Valkeakosken työväenmusiikki-festivaaleilla 1980-luvun aivan alussa esitettiin ammattimaisesti tekstitetyt ja sävelletyt laulut digitaalisesta automaattisorvista, mikä korvaa 15 sorvaria ja toinen laulu työttömäksi joutuneesta Eemelistä. Muistan vain, että miesporukka, joka nämä esitti oli Oulun läänistä. Jotenkin muistini yhdistää heidät Souvareihin. Voisiko joku parempimuistinen auttaa? Laulut ovat mulla kasetille nauhoitettuna, mutta säästeliäänä oon aikoinaan jättänyt konsertin juonnot pois.
Automaattisorvilaulu
Pipo Hukassa
2
347
Vastaukset
- qdazm
osastoon...eheheh kysy ammattiliiton puolelta
- Kemian Liitto
Minäkin muistan kuulleeni ko. kappaleet. Olisi kiva jos tekijät tulisivat esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479