Hei Kaikille Tuhkis-faneille!!!
Tässä siis tieto, jonka sain juuri sähköpostilla FS Films:ltä (kysyin, että ovatko "huhut" tuhkis-dvd:stä totta):
Hei gordabella,
pitää paikkansa. Näillä näkymin julkaisu sijoittuu huhtikuun lopulle.
t. petri x
freelance dvd-konsultti
Eli tällä hetkellä ei voi muuta kuin odotella! Tämä on ainakin minun mielestäni todella iloinen uutinen!!!
Tuhkimotarina DVD julkaistaan!
12
2867
Vastaukset
- Chiquitita
Eiii!!! En mä jaksa oottaa niin kauaa, eikä varmaan muutkaan fanit jaksa. Äh, mä kun toivoin, että se tulis jo pian joulun jälkeen. Mikä siinä niin kauan kestää??? Laittaa vaan noi jaksot DVD:lle, tekee kannet ja pistää kauppoihin. :D Joo, ehkä se ei oo ihan niin yksinkertaista...
- gordabella
Joo, en mäkään jaksaisi odottaa noin kauan, yli neljä kuukautta!
Mutta täytyy ajatella niin, että mitä kauemmin odottaa, niin sitä ihanampaa sarjaa on sitten katsella. Yritetään kaikki jaksaa, keskustellaan sillä aikaa, jotta jaksetaan. - *****
gordabella kirjoitti:
Joo, en mäkään jaksaisi odottaa noin kauan, yli neljä kuukautta!
Mutta täytyy ajatella niin, että mitä kauemmin odottaa, niin sitä ihanampaa sarjaa on sitten katsella. Yritetään kaikki jaksaa, keskustellaan sillä aikaa, jotta jaksetaan.Aika tyhmää julkaista DVD vasta huhtikuussa. Menisi nyt sarjan juuri päätyttyä ja joulun alla varmasti paremmin kaupaksi.
- teillä on kiire?
On se kumma jos lapsiparoilla ei ole kärsivällisyyttä odottaa muutamaa kuukautta. Kaiken maailman ADHD:t tahtoo kaiken mulle nyt heti!
Kannattaisiko opetella vähän suhteellisuudentajua? - PandoraJordi
Siis mulla ei ole väliä että millon se tulee kunhan tulee ja siis jo huhtikuus kuitenki!!!
Mä oon oottanu tätä niin kauan kun oon halunnu nähä niitä ekoja jaksojaki kun mä aloin kattoon sitä vast toisella tuotantokaudella!!! TÄÄ ON AIVAN IHQ - Tuhkis-fani
aika toivotonta! huhtikuu on menny aikoja sitten ja kohta on kesä. Luin pari päivää sitten jostain että se tulee tänä vuonna mutta en löytänyt kuukautta enkä päivää.. Pitää jaksaa odotella. Oonks tyhmä kun oon poika ja katon tuhkista.? Se on ihana sarja
- orestes<3
Jesssss... se tulee dvd.lle jejejejejejjeee ... mut en kyl jaksais noin kauan oottaa ;(( :))
- Drooby
Mä oon oottanu nii paljon tota et se tuilis dvd:lle! Ei kukaa jaksa oottaa nii kauaa :(
Mut odotus palkitaa :) - Nimetön
Drooby kirjoitti:
Mä oon oottanu nii paljon tota et se tuilis dvd:lle! Ei kukaa jaksa oottaa nii kauaa :(
Mut odotus palkitaa :)onneks tuhkis tulee dvd:lleoon kattonu sarjaa alusta alkaen eikä yhtään jaksoo oo jääny kattomatta ois muutes aik epist jos tuhkis ei tulis dvd:lle koska serranon perhe tulee no mut onneks tuhkiski tulee ..... haluisin tietää et minkä ikäsii te ootte
- miesmiesmiesmiesmiesmiesmies
Nimetön kirjoitti:
onneks tuhkis tulee dvd:lleoon kattonu sarjaa alusta alkaen eikä yhtään jaksoo oo jääny kattomatta ois muutes aik epist jos tuhkis ei tulis dvd:lle koska serranon perhe tulee no mut onneks tuhkiski tulee ..... haluisin tietää et minkä ikäsii te ootte
18, TUHKIMORAINAAAAAA
- hienoa
tämä on hieno uutinen vihdoin se tulee :D
- tuhkisfani
onko siinä ne kaikki n.150 jaksoa? kuinkahan paljo se maksaa?oon kärsimätön en jaksa oottaa... tuhkis on paras!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091