Papeete1.......

vaikutat hyvin fiksulta naiseksi ja kun luen erinomaisia kirjoituksiasi tällä palstalla en voi olla hymyilemättä vienosti niiden pistävää sarkasmia.
Huomaan, että pidät miehistä ja me (miehet) olemme kyllä noteeranneet läsnäolosi täällä.
Olet viehättävä...


"Odotan jännittyneenä vastinettasi"


MarttyyriMallari-TTt

19

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papeetelle

      olivat monisanaisemmat kuin muiden kohdalla; voimmeko kenties päätellä tästä jotakin?

      "Volvomies on nikkaroinut pussauskopin"

      • miten nämä naiset ottavat viestini vastaan...


        "Jokainen heistä on laulun arvoinen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Papeete1

      Nyt on sitten mun huki :)

      "vaikutat hyvin fiksulta naiseksi ja kun luen erinomaisia kirjoituksiasi tällä palstalla en voi olla hymyilemättä vienosti niiden pistävää sarkasmia."
      -Muakin hymyilyttää.. onks tääkin sitä sarkasmia?

      Minä rrrakastan miehiä taas kerran, tosin se on kyllä nyt ihan Fredericon ansiota :)

      *lähden kohta höyhensaarille ja huimiin seikkailuihin*

      • tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt


      • tässähn ihan punastuu =)

        Hyvä yötä ja seikkailu-unia


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt

        Olen romanttinen ja lämmin, suorastaan polttavan kuuma mutta vain harvoille ja valituille :)

        *tietyt asiat täytyy pitää harvojen etuoikeutena*


      • koukkuun
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt

        vaan...


      • Papeete1
        Frederico kirjoitti:

        tässähn ihan punastuu =)

        Hyvä yötä ja seikkailu-unia

        Vaan. Jos mä näen oikein tosi hyviä seikkailu-unia niin mä punastelen sitten aamulla :)

        Hyvää yötä :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Vaan. Jos mä näen oikein tosi hyviä seikkailu-unia niin mä punastelen sitten aamulla :)

        Hyvää yötä :D

        Kiva että olette löytäneet toisenne ja toivotan onnea nuorelle parille.


        "Sitähän se kaikki on, vai onko"


        MarttyyriMallari-TTt


      • me kaikki
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt

        tiesimme jo ennen testiäsi.


      • BrokenSword*
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Kiva että olette löytäneet toisenne ja toivotan onnea nuorelle parille.


        "Sitähän se kaikki on, vai onko"


        MarttyyriMallari-TTt

        Eihän Frederico ole edes mikään komea. Aika tavallisen pulliaisen näköinen ja vielä ylikiltti. Jokin mikä ei loppupeleissä oikein vetoa naisiin.

        Mulle tulee muutenkin Fredestä ja Papesta mieleen enemmänkin sisko ja veli. Harvemmin sisarukset ajattelee "sellaisia" ajatuksia toisistaan.


      • Papeete1
        BrokenSword* kirjoitti:

        Eihän Frederico ole edes mikään komea. Aika tavallisen pulliaisen näköinen ja vielä ylikiltti. Jokin mikä ei loppupeleissä oikein vetoa naisiin.

        Mulle tulee muutenkin Fredestä ja Papesta mieleen enemmänkin sisko ja veli. Harvemmin sisarukset ajattelee "sellaisia" ajatuksia toisistaan.

        Sulla on omituinen miesmaku mutta luojan kiitos, se tosiaan on sun eikä mun :D


      • on varmaan ennenkin kysytty
        Frederico kirjoitti:

        tässähn ihan punastuu =)

        Hyvä yötä ja seikkailu-unia

        Mitä sun paidassa lukee?


      • arvaus ?
        on varmaan ennenkin kysytty kirjoitti:

        Mitä sun paidassa lukee?

        "Girl Power!"


      • rakastuneena...
        Papeete1 kirjoitti:

        Sulla on omituinen miesmaku mutta luojan kiitos, se tosiaan on sun eikä mun :D

        Näkee juuri tietyn ihmisen niin kovin erilaisena ja aivan ainutlaatuisena :)


      • Papeete1
        rakastuneena... kirjoitti:

        Näkee juuri tietyn ihmisen niin kovin erilaisena ja aivan ainutlaatuisena :)

        Voi olla paljonkin mahdollista, mutta kyllä mä huomaan ihmisten komeuden/kauneuden ihan muutenkin :D


      • vänkyrä-nainen
        Papeete1 kirjoitti:

        Voi olla paljonkin mahdollista, mutta kyllä mä huomaan ihmisten komeuden/kauneuden ihan muutenkin :D

        et rakastuneena sulattaa paljon sellasiakin puutteita toisessa, joita muuten ei hyväksyisi. Mutta just niinkuin sanoit; Kyllä sen komeuden huomaa muutenkin.

        Oon mä noteerannut Hugh Grantinkin komeuden, vaikken oo siihen (jostain kumman syystä) ollut ees rakastunut ;D


      • Papeete1
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        et rakastuneena sulattaa paljon sellasiakin puutteita toisessa, joita muuten ei hyväksyisi. Mutta just niinkuin sanoit; Kyllä sen komeuden huomaa muutenkin.

        Oon mä noteerannut Hugh Grantinkin komeuden, vaikken oo siihen (jostain kumman syystä) ollut ees rakastunut ;D

        Mulla ainakin käy niin ihastuessa/rakastuessa, että hieman tavallisemmastakin ukkelista sukeutuu silmissäni koko maailman ihanin, komein, suurin, parhain ja jumalaisin mussukka :DD


      • on varmaan ennenkin kysytty kirjoitti:

        Mitä sun paidassa lukee?

        lukee että "Halvat Pojat" Se on meidän bändin työnimi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe