Kaikki tiedämme miksi sitä vietetään, mutta kuka muistaa hiljentyä ilman ylensyöntiä ja turhuuksien, turhuuksia lahjoja, muistelemaan Joulun tärkeintä Sanomaa, ihan aidosti.
Mitä järkeä on juosta joulunpyhinä ympäri sukulaisia jakamassa toivotuksia Hyvää Joulua, kirvesvartta,haukionkala, hyasintit ja suklaarasiat jakoon. Kynttilät haudoille, minuutti viivytään ja juostaan kinkun syöntiin kotiin tai sukulaisiin.
Vuoden suurin tapahtuma, joka hukkuu markkinahömpään.
Joulun tarkoitus?
6
209
Vastaukset
- joulua?
Joulu on hiljentymistä varten eikö niin, meillä ainakin.
- HatseHup
en vietä joulua, olen seurannut sivusta kuinka tuskailevat joulunsa kanssa.
Minulla on joulu ainainen. - sanomalla
HatseHup kirjoitti:
en vietä joulua, olen seurannut sivusta kuinka tuskailevat joulunsa kanssa.
Minulla on joulu ainainen.joulu ainainen?
- HatseHup
sanomalla kirjoitti:
joulu ainainen?
iloinen ja onnellinen mieli.
"Mithran palvonta kilpaili kristinuskon kanssa ja lakkasi vasta 400 -luvulla, kun kirkko omi Mitran päivän Jeesuksen syntymäpäiväksi."
Lähde:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mithra
Valheellisesta joulupäivästä on tullut moraaliton kauppakuukausi.
Kun joulua ei saa pois ihmisten mielistä niin ehkä olisi muutettava se lastenpäiväksi jota ei vielä ole.
Onhan toki kristityillä mitätön "viattomien lasten päivä" joka perustuu lasten teurastukseen jota oikeasti ei edes ollut vaan se oli Roomalaisten keksimää poliittista ja uskonnollista valtapeliä.- HatseHup
että sekä uskovat että ei-uskovat lankeavat näkymättömän käden ansaan. Se käsi ei ole Jumalan käsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621143Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto94618- 54598
- 78571
- 39538