Miksi armo ei kelpaa?

Kysyväinen

Tämän päivän ajan on käyty mieletön kilpajuoksu siitä, kenen ansiot olisivat parhaita Jumalan edessä. Häpeällistä sokeutta ja jumalattomuutta mokoma.

Miksi Jumalan armo ei kelpaa syntisille? Sehän on Jumalan rakkauden lahja omille lapsilleen.
Heille jotka Jeesus Kristus on kivulla ja tuskalla sekä verensä vuodattamisella ja kuolemallaan Jumalalle synnyttänyt, nousemalla ylös kuolleista kolmantena päivänä.

Jokainen joka tämän uskoo ja Kristukseen kastetaan Isän Pojan ja Pyhjän Hengen nimessä, se tulee autuaaksi. Mutta joka ei tätä usko se on jo tuomittu. Ellei uskoa OMIEN syntien anteeksiantamukseen ole, niin se on menoa helvettiin että kolisee.

8

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko käynyt tämän uskosi vahvistamassa kasteella vai oletko vasta menossa kasteelle?

      • Kysyväinen

        Jeesus vahvistaa uskoni joka huomen, kun häneen olen kastettu Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
        Liha ei mitään hyödytä, ei vaikka sen käsivarsi kuinka vahvaksi olisi kasvanut, sen olemme saaneet päivittän täältä itse lukea monista kirjoituksista. Plus että se lukee Raamatussa myöskin:

        Joh. 6:56   Joka syö minun lihani ja juo minun vereni,
        - se pysyy minussa,
        - ja minä hänessä.

        Joh. 6:57   Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta,

        - niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.

        Joh. 6:58   Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti."
        Joh. 6:59   Tämän hän puhui synagoogassa opettaessaan Kapernaumissa.

        Joh. 6:60   Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat:

        "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?"

        Joh. 6:61   Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä?

        Joh. 6:62   Mitä sitten, jos saatte nähdä Ihmisen Pojan nousevan sinne, missä hän oli ennen!

        Joh. 6:63   Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä.

        - Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

        Joh. 6:64   Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet.
        Joh. 6:65   Ja hän sanoi:

        "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna."

        Joh. 6:66   Tämän tähden monet hänen opetuslapsistaan vetäytyivät pois eivätkä enää vaeltaneet hänen kanssansa.
        ------------

        Summasummaarum: Jeesus riittää, hänen lahjoittamansa vanhurskaus on täydellinen, ja sen turvin minäkin pelastun.

        !Armosta ilman ansioita!


    • teutatess

      Pitäisi olla , JOKAINEN JOKA USKOO ja on kastettu ISÄN POJAN JA PYHÄN HENGEN SE TULEE PELASTETTUA . MUTTA JOKA EI USKO , SE ON JO TUOMITTU . Loppu lurina on ihmis oppia .

      • Kysyväinen

        Toisten hyväksymäksi tuleminen, (rakkaus), on pitänyt ansaita jo lapsesta asti, siitä se tulee.

        Jos et ole kiltti ja tottele vahvempaasi, silloin SINÄ olet tuhma ja kelvoton, ja tulet hylätyksi.

        Kukaan ei tutki sitä, onko tuo tottelemista vaativa henkilö itse juuri tuo tuhma, joka parhaillaan tuhoaa omaa lastaan henkisellä väkivallalla, ymmärtämättä itsekään mitä on tekemässä.

        Tätä psykologista kikkaa myös "lapinluottamus" käyttää etevästi hyväkseen. Ellet tottele lapin vanhimpia, "niin Jumala hylkää sinut".

        Tämä on erittäin julmaa henkistä väkivaltaa, ja "kilttien ihmisten" manipuloimista. Hehän hakevat vaikka kuun taivaalta, että Jumalan asemaan korotetut lapin miehet saadaan rauhoittumaan. Sääli tällaisia ihmisiä. Jumalan sanasta ei mitään ymmärretä, koska sitä ei lueta eikä tutkita sellaisena kun Sana on Raamatussa kirjoitettuna.

        Näin se on valitettavasti. "vahvoille ja onnistuneille julistetaan evankeliumia.
        Tätähän maailmakin juuri tekee. Vahvat pärjäävät hyvin ja heikkoutta ei siedetä silmissä.

        Todellinen rakkaus, joka julistaa ARMON SANAA, korjaa ja parantaa nimenomaan haavoitettuja syntisiä, heikkoja ihmisiä, on tässä itseriittoisten hengellisesti "rikkaiden" ihmisten maailmassa katoavaa "kansanperinnettä".


    • Kysyväinen

      ... koska pitää nöyrtyä tunnustamaan itsensä syntiseksi ja sen jälkeen pitää nöyrtyä ottamaan armo vastaan LAHJANA.

      Se ei ylpeälle ihmiselle käy että armo olisi lahjaa, -juuri hänelle, Kaikkivaltiaalta Jumalalta joka on luonut taivaan ja maan.
      Lahja Jumalalta joka uhrasi oman poikansa pelastaakseen syntisen ihmisen, ja nyt lahjoittaa vanhurskautensa syntisille rakkaudesta ilman vastalahjaa.

      Jos armosta voisi maksaa joko rahalla taikka työsuoritteina, niin ostajia riittäisi.
      Kaikki hengellisesti ylpeät tulisivat jonossa PALTOON LIEPEET HULMUTEN, ja kerskuisivat kuinka paljon enemmän he maksoivat armosta kun nuo köyhät rääpäleet.

      Valitettavas samaa yritetään täälläkin aivan päivittäin sellaista näkee. Valitettavasti nämä ostajat pettävät vain itseään yrittäessaan ansaita armoa.

      • Jumalan lapsi

        Tulkaa kaikki hääaterialle, talo tarjoaa. Jumala valmisti pidot joihin teurasti poikansa ruuaksi ja juomaksi. Joka tätä leipää syö ja juo, tulee osalliseksi iankaikkisesta elämästä.

        Armo tarkoittaa Jumalan ansiotonta rakkauden lahjaa, joka on tullut syntisen osaksi, uskon kautta ilman omia töitä ja muita ansioita.

        Syökää ja jukaa Jeesuksen veri vuotaa, huusi Leino Pekka vainaa hurmoksessa. Se on sitä taivaallista laulua ja soittoa, jota kaipaan, oman vanhurskauden kuivattamassa esikoislestadiolaisuudessa edelleenkin.

        Herra Jeesus kiitetty, lopetti muuan rakas veli ja edesmennyt opettajamme saarnansa tultuaan hurmokseen Hengen täyteydestä saarnansa lopussa.


      • teutatess
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Tulkaa kaikki hääaterialle, talo tarjoaa. Jumala valmisti pidot joihin teurasti poikansa ruuaksi ja juomaksi. Joka tätä leipää syö ja juo, tulee osalliseksi iankaikkisesta elämästä.

        Armo tarkoittaa Jumalan ansiotonta rakkauden lahjaa, joka on tullut syntisen osaksi, uskon kautta ilman omia töitä ja muita ansioita.

        Syökää ja jukaa Jeesuksen veri vuotaa, huusi Leino Pekka vainaa hurmoksessa. Se on sitä taivaallista laulua ja soittoa, jota kaipaan, oman vanhurskauden kuivattamassa esikoislestadiolaisuudessa edelleenkin.

        Herra Jeesus kiitetty, lopetti muuan rakas veli ja edesmennyt opettajamme saarnansa tultuaan hurmokseen Hengen täyteydestä saarnansa lopussa.

        Eikös se Leinon Pekka sanonut myös näin ; Tuliset vaunut, demokraatit eläköön ? .
        Ja mitä se puhui saatanan joukoista ? en tiä


      • Jumalan lapsi
        teutatess kirjoitti:

        Eikös se Leinon Pekka sanonut myös näin ; Tuliset vaunut, demokraatit eläköön ? .
        Ja mitä se puhui saatanan joukoista ? en tiä

        Persoonallinen tyyppi hän kuitenkin oli. Tarkoitus ei ole puhu henkilöstä sinänsä
        vaan sanomasta jota hän viestitti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2547
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1531
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1352
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      108
      1279
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1112
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1078
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1075
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1067
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      971
    Aihe