Naisen pukeutuminen ja

yksi epäloogisuus

Sanokaahan naiset selitys tälle epäloogisuudelle: pukeudutte tiukkoihin farkkuihin (kivan näköistä) mutta vedätte paitaa farkkujen päälle. Tuskinpa kokoajan itse itseänne katselette että " kylläpäs nää tiukat näyttää hyvältä mun päällä", ehkä te kuitenkin, vaikka ette suin surminkaan sitä myönnä, pukeudutte hieman toistenkin takia ja ehkä herättääksenne miehissä kiinnostusta. Vai olenko ihan väärässä?
(Nyt tulee se epäloogisuus:)
Jos tuo pitää paikkansa että myös miesten takia niin miksi vedätte sen paidan väkisin kivan näköisen farkkupeppunne peitoksi? Miksi teitä ja peppuanne ei saisi ihailla? Luulisi sen teistä olevan imartelevaa.

30

2365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Farkkutyttö

että farkut on seksikästä!

• ainakin ..

sopusuhtaisen naisen päällä tiukat farkut on kyllä sellaiset jotka kääntää ainakin tämän miehen pään satavarmasti, siis siihen naisen suuntaan tietenkin. :)

• farkkutyttö
        ainakin .. kirjoitti:

sopusuhtaisen naisen päällä tiukat farkut on kyllä sellaiset jotka kääntää ainakin tämän miehen pään satavarmasti, siis siihen naisen suuntaan tietenkin. :)

Entä muu pukeutuminen? Paita? Kengät? yms.

• sanoisin että
        farkkutyttö kirjoitti:

Entä muu pukeutuminen? Paita? Kengät? yms.

sellainen on tyrmäävä ilmestys, positiivisessa mielessä tyrmäävä, että tiukkojen farkkujen lisäksi naisella olisi ehkä korkeat korot, ei tämä mikään ehdoton juttu ole, matalakorkoisetkin on ihan yhtä hyvä kun kokonaisuus on ok. Mutta sellaiset kengät joissa ei käytännössä ole kunnon pohjaa saati minkäänlaista korkoa ja on vielä väriltään punaiset niin eiiiiii...mä sanon niitä balettitossuiks koska niiden kenkien oikeaa nimeä en tiedä. Mä olen nähnyt tollaisetkin kengät muuten ihan ok-näköisellä naisella, en tienny mitä ajatella. :/

Paita voi olla hmmmmmmmm....mitähän tohon sanoisi. Ei ehkä ihan kauluspaita kumminkaan. :) Nyt tuolla kadulla ei näy tietenkään kenenkään paitoja (paitsi tietenkin naisen farkkupeffan päällä :( ) vaan enemmänkin takit peittää paidat.

Mutta kyllä te osaatte pukeutua hyvin, kauniisti ja seksikkäästi. Tänäänkin tuli vastaan sellaisia hyviä esimerkkejä siitä.

• Icerose

Mä käytän vaan sellasia kuteita mis on kiva olla ja itse viihtyy, ei tu mietittyä, että saakohan niitä katseita nyt vai ei. Sen takia en just pukeudukkaan mielellää minareihin ja liian tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin, ettei tarvi kenenkä kuolaamista katella. Trendikkäästi ja siististi aina yritän pukeutua. En koskaan vedä paitaa alemmas, en ainakaan tietääkseni:)Liian tiukat farkut on hyvin harval hyvän-näköset.Sellasia ku näkee ni välil aina saa miettiä, että useimmat väkisin ittensä saanu niihin mahtumaan. Näyttää hyviltä just oikea vartaloisen päällä.

• kuitenkaan..

Monihan, luulisin ja toivottavasti, katselee ihan siistin viattomasti ihaillen, ilman kuolausta tai perään huutelua. Ikävä jos tuollaisia miehiä on teidän kohdalle osunut, mutta heistä kannattaa viisveisata. Fiksut, osaa kyllä katella ihan hiljaa itsekseen ja ehkä heittää hymynkin naiselle. :) Minä tosin olen itse niin arka että koitan jopa peitellä sitä että katselen vaikka ihan viattomasti mutta kumminkin, ikinä en kuolaa, en vislaa en huutele vaan jos nainen huomaa että katselen niin katseeni kääntyy hyvin äkkiä muualle kun en halua että mua pidetään sellaisena kuolaajana.

Liian tiukat farkut (eli kireät) tosiaan ei sovi silloin jos on hieman ylimääräisiä kiloja mutta sopusuhtaiselle normipainoiselle tai hoikalle kylläkin sopii hyvin.

• farkuton
        kuitenkaan.. kirjoitti:

Monihan, luulisin ja toivottavasti, katselee ihan siistin viattomasti ihaillen, ilman kuolausta tai perään huutelua. Ikävä jos tuollaisia miehiä on teidän kohdalle osunut, mutta heistä kannattaa viisveisata. Fiksut, osaa kyllä katella ihan hiljaa itsekseen ja ehkä heittää hymynkin naiselle. :) Minä tosin olen itse niin arka että koitan jopa peitellä sitä että katselen vaikka ihan viattomasti mutta kumminkin, ikinä en kuolaa, en vislaa en huutele vaan jos nainen huomaa että katselen niin katseeni kääntyy hyvin äkkiä muualle kun en halua että mua pidetään sellaisena kuolaajana.

Liian tiukat farkut (eli kireät) tosiaan ei sovi silloin jos on hieman ylimääräisiä kiloja mutta sopusuhtaiselle normipainoiselle tai hoikalle kylläkin sopii hyvin.

No minua ei ole koskaan, ei koskaan, kukaan mies edes katsonut kadulla "sillä silmällä" saati sitten kuolannut perään ainakaan Suomessa. Johtuukohan siitä, etten koskaan käytä farkkuja? Mutta en minä aio farkkuihin siirtyä vaan saadakseni katseita perääni...Enkä usko olevani kovin ruma, koska esimerkiksi italialainen ystäväni (mies) sanoo, että nähdessään minun näköiseni naisen italialaismiehet menevät ihan sekaisin. Ehken vain ole sitten suomimiesten maun mukainen...ken tietää...ehkä ne suomipojat on niiden farkkujen perään...se selittääkin...

• jos siltä tuntuu

Mutta ethän tuu taputtelemaan tai ehdottelemaan. Sillä katsoo saa, mut ei koskee.

• sanoinkin niin

en tule ehdottelemaan, en kuolaa, en taputtele, en vislaa enkä huutele kommentteja. Katselen vain, arasti ja salaa. Olen sen verran herrasmies ja uskoisin että minunlaisia on enemmänkin.

PS. koskeakin saa jos se farkkupepputyttö on oma ;) Tosin tällä hetkellä ei sellasta löydy elämässäni. Ehkä sitten joskus.

• saa ihan rauhassa
        sanoinkin niin kirjoitti:

en tule ehdottelemaan, en kuolaa, en taputtele, en vislaa enkä huutele kommentteja. Katselen vain, arasti ja salaa. Olen sen verran herrasmies ja uskoisin että minunlaisia on enemmänkin.

PS. koskeakin saa jos se farkkupepputyttö on oma ;) Tosin tällä hetkellä ei sellasta löydy elämässäni. Ehkä sitten joskus.

katsella. Ihan kiva jos vielä huomaan ne katseet...

• ed.
        sanoinkin niin kirjoitti:

En ole sitä paitaa vetämässä peitoksi, joten antaa palaa vaan.

• Otan osaa.

On se niin ikävää että jollakin naisella, jonka peppua olisit mielelläsi tiiraillut olikin päällään pidempi paita.:(

Kuule mut hei: sun kandee huomioida edes sellainen fakta, että Suomessa on ainakin talvella KYLMÄ. Sitä mitään takapuolta kukaan itseänsä kunnioittava tuuleta hyytävässä viimassa, jos on mahdollisuus pukeutua pidempään ja lämmittävään toppatakkiinkin. Ja sitä perskoroa muutenkin tietoisesti esittelee vain ne, jotka ei parempaankaan pysty...Fiksut ja kauniit tulee huomioiduksi muutenkin.

PS. Takapuolen ihailu ei aina suinkaan kaikista naisista ole imartelevaa. Ei etenkään, jos ihailua ilmaistaan kovin kursailemattomin sanankääntein.

• kiitos!

Ja pyydän huomioimaan että EI kaikki kuolaa ym joten jättäisitkö tuon jäisen vuodatuksesi pois?

Mitä hyytävään viimaan tulee, niin kyllä tuota tapahtuu ihan kesälläkin.

Se koko asian pointti on se että miksi laittaa jotain mitä voisi ihailla kun kuitenkin pitää sitten peittää se? Itse tuskin itseäsi ihailet peilistä joten mitä mieltä on tiukoissa farkuissa jos niitä ei muutkaan saa ihailla vaan pitää paitaa vetää (huom ei niin pitkää että olisi normaalistikin pepun päällä vaan sitä tavallista paitaa koitetaan epätoivolla vetää pepun päälle)? Se tässä herättää ihmetystä.

• pahoitteluni
        kiitos! kirjoitti:

Ja pyydän huomioimaan että EI kaikki kuolaa ym joten jättäisitkö tuon jäisen vuodatuksesi pois?

Mitä hyytävään viimaan tulee, niin kyllä tuota tapahtuu ihan kesälläkin.

Se koko asian pointti on se että miksi laittaa jotain mitä voisi ihailla kun kuitenkin pitää sitten peittää se? Itse tuskin itseäsi ihailet peilistä joten mitä mieltä on tiukoissa farkuissa jos niitä ei muutkaan saa ihailla vaan pitää paitaa vetää (huom ei niin pitkää että olisi normaalistikin pepun päällä vaan sitä tavallista paitaa koitetaan epätoivolla vetää pepun päälle)? Se tässä herättää ihmetystä.

voimasanan käytöstä.

Mun pointtini oli lähinnä tässä:

"Luulisi sen teistä olevan imartelevaa."

Kun ei aina ole niin imartelevaa... Ja toki tää on vain mielikuva, mutta muuta mulle ei näin naisena äkkiseltään tullu mieleen epätoivoisesta paidan takamuksen päälle nykimisestä kuin sellainen tilanne, että joku tuijottaa l-i-i-a-n tiivisti. Jonkun liian kiinteä kriittisiin paikkoihin kohdistuva tuijotus voi joskus saada naisen piilottelemaan kehoaan: silloin, kun jokin sosiaalinen tilanne tuntuu naisesta kiusalliselta (esimerkiksi). Liittynee kuitenkin kai enemmän nuorten tyttöjen epävarmaan kehonkuvaan kuvaamasi kaltainen käytös, luulisin. Itse ainakin olin varhaisteininä kova kiskomaan paitaani takapuoleni päälle... Ylipäätään olen sitä mieltä, että typerä nainen se nainen, joka pukee päälleen vaatteet, joita ei sitten kykenekään kantamaan itseään piilottelematta.

Jos(?) hait jotakin sellaista, että naisten tulisi enemmän hyväksyä vartalonsa sellaisena, kuin se on, sulla on toki hieno ja hyvä ajatus siinä. Toki nätit ja vartalon parhaita puolia sopivasti korostavat vaatteet ovat aina kunnioitusta naiselta paitsi tätä itseään, myös ympäristöä kohtaan.

• jaanaaa

Oon huomannu että vedän paitoja alaspäin, mutta ei se todellakaan johdu mistään tuollaisesta.. Jotkut joustavasta kankaasta tehdyt paidat nousee ärsyttävästi koko ajan ylös ja siksi niitä pitää vetää alas.

• mitämitä..

Ai että ainoastaan lökäpöksyt saavat vetää paidan housujen päälle? ..kö? Siis yleensä housut kuin housut menevat ainakin naisilla perseestä ihonmyötäisesti, miehillä näkyy toisinaan tyhjäperseitä.

• miax

että naiset joka aamu miettivät peilin edessä, että millä asukokonaisuudella nyt saisi eniten miesten huomiota?

Minä ainakin pukeudun itseäni varten, en todellakaan halua miesten kyyläävän persettäni, ja satun kovasti pitämään tämän hetken pillifarkut pitkä löysä paita -trendistä. Siispä pukeudun usein pillifarkuihin ja takamuksen peittävään paitaan. Tarkoitukseni ei ole herättää miesten huomiota, ei kätkeä itseäni miesten katseilta, ylipäätään pukeutumiseni ei liity miehiin millään tavalla. (Paitsi, että Suomessa en käytä lyhyitä shortseja tai hameita tai kovin pikkuruisia toppeja, koska en kaipaa kourimista tai härskejä kommentteja..) Pukeudun oman makuni mukaisesti, ja tällä hetkellä se "perseen peittäminen" mielestäni näyttää hyvältä.

• luulee
        miax kirjoitti:

että naiset joka aamu miettivät peilin edessä, että millä asukokonaisuudella nyt saisi eniten miesten huomiota?

Minä ainakin pukeudun itseäni varten, en todellakaan halua miesten kyyläävän persettäni, ja satun kovasti pitämään tämän hetken pillifarkut pitkä löysä paita -trendistä. Siispä pukeudun usein pillifarkuihin ja takamuksen peittävään paitaan. Tarkoitukseni ei ole herättää miesten huomiota, ei kätkeä itseäni miesten katseilta, ylipäätään pukeutumiseni ei liity miehiin millään tavalla. (Paitsi, että Suomessa en käytä lyhyitä shortseja tai hameita tai kovin pikkuruisia toppeja, koska en kaipaa kourimista tai härskejä kommentteja..) Pukeudun oman makuni mukaisesti, ja tällä hetkellä se "perseen peittäminen" mielestäni näyttää hyvältä.

Täällä kun on näitä juttuja lueskellut, niin tosiaan jotkut luulevat että naisten pukeutumisen tarkoitus on miesten miellyttäminen. Sitten jos se ei miehiä miellytä, niin valitetaan, taas jos miellyttää niin lutkitellaan. Vähintään ihmetellään että miksi ne rinnat ovat olemassa jos ei nainen niistä itse kiihotu.

• tuota ,,
        luulee kirjoitti:

Täällä kun on näitä juttuja lueskellut, niin tosiaan jotkut luulevat että naisten pukeutumisen tarkoitus on miesten miellyttäminen. Sitten jos se ei miehiä miellytä, niin valitetaan, taas jos miellyttää niin lutkitellaan. Vähintään ihmetellään että miksi ne rinnat ovat olemassa jos ei nainen niistä itse kiihotu.

sanonko minkä f-alkuisen sanan (ei, ei ole fuck vaan eräs fe-alkuinen), bs:ää.

Ei kukaan normaalimies lutkittele naisia, mies joka lutkittelee, niin lutkittelee sitten pukeutumisesta riippumatta.

Sitäpaits kukaan väittänytkään että naisen pukeutumisen tarkoitus YKSINOMAAN olis miellyttää miehiä mutta luulisin että kyllä se kumminkin YKS OSATEKIJÄ ON. Jos naiset pukeutuis vain itseään varten ja siten että niissä olis mahdollisiman rento olla niin tiukkoja farkkujahan ei näkis kellään, vai olenko ihan väärässä?

• ja tiedoks
        luulee kirjoitti:

että kyllä miehetkin pukeutuu osaksi sen takia että miellyttäis naisia. Ei silti niin että saa jonkun metroseksuaalihomon tai businesjupin leiman vaan sillä tavalla että näyttää siistiltä ym. koska naiset katsoo miehessä sitä että on siisti eikä ole repaleiset ja paskaset housut ym., siks pukeudumme sillä tavalla että naiset ei heti ainakaan kääntäis katsetta muualle. Tavalliset vaatteet, farkut ja rotsi, kyllä mutta siistinä yleisilme.

• Jihuuu

Vaikea sanoa, mulla ei ole farkkuja eikä niin pitkiä paitoja että peppu peittyisi :D

• pukeudun itseäni varten

Ei todellakaan ole imartelevaa! En halua, että minun persettäni tuijottaa yksikään mies! Inhottavaa, ettei kaduillakaan saa olla rauhassa, en minäkään teidän persettänne kyylää!

Ja pukeudun juuri niin kuin sattuu huvittamaan, ihan yksi lysti mitä joku mies siitä mahdollisesti ajattelee tai on ajattelematta. Farkut on mukavat jalassa, joten siksi niihin pukeudun, en siksi, että sinä saisit kyylätä!

• faktaa on

" en minäkään teidän persettänne kyylää!"

Ehkä et sinä mutta kyllä se yleisesti tiedetään että naiset kyttää miehiä siinä missä miehet naisia.

• ei kukaan

haluais muutenkaan katella, ihminen joka on negatiivinen, ärripurri ja aina karvat pystyssä ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa.

• tuossa se ero

"En halua, että minun persettäni tuijottaa yksikään mies! Inhottavaa, ettei kaduillakaan saa olla rauhassa, en minäkään teidän persettänne kyylää!"

tossahan se miesten ja naisten ero onkin: miehet katselevat mielellään naisten perseitä, jos ne ovat hyvännäköisiä. Naisia taas ei kiinnosta tippaakaan katsella miesten perseitä, puhumattakaan mistään muistakaan ruumiinosista. Penis taitaa olla ainut osa miehen vartalosta, jota naiset pitävät mielenkiintoisena katsella?

• luulisin
        faktaa on kirjoitti:

" en minäkään teidän persettänne kyylää!"

Ehkä et sinä mutta kyllä se yleisesti tiedetään että naiset kyttää miehiä siinä missä miehet naisia.

Olen aika varma, että naiset, jotka kiihottuu miesten vartaloista on bi-seksuaaleja. Ns. normi-heteronaiset kiihottuu enemmän miehen luonteesta ja jos jonkun kropasta kiihottuvat, niin kauniin naisen vartalosta, mutteivät miehen.

• Pistemies
        luulisin kirjoitti:

Olen aika varma, että naiset, jotka kiihottuu miesten vartaloista on bi-seksuaaleja. Ns. normi-heteronaiset kiihottuu enemmän miehen luonteesta ja jos jonkun kropasta kiihottuvat, niin kauniin naisen vartalosta, mutteivät miehen.

Kyllä minä ainakin sanon ihan muuta. Toki viimeinen silaus tulee luonteesta ja se on ehkäpä naisille hieman tärkeämpää, mutta kyllä naisetkin kroppaakin katsovat ja paljon.

• ristiin ja pahasti!
        luulisin kirjoitti:

"Olen aika varma, että naiset, jotka kiihottuu miesten vartaloista on bi-seksuaaleja. Ns. normi-heteronaiset kiihottuu enemmän miehen luonteesta ja jos jonkun kropasta kiihottuvat, niin kauniin naisen vartalosta, mutteivät miehen."

Katoppa nyt tuosta mitä oikein kirjoitit!

Siis väität ettei heteronaiset kiihotu miehen vartalosta vaan luonteesta mutta kiihottuvat kumminkin naisen vartalosta, samalla väität että vain bi-naiset kiihottuis miehen vartalosta???

Sähän puhut ihan pehmosia! Nimenomaan BI-NAISET KIIHOTTUU TOISISTA NAISISTA, heteronaiset kyllä kiihottuu MIEHISTÄ eikä naisista!

Otappa selvää ensin mitä eroa on bi:llä ja heterolla ennenku meet puhumaan tollaisia!

Pikkuvihje: bi tarkoittaa just sitä että kiihottuu molemmista sukupuolista, hetero sitä että vain vastakkaisesta sukupuolesta! Oli se kiihokkeen syy sitten luonne tai vartalo, sillä syyllä ei ole merkitystä tuossa.

t: heteromies

• Pistemies
        ristiin ja pahasti! kirjoitti:

"Olen aika varma, että naiset, jotka kiihottuu miesten vartaloista on bi-seksuaaleja. Ns. normi-heteronaiset kiihottuu enemmän miehen luonteesta ja jos jonkun kropasta kiihottuvat, niin kauniin naisen vartalosta, mutteivät miehen."

Katoppa nyt tuosta mitä oikein kirjoitit!

Siis väität ettei heteronaiset kiihotu miehen vartalosta vaan luonteesta mutta kiihottuvat kumminkin naisen vartalosta, samalla väität että vain bi-naiset kiihottuis miehen vartalosta???

Sähän puhut ihan pehmosia! Nimenomaan BI-NAISET KIIHOTTUU TOISISTA NAISISTA, heteronaiset kyllä kiihottuu MIEHISTÄ eikä naisista!

Otappa selvää ensin mitä eroa on bi:llä ja heterolla ennenku meet puhumaan tollaisia!

Pikkuvihje: bi tarkoittaa just sitä että kiihottuu molemmista sukupuolista, hetero sitä että vain vastakkaisesta sukupuolesta! Oli se kiihokkeen syy sitten luonne tai vartalo, sillä syyllä ei ole merkitystä tuossa.

t: heteromies

Eiköhän hän tarkoittanut että heteronainen kiinnostuu vain luonteesta ja bi nainen voi kiinnostua naisen kropasta. Kyseessä oli todennäköisesti vain vähän huonosti muodostettu kappale.

• Pistemies

"pukeudutte tiukkoihin farkkuihin (kivan näköistä) mutta vedätte paitaa farkkujen päälle."

Minusta tuo paita sopii todella hyvin jos se on myös tiukka. Se jotenkin yhdistää ylä ja alaosan luoden todella seksikkään kaaren. Ja toki myös pepun alaosa näkyy sieltä paidan alta. Täytyy sanoa että minuunkin iskee kyllä ehkä farkut enemmän kuin hameet pääsääntöisesti. Toki on myös poikkeuksia. Kenelle sopii mikäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      33
      3605
    2. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3167
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      59
      3087
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      53
      2970
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2569
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      35
      2157
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2119
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1962
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1839
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49