Kukaan teistä ei ilmeisesti oo kuullu elimistön happamoitumisesta ja happo-emästasapainosta? Elimistön happamoituminen nimittäin on mitä todennäköisimmin syy moniin sairauksiin, mukaanlukien SELLULIITTIIN! Tästä voitte lukea:
http://www.kauneus.com/2002/juttusivu.php?id=12&osasto=terveys
selluliitin TODELLINEN syy!
5
2541
Vastaukset
- selluliitti..
Onko selluliitti tosiaan sairaus??
- health freak
Selluliitti ei ole sairaus, vaan seurausta kuona-aineiden eli happamien aineenvaihduntatuotteiden varastoitumisesta ihonalaiskudokseen.
- liikkeelle suolalla
health freak kirjoitti:
Selluliitti ei ole sairaus, vaan seurausta kuona-aineiden eli happamien aineenvaihduntatuotteiden varastoitumisesta ihonalaiskudokseen.
Kannattaa tutustua kehologin emäksiseen pesusuolaan, vähentää happamuutta!
- selluliittis
eli selluliitti on ihosairaus, mutta tämän ihraselluliitin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
- plaa...
Kyllä se läski ja liikunnan puute näkyy monilla selluna.
Esim. minä, jos olen ollut hoikassa kunnossa ja liikkunut paljon niin olen ollut tosi sileä.
Sitten kun tulee se 15-20kg ja liikunta jää pois, niin kyllä se sellu on riesana.
Ei paljon vaadi matikkaa tai hienoja laskelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433473- 362084
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301789- 161557
- 231528
- 101440
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781185- 221122