onko joku kokeillut guinot techni spa- hoitoa?

tonttu

olen siis harkinnut tätä mut haluaisin ensin kuulla kokemuksia, et vaikuttiko vain kiinteyttävästä vai katosiko selluliittikin samalla. sellu on nimittäin mun ongelma, mut ei kai se kiinteytyskään pahasta ois... :)

eli siis jos seuraaviin kysymyksiin kokeilleet voisi vastata:

minkäasteinen sellu oli ennen hoitoa?

lähtikö sellu kokonaan pois?

kiinteytykö?

lähtikö senttejä?

hinta?

olen vasta melko nuori, mut kaikki keinot kokeilleena ja masentuneena olen päättänyt päästä tästä eroon. ei kuntosali, jumpat, lenkkeily, kuivakuppaus saatikka selluvoiteet ole auttanu mitään. olisi kiva pitää hameita, mut ei voi kun on sääret ja reidet täynnä appelsiini-ihoa, 2.asteen sellua on takapuolessa ja taka/sivureisissä. tää on mulla joko perinnöllistä, tai sit johtuu e-pillereistä (joitten aloittamisen jälkeen tämä ongelma on kertynyt). pillerit aion lopettaa heti, kun saan jonkin hormoonittoman vaihtoehdon.

mut kiitos vastanneille!

3

1818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29"

      Parahin Tonttu, otin 10 kerran hoitokuurin Techni spa hoitoa ja voin sanoa, että kyllä toimii! Vyötärölltä lähti 10 cm ja molemmista reisistä 7cm. Farmareiden koko pieneni 32 tuumasta 29. Selluliitin asteista en tiedä, en ole koskaan niihin perehtynyt sen enempää, mitä peili on näyttänyt (yök) mutta pois se lähti lähes kokonaan. Iho muuttui pehmeäksi ja sileäksi ja reidet, peppu ja vatsa kiinteytyivät silmin nähtävästi. Koko silhuetti muuttui muhkuroiden lähdettyä. Nyt kolme ystävääni ovat käyneet Olarissa samassa hoitolassa ja lisänneet hoitoon vielä infrapunasaunan, joka löytyy samasta paikasta. Vielä ei ole kaverit käyneet kymmentä kertaa, mutta kaikilta on lähtenyt senttejä reippaasti. Yhden vyötärö on kaventunut tähänmennessä 9 sentillä ja reidet 6 sentillä, Muilla on housut lepattaa, kun peppu on iin pienentynyt! Eli kyllä tehoaa! Hintaa en enää muista, soita ja kysy!

      • hoidon jälkeen.

        Heip! Onko tulokset pysyneet sinulla hoitojen jälkeen kuinka hyvin? Kun tietääkseni suositellaan myös ylläpitohoitoja, joten onkohan ne tulokset sitten oikeasti pysyviä, vai sama kuin kuivakuppauksessa, että pitää säännöllisesti tehdä ylläpitoa tai muuten palaa lähtöpisteeseen.

        Kiitos jos jaksat vastata! =)


      • 10 senttiä pois!
        hoidon jälkeen. kirjoitti:

        Heip! Onko tulokset pysyneet sinulla hoitojen jälkeen kuinka hyvin? Kun tietääkseni suositellaan myös ylläpitohoitoja, joten onkohan ne tulokset sitten oikeasti pysyviä, vai sama kuin kuivakuppauksessa, että pitää säännöllisesti tehdä ylläpitoa tai muuten palaa lähtöpisteeseen.

        Kiitos jos jaksat vastata! =)

        Hei vaan, kyllä tulokset ovat pysyneet, mutta olen kyllä ottanut ylläpitohoitoja. Kyllä se on tärkeää tottakai! Ja sitäpaitsi ihanaa! Nautin niin kovasti siitä tunnista omaa aikaa, kehon hoitioa ja lisäksi hoitaja on aivan ihana tyyppi, joten kyllähän siinä sielu hoituu samalla! Ylläpitohoidot pitävät myös yllä itsensä hoitamista ja oikein syömistä siinä sivussa. Näin talvella mulla ainakin on välillä jäänyt sinne vaatekerrosten alle kuivaa ihoa, ajelemattomat sääret jne. Kun käy hoidossa kerran kuussa, tulee sellainen ryhtiliike samalla! Ja kun kevät koittaa, on ihanaa kun iho on kunnossa ja selluliitti kurissa! Suosittelen lämpimästi! Kyllä se on oikeasti tosi tärkeää panostaa tämmöisiin juttuihin, sitä voi paremmin, jaksaa paremmin ja kohtelee itseään paremmin ja siitähän seuraa hyvää vaan kaikkialle ympäristöön. Hyvää uuttavuotta ja kaunista hoidettua kroppaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe