millaista palkkaa firma työntekijöilleen maksaa?esim hitsareille?ja millainen työilmapiiri?
kiva jos joku osaisi kertoa.
bronto skylift
10
6803
Vastaukset
- rupia persiiseen
Työilmapiiri on huono ja väki jakaantuu tehokkaasti useaan kuppikuntaan, ei hyvä... Ihmeellistä yrmyilyä ja murjotusta vanhoilta ukoilta.Nuorempi väki ok ja pystyy sosiaaliseen kommunikointiin eikä ole sisäänpäin kääntyneitä
- xxx
Ilmapiiriltään ja hengeltään paska pulju,suhteillaa ja persseen nuolennalla pärjää,
en susittele työpaikaksi kenellekään- 112
Firma maksaa hyvin. Mukava yhteisö. Ei sovi luusereille.
- asentaja456
Vanha ketju mutta kysytään silti. Missä luokassa kokoonpanon /mekaanisen kunnossapidon palkat pyörivät. Vakituinen työsuhde kokoonpano työstä löytyy mutta palkka alle 12e eikä korotuksesta toivoa..
- Anonyymi
En suosittele kenellekkään tuota työpaikkaa. Itse lähdin muihin hommiin, sellainen pärjää joka osaa näytellä työntekoa. Odotusta monta viikkoa putkeen, kännykkä tuli tutuksi. Johto ei edes tiedä mitän tehdään, ylimalkaisesti katsotaan, jos kysytään rakenteesta jotakin. Ei edes viitsitä parantaa työntekoa. Työnjohtajat todella ammattitaidottomia LUUSEREITA. Leikkivät vain. Kun töitä tekevä menee tuohon firmaan niin saa kyllä opetella istumisen suuret salat. EN SUOSITTELE. Olin töissä kaksi vuotta.
- Anonyymi
Ihan hyvä firma on kunhan et välitä tai omaa liiallista ammattiylpeyttä
Saat asentaja ~40000€/vuosi siitä että teet työsi kunnolla eli olet paikalla ma-pe, leimaat kellokorttisi tunnollisesti ja teet n. 2 kpl työsuorituksia viikossa kun sinulla on siihen mahdollisuus ja loput ajasta odottelet osia, suunnittelua tai puuttuvaa rakennetta kännykkää räpläten.
Jos et brontolla viihdy niin ihan oma syy, leppoisampaa työpaikkaa saa hakea.
Telia kaupasta kun käy hakemassa lippulaivamallin ja hyvän nettiliittymän niin alkaa aika kulumaan - Anonyymi
Tuossa firmassa olleena tiedän, että huonot palkat alle pari tonnia käteen. Tää hitsari veti pystyyn oman firman.
- Anonyymi
”Lähdit palkkatöihin.” Olin itse tuossa lafkassa suunnittelussa aikoinaan. Olen nyt jälkikäteen huomannut, että oli parempi siirtyä pois suunnittelusta ja vaihtaa puljua. Asiat ei vaan toimi tuossa firmassa.
Kolmen kulmalle uusi halli nousemassa, niin eiköhän porin touhut ole sen jälkeen siinä.
Tää on vaan niin totta…..
- Anonyymi
LUOTTAMUSMIES IHAN FIRMAN MIES. TÄYSI PELLE!!!
- Anonyymi
Hyvin sanottu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5318965Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616170Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3745220Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664749Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s994361Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664053SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853942- 921896
- 1041412
- 47979