Papeete1.......

vaikutat hyvin fiksulta naiseksi ja kun luen erinomaisia kirjoituksiasi tällä palstalla en voi olla hymyilemättä vienosti niiden pistävää sarkasmia.
Huomaan, että pidät miehistä ja me (miehet) olemme kyllä noteeranneet läsnäolosi täällä.
Olet viehättävä...


"Odotan jännittyneenä vastinettasi"


MarttyyriMallari-TTt

19

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papeetelle

      olivat monisanaisemmat kuin muiden kohdalla; voimmeko kenties päätellä tästä jotakin?

      "Volvomies on nikkaroinut pussauskopin"

      • miten nämä naiset ottavat viestini vastaan...


        "Jokainen heistä on laulun arvoinen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Papeete1

      Nyt on sitten mun huki :)

      "vaikutat hyvin fiksulta naiseksi ja kun luen erinomaisia kirjoituksiasi tällä palstalla en voi olla hymyilemättä vienosti niiden pistävää sarkasmia."
      -Muakin hymyilyttää.. onks tääkin sitä sarkasmia?

      Minä rrrakastan miehiä taas kerran, tosin se on kyllä nyt ihan Fredericon ansiota :)

      *lähden kohta höyhensaarille ja huimiin seikkailuihin*

      • tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt


      • tässähn ihan punastuu =)

        Hyvä yötä ja seikkailu-unia


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt

        Olen romanttinen ja lämmin, suorastaan polttavan kuuma mutta vain harvoille ja valituille :)

        *tietyt asiat täytyy pitää harvojen etuoikeutena*


      • koukkuun
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt

        vaan...


      • Papeete1
        Frederico kirjoitti:

        tässähn ihan punastuu =)

        Hyvä yötä ja seikkailu-unia

        Vaan. Jos mä näen oikein tosi hyviä seikkailu-unia niin mä punastelen sitten aamulla :)

        Hyvää yötä :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Vaan. Jos mä näen oikein tosi hyviä seikkailu-unia niin mä punastelen sitten aamulla :)

        Hyvää yötä :D

        Kiva että olette löytäneet toisenne ja toivotan onnea nuorelle parille.


        "Sitähän se kaikki on, vai onko"


        MarttyyriMallari-TTt


      • me kaikki
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt

        tiesimme jo ennen testiäsi.


      • BrokenSword*
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Kiva että olette löytäneet toisenne ja toivotan onnea nuorelle parille.


        "Sitähän se kaikki on, vai onko"


        MarttyyriMallari-TTt

        Eihän Frederico ole edes mikään komea. Aika tavallisen pulliaisen näköinen ja vielä ylikiltti. Jokin mikä ei loppupeleissä oikein vetoa naisiin.

        Mulle tulee muutenkin Fredestä ja Papesta mieleen enemmänkin sisko ja veli. Harvemmin sisarukset ajattelee "sellaisia" ajatuksia toisistaan.


      • Papeete1
        BrokenSword* kirjoitti:

        Eihän Frederico ole edes mikään komea. Aika tavallisen pulliaisen näköinen ja vielä ylikiltti. Jokin mikä ei loppupeleissä oikein vetoa naisiin.

        Mulle tulee muutenkin Fredestä ja Papesta mieleen enemmänkin sisko ja veli. Harvemmin sisarukset ajattelee "sellaisia" ajatuksia toisistaan.

        Sulla on omituinen miesmaku mutta luojan kiitos, se tosiaan on sun eikä mun :D


      • on varmaan ennenkin kysytty
        Frederico kirjoitti:

        tässähn ihan punastuu =)

        Hyvä yötä ja seikkailu-unia

        Mitä sun paidassa lukee?


      • arvaus ?
        on varmaan ennenkin kysytty kirjoitti:

        Mitä sun paidassa lukee?

        "Girl Power!"


      • rakastuneena...
        Papeete1 kirjoitti:

        Sulla on omituinen miesmaku mutta luojan kiitos, se tosiaan on sun eikä mun :D

        Näkee juuri tietyn ihmisen niin kovin erilaisena ja aivan ainutlaatuisena :)


      • Papeete1
        rakastuneena... kirjoitti:

        Näkee juuri tietyn ihmisen niin kovin erilaisena ja aivan ainutlaatuisena :)

        Voi olla paljonkin mahdollista, mutta kyllä mä huomaan ihmisten komeuden/kauneuden ihan muutenkin :D


      • vänkyrä-nainen
        Papeete1 kirjoitti:

        Voi olla paljonkin mahdollista, mutta kyllä mä huomaan ihmisten komeuden/kauneuden ihan muutenkin :D

        et rakastuneena sulattaa paljon sellasiakin puutteita toisessa, joita muuten ei hyväksyisi. Mutta just niinkuin sanoit; Kyllä sen komeuden huomaa muutenkin.

        Oon mä noteerannut Hugh Grantinkin komeuden, vaikken oo siihen (jostain kumman syystä) ollut ees rakastunut ;D


      • Papeete1
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        et rakastuneena sulattaa paljon sellasiakin puutteita toisessa, joita muuten ei hyväksyisi. Mutta just niinkuin sanoit; Kyllä sen komeuden huomaa muutenkin.

        Oon mä noteerannut Hugh Grantinkin komeuden, vaikken oo siihen (jostain kumman syystä) ollut ees rakastunut ;D

        Mulla ainakin käy niin ihastuessa/rakastuessa, että hieman tavallisemmastakin ukkelista sukeutuu silmissäni koko maailman ihanin, komein, suurin, parhain ja jumalaisin mussukka :DD


      • on varmaan ennenkin kysytty kirjoitti:

        Mitä sun paidassa lukee?

        lukee että "Halvat Pojat" Se on meidän bändin työnimi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe