Papeete1...

tämän palstan miehet ovat niin lääpällään sinuun, että että he jättävät kirjoitukseni huomioimatta D:


"Voisit siirtyä takaisin naisten-logiikka palstalle"


MarttyyriMallari-TTt

24

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sie ala vaan toistaa jo itsesäsi. Se kehuminen oli paljon parempi vaihtoehto.

    • Volvo dealer

      Vielä parempi on, että MarttiVolvonMällääjä-SKP siirtyy Huuhaa-palstalle :DD

    • Papeete1

      Sä olet hillunut akkojen logiikassa enemmän kuin minä, joten suksi itte takaisin sinne :)

      Toisekseen, he eivät jätä huomiomatta viestejäsi minun takiani.. vaan sinun :DD

      • Maccileipä

        Tietää papeete varmaan itsekkin omat ansionsa, taitaa hän jopa nauttia tästä huomiosta :)


      • Papeete1
        Maccileipä kirjoitti:

        Tietää papeete varmaan itsekkin omat ansionsa, taitaa hän jopa nauttia tästä huomiosta :)

        Oletko lukenut Mallarin juttuja? Turha laittaa mun syyksi, jos ne ei kiinnosta porukkaa.

        Sitäpaitsi Mallari haluaa ilmiselvästi jostain syystä haastaa mun kanssa hieman rähinää, se tykkää mun hmmm.. mikä se nyt oli? sarkasmista :D


      • Maccileipä kirjoitti:

        Tietää papeete varmaan itsekkin omat ansionsa, taitaa hän jopa nauttia tästä huomiosta :)

        mitähän tämän palstan muut naiset ajattelevat hänestä?


        "Viestini tarkoitus on saada palstan naiset riitelemään keskenään"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mitähän tämän palstan muut naiset ajattelevat hänestä?


        "Viestini tarkoitus on saada palstan naiset riitelemään keskenään"


        MarttyyriMallari-TTt

        No tapelkaa te ihan rauhassa, mä katselen neloselta tulevaa muchos buenoo leffaa. Siinä on Antonio Banderas ja ENRIQUE INGLESIAS (läählääh :)


      • mielipide:
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mitähän tämän palstan muut naiset ajattelevat hänestä?


        "Viestini tarkoitus on saada palstan naiset riitelemään keskenään"


        MarttyyriMallari-TTt

        P1 on pieni, pyöreä, tavallisen näköinen ristiverikkö. Tyyli ei ole muuttunut sitten teini-iän. Hän saattaa paeta ikääntymistään teini-imagoon. Hieman lapsekkaan näköinen olemus saattaa vedota joihinkin miehiin.
        Hän on jättänyt opiskelut ja uran sikseen kusipäisen miehen takia. Hänen ainoa tapansa päteä on kerjätä miehiltä huomiota ulkonäölleen. Hän on konservatiivinen, vaikka välillä esittääkin modernia ja sisukasta.
        Siinä analyysi, kun kerran pyysit.


      • Papeete1 kirjoitti:

        No tapelkaa te ihan rauhassa, mä katselen neloselta tulevaa muchos buenoo leffaa. Siinä on Antonio Banderas ja ENRIQUE INGLESIAS (läählääh :)

        tule sen jälkeen takaisin ja ota kunnolla yhteen palstan naisten kanssa.


        "He nimittäin aivan varmasti ovat lukeneet tämän viestini sinulle"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sulla....
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tule sen jälkeen takaisin ja ota kunnolla yhteen palstan naisten kanssa.


        "He nimittäin aivan varmasti ovat lukeneet tämän viestini sinulle"


        MarttyyriMallari-TTt

        Luulet että viestisi merkitsevät jotain jollekin.

        "Erehdyt pahasti"


      • oikein haet
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tule sen jälkeen takaisin ja ota kunnolla yhteen palstan naisten kanssa.


        "He nimittäin aivan varmasti ovat lukeneet tämän viestini sinulle"


        MarttyyriMallari-TTt

        ?

        "Taidat olla vähän pimeä"


      • Aurinko79-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mitähän tämän palstan muut naiset ajattelevat hänestä?


        "Viestini tarkoitus on saada palstan naiset riitelemään keskenään"


        MarttyyriMallari-TTt

        Papu on sopivalla tavalla sähäkkä, energinen ja hyväntuulinen ihminen ja sitäpaitsi tosi nätti eikä ole mitään syytä riidellä Papuskan kanssa.

        Jotta ne riidelkööt ketä se kiinnostaa :)


      • oon..
        mielipide: kirjoitti:

        P1 on pieni, pyöreä, tavallisen näköinen ristiverikkö. Tyyli ei ole muuttunut sitten teini-iän. Hän saattaa paeta ikääntymistään teini-imagoon. Hieman lapsekkaan näköinen olemus saattaa vedota joihinkin miehiin.
        Hän on jättänyt opiskelut ja uran sikseen kusipäisen miehen takia. Hänen ainoa tapansa päteä on kerjätä miehiltä huomiota ulkonäölleen. Hän on konservatiivinen, vaikka välillä esittääkin modernia ja sisukasta.
        Siinä analyysi, kun kerran pyysit.

        joskus miettinyt, että miltähän se tuntuu lähemmäs nelikymppisenä yksinhuoltajana lähteä johonkin lähihoitajakouluun, kun se elämää suurempi rakkaustarina kosahtikin ja mies osoittautui kusipääksi, petti ja jätti eikä elättänytkään kotirouvaa koko loppuelämää?

        Aika hullun riskin ottaa nainen, jos kotirouvaksi pyrkii ja jättää koulut käymättä.


      • ei se pysty
        Papeete1 kirjoitti:

        No tapelkaa te ihan rauhassa, mä katselen neloselta tulevaa muchos buenoo leffaa. Siinä on Antonio Banderas ja ENRIQUE INGLESIAS (läählääh :)

        kun tietää että hänestä puhutaan.
        Mitähän p:n teini-ikäiset lapset ajattelee kun äiti istuu 22 tuntia vuorokaudesta netin ääressä?


      • tiedustella :
        Aurinko79- kirjoitti:

        Papu on sopivalla tavalla sähäkkä, energinen ja hyväntuulinen ihminen ja sitäpaitsi tosi nätti eikä ole mitään syytä riidellä Papuskan kanssa.

        Jotta ne riidelkööt ketä se kiinnostaa :)

        että mitä helevettiä paapuskat ja muut volga mällärit liittyy Miehen logiikkaan?

        Palsta on kyllästetty pelkällä PASKALLA


      • ole tajunnut
        ei se pysty kirjoitti:

        kun tietää että hänestä puhutaan.
        Mitähän p:n teini-ikäiset lapset ajattelee kun äiti istuu 22 tuntia vuorokaudesta netin ääressä?

        papu on vankilassa niih


      • Aurinko79-
        tiedustella : kirjoitti:

        että mitä helevettiä paapuskat ja muut volga mällärit liittyy Miehen logiikkaan?

        Palsta on kyllästetty pelkällä PASKALLA

        että Papu on yksi aktiivisista keskustelijoista täällä, mutta huomasit varmaan että Papu itse ei ole tuonut itseään tällä tavoin esille vaan joku on aina nostanut hänet keskusteluun. Kysymys pitäisi siis osoittaa ehkä heille, ketkä näitä aloituksia yksittäisistä palstailijoista tekevät...


    • ja mälläri

      taitavat olla yksi ja sama...

    • ovat lääpällään

      kouluja käymättömään keski-ikäiseen yksinhuoltaja äitiin.
      Hyvä muuten kehua itseään toisella nimimerkillä. :D

      • sinunkin myöntää

        että papu on ikäisekseen ihan hyvin säilynyt. Ja papussa on rutkasti tätienergiaa!


      • ja myöskin
        sinunkin myöntää kirjoitti:

        että papu on ikäisekseen ihan hyvin säilynyt. Ja papussa on rutkasti tätienergiaa!

        siinä paplari päässä kuvassa huomasi, ettei niin hyvin säilynyt. Tuo kuva on kyllä hyvä kuva, mutta kuva on aina yksi kuva.


      • tehnyt
        ja myöskin kirjoitti:

        siinä paplari päässä kuvassa huomasi, ettei niin hyvin säilynyt. Tuo kuva on kyllä hyvä kuva, mutta kuva on aina yksi kuva.

        bikinikuvassa huomasi roikkuvan kaksoisleuan ja liikaa pyöreyttä vatsanseutuvilla ja rypistymiset silmien ympärillä. Rupeehan Papu jo 40 olemaan ihan normi rupsahtamista.


      • Papun puolustaja puskista
        tehnyt kirjoitti:

        bikinikuvassa huomasi roikkuvan kaksoisleuan ja liikaa pyöreyttä vatsanseutuvilla ja rypistymiset silmien ympärillä. Rupeehan Papu jo 40 olemaan ihan normi rupsahtamista.

        Lausunto vaatii omaa kuvaasi näkyviin. Voisin suositella sitten sinulle muutamia operaatioita ulkonäkösi normaalistamiseksi.


    • tosi huvittavaa

      kun palstan miehet kehuu papuu ja papu sädehtii entistä bimbomaisemmin. =D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe