Olen vielä liitossa, mutta vaimon pihtaamisen vuoksi jo pitkän aikaa harkinnut eroa.
Minulla on kuitenkin käsitys, että ongelma ei poistu eroamalla; kohtaan vaan lisää haluttomia naisia. Siis ketään yli 45 v naista ei seksi kiinnosta. Täten seksin saamisen vuoksi on turha erota.
Miehet, jotka olette eronneet seksittömyyden vuoksi, niin kertokaa REHELLISESTI, oletteko nykyisin vielä enemmän ilman, kuin aikanaan liitoissanne.
Paraniko seksi eron jälkeen
17
4066
Vastaukset
- seksi kiinosta
yli 45 vuotiaita naisia?! Taidat olla ihan hakoteillä. Pari vuotta iästä tosin itsellä puuttuu, mutta tuskin kiinnostus tässä ajassa mihinkään katoaa. Jostain muusta liitossasi on kyse kuin vaimosi iästä.
- 55vuotias
Kyllä seksi kiinnostaa vielä näin 55 vuotiaanakin.Olen itse eronnut nainen ja tavannut samanikäiseni miehen, joka on ollut seksitömässä avioliitossa pitkään.
Seksi meillä on mahtavaa ja muutenkin viihdymme yhdessä.Rakastelut eivät jää yhteen kertaan kun tapaamme.Muutamassa tunnissa on kolme yhdyntää vakio.En olisi itsekään uskonut aiemmin tälläiseen enää.
Intohimo jyllää ja seksi tuntuu hyvältä.
Elämä on ihanaa. - Puutteessa, liitossa oleva
55vuotias kirjoitti:
Kyllä seksi kiinnostaa vielä näin 55 vuotiaanakin.Olen itse eronnut nainen ja tavannut samanikäiseni miehen, joka on ollut seksitömässä avioliitossa pitkään.
Seksi meillä on mahtavaa ja muutenkin viihdymme yhdessä.Rakastelut eivät jää yhteen kertaan kun tapaamme.Muutamassa tunnissa on kolme yhdyntää vakio.En olisi itsekään uskonut aiemmin tälläiseen enää.
Intohimo jyllää ja seksi tuntuu hyvältä.
Elämä on ihanaa.Onneksi olkoon teille, kun olette löytäneet toisenne!
Hei "55-vuotias", saanko udella minkä ikäinen on miehesi, tuntuu tosi vireältä!! - 55 vuotias
Puutteessa, liitossa oleva kirjoitti:
Onneksi olkoon teille, kun olette löytäneet toisenne!
Hei "55-vuotias", saanko udella minkä ikäinen on miehesi, tuntuu tosi vireältä!!Kuten kirjoituksessani totesin hän on samanikäinen.Siis 55 vuotias.Vireä tosiaan ja ihana..
Minusta tuntuu, että hän on puuttuva palaseni.Onnekseni löysin hänet. - 55 vuotias
55 vuotias kirjoitti:
Kuten kirjoituksessani totesin hän on samanikäinen.Siis 55 vuotias.Vireä tosiaan ja ihana..
Minusta tuntuu, että hän on puuttuva palaseni.Onnekseni löysin hänet.Niin..lisään vielä, että miesystäväni oli siis avioliitossaan pari vuotta ilman seksiä.Yllätys se on ollut hänelle myös miten kaikki sujuu niin hyvin nyt.
Toki siinä on molemminpuolisen haluan osuutta ja se ennenkaikkea, että on hyvä olla yhdessä muutenkin, ei vain sängyssä.
Yritän siis sanoa, ettei seksi asiat välttämättä ole iästä kiinni.Olemme usein puhuneet, että miten sitten muutaman vuoden päästä, mutta se on sitten niiden aikojen asia.
Nyt nautimme tästä hetkestä. - toisensa ihanaa
55 vuotias kirjoitti:
Niin..lisään vielä, että miesystäväni oli siis avioliitossaan pari vuotta ilman seksiä.Yllätys se on ollut hänelle myös miten kaikki sujuu niin hyvin nyt.
Toki siinä on molemminpuolisen haluan osuutta ja se ennenkaikkea, että on hyvä olla yhdessä muutenkin, ei vain sängyssä.
Yritän siis sanoa, ettei seksi asiat välttämättä ole iästä kiinni.Olemme usein puhuneet, että miten sitten muutaman vuoden päästä, mutta se on sitten niiden aikojen asia.
Nyt nautimme tästä hetkestä.onnea teille!
- onnitella
toisensa ihanaa kirjoitti:
onnea teille!
Itse kirjoitti koko rimssun,eikä välttämättä kaksi sinkkua löytänyt toisiaan vaan olit perheenrikkoja.Niin jokainen mies sanoo että niin ja niin kauan ilman jos kotona kriisi tai muuten laimeampaa kun pitää päästä huoriin mielestään.Olisit vaan käskenyt ukonn kotiin imuroimaan mutta tietenkin oma ahneus iski väliin.Mutta huora mikä huora,vaan mitäpä väliä muiden itkuista lastenkaan,kaivelee vaan mielessään lisää hiekkakuoppia niin himot tyydyttyy.Iljettävä olet.
- 55 vuotias
onnitella kirjoitti:
Itse kirjoitti koko rimssun,eikä välttämättä kaksi sinkkua löytänyt toisiaan vaan olit perheenrikkoja.Niin jokainen mies sanoo että niin ja niin kauan ilman jos kotona kriisi tai muuten laimeampaa kun pitää päästä huoriin mielestään.Olisit vaan käskenyt ukonn kotiin imuroimaan mutta tietenkin oma ahneus iski väliin.Mutta huora mikä huora,vaan mitäpä väliä muiden itkuista lastenkaan,kaivelee vaan mielessään lisää hiekkakuoppia niin himot tyydyttyy.Iljettävä olet.
Katkeruutta ilmassa ...Voin lohdutella sinua, että molemmat olemme eronneet jo ennekuin kohtasimme,toivottavasti tämä tieto pelasti elämäsi :)
Mitä jos alkaisit itsekin elämään, sillä se on ihanaa???!!!
Eikä paljoa tarvitse iän perusteella laskea kun huomaa, että lapset ovat jo aikuisia ja suhtautuvat asiaan oikein.
Kaikkea hyvää sinulle!
- Kokenut
Kyllähän seksi paranee eron jälkeen. On kuitenkin otettava huomioon et kummalla osapuolella se paranee. Nimittäin olen mietiskellyt erojen johtuvan jomman kumman henkilökohtaisista ongelmista.
Se osapuoli jolle se mustapekka kortti jää käteen sillä ei seksi luultavasti parane.- anna mennä
Kaippa se seksi on niin tärkeää parisuhteessa että se menee muun edelle. Nuorempana sitä häärättiin kun kanit, muttei sitä enää näin 5kymppisenä jaksanut. Ukko vaihtoi minut nuorempaan, ja omien sanojensa mukaan syy oli huono seksi. Että mitäpä sitä miettimään kokeilemalla itse sen sit tietää. Ei tarvi jälkeenpäin miettiä, josko se ruoho aidan takana sittenkin on vihreämpää.
Lähdeppä sinkkumarkkinoille katsomaan onko kysyntää. Älä missään tapauksessa ensin etsi uutta naista ja sitten vasta jätä vaimoasi. Sen verran voisi olla kunnioitusta toistakin osapuolta kohtaan. - Tiedosta kiitollinen
anna mennä kirjoitti:
Kaippa se seksi on niin tärkeää parisuhteessa että se menee muun edelle. Nuorempana sitä häärättiin kun kanit, muttei sitä enää näin 5kymppisenä jaksanut. Ukko vaihtoi minut nuorempaan, ja omien sanojensa mukaan syy oli huono seksi. Että mitäpä sitä miettimään kokeilemalla itse sen sit tietää. Ei tarvi jälkeenpäin miettiä, josko se ruoho aidan takana sittenkin on vihreämpää.
Lähdeppä sinkkumarkkinoille katsomaan onko kysyntää. Älä missään tapauksessa ensin etsi uutta naista ja sitten vasta jätä vaimoasi. Sen verran voisi olla kunnioitusta toistakin osapuolta kohtaan.Kyllä se seksi on vaan uskomattoman tärkeä asia, koska ei avioliitosta ihan tyhjän tähden kukaa lähde.
No miksi sua "anna mennä" ei sitten haluttanut? Voisitko yrittää valaista, jos se jota kuta auttaisi.
- parani
Oli avioliitossani seksiä, ihan sopivasti. Eron syyt olivat muualla, mutta täytyy myöntää, seksi parani. Olen kokeillut muutaman suunnilleen itseni ikäisen (43-52) vanhemman naisen kanssa. Ei sitä pitkässä liitossa tiedä, mitä muualla on tarjolla...
Kokemukseni kertovat minulle, että neljänkympin jälkeen nainen on kiihkeimmillään. Siinä iässä tietää jo mitä haluaa, ja osaa ottaa sen. Olin aluksi ihan vietävänä kun olin tottunut sellaiseen vähän arkaan ja varovaiseen menoon.
Nykyinen naisystäväni on saanut päähäni ajatuksen: Jos saat aina ja kaikilta huonoa seksiä, mietipä mikä niissä tilanteissa ei muutu. Sinä. - kykynsä menettänyt
Olen todella kateellinen niille, jotka voivat nauttia seksistä niin, ettei heidän seksielämänsä ole sairauden viemää. Olen sairauteni takia jätetty ja katkera n. 50 vuotias nainen. Mies löysi toisen siis tietenkin nuoremman lapsettoman naisen ja niin minä päädyin kyvyttömänä hylättyjen listalle.
Miettikääpä mitä teidän pohtimisenne seksistä ja pihtaamisesta aiheuttaa niille, jotka sitä haluasi vielä harrastaa, mutta kun näihin vaivoihin ei ole edes lääkettä. Eli miten onni korjataan, jos se onni on seksistä kiinni? - ja "vain" 42
Mutta vastaan: Kyllä parani!
Nyt minulla on mies, joka haluaa minua ja on tyytyväinen siihen, että hänellä on nainen, joka haluaa. Entisen kanssa ei seksi sujunut, kun miestä ei kiinnostanut hikoilla. - petetty ja jätetty
Mieheni mielestä meidän eron syynä oli täysin seksin puute. Ja eihän sitä seksiä juuri ollut; mies ei antanut minulle koskaan mitään huomiota vaan olin eräänlainen huonekalu muiden huonekalujen joukossa. Joskus sängyssä tuli kysymys; miten olisi? Ja eipä se kiinnostanut. Pienet lapset (vaikka ikää paljon), ainainen kiire ja väsymys. Eipä todellakaan seksi kiinnostanut.
Nyt erosta on kulunut puoli vuotta ja täytyy sanoa, että en ole kymmeniin vuosiin saanut niin hyvää ja säännöllistä seksiä kuin nyt 47-vuotiaana naisena. Löysin kohtalotoverin (petetyn ja jätetyn miehen) ja yhdistimme halumme. Hän minua 13 vuotta nuorempi ja nautin suunnattomasti yhteisistä hetkistämme. - Onnellinen M.
Erosimme pari vuotta sitten ja seksiä on ollut enemmän kuin pitkän liiton aikan yhteensä!
Nyt on vakikumppani 50 ja homma todellakin toimii!
Kakaroiden kanssa tuli katsottua Simpsoneita ja siinä oli kohtaus jossa mies oli joutunut etelämeren saarelle jumiin. Veli tuli häntä pelastamaan ja kuuli, että äijällä oli 15 nuorta alkuasukasvaimoa. Siitäkös hän kateellisena totesi, että "seksiä varmaan piisaa?" Mies tuhahti ja sanoi "vaimoa" ei "tyttöystävää!"
Omalta kohdaltani voin REHELLISESTI todeta, että yksi tyttöystävä vastaa ainakin 15 vaimoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1393458Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1121027
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127934- 55915
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837