En ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa. Tämäkin palsta on täynnä sinkkuja jotka etsivät epätoivoisesti puolisoa. Ja huomaan saman esim. baarissa kun joku yrittää iskeä; se epätoivo, se on kauheeta!
Vaikka tyyppi olisi muuten kuinka mielenkiintoinen tahansa, niin kiinnostus katoaa heti jos huomaan sieltä läpi paistavan epätoivon. Epätoivon löytää kumppani. Se on säälittävää kuinka monet etsivät puolisoa vain siksi että on pakko löytää joku - sama se kuka. Tämäkin palsta on täynnä ruikutusta jossa mietitään jotta mikä se vika itsessä on miksi ei puolisoa ole itsellä. Hei haloo! Ei kukaan halua olla hätävara. Mikä ihmisiä ajaa sellaiseen epätoivoiseen kumppanin etsintään?
Epätoivoinen puolison etsintä!
13
1373
Vastaukset
- se niinsanottu
luonto?
Koita kestää ; ei me kaikki olla niin ihania ja täydellisiä kuin sinä....- kenties
tällaiset ihmettelijät vieläpä itse jo löytäneet kumppanin, eli hyvä huudella sieltä parisuhteen takaa? Tai ovat muuten vaan niin täydellisiä ja ihania, tietäen että saisivat kumppanin heti kun sormiaan vaan napsauttaisivat?
Toista kun se on meillä toisilla, tyyliin pian 30 ikävuotta täynnä eikä yhtäkään suhdetta takana. Epätoivoinen? SALLIKAA MUN NAURAA. Kohtahan tässä ollaan toivonsa menettäneitä sen sijaan. - kkii6655599999
kenties kirjoitti:
tällaiset ihmettelijät vieläpä itse jo löytäneet kumppanin, eli hyvä huudella sieltä parisuhteen takaa? Tai ovat muuten vaan niin täydellisiä ja ihania, tietäen että saisivat kumppanin heti kun sormiaan vaan napsauttaisivat?
Toista kun se on meillä toisilla, tyyliin pian 30 ikävuotta täynnä eikä yhtäkään suhdetta takana. Epätoivoinen? SALLIKAA MUN NAURAA. Kohtahan tässä ollaan toivonsa menettäneitä sen sijaan.Tuo on täysin totta, että niin moni suomalaismies on täysin luopunut ajatuksestakin että voisi löytää enää ketään naista itseleen, ainakaan sellaista josta olisi miehen elämän naiseksi.Ei nämä miehet enää pyöri missään naisa iskemässä, ei sen paremmin toiveikkaana kuin epätoivoisenakaan.
Minusta ei vielä kolmikymppisenä sentään pitäisi tällaista asennetta ottaa.
- sinkku ihan omasta tahdosta ;)
Eikös ulos mennä juuri tapaamaan ihmisiä? Vai pitääkö baarissa olla tuppisuuna kuin esim. bussissa ja junassa? Kyllä hyvällä itsetunnolla varustautunut osaa karistaa törkeät tai epäkohteliaat tyypit. Ja puolison etsijät karsii joukosta nostamalla "kissan pöydälle" eli kysymällä suoraan jos kerran on sellainen epäilys... Lopettakaa turha valitus, varsinkin ruikutus muiden ruikutuksesta. Nauttikaa toisten seurasta, elämä on oikeasti ihanaa!!
- toivoton tapaus
Saa kai sitä ulkona käydä ilman että pitäisi etsiä ketään? Miksi muuten bussissa tai junassa ei saisi aloittaa keskustelua, eihän kaikki suomalaiset voi olla niin juroja?
Kyllä kieltämättä näilläkin palstoilla oleva ruikutus alkaa saavuttamaan jo melko koomisiakin tasoja, minä ainakin aion valittaa muiden ruikutuksesta... - ruikutusta ja epätoivoa
toivoton tapaus kirjoitti:
Saa kai sitä ulkona käydä ilman että pitäisi etsiä ketään? Miksi muuten bussissa tai junassa ei saisi aloittaa keskustelua, eihän kaikki suomalaiset voi olla niin juroja?
Kyllä kieltämättä näilläkin palstoilla oleva ruikutus alkaa saavuttamaan jo melko koomisiakin tasoja, minä ainakin aion valittaa muiden ruikutuksesta...No juuri niin. Täällä näyttää olevan tosi epätoivoista porukkaa. Jotkut näyttää tehneen oikein perusteellisen itsetutkiskeluanalyysin etsiessään syytä sille hirrrvittävälle vajavaisuudelle nimeltä sinkkuus. Sinkkuus on kauhea vamma ja häpeä joka täytyy mahdollisimman nopeasti parantaa toisella ihmisellä - sama se kenellä. Mikä mussa on vialla kun minulla ei ole suhdetta. Olenko se minä, onko se minun elämäntilanne, pitäisikö aloittaa uusi harrastus ihan vain epätoivoinen parin etsintä mielessä, olenko liian lyhyt, liian pitkä, liian lihava, liian ruma, liian köyhä, liian sitä liian vähän tätä... Jessus.
Koittakaa ihmiset tulla toimeen ensin itsenne kanssa, elää omaa elämäänne. Jos se pari on tullakseen niin eiköhän se tule. - Jaska'
ruikutusta ja epätoivoa kirjoitti:
No juuri niin. Täällä näyttää olevan tosi epätoivoista porukkaa. Jotkut näyttää tehneen oikein perusteellisen itsetutkiskeluanalyysin etsiessään syytä sille hirrrvittävälle vajavaisuudelle nimeltä sinkkuus. Sinkkuus on kauhea vamma ja häpeä joka täytyy mahdollisimman nopeasti parantaa toisella ihmisellä - sama se kenellä. Mikä mussa on vialla kun minulla ei ole suhdetta. Olenko se minä, onko se minun elämäntilanne, pitäisikö aloittaa uusi harrastus ihan vain epätoivoinen parin etsintä mielessä, olenko liian lyhyt, liian pitkä, liian lihava, liian ruma, liian köyhä, liian sitä liian vähän tätä... Jessus.
Koittakaa ihmiset tulla toimeen ensin itsenne kanssa, elää omaa elämäänne. Jos se pari on tullakseen niin eiköhän se tule.Näinhän se on. Jotenkin naurettavaa tämä, kun porukka ikäänkuin haluaa edes jonkin seurustelu kokemuksen alle, jolla ylpeillä toisille,et tässä nyt ollaan niin vitun normaalia että.......... Kyllä multakin ollaan jatkuvasti kyselemässä emännästä ,,joko joko joko.... Ei se oo kirkossa kuulutettu otanko ikinä akkaa. Ja en koe, että minun kuuluisi selitellä kenellekkään mitään. Vähän sama jos minä kyselisin jatkuvasti joltain lapsettomalta naiselta, että millon on lapsi tulossa.....Eihän se ole kohteliastakaan.
- Luottamuspula
Hmm! Minä olen sinkku ja tulen varmaan olemaan lopun elämääni. Se pitää vain hyväksyä. Ikäväähän se on ettei sitä ritaria valkealla ratsulla koskaan osunut kohdalle mutta,... No kassotaan, onhan tässä vielä aikaa. Ja parempi yksin kuin huonon kumppanin kanssa!
- Jätkä 25
"Mikä ihmisiä ajaa sellaiseen epätoivoiseen kumppanin etsintään?"
No sehän on tietenkin nyky-ympäristön painostus, että pitäisi olla joku ja jokainenhan meistä on ainakin edes välillä hellyyden ja läheisyyden tarpeessa.- just joo jooooo
Joo tosiaankin kaikkialla mediassa on alettu rummuttaa siitä miten miehellä pitää olla ainakin paljon naisseuraa joiden kanssa nussia. Tehdään tutkimuksiakin siitä miten ihmiset ovat sitä älykkäämpiä mitä enemmän nussivat, julkkikset sanovat miten nussimnen on tärkeämpää kuin puhekommunikointi(mm. Pomppunen-missi sanoi näin), vanhat julkkisäijät rehvastelevat mediassa miten he pitävät elämänsä suurimpana saavutuksena sitä kun heillä on ollut paljon naisia nussittavanaan, nussimista on lähestulkoon joka TV- sarjassakin, j.n.e.
Vailla naisseuraa elävää miestä on alettu pitää, ei yksistään surkeana luuserina, vaan myös jonain pelottavana perverssinä miehenä jos hänellä ei käy naisia nussitavana, tai jos hän ei käy jossain jonka voisi tulkita nussimiskeikaksi.
- Reipas Poikamies
Voinen sanoa että annan bissen mun laskuun että tältä Ap:lla on selvästi kaikki hyvin elämässä: parisuhteita tullut ja edessä, kumppani ollut/on, satunnaista villiiä seksiä unelma kundin kanssa, opiskelut ok ja mieluinen duuni eli on helppoa nostaa nenää ja todeta huipulta että minä en pidä muiden sinkkujen epätoivosta (niiden toisten sinkkujen, ei niiden jotka swappailevat kumppaneita tuhka tiheään ja valkkaavat parhaan siitä kuin kirsikan kakusta.).
Se epätoivo mitä tämä Ap tarkoittaa dissata, se on monelle palstalaiselle tunne joka kalvaa mieltä. Tunne jonka takia pää vedetään viinaa täyteen kun baarissa näkee miten oma peli ei suju ja naiset vaan skippailee.
Jokainen mies ei ole Rocky Balboa naisten kanssa pärjäämisessä joka nousee pää iskuja päärynä pallona ottaen tsämppioniksi: ei moni nainen ei tsiigaa muita kuin voittaja miestä- jollaiseksi usea nousee jossain vaiheessa oman kehityksensä myötä: mutta sillä on hintansa.
On totta että moni nykymies lähti lentoon omassa kehityksessään sävyte hiuksineen ja muotikuteineen baarien villiksi urooksi, muta on yhä perinteisten arvojen normitaviksia, niitä miehiä jotka ei handlaa hienoja mowsseja yökerhoissa ja vieroksuvat sitä naista liehittelevää retoriikkaa jota nämä naisasiamestarit suoltavat nonstoppina baari naisilleen: malli joka on laadukas, toimii siihen tottuneille naisille.
Tottakai sellaiset voittaja-miehet ovat "kiinnostavia" koska he saavat naisen tuntevaan itsensä halutuksi ja ihailluksi sosiaalisen statuksen noston ohella.
Ei nainen halua tulla huonoksi muiden naisten silmissä miehensä kautta: miehen iskemisen tulee olla laadukasta.
Juuri tämä laadukas asiakaspalvelu on sitä mitä ei joka jannu ja kalle handlaa naistensa kanssa. Tulos on kiitos moii ja ulos. Mitä tein väärin, miks tää on niin vaikeeta, missä petraan...kysymyksiä tulee miljoona pakkien jälkeen mieleen. On helppoa luisua pimeälle puolelle, kyynisyyteen ja pimeään sydämeen, alkaa vihata kaikkia naisia huonon kohtelunsa kautta. Mutta se tie on väärä.
En anna kuin yhden vinkin palstan sinkkumiehille: yrittäkää, tsempatkaa ja laittakaa itsenne "peliin". Vasta kun todella paljastatte sieluanne naiselle voitte kokea sen yhteen kuuluvuuden joka on asken rakkauden suuntaan. Te jotka esineellistätte naisen, luultavasti koette asian humpuukkina, mutta virheenne on haluta peetä kuin teidän pitäisi ajatella miten nainen voisi kiinnostua tarpeeksi juuri sinusta. Mitä te annatte itsestänne naiselle? Se ratkaisee.
Baarista nämä miehet lähtevät yksin himaan, ehkä ostavat grilliltä jotain ja webbiporkkaa tsiigailemaan loppuillaksi kun ei nukuta vielä ja kännikin on napakka.
Epätoivoista on se mitä näen jokapuolella: selvästi miehet joilla ei ole edellytyksiä tasokkaiden naisten seuraan, änkäävät vaillinaisen supliikkinsa (naisen mielenkiinnon herätys siten) seuraan ja se on kuin apurenkaattoman fillarin ensi ajo: vauhtiin pääsee mutta kohta tulee sitten pipi ja huuto.
Mä ihan oikeasti sympatiseeraan normi miehiä joilla on hankaluutensa (kuten mullakin oli aikanaan) olla mielenkiintoinen oman tyyppisen naisen mieleen.
Sitä, hitto vie, ei mitkään MA:t, luokat, tasot ja hiton laadut saa kieltää että miehellä ei olisi oikeutta omana itsenään lähestyä naistä deitti mielessä.
Monilla miehillä on sydäntä, eikä pelimiesopasta, rinnassaan, ja mua välillä ihan suututtaa täällä kun nämä miehet saavat kaiken paskan harvoilta naiskirjoittajilta niskaansa.
Harvat miehet voivat saada hobbyistään, työstä, opiskelusta sitä henkistä "tasapainoa" elämälleen kuin mitä onnellisuus oman tyyppisen naisen kanssa miehelle voi tuoda. En minä ainakaan. Naisen läheisyys ja kaikki kivat jutut, antavat niin paljon minulle henkistä poweria. Hyvällä tavalla.
Miehisellä tavalla olla hyväksytty. Totta hitossa se nostaa mun itseluottamusta.
Raadoin duuneissa, harrastin himona vaikka mitä, tulin menin, reissasin, mutta se outo usein läsnä oleva sisäinen tyhjyys ilman tyttöystävää vaivasi usein vaikka muuten olinkin tyytyväinen omaan elämääni.
En todellakaan ole nokka pystyssä kulkeva ylpeilevä, kun viimein sitä parisuhde kokemusta sainkin naisen kanssa. Myönnän kyllä että seuraava suhde oli todella paljon helpompi startata kun itse tiesi jotain paljon enemmän itsestään kokemuksen perusteella ja mitä naisestaan haluaa kohti yhteistä elämää.
Minua oikein säälittää tämä nykymeininki että naisen tapaaminen on "nussintakeikka" ja kaikki tunteet on vaihdettu himoon ja pinnallisuuteen. Sitähän media suoltaa, kellä naisella on tiukin toppi ja sexyin meikki, kuka on jännin komee uros tatskoineen ja jännine juttuineen ja iskureploineen?
Joskin olen samaa mieltä että täysin ilman naista jäävät miehet ovat todella pimeiden voimien viittaa kantavia omituisuuksia nyky markkinoilla. Minä tiedän senkin, mitä olin. Jokainen voi tehdä muutoksen kun yrittää ja haluaa onnistua.- Truth Hurts
Minkä hinnan mies joutuu maksamaan naisesta/naisista?
Se lasku on aivan tajuton.
Normi mies saa pillua noin naiselta vuodessa. Se ei hänelle riitä, koska ns. ryhmäpaine pakottaa hänet valloittamaan uusia naisia. Miehellä kun pitää nykymenon mukaan olla paljon naisia.
Tällöin mies ei pysty lopettamaan baareissa roikkumista, ja lopulta mies menettää motivaationsa työhönsä, kavereihin ja normaalielämään kun ei saa haluamiltaan naisilta pillua. Se syö miestä ja mies ajautuu työttömäksi, sairastuu ja jää yksinäisyytensä ja lopulta kuolee.
Yksi mahdollinen tarina, tässä toinen:
Mies itkee naisettomuuttaan, päättää aloittaa uuden elämän ja hankkii rahaa ja mainetta, kunniaa ja statusta. Mies nai sen ensimmäisen vastaan tulevan naisen joka kolahtaa kovemmin. Sitten tehdään lapsia ja ollaan avioliitossa kunnes huomataan että ollaan kasvettu erilleen. Perhehelvetti on irti.
Mies ajautuu yksinäisyyteen ja elää happamana hamaan hautaansa ilman että olisi päässyt nussimaan koskaan kuin olisi salaisissa haaveissaan halunnut.
Kolmas tarina:
Mies on yliveto naisten kanssa. Neitsyys menee jo 12 vuotiaana.
Mies on sellainen erikoistapaus joka saa naiset huutamaan kuin sika sängyssä.
30 vuotiaana kaatoja on jo muutama tuhat ja vaimokin löytyy.
50 vuotiaana kuitenkin mies yllättäen kuolee sydämen vajaatoimintaan.
Syynä naiset.
Naiset ovat oikukkaita seireenejä ja vaati suurta älyä mieheltä pelata elämänsä heidän kanssaan oikein.
- 2+18
"Harvat miehet voivat saada hobbyistään, työstä, opiskelusta sitä henkistä "tasapainoa" elämälleen kuin mitä onnellisuus oman tyyppisen naisen kanssa miehelle voi tuoda. En minä ainakaan. Naisen läheisyys ja kaikki kivat jutut, antavat niin paljon minulle henkistä poweria. Hyvällä tavalla."
Yhdyn tähän. Kaikki kaverit alko seurustelemaan jne ja niillä ei enää riittänyt aikaa ja kiinnostusta nähdä kuin ohimennen pari kertaa vuodessa. Painoin pari vuotta duunia niska limassa ja harrastelin ihan niinkuin ennenkin tämän jälkeen. Lopulta tilanne vaan alkoi tuntua niin turhalta, että otin lopputilin. Ei vaan enää kyenny motivoimaan aamulla itteään ylös edes töihin kun elämässä ei ollut mitään elämisen arvoista! Mikään ei ole niin kurjaa kuin todeta töiden jälkeen, että seuraava odottamisen arvoinen asia elämässä on seuraava työpäivä, viikonloppuna odotti vain että tulis taas maanantai ja pääsis/joutus edes töihin. Vapaa-aika alkoi stressata enempi kuin työt.
Nyt reilu vuos vain lepäilly, tosin ihan yhtä ankeelta tää elämä tuntuu vapaallakin ilman seuraa.. Kohta joutuu kyllä menemään takaisin töihin kun alkaa tili tyhjentyä pikkuhiljaa. Kai sitä taas vuoden pari jaksaa kerätä rahaa vain palaakseen loppuun uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4703457SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1152622Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842152Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1671977Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä121891- 1471796
- 941611
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi431494Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3551336Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351333