TOM CRUISEN PITUUS

Tämä ukkeli on varmasti oikeassakin elämässä naistenhurmuri ja sankari, mutta yksi asia häneesä on aika hassua: NÄYTTÄÄ NAURETTAVALTA KUN MIESPUOLINEN ON NOIN LYHYT!!!


"Ei kai vaan ketään pikkumies suuttunut viestistäni"


MarttyyriMallari-TTt

21

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkin

      jotain muuta pitkää, mitä sulla ei oo. hehheh.

      • taidat olla ihan oikea pikkumies.


        "Hanki piilokorot"


        MarttyyriMallari-TTt


      • hehhee..
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        taidat olla ihan oikea pikkumies.


        "Hanki piilokorot"


        MarttyyriMallari-TTt

        Joo.. sithän mä rupeen muistuttaa loortia.. (?)


      • pienisuurimies.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        taidat olla ihan oikea pikkumies.


        "Hanki piilokorot"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja ilmeisesti joku pikkumies on tönnäissyt?

        Niin se vain elämässä käy aina silloin tällöin, koita kestää;)

        ja mä oon ihka oikea pikkumies :D ja saan aina kiitoksen naiselta;)


    • paikkansa :

      tässä kovassa maailmassa

      • lyhyempityyppinen

        Niin kun ihminen ei voi mitään pituuskasvullensa,
        mutta jos nuo tiedemiehet keksivät venytyskoneet,
        niin asiakkaita riittää.Se olisi jopa enemmän asiaa
        kuin muijien silikonitissit,kun aidot on laudat.


      • A.H.
        lyhyempityyppinen kirjoitti:

        Niin kun ihminen ei voi mitään pituuskasvullensa,
        mutta jos nuo tiedemiehet keksivät venytyskoneet,
        niin asiakkaita riittää.Se olisi jopa enemmän asiaa
        kuin muijien silikonitissit,kun aidot on laudat.

        Naiset valitsevat lastensa tulevaksi isäksi mahdollisimman pitkän miehen ja miehet valitsevat lastensa äidiksi mahdollisimman rintavan naisen niin päästään aikojen kuluessa eroon lyhytkasvuisista ihmisistä ja rinnattomista naisista.


      • tieteen kummajainen
        A.H. kirjoitti:

        Naiset valitsevat lastensa tulevaksi isäksi mahdollisimman pitkän miehen ja miehet valitsevat lastensa äidiksi mahdollisimman rintavan naisen niin päästään aikojen kuluessa eroon lyhytkasvuisista ihmisistä ja rinnattomista naisista.

        sun veljet yritti, jo sitä reilut 60 vuotta sitten, ja kuten aatetoverisi totesi, parempi ja sitkeämpi rotu voitti, eli itä:D

        Suomalaiset ovat kuolemassa sukupuuttoon, eli pitkä ihmiset ja Aasia jyrää, eli lyhyet ihmiset.

        Sinä voit korkeintaan pyristellä vastaan, minä lyhyempänä olen jo onnistuneesti siirtänyt geenini älykkäämmän rodun piiriin...


      • ensin pitäis
        tieteen kummajainen kirjoitti:

        sun veljet yritti, jo sitä reilut 60 vuotta sitten, ja kuten aatetoverisi totesi, parempi ja sitkeämpi rotu voitti, eli itä:D

        Suomalaiset ovat kuolemassa sukupuuttoon, eli pitkä ihmiset ja Aasia jyrää, eli lyhyet ihmiset.

        Sinä voit korkeintaan pyristellä vastaan, minä lyhyempänä olen jo onnistuneesti siirtänyt geenini älykkäämmän rodun piiriin...

        kieltää/estää lisääntyminen teidän kummankin kaltaisilta idiooteilta.
        Ei se paljoo auta jos on iso, mut tyhmä ku saapas.


    • \o/

      Niin no... mitä se pituus loppupeleissä merkkaa jos on:

      * Muuten komea
      * Menestyvä urallaan
      * Helvetin rikas
      * Yksi maailman tunnetuimmista elossa olevista ihmisistä

      Haittaa varmaan Tomppaa yhtä paljon kun Donald Trumppia yhden sukkaparin katoaminen.

      Pääasia kuitenkin lienee että sua vituttaa :-)

      • kiitos lämmittää aina

        * Muuten komea
        * Menestyvä urallaan
        * Helvetin rikas
        * Yksi maailman tunnetuimmista elossa olevista ihmisistä

        Kiitos. Mutta ei olis mun takia tarvinnu.. :=D


      • noiden rinnalla ehkä se pituus ei aiheuta kompleksia.


    • maailmanmies täsä hei

      on helposti nähtävissä tekstissäsi;) Ethän suuttunut:D

      Suurin osa Hollywoodin edes varteenotettavista miesnäyttelijöistä on varsin lyhyitä ja vaimot samanpituisia tai jopa pitempiä.

      Maailmalla usein olen nähnyt vastaavia pareja.

      Siellä homma menee niin et naisilla itsetuntoa ja eivät ole jäänneet luolamiestasolle;)

      Suomalaisnaisella, reppanalla itsetunto on yleensä helvetin huono, joten meidän neidit pönkittää sitä sillä et jos mies on 180 cm, niin siinä se unelmien mies. No toisaalta, kun katsotaan avioerotilastoja, niin ilmeisesti sitten jossain vaiheessa naisenkin silmät aukeaa..Ethän suuttunut?

      • vänkyrä-nainen

        Se on ollut kyllä varmaan ihan sattumaa, et ainoot suuret rakkauteni ovat olleet itseäni huomattavasti -yli 20 senttii ainakin- pidempiä.

        Kyl mäkin nyt sitten aika huonoitsetuntoinen reppana taidan olla,
        mut tosiaaan ei miehen pituus tai lyhyys oo mitenkään verrannollinen mun itsetuntoni kanssa. Typerä oletus toikin.


      • sattumaa :
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        Se on ollut kyllä varmaan ihan sattumaa, et ainoot suuret rakkauteni ovat olleet itseäni huomattavasti -yli 20 senttii ainakin- pidempiä.

        Kyl mäkin nyt sitten aika huonoitsetuntoinen reppana taidan olla,
        mut tosiaaan ei miehen pituus tai lyhyys oo mitenkään verrannollinen mun itsetuntoni kanssa. Typerä oletus toikin.

        rumat ja lyhyet ei saa eläissään edes tsäänssiä


      • jeeeeeeeh
        sattumaa : kirjoitti:

        rumat ja lyhyet ei saa eläissään edes tsäänssiä

        hoitelin ja tykkäs...sano susta vielä et haukut sitä iso vittuiseksi? Mut tosiasia se on, et se on pienimunaisten isojen poikien kaattellisia puheita;)


      • ..............................
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        Se on ollut kyllä varmaan ihan sattumaa, et ainoot suuret rakkauteni ovat olleet itseäni huomattavasti -yli 20 senttii ainakin- pidempiä.

        Kyl mäkin nyt sitten aika huonoitsetuntoinen reppana taidan olla,
        mut tosiaaan ei miehen pituus tai lyhyys oo mitenkään verrannollinen mun itsetuntoni kanssa. Typerä oletus toikin.

        kuitenkin ilmaisit ne suuret ensirakkautesi?

        Tuliko sulle sulle mieleen et täällä maaimassa on palttiarallaa 6 miljardii ihmistä, ja aika harva niistä tallustelee siellä 180 cm puolella?

        Toine asia, kuitenkin suhteesi päättyivät, jotenka ehkäpä ne kestäisivät tällä kertaa sen todellisen suuren rakkauden, jos kokeilisitkin alta oman mittaistasi kaveria, heh teoriaki sekin..

        Fakta on kuitenkin et jos teidän älynväläys logiikan mukaan menee, eli tosirakkaus ja hyvä mies on n. 20 cm minua pitempi, niin miksi sitten Suomalaisten avioliitoista päättyy eroon 50 % hmmmmmm...Tiedätkös eiks oo veikeätä.

        Muute n ei noita epäsuhtaita pareja nyt niin hirveesti tarvitse edes maailmalle lähteä katsomaan, ihan meilläkin löytyy näyttelijä ym taide piiresitä, mutta älyhän asuukin siellä ja arvot..Tavalliset urpot touteuttaa luolamis aikaista valintojaan ja ihmettelevät, kun sukuun ei synny mozarteja:D


      • vänkyrä-nainen
        .............................. kirjoitti:

        kuitenkin ilmaisit ne suuret ensirakkautesi?

        Tuliko sulle sulle mieleen et täällä maaimassa on palttiarallaa 6 miljardii ihmistä, ja aika harva niistä tallustelee siellä 180 cm puolella?

        Toine asia, kuitenkin suhteesi päättyivät, jotenka ehkäpä ne kestäisivät tällä kertaa sen todellisen suuren rakkauden, jos kokeilisitkin alta oman mittaistasi kaveria, heh teoriaki sekin..

        Fakta on kuitenkin et jos teidän älynväläys logiikan mukaan menee, eli tosirakkaus ja hyvä mies on n. 20 cm minua pitempi, niin miksi sitten Suomalaisten avioliitoista päättyy eroon 50 % hmmmmmm...Tiedätkös eiks oo veikeätä.

        Muute n ei noita epäsuhtaita pareja nyt niin hirveesti tarvitse edes maailmalle lähteä katsomaan, ihan meilläkin löytyy näyttelijä ym taide piiresitä, mutta älyhän asuukin siellä ja arvot..Tavalliset urpot touteuttaa luolamis aikaista valintojaan ja ihmettelevät, kun sukuun ei synny mozarteja:D

        ja on(preesens huom.) ihan hyviä, eivätkä ole perustuneet pituutemme vertailuihin ;D Siitä voit olla ihan varma.

        Ja mä aion mennä tasan kerran naimisiin elämässäni, jos sitä ainoatakaan kertaa, joten mun kohdalla avioerotilastot tuskin ainakaan kasvaa.

        Pidemmät miehet nyt vaan vetoaa muhun paremmin. Ja jos totta puhutaan, niin varmaan 95 prosenttia maailman miehistä on mua pidempiä, joten aika epätodennäköistä on, et rakastuisin itseäni lyhyempään tai omanpituiseeni mieheen.:D

        Ja tuo mun ensirakkauteni ja tuo toinen, niin kyllä se oli molemmissa se sisin, johon mun tunteet kohdistui eikä se ulkokuori. Ja niin uskon,et tulee aina olemaan. En oo koskaan pelkkään ulkonäköön ihastunut vaan vasta sitten kun oon tuntenut paremmin sitä ihmistä. Ja en tosiaan ihastu usein, enkä varsinkaan rakastu.



        P.S. Arkielämässä sillä pituuserolla ei ole mitään merkitystä, eikä mun mielestä muutenkaan. Siihen tottuu, kun saa katsoo miestä aina ylöspäin ja suudella varpustaen :D

        Siinä sulle pituuslogiikkkaa:)


    • DG.

      Hän on silti jotain mitä sinä et tule koskaan olemaan. Komea, rikas, suosittu, karismaattinen...jne.

      • ellei käytä piilokorkoja.


        Hah hah hah hah hah!!!


        "Satakuusikymmentäkaksi senttiä karismaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • kyl se siittä
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ellei käytä piilokorkoja.


        Hah hah hah hah hah!!!


        "Satakuusikymmentäkaksi senttiä karismaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        kolaista sinua?

        Ja nyt sitten vituttaa?

        Muutenki huono trolli tai omaat helvetin lapselllisen maailmankuvan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe