Pikku tosiasia tosta truu-hevimusapaskasta yms.

Hoppari.

Hevarit kuuntelevat pelkkää ns. hevimusiikkia, johon on nauhotettu kissan ääniä huonolla nauhurilla kun tätä on silitetty silitysraudalla, täydennettynä kyseenalaisen rytmin omaavalla "tuplabasari-biitillä", symbaalien mätkimisellä ja epämääräisellä kitara"tilutuksella", jota alan tuntijat myös kitaran nussimiseksi/rääkkäämiseksi kutsuvat

Hevareille on tärkeä osallistua osallistua tapahtumalle nimeltä "festarit". Festareilla hevareiden musiikkia soittavat bändit soittavat sitä kovaa, samalla heitellen vettä yleisön päälle, joka saatanallista "pukinsarvet" merkkiä heilutellen riehuu lavan läheisyydessä. Vuosittain näissä rituaaleissa huumeiden ja alkoholin vaikutuksen alaiset nuoret halkovat toistensa kalloja heilutellessaan päitään kovaäänisen musiikin tahdissa.

Tärkein näistä tapahtumista on Suomen pääkaupungissa, Helsingissä järjestettävä Tuska Open Air-festivaali, jossa kuten nimestä voi päätellä, kärsitään suunnattomasti, ainakin paikallisten normaali-ihmisten osalta. Riehuvan nuorison ja paljon raijoituksia kovempaa soitetun musiikin peittäessä tapahtuu "konserttialueella" saatanallisia rituaaleja, joista nuoret ovat valmiita jopa maksamaan kymmeniä euroja, jotka valuvat sitten eri teitä kansainvälisen rikollisuuden haltuun


Suomessa niin kutsuttuja "tr00-hevareita" on noin 9 % väestöstä. Nämä omaavat kaikista pahimman rikollisrekisterin ja hirveimmän aatemaailman. Tr00-hevarit pukeutuvat aina pitkään nahkatakkiin, omaavat joko pitkät hiukset tai kaljun ja heillä on useita erilaisia tatuointeja, kuten rautaristinkuvia. Vyötäröllä heillä riippuu n. 20metriä erilaisia pyörän ketjuja joilla he voivat kovimpina angst-päivinään hirttää itsensä lähimpään lyhtypylvääseen. Tr00-hevarit myös tervehtivät, jos nyt sattuvat tervehtimään karjahtamalla "Pahaa päivää" tai muuta vastaavaa, korostaakseen, että päivä on paha. Tr00-hevarit myös kuuntelevat heviä korvakuulokkeistaan joka hetki mahdollisimman kovalla, jotta tyhmimmätkin tajuaisivat että he ovat truu.

Siinä vähän nippelitiedon nappulatriviaa =)

8

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lichking

      hehe

      t: tr00-hevari

    • bleak.one

      Sitä on näköjään oikein käytetty aikaa tuohon ulostukseen (kiireessä syntyykin vain peräpukamia). Ajatuksesta taas en tiedä; muutama sinnepäin osunut huomio tuossa viimeisessä kappaleessa sentään oli. Provo-kerroin - alkaen nimimerkistä - on kuitenkin jälleen kerran... No, pitäisikö sanoa että 666.

      Päivän toistaiseksi paras rimanalitus/kipeän huumorintajun rykäisy. Kiitosta.

    • Ainakin nauratit, hobbari.

    • Outo

      En ymmärrä tätä hevin arvostusta täällä Suomessa.
      Iron Maidenin keikka myytiin alta aikayksikön loppuun stadionille. Ei missään muualla ole tällaista, kun ajatellaan väkilukua suhteutettuna musiikkilajien dikkailuun. Ei pahalla, mutta aika huvittavaa kun isot miehtet kävelee mustiin pukeutuneina ( viittatakit liehuen) ja letti pitkällä ja kaikenmaailman karvaviritykset naamassa. :))

      • Outo

        Näköjään kirotushärö, eli siis miehet..:))
        Mutta musiikkimakuhan on jokaisella se mikä on, mietityttää vaan joka paikassa näkyvä ja kuuluva hevin pursuaminen. Itse olen jo täysin tympääntynyt koko juttuun. Mutta tämä vain minun mielipiteeni.


      • kun........

        bling bling miljonäärineekerit esittelee naisiaan, rahojaan omaisuuttaan ja miten ovat kovia jätkiä ja samalla valittaa miten getossa on vittumaista ja elämä on rankkaa =) eikä siinä kaikki. naurettavimpia on nämä suomalaiset räppärit jotka yrittää löytää jotain vikoja yhteiskunnasta ja kun sellanen löytyy siitä jauhetaan levyn verran vähintään :D en väitä etteikö suomalaisesta yhteiskunnasta vikoja löytyisi, mutta saatanan hyvin meillä muihin maihin verratuna menee enkä alkais esitelmöimään niistä. ne biisit jotka ei käsittele yhteiskunnan vikoja, meneekin sitten perus liirumlaarum puolelle jota puskee joka tuutista. itse "musiikista" sen verran että kuka tahansa osaa tehdä vastaavaa paskaa


      • lichking

        Itse olen tanskassa asuva hevari, ihan siis kuitenkin suomalainen. Täällä ihmiset on jämähtänyt kuuntelemaan iron maidenia/panteraa/manowaria, joista itse en oikeastaan yhtään pidä. Ei siis pahalla, mutta ennemmin olisin kaltaisteni mustapukuisten/karvaviritykset-naamalla-ihmisten seurassa, kuin täällä puppelipoikien-liberaali-pasifistihomojen luvatussa maassa, jossa kellää ei näytä olevan mitään mielipiteitä mistään asioista. Mutta asiat ovat kuitenkin niin, että täällä joudun asumaan vielä jonkin aikaa, joten pysyn tyylissäni ja pelottelen/kummastutan tanskalaisia rumalla olemuksellani. Hauskaa on, tosin musiikki on melko kelvotonta. :)


    • Jopa sinulta..

      Hoppari. Tukehdu niihin lahkeisiisi. En voi muuta sanoa O...s

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe