SupremeSatan.....

haluaisin vain kertoa sinulle, että pidän kirjoitustyylistäsi ja pirullisesta nimmaristasi huolimatta ounastelen sinun olevan herkkäsieluinen matami.


"Odotan vastinettasi"


MarttyyriMallari-TTt

12

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuis skulaa?

      Tänä yönä joku kunnian ihminen päästää limarassisi renkaista ilmat :D

      • En minä oo merkkari ja mitä tulee automme renkaisiin, niin ne pysyvät ehjinä.


        "Älä sekaannu toisten ajatustenvaihtoon"


        MarttyyriMallari-TTt


      • 6-vuotiselta linjalta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        En minä oo merkkari ja mitä tulee automme renkaisiin, niin ne pysyvät ehjinä.


        "Älä sekaannu toisten ajatustenvaihtoon"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Vaikutat sellaiselta"


      • 6-vuotiselta linjalta kirjoitti:

        "Vaikutat sellaiselta"

        korkeakoulun läpi kahlannut henkilö ja koulutustaan vastaavassa työssä. Ei millään pahalla, mutta tämä viesti on tarkoitettu vain ja ainoastaan sille SuperSaatanalle, ok?


        "Kysy minulta jotain ja en vastaa, vastaa minulle vaikka en edes kysy"


        MarttyyriMallari-TTt


      • noin..
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        korkeakoulun läpi kahlannut henkilö ja koulutustaan vastaavassa työssä. Ei millään pahalla, mutta tämä viesti on tarkoitettu vain ja ainoastaan sille SuperSaatanalle, ok?


        "Kysy minulta jotain ja en vastaa, vastaa minulle vaikka en edes kysy"


        MarttyyriMallari-TTt

        puutteessa, niin mikset laita sille sähköpostia suoraan?


      • noin.. kirjoitti:

        puutteessa, niin mikset laita sille sähköpostia suoraan?

        ole kyse, hiukan kiusaan näitä tyttöjä vaan.


        "Mahtaako ne punastella viestini luettuaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tyrkky
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ole kyse, hiukan kiusaan näitä tyttöjä vaan.


        "Mahtaako ne punastella viestini luettuaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja tykkää aina huomiosta.

        Hyvähän se on että joku jaksaa tyttöjä imarrella. Viihtyvät palstalla sitten paremmin meitä muitakin huvittamassa.


      • tyrkky kirjoitti:

        ja tykkää aina huomiosta.

        Hyvähän se on että joku jaksaa tyttöjä imarrella. Viihtyvät palstalla sitten paremmin meitä muitakin huvittamassa.

        on myös eka kerta kun joku nainen jättää noteeraamatta minun seireeninkutsuni.


        "Taitaa olla aika kova misu kyseessä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tuossa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on myös eka kerta kun joku nainen jättää noteeraamatta minun seireeninkutsuni.


        "Taitaa olla aika kova misu kyseessä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Danskun hommassa käyny aivan samalla tavalla?

        Sulla on kovia misuja tähtäimessä. Tai sitte ne vaan nukkuu, niinku kaikki järkevät ihmiset tähän aikaan.


      • tuossa kirjoitti:

        Danskun hommassa käyny aivan samalla tavalla?

        Sulla on kovia misuja tähtäimessä. Tai sitte ne vaan nukkuu, niinku kaikki järkevät ihmiset tähän aikaan.

        mutta en malta olla välillä vilkaisematta kannettavaani.


        "En tiedä mitä tästäkin kehkeytyy, tiedätkö sinä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • se..
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta en malta olla välillä vilkaisematta kannettavaani.


        "En tiedä mitä tästäkin kehkeytyy, tiedätkö sinä"


        MarttyyriMallari-TTt

        juoppuhulluus ainakin jossain vaiheessa jos ei muuta.

        Kyttäätkö niitä vulvan renkaita? Ettei se yks puukottaja pääse tekemään pahojaan?


    • SupremeSatan

      homma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe