ellei täällä saada edes yhtä kunnon tappelua aikaan!!!
Epäonnistuin usuttamaan Papeete1-viestissäni palstan naiset vastakkain ja olen nyt kehittelemässä jotain kivoi konnankoukkuja riidan aikaan saamiseksi.
"Olin koulukiusaaja"
MarttyyriMallari-TTt
Vedän itseni munista hirteen...
10
683
Vastaukset
- vienyt
nikiltäsi kaiken uskottavuuden etkä pysty lietsomaan yhtään mitään.
"Olet karanteenissa" ku kerranki on suurpiirteinen aselepo saatu aikaan.
- MMies
Ongelmasi on, että et ole turinoinmut white trashin kanssa tarpeeksi _ennen_ iskuasi.
*I'm just long gone train*
Marttyyri-M-ies - Maccileipä
Olitko sinä mies?????????
- pidät..
kaikki ilkeäkieliset ämmänröhvöt poissa mun kimpustani...
Nimimerkillä: "puoli vuotta kokemusta joistakin epäasiallisesti ilman syytäkin suhtautuneista naiskeskustelijoista. Erityisesti yhdestä hysteerisestä solvaajasta erityiskokemusta."- "mies"
toisinaan nainen.
"Kananmunistako hirteen?" "mies" kirjoitti:
toisinaan nainen.
"Kananmunistako hirteen?"osasit olla inhimmillinen viestissäsi. Se kertoo sinusta paljon *Hymyilee arvoituksellisesti*
"Olen velkaa sinulle"
MarttyyriMallari-TTt- eksistentiaalista..
"mies" kirjoitti:
toisinaan nainen.
"Kananmunistako hirteen?"olemisen ja ilmaisun tuskaa tuossa sanomassasi, tulkitsisin (huoh).:/ Oletko koskaan harkinnut julkaisevasi runokokoelmaa?:D
- -eräsmies-
ovat aikoinaan olleet koulukiusaajia.
Tuo nyt paistoi sinusta läpi ja kauas jo aikoja sitten. - Papeete1
Sen verran että suututit mut. Mä en vastaa enää sulle pissa-aivo mihinkään :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693