Sinähän olet stadista kanssa? Olet joteskin tutun näköinen...
"En kerro enempää"
MarttyyriMallari-TTt
Danskuu...
21
719
Vastaukset
- ghjfkjhfkgjhf
korkki kiinni välillä.
- samanlaisia!
läskiposkisia sekopäitä
alan käyttäytyä levottomasti ja se ei tee julkiselle kuvalleni hyvää.
"Lällällälää"
MarttyyriMallari-TTt
- Himoköyrijä Gynter
Pääset helpommalla kuin vonkaamalla naisia ML-palstalta. Aivan vitun säälittävää.
mitään. Halusin vain tervehtiä häntä.
"Kivan näköinen nainen"
MarttyyriMallari-TTt
- Danskuu
et olis niiku eka joka täällä noin kimittää tai muualla.
*samannäköisiä on paljon ja tutun oloisia ja siltikin eri ihmisiä*- Danskuu
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
liian ylpeä tervehtimään saman kylän miestä?
"Nirppanokka"
MarttyyriMallari-TTträkä roikkuu. ;P
- Danskuu
kertaa miettii, ettei vääriä puita ryhdy huutelee.
*saatan lipsauttaa vaik mitä suustani ja sit kellään ei oo enää kivaa*- ???
Oletko miettinyt, mistä vihasi kumpuaa?
kerjäät ja kun annoin sitä sinulle, niin...
"Opettele käytöstapoja"
MarttyyriMallari-TTt??? kirjoitti:
Oletko miettinyt, mistä vihasi kumpuaa?
ihmisten typerästä käytöksestä.
"Vittu!"
MarttyyriMallari-TTt- Danskuu
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kerjäät ja kun annoin sitä sinulle, niin...
"Opettele käytöstapoja"
MarttyyriMallari-TTten tule vaikka kuin siinä huutelet.
*paljon parempi on datsun* - Danskuu
??? kirjoitti:
Oletko miettinyt, mistä vihasi kumpuaa?
Oletko miettinyt mistä tiukkuutesi kumpuaa?
*kandeis hankkii samanlainen raitapipo ku meitsil* Danskuu kirjoitti:
en tule vaikka kuin siinä huutelet.
*paljon parempi on datsun*Volvoon astuu vain eliitti.
"Trööööööt!"
MarttyyriMallari-TTt- Danskuu
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
Volvoon astuu vain eliitti.
"Trööööööt!"
MarttyyriMallari-TTtb-rapun poikien kanssa.
*sä oot ihan kiva siitä huolimattakin* - ???
Danskuu kirjoitti:
Oletko miettinyt mistä tiukkuutesi kumpuaa?
*kandeis hankkii samanlainen raitapipo ku meitsil*On ollut elämä vähän liian tiukkaa ja on vaikeaa siitä vapautua. Raitapipoakin olen joskus kokeillut, muttei se auttanut. Mites on sun vihamielisyytes laita?
Danskuu kirjoitti:
b-rapun poikien kanssa.
*sä oot ihan kiva siitä huolimattakin*viestisi voidaan tulkita julkiseksi herjaukseksi?
"Tavataanko oikeussalissa"
MarttyyriMallari-TTt- Danskuu
??? kirjoitti:
On ollut elämä vähän liian tiukkaa ja on vaikeaa siitä vapautua. Raitapipoakin olen joskus kokeillut, muttei se auttanut. Mites on sun vihamielisyytes laita?
kadonnut linkkien tuoman touhun mukana (käy kattoo voi helpottaa sunkin elämääs. Suosittelen lämpimästi), joten sitä ei ole ollut sitten moniin vuosiin.
*näissä kirjoituksissa kun ei kasvojen ilmeet näy* - Danskuu
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
viestisi voidaan tulkita julkiseksi herjaukseksi?
"Tavataanko oikeussalissa"
MarttyyriMallari-TTtvoinet sanoa, että näytän joteskin tutulta.
*tapaamisiin sitten siellä* - toivoo on
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
viestisi voidaan tulkita julkiseksi herjaukseksi?
"Tavataanko oikeussalissa"
MarttyyriMallari-TTtTosi marttyyri,auttakee se hoitoon.Siehän sinne joutasit,oikeussaliin.Ruususen kanssa istusitte sielä sovussa.Hakisitte sitä OIKEUTTA,teitä kun herjataan palstoilla. Itkettää jo etukäteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602
