Kertokaa minulle...

Sekavassa tilassa.

Olen nuori nainen joka on seurustellut oikeastaan aina. Minulla on ollut kolme pidempää suhdetta ja olen kaikkien exieni kanssa hyvä ystävä. Minua ei ole koskaan jätetty vaan olen aina jättänyt.

En vaan yksinkertaisesti jaksa/halua olla yhden ihmisen kanssa aina. En ole mustasukkainen enkä olisi koskaan välittänyt vaikka jollakin miehelläni olisi ollut myös muita. Viimeisen mieheni kanssa yritin sopia jonkunlaista avointa suhdetta, mutta hän ei halunnut joten erosimme lopulta. En ole kuitenkaan koskaan pettänyt vaikka olenkin ihastunut jokaisessa suhteessani moniin ihmisiin. Ihastun ihmisiin todella helposti, mutta en "jaksa" ketään kovinkaan kauaan. Haluaisin miehen/naisen jonka kanssa olisi jonkunlainen liitto joka olisi avoin, mutta en tiedä toimiiko sellainen ja miten ihmeessä löydän jonkun joka on kanssani samaa mieltä. En vaan usko, että suhde on toisen omistamista vaan toiselle vapauden ja onnellisuuden antamista.

Onko ketään samaa mieltä? Vai olenko vaan liian erilainen?

11

3421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesimies-nainen.

Oletko horoskoopiltasi Vesimies...? He ovat aika vapaudenkaipuisia. (Ts. me olemme...;))

• ..........

kaksonen taikka leijona ;)

• Sekavassa tilassa

Olen scorpioni. =)

• kyllä maailma on ihmeellinen.toisilla on liikaa ja toisilla ei ollenkaa.olisit kiitollinen kun sinulla on edes yksi suhde.olis varmaan kiva kun ois mahdollisuus pitää niitä monta,leimautumatta joxikin.hyvää jatkoa,älä pety kun sinut jätetään

• illuminating

..Aikas sama tunne minullakin aiasta. Avoin suhde tuntuisi mukavalta, siihen Oikeaan ei ehkä "kyllästyisi" ikuna. Rakastan kihlattuani mutta vapauden tunne potkii pintaan joskus. Olen todella onnellinen ja elän elämääni sen ihmisen kanssa jonka kanssa sen haluan myös rakentaakin. Mutta joskus olisi mukavaa vaan olla jonkun muun kanssa...sängyssä. Joidenkin mielestä seksi saattaa olla minulle liian tärkeää. Tärkeää se minulle on mutta se tärkeys ei ylitä mitään "rajoja". Jotenkin ahdistaa se että jos jonkun kanssa viettää "loppuelämänsä" niin se tulee myös olemaan se ainut ihminen jonka kanssa seksiäkin tulee harrastamaan. Ihanasta ja mahtavasta se ei varmaan koskaan muutu huonommaksi, mutta uuden viehätystä siihen on mahdotonta saada. En voi sille mitään että haluaisin "kokemuksia" muistakin kun niin harvan kanssa ollutkin...

Ihminen haluaa enemmän, sille ne mitään voi. Kun näin melko nuorena yhteisen elämän aloittaa ei ole vielä päässyt kokeilemaan.

• Nimetön

pitää suhteen avoimena,vaik ei se toinen haluaisikaan sitä. Eihän sitä kaikkea tarvi kertoa mitä puuhastelee :)niin minä olen tehnyt ja teen vastaisuudessakin.Ei se ole väärin jos käy hakemassa "kokemuksia" kunhan ei jää kiinni tai jos jää niin sitten voit sanoa,et sä haluat olla muidenkin kans ja katsoo miten käy;) Tällä hetkellä minulla on 2:ksi naista ja aina on tilaa uusille valloituksille:)

• Avoimessa suhteessa

..kuin vaan jatka etsimistäsi. Kyllä se mies löytyy.. Joku aisankannattaja nimettäin.. ;)

• ooh..

Avoin suhde on sama kuin ystävyys. Ystäviä ei halua loukata, pettää tms., heille voit kertoa asioita mitä SEURUSTELUKUMPPANILLE ei puhuta. Eli siis: sinun pitää löytää itsellesi ystävä, kenelle voit avoimesti kertoa tunteistasi ja muista.. silloin tajuat, ettet halua muita koska et halua loukata häntä. Silloin olet löytäny tosirakkauden jonka kanssa voit oikeasti JAKAA KAIKEN. Ja sitä ystäväähän ei etsitä.. vaan se tulee jostain nurkan takaa. ;)
      Lopeta seurustelu ja keskity vain itseesi :) Huomaat ettei olo olekaan niin sekava enää.

• ReMM

Et mielestäni, kovinkaan sekavalta vaikuta.
      Omassa elämässäni olen vasta n. 25:n avioliitto-
      vuoden jälkeen tullut vastaaviin "aatoksiin",
      n.7-8 vuotta sitten, mitään en silti ole ko.
      asian suhteen tehnyt, mutta siihen saattaa
      tulla muutos ?
      Muutama lause kuvannee nykyisiä ajatuksiani:
      "ei se pysy pitämällä", "ei kenelläkään ole
      oikeutta, toista ihmistä omistaa"
      "jos ei ole hyvä olla toistemme kanssa, niin
      silloin kantapäät vastakkain".
      Ps Olen laiska kirjoittaja.

• mimasaso

Kuulehan, viestiäsi lukiessani päässäni alkoi soida indican kappale "valehtelen", siinä sanotaan näin: "valehtelen, jos väitän olevani hänen, vain häntä varten..." ja mielestäni se on totta! Ei sinua ole luotu kenenkään omaksi, eikä ketään sinun omaksi! Et vain ole tavannut sitä ihmistä, jonka kanssa haluaisit olla...et ole erilainen, olet rehellinen! Nostan hattua siitä, ja toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi! T:Viestisi kosketti

• jo0jaa

Onhan näitä miehiäkin joille on tuo tilanne tuttu,itselleni saattaa yhden illan aikana tulla tunne en mä jaksa tota enää vaikka naisessa ei mitään moitittavaa olisikaan,kyllä minä olen aina vaan vakuuttuneemmaksi tullut en halua vakiintua koska silloin menetän monenlaisia omaan elämääni liittyviä oikeuksia,silloin kun alkaa suhteeseen velvollisuuden taakka jo painaa hartioilla ei ihmistäkään ole luotu kahlittavaksi uskoisin useimpien avioliittojen sekä avoliitoissa elävien kokevan olonsa jossain määrin kahlituiksi,tämä oli alavireinen mielipide mutta minun kuitenkin. terveisin Jorma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      73
      4258
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3040
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2126
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      213
      1231
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1034
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1022
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe