Eli eikös tuo wannabe ollekkin sellainen joka matkii jotain tyyliä (esim.punkkia) mutta ei kuitenkaan tiedä asiasta mitään? Ja tässä punkin tapauksessa ostaa vaatteet "valmiina"?
Wnb?
3
414
Vastaukset
- Kurpitsakebab
"Moi oon punkkari ja mun kaverikin on, älä kysy mitä se meinaa, mut ainaki niil on tosi makeit kuteit ja ne on ain kännis ja riehuu miten haluu.. Nii, ja mäki haluun olla nii makee! Ostan mun kaikki kuteet Backstreetist, vaik ne maksaaki jtn 100€.. Mut ku ne on nii makeit, housut valmiiks revitty ja niis on hakaneulatki mukana.. Nii, ja mul lukee paidas (A), ku kuuntelen kans Apulantaa ja se on niitten logo!"
pUnk-BISnekSEssÄ on vaatteiden lisäksi kaupan aatteet, ja vaikka niiden kysyntä onkin näinä päivinä
supistunut, niin alennuslaarista voi vielä löytää ruosteisia rintanappeja ja haalistunutta aatteenpaloa.- joojoo you know
Joo no ei välttis toi valmiina ostaminen nii paha oo kuin.
"Hei kato, mun frendi löys netist sellasen jutun ku punk, tiiät varmaan. No mä kuulin et siin ihkutetaan semmosta bändiä kuin sex pistols, millonkohan niil on keikka? nii ja näät varmaan mä kävin henkas ja maukas, ostin itelleni tämmösen 100 euron ramones paidan. Eiks oo aika punk? ainii joo siin kiroillaan koko ajan ja sit ollaan niin kovii." no noin ei oo mun kuullen puhuttu, mut tyyliin toi...ja tarinamme epilogi: "ai mikä punk? emmä koskaan oo kuullutkaan, sehän on täys floppi nykyään. Emmä siit koskaan oo tykännyt."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655300Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722579- 2702453
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191774Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281537Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541141- 901066
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131063- 851050