Diel-soittimet

MauCeR

Kokemuksia? http://www.e-ville.hk/category/viewproducts/?id=23
epäilyttävä e-ville myy 1gt ipod nano-kopioita epäilyttävään hintaan 30€.

Tosin ei 1gt:n paljoa videoformaattia saakkaan mahdutettua...

-Muistin koko: 1Gt
-Koko: 90 X 40 X 7 mm,
-Paino: 50g
-Akku: Litium-ioni
-akun kesto noin 5h
-Latausjännite:3.7V
-Virrankulutus:Io90dB
-Kuulokkeiden tehot: (L) 10 MW (R) 10MW (32 OHM)
-Taajuus: 20Hz - 20KHz
-LCD näyttö: 1.8 tuumainen TFT "Liquid Crystal Display" LEDillä.
-Musiikkiformaatit: MP3:8K--320K BPS, WMA:5K--84K BPS
-Videoformaatit: MTV,AMV 384K BPS
-Sisäänrakennettu FM Radio (Philips FM radio moduuli)
-Äänitysformaatti: MP3 (128K BPS), WAV (32K BPS), ACT(8K BPS)
-Nauhoittamiskapasiteetti: 35 tuntia = 128Mt ACT-formaatilla
-Kuvatyypit: *.Jpeg,*.GIF,*.BMP
-E-Kirja toiminto, tukee TXT-tiedostotyyppiä
-Sisäänrakennettu puhelinmuistio
-Valikon kielet: englanti, ruotsi, saksa, ranska, italia, hollanti, portugali, espanja, tsekki, tanska, puola, venäjä, turkki, hepra, japani, korea ja kiina.
Toitomahdollisuudet: toista, toista yksi, toista kaikki, satunnainen, soita alut, kansio, toista kansio.
-EQ: Natural,Rock,Pop,Classic,Jazz,DBB,Soft
-Muunnettava soittonopeus: 8???0??? 8
-USB High Speed USB 2.0
-ajurille ei ole tarvetta: WAC OS 10, WINDOWS SE/ME/2000/XP/2003 , LINUX 2.4.2 tai uudemmissa.
-LCD-näytön kirkkauden säätö
-Ajastin. Voit säätää soittimen sammumaan esim. 1h kuluttua.
-Input:USB-johto
-output: 3.5-mm stereo jack-liitin
-Mukana myös: kuulokkeet, USB johto, englanninkielinen käyttöopas, ajuri ja ohjelmisto-CD ja laturi

9

3280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostanut

      tuolta kaverilta huuto.netin kautta tavaraa ja toimituksissa ei moittetta. Myytävä tavara on kyllä sitä made in hong kong- rihkamamaa eli ei pidä odottaa laadukasta kamaa. Paitsi muistikortit ovat laatukamaa mutteivät niitä nopeimpia malleja.

    • 84kbps wma

      Speksien perusteella tuo on tyypillinen kiinalainen wingwong-soitin joka tehtaan ovella maksaa 10 000kpl erässä vajaat 2€

      Laitteella ei ole speksien perusteella yhtään mitään tekemistä iPodien kanssa. Ainoa yhteinen nimittäjä on se että molemmille kelpaavat mp3 tiedostot.

      Spekseissä oli kyllä jotain hämärää jos wma formaattia tuettiin vain 84kbps laatuun saakka. Eihän tuommoista wma:ta saa mistään nettikaupasta eikä kukaan täysjärkinen rupea omia levyjäänkään rippaamaan noin alhaisella laadulla. On siinä sen verran hommaa.

      No joo, nettikaupoista ei muutenkaan saa kuin kopiosuojattua wma:ta jota tämä laite ei tue lainkaan.

      Kannattaisi muistaa että esim. Creativen 1G soittimia saa jo halvimmillaan 49€ hintaan ja sellainen hakkaa tämän tekeleen kaikilla ominaisuuksillaan aivan mennen tullen kun muistetaan että tämäkin härveli on oikeasti aivan käyttökelvoton videoiden katseluun.

      • johnnyboy_

        No joopajoo...
        Olen tuollaisen 2gb soittimen ostanut ja päihittää kyllä creativen soittimen kaikessa sata-nolla. Videot tarpeeksi hyvä laatuisia pienten klippien katselemiseen, ja musan äänenlaatu parempaa ainakin creative Muvo soittimeen verrattuna.
        Oletkos itse edes koskaan nähnyt tuollaista soitinta?


      • hmmm.......

        jos aioit ruveta tässä laadusta puhumaan, niin unohda wma KOKONAAN. WMA ei kuulosta millään bitratella hyvältä (koska se on windowsin oma formaatti) Eli siis tuolle wma :n bitratella ei ole paskankaan väliä.... Kukaan ei käytä sitä, ja johan pelkällä Windows Media Playerillä saat kappaleesi levyltä kopioiduksi MP3 muotoon..


    • mmii.

      Mulla on yhenlainen diel mp4-soitin, ja se on ihan hyvä hintaansa nähden, mutta sammuilee ihan täysin syytä kesken musiikin, varsinkin jos vaikka liikkuu soitin taskussa. Myös näytön alle menee kaikenlaista paskaa.... ja mulla pitäis vissiin olla 2 Gt mutta eipä ole. Ei sinne mahu sen vertaa. Ilmottaa että virhe tullu... mutta tosin nehän on halpoja kopioita eikä niiltä voi oottaa samaa ko aidoilta laitteilta. :))

      • VilleKoo

        Mulla on kans 2gt soitin, ja jouduin formatoimaan soittimen muistin ennen kuin sinne alkoi sopia edes lähelle tuota mainittua 2gigaa.


      • mäcnakki
        VilleKoo kirjoitti:

        Mulla on kans 2gt soitin, ja jouduin formatoimaan soittimen muistin ennen kuin sinne alkoi sopia edes lähelle tuota mainittua 2gigaa.

        minulla on tuommoinen diel roc 4 gigan systeemi ja siinä on se 4gigaa muistia,tilattiin samalla kaksi samanlaista toisessa oli usb kosketushäikkä lähetin takasin ja sain uuden tilalle alle viikkoon soittimet on ollu minulla yli vuoden eikä minkään näköistä vikaa


      • maage3
        mäcnakki kirjoitti:

        minulla on tuommoinen diel roc 4 gigan systeemi ja siinä on se 4gigaa muistia,tilattiin samalla kaksi samanlaista toisessa oli usb kosketushäikkä lähetin takasin ja sain uuden tilalle alle viikkoon soittimet on ollu minulla yli vuoden eikä minkään näköistä vikaa

        ite tilasin diel-roc 2 bg mp4. :D ollu yhen päivän ja toiminu iha hyvin..Paitsi yksi ongelma johon haluaisin saada vastauksen. Laittaa musiikin päälle niin se soittaa sitä noin 10 sekunttia tai enemmän ja sitten vaihtaa automaattisesti kappaleen..rasittavaa! Tietäisikö joku ongelmalle vastausta?
        Kiitos.


      • Juu'u
        maage3 kirjoitti:

        ite tilasin diel-roc 2 bg mp4. :D ollu yhen päivän ja toiminu iha hyvin..Paitsi yksi ongelma johon haluaisin saada vastauksen. Laittaa musiikin päälle niin se soittaa sitä noin 10 sekunttia tai enemmän ja sitten vaihtaa automaattisesti kappaleen..rasittavaa! Tietäisikö joku ongelmalle vastausta?
        Kiitos.

        Juu teidän...
        sulla on siellä toisto asetuksissa päällä semmonen valinta että toistaa kappaleen alun... :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe