Hevarit kuuntelevat pelkkää ns. hevimusiikkia, johon on nauhotettu kissan ääniä huonolla nauhurilla kun tätä on silitetty silitysraudalla, täydennettynä kyseenalaisen rytmin omaavalla "tuplabasari-biitillä", symbaalien mätkimisellä ja epämääräisellä kitara"tilutuksella", jota alan tuntijat myös kitaran nussimiseksi/rääkkäämiseksi kutsuvat
Hevareille on tärkeä osallistua osallistua tapahtumalle nimeltä "festarit". Festareilla hevareiden musiikkia soittavat bändit soittavat sitä kovaa, samalla heitellen vettä yleisön päälle, joka saatanallista "pukinsarvet" merkkiä heilutellen riehuu lavan läheisyydessä. Vuosittain näissä rituaaleissa huumeiden ja alkoholin vaikutuksen alaiset nuoret halkovat toistensa kalloja heilutellessaan päitään kovaäänisen musiikin tahdissa.
Tärkein näistä tapahtumista on Suomen pääkaupungissa, Helsingissä järjestettävä Tuska Open Air-festivaali, jossa kuten nimestä voi päätellä, kärsitään suunnattomasti, ainakin paikallisten normaali-ihmisten osalta. Riehuvan nuorison ja paljon raijoituksia kovempaa soitetun musiikin peittäessä tapahtuu "konserttialueella" saatanallisia rituaaleja, joista nuoret ovat valmiita jopa maksamaan kymmeniä euroja, jotka valuvat sitten eri teitä kansainvälisen rikollisuuden haltuun
Suomessa niin kutsuttuja "tr00-hevareita" on noin 9 % väestöstä. Nämä omaavat kaikista pahimman rikollisrekisterin ja hirveimmän aatemaailman. Tr00-hevarit pukeutuvat aina pitkään nahkatakkiin, omaavat joko pitkät hiukset tai kaljun ja heillä on useita erilaisia tatuointeja, kuten rautaristinkuvia. Vyötäröllä heillä riippuu n. 20metriä erilaisia pyörän ketjuja joilla he voivat kovimpina angst-päivinään hirttää itsensä lähimpään lyhtypylvääseen. Tr00-hevarit myös tervehtivät, jos nyt sattuvat tervehtimään karjahtamalla "Pahaa päivää" tai muuta vastaavaa, korostaakseen, että päivä on paha. Tr00-hevarit myös kuuntelevat heviä korvakuulokkeistaan joka hetki mahdollisimman kovalla, jotta tyhmimmätkin tajuaisivat että he ovat truu.
Siinä vähän nippelitiedon nappulatriviaa =)
Pikku tosiasia tosta truu-hevimusapaskasta yms.
8
1049
Vastaukset
- lichking
hehe
t: tr00-hevari - bleak.one
Sitä on näköjään oikein käytetty aikaa tuohon ulostukseen (kiireessä syntyykin vain peräpukamia). Ajatuksesta taas en tiedä; muutama sinnepäin osunut huomio tuossa viimeisessä kappaleessa sentään oli. Provo-kerroin - alkaen nimimerkistä - on kuitenkin jälleen kerran... No, pitäisikö sanoa että 666.
Päivän toistaiseksi paras rimanalitus/kipeän huumorintajun rykäisy. Kiitosta. Ainakin nauratit, hobbari.
- Outo
En ymmärrä tätä hevin arvostusta täällä Suomessa.
Iron Maidenin keikka myytiin alta aikayksikön loppuun stadionille. Ei missään muualla ole tällaista, kun ajatellaan väkilukua suhteutettuna musiikkilajien dikkailuun. Ei pahalla, mutta aika huvittavaa kun isot miehtet kävelee mustiin pukeutuneina ( viittatakit liehuen) ja letti pitkällä ja kaikenmaailman karvaviritykset naamassa. :))- Outo
Näköjään kirotushärö, eli siis miehet..:))
Mutta musiikkimakuhan on jokaisella se mikä on, mietityttää vaan joka paikassa näkyvä ja kuuluva hevin pursuaminen. Itse olen jo täysin tympääntynyt koko juttuun. Mutta tämä vain minun mielipiteeni. - kun........
bling bling miljonäärineekerit esittelee naisiaan, rahojaan omaisuuttaan ja miten ovat kovia jätkiä ja samalla valittaa miten getossa on vittumaista ja elämä on rankkaa =) eikä siinä kaikki. naurettavimpia on nämä suomalaiset räppärit jotka yrittää löytää jotain vikoja yhteiskunnasta ja kun sellanen löytyy siitä jauhetaan levyn verran vähintään :D en väitä etteikö suomalaisesta yhteiskunnasta vikoja löytyisi, mutta saatanan hyvin meillä muihin maihin verratuna menee enkä alkais esitelmöimään niistä. ne biisit jotka ei käsittele yhteiskunnan vikoja, meneekin sitten perus liirumlaarum puolelle jota puskee joka tuutista. itse "musiikista" sen verran että kuka tahansa osaa tehdä vastaavaa paskaa
- lichking
Itse olen tanskassa asuva hevari, ihan siis kuitenkin suomalainen. Täällä ihmiset on jämähtänyt kuuntelemaan iron maidenia/panteraa/manowaria, joista itse en oikeastaan yhtään pidä. Ei siis pahalla, mutta ennemmin olisin kaltaisteni mustapukuisten/karvaviritykset-naamalla-ihmisten seurassa, kuin täällä puppelipoikien-liberaali-pasifistihomojen luvatussa maassa, jossa kellää ei näytä olevan mitään mielipiteitä mistään asioista. Mutta asiat ovat kuitenkin niin, että täällä joudun asumaan vielä jonkin aikaa, joten pysyn tyylissäni ja pelottelen/kummastutan tanskalaisia rumalla olemuksellani. Hauskaa on, tosin musiikki on melko kelvotonta. :)
- Jopa sinulta..
Hoppari. Tukehdu niihin lahkeisiisi. En voi muuta sanoa O...s
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818