ohne dich ---rammstein?

tietämätön...

hei

olisiko joku ystävällinen ja voisi auttaa. tahtoisin tietää mitä ohne dich -kappaleen sanat ovat suomennettuna..joitakin sanoja tunnistan, mutta tuo saksa ei koskaan ole ollut vahva lajini =) ...eli jos joku viisas osaisi suomentaa niin olisin iloinen =)
Kiitos jo etukäteen

5

4644

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tietämätön...

kiitoksia vastauksesta, vaikka muutama sana jää myös englannin kielestä vaille suomennosta =) tuo kielipää ei oo mun vahvin lajini =) ...mutta kiitos silti sinulle

• odfosnfgongslkfdgfnkf
        tietämätön... kirjoitti:

kiitoksia vastauksesta, vaikka muutama sana jää myös englannin kielestä vaille suomennosta =) tuo kielipää ei oo mun vahvin lajini =) ...mutta kiitos silti sinulle

Ohne Dich - Ilman sinua

© Rammstein
        Ich werde in die Tannen gehen Dahin wo ich sie zuletzt gesehen Doch der Abend wirft ein Tuch aufs Land und auf die Wege hinterm Waldesrand Und der Wald er steht so schwarz und leer Weh mir, oh weh Und die Vögel singen nicht mehr Ohne dich kann ich nicht sein Ohne dich Mit dir bin ich auch allein Ohne dich Ohne dich zähl ich die Stunden ohne dich Mit dir stehen die Sekunden Lohnen nicht Auf den Ästen in den Gräben ist es nun still und ohne Leben Und das Atmen fällt mir ach so schwer Weh mir, oh weh Und die Vögel singen nicht mehr Ohne dich kann ich nicht sein Ohne dich Mit dir bin ich auch allein Ohne dich Ohne dich zähl ich die Stunden ohne dich Mit dir stehen die Sekunden Lohnen nicht ohne dich

© Ilari Reuhkala
        minä menen kuusimetsään missä näin hänet viimeksi mutta ilta heittää vaatteen maan päälle ja metsän laitojen teiden päälle ja metsä on niin musta ja tyhjä murhe olen minä, oi murhe eivätkä linnut laula enää ilman sinua en voi olla ilman sinua ilman sinua olen yksinäinen myös ilman sinua ilman sinua lasken tunteja sinun kanssasi sekunnit seisovat ne eivät ole sen arvoisia oksilla ojissa on nyt hiljaista ja elotonta ja hengittäminen käy niin vaikeaksi murhe olen minä, oi murhe eivätkä linnut laula enää ilman sinua en voi olla ilman sinua ilman sinua olen yksinäinen myös ilman sinua ilman sinua lasken tunteja sinun kanssasi sekunnit seisovat ne eivät ole sen arvoisia

http://www.rammstein-hq.com/suomennokset.html

• tietämätön...
        odfosnfgongslkfdgfnkf kirjoitti:

Ohne Dich - Ilman sinua

© Rammstein
        Ich werde in die Tannen gehen Dahin wo ich sie zuletzt gesehen Doch der Abend wirft ein Tuch aufs Land und auf die Wege hinterm Waldesrand Und der Wald er steht so schwarz und leer Weh mir, oh weh Und die Vögel singen nicht mehr Ohne dich kann ich nicht sein Ohne dich Mit dir bin ich auch allein Ohne dich Ohne dich zähl ich die Stunden ohne dich Mit dir stehen die Sekunden Lohnen nicht Auf den Ästen in den Gräben ist es nun still und ohne Leben Und das Atmen fällt mir ach so schwer Weh mir, oh weh Und die Vögel singen nicht mehr Ohne dich kann ich nicht sein Ohne dich Mit dir bin ich auch allein Ohne dich Ohne dich zähl ich die Stunden ohne dich Mit dir stehen die Sekunden Lohnen nicht ohne dich

© Ilari Reuhkala
        minä menen kuusimetsään missä näin hänet viimeksi mutta ilta heittää vaatteen maan päälle ja metsän laitojen teiden päälle ja metsä on niin musta ja tyhjä murhe olen minä, oi murhe eivätkä linnut laula enää ilman sinua en voi olla ilman sinua ilman sinua olen yksinäinen myös ilman sinua ilman sinua lasken tunteja sinun kanssasi sekunnit seisovat ne eivät ole sen arvoisia oksilla ojissa on nyt hiljaista ja elotonta ja hengittäminen käy niin vaikeaksi murhe olen minä, oi murhe eivätkä linnut laula enää ilman sinua en voi olla ilman sinua ilman sinua olen yksinäinen myös ilman sinua ilman sinua lasken tunteja sinun kanssasi sekunnit seisovat ne eivät ole sen arvoisia

http://www.rammstein-hq.com/suomennokset.html

kiitos todella paljon sinulle =)

• Mitdirbinauchalleine

Tuo suomennus on kyllä ihan sontaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      237
      1054
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      222
      815
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      69
      696
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      56
      648
    7. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      87
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      499
    Aihe