Naisesi ulkonäkö?

n85..

Onko tyttöystäväsi superkaunis-sporttaaja/normi/kirjastotyttö? 1-10?

Olen hämmentynyt siitä, etten ole mikään hirmu kaunis (paitsi kun on meikit) ja kuitenkin (vielä) seurustelen.

Niin, siis täh :D

Kuinka monella on nainen, joka meikkaa vain tuotaakseen joitakin piirteitä esiin eli ei siis liikaa vaan sopivasti? Mitä ajattelet hänestä kun on ilman meikkiä? Kaikkihan eivät ole luonnonkauniita...

Ihan vaan siksi, koska oma mies on ultrakomea ja mietin miksi on kanssani. En omista edes B:n koon tissejä.

11

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo se että

      miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset.

    • ja hän osaa stailata itseään hillitysti. Naiset meikkaavat
      vain itseään varten.


      "Ainakin näin he sanovat"


      MarttyyriMallari-TTt

    • .......

      Sun miehes on homo ja pitää sua kulissina.

    • Jospa..

      miehesi onkin vain mielikuvituksesi tuotetta..

    • mittari..

      p-aukkoon. Tuollaisia näkyjä tulee nimittäin kovassa vauvakuumeessa.

    • sporttinen..

      nainen ei lukeudu noin yleisesti ottaen kauniisiin naisiin. Madonna on sporttinen nainen ja tukkijätkältä se minun silmiin näyttää.

      Toisekseen mulla on helvetin ruma urheileva nainen ittelläni. Ihan tyytyväinen oon. Kuppikoko on ainakin se B taitaa olla jopa C, ei ole koskaan tullut puheeksi.

      Ei se meikkaa muuta ku juhliin, en kyllä tiedä ketä varten. Kait itteään.

      En kyllä ittekään ihan Brad Pittiltä näytä.

      Kyllä se on se korvienväli, mistä minä siinä pidän.

    • ainaka mie en oo koskaan seurustellu ruman naisen kanssa. Mulle ne on kaikki ollu kauniita ku satujen prinsessat toinen toistaan kauniimpia. Sit jos joku vaatis nimeämään sen kaikista kauneimman. En muuten rehellisesti osais sanoa. (Mut kysyjästä riippuen tähän saa valehdella.)

      Voiskohan sama ilmiö olla sun poikaystävälläki. ruusunpunasten aurinkolasien läpi tyttöystävät näyttää aina vähän muita kauniimmalta.

    • Kaikki naiseni ovat luonnollisestikin olleet omaa silmääni miellyttäviä, enhän minä niihin muuten olisi ihastunut. Mutta Rouva Ratikka näyttää viehättävän useimpien muidenkin silmää, koska iltahumussa saa yhtenään olla innokkaimpia ihailijoita hätistelemässä.

      Ja aivan, RR ehostaa piirteitään, ei siis meikkaa, maalaamisesta puhumattakaan. Ja sitäkin vain juhliin tai töihin. Naurettavaa se olisikin kauppareissulle pakkeloida.

      Ps. Jospa sinulla on käynut tuuri ja miehesi ymmärtää arvostaa muitakin kuin ulkoisia ominaisuuksia. Tosin sekin on naisista usein väärin, koska heidän itsetuntonsa romahtaa, jos he eivät olekaan miehensä mielestä maailmankaikkeuden kauneimpia...

    • sanoa

      että usein ei tajua, mitä joku mies näkee naisessaan...

      esimerkki supliikkimiehestä _ Salmelainen, ei musta:
      www.youtube.com/watch?v=cGZaGXN69Tw&feature=related

    • klovhöä

      Jos sinulla ei ole muuta annettavaa kuin ulkonäkö, eikä siinäkään ole kehumista.

      • -ulkopuolinen-

        Jospa sun miehesi on huomionkipeä narsisti eikä siedä omantasoisiaan naisia koska heitäkin katsotaan.

        Nauttii siis saamastaan huomiosta ja sinä et vaatimattomalla ulkonäölläsi VARASTA narsisti-miehesi saamaan huomiota.

        Siksi komeat miehet seurustelevat tavallisten näköisten naisten kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1836
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1143
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      789
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      710
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe