Tuhkimotarina DVD julkaistaan!

gordabella

Hei Kaikille Tuhkis-faneille!!!

Tässä siis tieto, jonka sain juuri sähköpostilla FS Films:ltä (kysyin, että ovatko "huhut" tuhkis-dvd:stä totta):

Hei gordabella,

pitää paikkansa. Näillä näkymin julkaisu sijoittuu huhtikuun lopulle.

t. petri x
freelance dvd-konsultti

Eli tällä hetkellä ei voi muuta kuin odotella! Tämä on ainakin minun mielestäni todella iloinen uutinen!!!

12

2883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chiquitita

Eiii!!! En mä jaksa oottaa niin kauaa, eikä varmaan muutkaan fanit jaksa. Äh, mä kun toivoin, että se tulis jo pian joulun jälkeen. Mikä siinä niin kauan kestää??? Laittaa vaan noi jaksot DVD:lle, tekee kannet ja pistää kauppoihin. :D Joo, ehkä se ei oo ihan niin yksinkertaista...

• gordabella

Joo, en mäkään jaksaisi odottaa noin kauan, yli neljä kuukautta!

Mutta täytyy ajatella niin, että mitä kauemmin odottaa, niin sitä ihanampaa sarjaa on sitten katsella. Yritetään kaikki jaksaa, keskustellaan sillä aikaa, jotta jaksetaan.

gordabella kirjoitti:

Joo, en mäkään jaksaisi odottaa noin kauan, yli neljä kuukautta!

Mutta täytyy ajatella niin, että mitä kauemmin odottaa, niin sitä ihanampaa sarjaa on sitten katsella. Yritetään kaikki jaksaa, keskustellaan sillä aikaa, jotta jaksetaan.

Aika tyhmää julkaista DVD vasta huhtikuussa. Menisi nyt sarjan juuri päätyttyä ja joulun alla varmasti paremmin kaupaksi.

• teillä on kiire?

On se kumma jos lapsiparoilla ei ole kärsivällisyyttä odottaa muutamaa kuukautta. Kaiken maailman ADHD:t tahtoo kaiken mulle nyt heti!

Kannattaisiko opetella vähän suhteellisuudentajua?

• PandoraJordi

Siis mulla ei ole väliä että millon se tulee kunhan tulee ja siis jo huhtikuus kuitenki!!!
        Mä oon oottanu tätä niin kauan kun oon halunnu nähä niitä ekoja jaksojaki kun mä aloin kattoon sitä vast toisella tuotantokaudella!!! TÄÄ ON AIVAN IHQ

• Tuhkis-fani

aika toivotonta! huhtikuu on menny aikoja sitten ja kohta on kesä. Luin pari päivää sitten jostain että se tulee tänä vuonna mutta en löytänyt kuukautta enkä päivää.. Pitää jaksaa odotella. Oonks tyhmä kun oon poika ja katon tuhkista.? Se on ihana sarja

• orestes<3

Jesssss... se tulee dvd.lle jejejejejejjeee ... mut en kyl jaksais noin kauan oottaa ;(( :))

• Drooby

Mä oon oottanu nii paljon tota et se tuilis dvd:lle! Ei kukaa jaksa oottaa nii kauaa :(
        Mut odotus palkitaa :)

• Nimetön
        Drooby kirjoitti:

Mä oon oottanu nii paljon tota et se tuilis dvd:lle! Ei kukaa jaksa oottaa nii kauaa :(
        Mut odotus palkitaa :)

onneks tuhkis tulee dvd:lleoon kattonu sarjaa alusta alkaen eikä yhtään jaksoo oo jääny kattomatta ois muutes aik epist jos tuhkis ei tulis dvd:lle koska serranon perhe tulee no mut onneks tuhkiski tulee ..... haluisin tietää et minkä ikäsii te ootte

• miesmiesmiesmiesmiesmiesmies
        Nimetön kirjoitti:

onneks tuhkis tulee dvd:lleoon kattonu sarjaa alusta alkaen eikä yhtään jaksoo oo jääny kattomatta ois muutes aik epist jos tuhkis ei tulis dvd:lle koska serranon perhe tulee no mut onneks tuhkiski tulee ..... haluisin tietää et minkä ikäsii te ootte

18, TUHKIMORAINAAAAAA

• hienoa

tämä on hieno uutinen vihdoin se tulee :D

• tuhkisfani

onko siinä ne kaikki n.150 jaksoa? kuinkahan paljo se maksaa?oon kärsimätön en jaksa oottaa... tuhkis on paras!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2453
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      917
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      137
      872
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      851
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      796
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      704
    Aihe