mies ajaa. Kunhan osaa ajaa sitä kotteroaan liikennesääntöjen mukaisesti, mutta se tuntuu olevan kovin vaikeaa monelle.

      • toivon :

        että marttyyri on pelkkä provo, sillä ei noin pönttöjä typeryksiä voi olla oikeesti olemassa!


      • Aurinko79-
        toivon : kirjoitti:

        että marttyyri on pelkkä provo, sillä ei noin pönttöjä typeryksiä voi olla oikeesti olemassa!

        Sitkeästi se tosin jaksaa imagostaan kiinni pitää että pointsit siitä :)


      • pitää :
        Aurinko79- kirjoitti:

        Sitkeästi se tosin jaksaa imagostaan kiinni pitää että pointsit siitä :)

        kunhan pistää vähän rajoitusta tuohon ylettömään spämmäykseen palstalle. Mahtaisko se hiljetä hetkeksi jos kerätään kolehti ja luovutetaan sille Anti-Nobel palkinto joka paikkaa itsetunnon puutteita...


      • Aurinko79-
        pitää : kirjoitti:

        kunhan pistää vähän rajoitusta tuohon ylettömään spämmäykseen palstalle. Mahtaisko se hiljetä hetkeksi jos kerätään kolehti ja luovutetaan sille Anti-Nobel palkinto joka paikkaa itsetunnon puutteita...

        Alkaahan tuo mennä hiukan överiks...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe