Hopparitytöt

jou jou

Joo moi.

Eli mitä mieltä te ootte hopparitytöistä? :D Alkaako teitä ällöttöttää vai onko se mukava että vastakkaisestaki sukupuolesta löytyy hoppareita? :D

21

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tippaiiri.

      No Moi. :)
      Musta on ainaki hienoa että vastakkaisesta sukupuolesta löytyy hoppareita myös. Miks olisi ällöttävää? Eikö tytöt saisi käyttää isoja housuja, huppareita ja kuunnella siihen kuuluvaa musiikkia? En ymmärrä. Ja kommentoin näin koska itse olen tyttö ja hoppari : )
      Musta on törkeää jos jotkut aattelee että se on ällöttävää! Eihän hoppi ole poikien etuoikeus : )

      • aka

        Yleensä tytöt ei ole sellasia hoppareita niin kuin pojat ovat, eli tytöil ei välttämät housut roiku ja lipat ole vinossa, niinku pojil on.. miksi?


      • Hopparipoika

        hienoo että on tyttöjäki hoppareina capit ei välttämättä sovi kaikille ja osa käyttää joskus myös pillejä mutta kyllä tyttö saa olla hoppari paitsi ei sovi tytölle eikä oikeestaan pojallekkaan jos käyttää 10 vuotiaana lökäreitä koska ne sa wannaben maineen ja ei tytöt oo hoppareina niin "poikamaisia" (yleensä) mutta kuka välittää joidenkin mielestä ne on rumia jos ne käyttää joidenki mielest kauniita eli Kauneus on katsojan silmässä.


    • duoa

      haluutte ehkä miehist kantaa, mut mä annan nyt naisen näkökulmast kans vähän :D tottakai jokanen saa pukeutuu miten haluaa, mutta ite en henkilökohtasesti mitenkää kato ihailevasti muijia keil on isot kuuteet.. se on vaan jotenki niin outoo. Ite kuuntelen rappii ja oon aina kuunnellu, mutta ikinä en oo päälleni laittanu jätkien löysii farkkui tai huppareita. Jotenki vaan haluun pukeutuu naisellisesti mut samal kuitenki mun pukeutuminen tuo esille mitä musiikkii kuuntelen. Se on must ehkä vähän "rumaa" mutta jokanen saa pukeutuu miten tahtoo i think so

      • maim

        mua ainakin vähä oksettaa simmoset tytöt jollai on liian isoi vaatteit..kyllähän naisillekin tehdään hoppi vaatteit. ne ei oo ehkä löysii mut jos haluu tuoda oman kantansa esiin vaatetuksella ni käyttäkää semmosii;)


      • NoMo.
        maim kirjoitti:

        mua ainakin vähä oksettaa simmoset tytöt jollai on liian isoi vaatteit..kyllähän naisillekin tehdään hoppi vaatteit. ne ei oo ehkä löysii mut jos haluu tuoda oman kantansa esiin vaatetuksella ni käyttäkää semmosii;)

        kylhä niit tehää, mut sit mennää sellasee ghetto meininkii, napapaitoi ja noit sellasii. mielummi pukeudun ite jätkien hoppireleisii ku muijien.


      • i love hiphop

        ei jätkät sellasist välimuodoist sillee diggaa,ne kokee sen jotenki feikkinä ja pissismäisenä. joten, jos sanoo olevansa hoppari, eikä sul oo ees isompaa t-paitaa ku oikeesti sun kokos on, ne nauraa sut iha pihalle. huomasin ite. tietty toiset tykkää muijien ghetto meiningist, mut iha mitenvaa. :)


    • kyllähä

      semmoistaki vois paneskella ei kai niillä muuta tee

    • tyttö ja hoppari,

      toi oli sikäli aika outo kysymys, et miks ei sais olla? sehä on vaa hyvä ku muijatki saattaa tietoisuutee mitä mielt on mistäki, tää on 2000-luku. :))(::

      • eletään

        2000-lukua... ja tää luku se vasta perseestä onkin.


    • NOKHYLON.

      Mun mielest hyvä juttu et tytötki pukeutuu vähän rennommi. :) Se on niin kamalaa kun kulkee ulkonaki melkein jokaisella naisella on nahkatakki,10cm korot ja pillifarkut. ei näin. Kiva et jotkut erottuu massasta. :)
      Meijän koulussa 2 hoppari tyttöö. Ja ne on siistejä! ;D

      • Pitäisi

        olla. En Tajua kun kaikki pukeutuu ns. Pillifarkkuihin... Kauhean näköisiä ...
        KAIKKI HOPPAREIKSI!


    • Amedei

      Mä diggailen eniten just hoppia, mut ei se must mitenkään ulospäin näy. Päin vastoin, töiden takia pukeudun asiallisen virallisesti ja vapaalla taas naisellisesti. Mut ei mua haittais ollenkaan adoptoida yks lökäpöksy kainaloon, voisin ylpeenä kulkee kaupungil sen kanssa, tavoitteissa ollu jo pitkään;D

      Onkelma on enemmän ikäluokka: oon vanhus ku 29:nä kuuntelen viel tällasta musaa eikä 18-20-v teinit oikein nappaa;) Meitsin ikäset tuntuu jotenkin olevan perusrokkari tai hevarilinjaa... Huoh, boring...

      • Miks hävetä läskejään....

        Yleensä ne on läskejä gimmoja kun pukeutuu hoppari housuihin ja paitoihin, Kun niil on vähä liikaa muotoi, pullataikinan muotoja saa piilotettua hopparikledjuihin. Ei innosta hoppariläskit. Sama juttu silti jätkillä. Läskit pukeutuu hopparikuteisiin vaik ei kuunteliskaa räppii.


    • LOLOLOLOLOL

      Näyttää ihan vitun tyhmältä ku muijat pukeutuu telttoihin ja pitää housuja nilkoissa!!! HYI VITTU!!

    • 1nspi

      just hot :P

    • Tyttö '97.

      Jotkut sanoo, ettei tytöt pidä aitoja lökäreitä. Ei tarvii yleistää. ^^ Ite alan käyttää lökäreitä. Ja ostan aidot. Joten ei ole sitten kiva lukea tällästä yleistystä jostai foorumeilta. : D

      • Tyttö '97.

        Ja muuten oon 12v, painan 40kg, en oo mitenkää läski, ja tykkään pukeutua lökäreihin .


      • Tyttö '97.
        Tyttö '97. kirjoitti:

        Ja muuten oon 12v, painan 40kg, en oo mitenkää läski, ja tykkään pukeutua lökäreihin .

        olla. En Tajua kun kaikki pukeutuu ns. Pillifarkkuihin... Kauhean näköisiä ...
        KAIKKI HOPPAREIKSI!


        Juuri näin ! ^^


    • espa_

      Mun mielestä on oikein mukava nähä hopparityttöjä, jotka siis ovat OIKEASTI hoppareita... Semmosista en pidä, jotka vaan pitää niitä "löysiä" collegehousuja ja jotain 10euron capia :| ja sitte ne muuttavat tyyliään ku jätkät ei enää huomaakkaan niitä.
      Ite oon tyttö ja ollu hoppari jotain 3vuotta, mutta mä piän oikeesti isoja housuja ja muitaki vaatteita, kuuntelen muutaki ku jotain Cheekkii.. Mun mielestä hopparitytöt on siis ok, jos ovat hoppareita tosissaan :).

    • Hip_Hopari

      Hopparitytöt ovat hotteja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3075
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2431
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2227
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe