Tuhkimotarina DVD julkaistaan!

gordabella

Hei Kaikille Tuhkis-faneille!!!

Tässä siis tieto, jonka sain juuri sähköpostilla FS Films:ltä (kysyin, että ovatko "huhut" tuhkis-dvd:stä totta):

Hei gordabella,

pitää paikkansa. Näillä näkymin julkaisu sijoittuu huhtikuun lopulle.

t. petri x
freelance dvd-konsultti

Eli tällä hetkellä ei voi muuta kuin odotella! Tämä on ainakin minun mielestäni todella iloinen uutinen!!!

12

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chiquitita

      Eiii!!! En mä jaksa oottaa niin kauaa, eikä varmaan muutkaan fanit jaksa. Äh, mä kun toivoin, että se tulis jo pian joulun jälkeen. Mikä siinä niin kauan kestää??? Laittaa vaan noi jaksot DVD:lle, tekee kannet ja pistää kauppoihin. :D Joo, ehkä se ei oo ihan niin yksinkertaista...

      • gordabella

        Joo, en mäkään jaksaisi odottaa noin kauan, yli neljä kuukautta!

        Mutta täytyy ajatella niin, että mitä kauemmin odottaa, niin sitä ihanampaa sarjaa on sitten katsella. Yritetään kaikki jaksaa, keskustellaan sillä aikaa, jotta jaksetaan.


      • *****
        gordabella kirjoitti:

        Joo, en mäkään jaksaisi odottaa noin kauan, yli neljä kuukautta!

        Mutta täytyy ajatella niin, että mitä kauemmin odottaa, niin sitä ihanampaa sarjaa on sitten katsella. Yritetään kaikki jaksaa, keskustellaan sillä aikaa, jotta jaksetaan.

        Aika tyhmää julkaista DVD vasta huhtikuussa. Menisi nyt sarjan juuri päätyttyä ja joulun alla varmasti paremmin kaupaksi.


      • teillä on kiire?

        On se kumma jos lapsiparoilla ei ole kärsivällisyyttä odottaa muutamaa kuukautta. Kaiken maailman ADHD:t tahtoo kaiken mulle nyt heti!

        Kannattaisiko opetella vähän suhteellisuudentajua?


      • PandoraJordi

        Siis mulla ei ole väliä että millon se tulee kunhan tulee ja siis jo huhtikuus kuitenki!!!
        Mä oon oottanu tätä niin kauan kun oon halunnu nähä niitä ekoja jaksojaki kun mä aloin kattoon sitä vast toisella tuotantokaudella!!! TÄÄ ON AIVAN IHQ


      • Tuhkis-fani

        aika toivotonta! huhtikuu on menny aikoja sitten ja kohta on kesä. Luin pari päivää sitten jostain että se tulee tänä vuonna mutta en löytänyt kuukautta enkä päivää.. Pitää jaksaa odotella. Oonks tyhmä kun oon poika ja katon tuhkista.? Se on ihana sarja


    • orestes<3

      Jesssss... se tulee dvd.lle jejejejejejjeee ... mut en kyl jaksais noin kauan oottaa ;(( :))

      • Drooby

        Mä oon oottanu nii paljon tota et se tuilis dvd:lle! Ei kukaa jaksa oottaa nii kauaa :(
        Mut odotus palkitaa :)


      • Nimetön
        Drooby kirjoitti:

        Mä oon oottanu nii paljon tota et se tuilis dvd:lle! Ei kukaa jaksa oottaa nii kauaa :(
        Mut odotus palkitaa :)

        onneks tuhkis tulee dvd:lleoon kattonu sarjaa alusta alkaen eikä yhtään jaksoo oo jääny kattomatta ois muutes aik epist jos tuhkis ei tulis dvd:lle koska serranon perhe tulee no mut onneks tuhkiski tulee ..... haluisin tietää et minkä ikäsii te ootte


      • miesmiesmiesmiesmiesmiesmies
        Nimetön kirjoitti:

        onneks tuhkis tulee dvd:lleoon kattonu sarjaa alusta alkaen eikä yhtään jaksoo oo jääny kattomatta ois muutes aik epist jos tuhkis ei tulis dvd:lle koska serranon perhe tulee no mut onneks tuhkiski tulee ..... haluisin tietää et minkä ikäsii te ootte

        18, TUHKIMORAINAAAAAA


    • hienoa

      tämä on hieno uutinen vihdoin se tulee :D

      • tuhkisfani

        onko siinä ne kaikki n.150 jaksoa? kuinkahan paljo se maksaa?oon kärsimätön en jaksa oottaa... tuhkis on paras!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe