Osaatko tanssia

Kyllä se on puistuttava näky kun suomalainen mies tanssii ja ihan samat sanat naisillekin (Tietysti on eri asia jos nainen osaa oikeasti tanssia ja on myös tyylikäs)


"Kuin puupökkelöt parketilla"


MarttyyriMallari-TTt

51

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuis kusee tänään?

      :))

    • sarvikuonokas

      Olen parketin kuningas ja omaan ainutlaatuisia askelkuvioita.. Ainakin omasta mielestäni..

      Muiden mielipiteillä ei ole väliä, sillä baarin tanssilattialla tärkeintä on se ettei tunne omaa oloaan kiusaantuneeksi.

      • Aurinko79-

        Kyllähän sitä selvinkipäin voi tanssia mutta kai se täytyy myöntää että lievässä huppelissa sujuu paremmin tai siis ainakin luulen niin :)


      • sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

        Kyllähän sitä selvinkipäin voi tanssia mutta kai se täytyy myöntää että lievässä huppelissa sujuu paremmin tai siis ainakin luulen niin :)

        Siis selvänä mun nivelet on jäykät ja liikettä jarruttavat lihakset ovat liian aktiivisia =)


      • Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

        Siis selvänä mun nivelet on jäykät ja liikettä jarruttavat lihakset ovat liian aktiivisia =)

        Kyllähän pieni rohkaisuryyppy antaa kummasti vetreyttä, se on ihan totta :)

        Viime baarireissun tein tosin vesiselvänä ja silti löysin itseni tanssilattialta. En muista oonko koskaan kiertäny 5 baaria yhden illan aikana selvänä... Ja sit päädyttiin lopulta johonkin teinihelvettiin... Vähemmästäkin saa pääkipua ;)


    • niinku ricky martin.

    • Icerose

      On miehissäkin hyviä tanssijoita, mut harvassa. Kyl mult tanssi sujuu, on aikoinaan tullu harrastettua, ihan tanssikursseil tullu käytyä:)Jos en yhtää osais tanssia ni en menis nolattavaks tanssilattioille;)

    • Danskuu
      • Danskuu

        Foksi
        Hambo
        Rumba
        Cha cha cha
        Samba
        Jive
        Fusku
        Boogie woogie
        Diskoswing
        Sambaswing


      • mun lempparit
        Danskuu kirjoitti:

        Foksi
        Hambo
        Rumba
        Cha cha cha
        Samba
        Jive
        Fusku
        Boogie woogie
        Diskoswing
        Sambaswing

        dumpo
        gumbo
        rumbo
        babalumbo
        zungo
        dumbo
        galalambo
        dumpö

        Osaatko sinä näitä?


    • onkin yksi tärkeimmistä taidoista ihmisen elämässä. Mä en oo koskaan tajunnu enkä varmaan tuu koskaan tajuamaankaan mitä helvettiä naiset saa siitä perseen vatkauksesta. Jotenkin mä vielä ymmärtäisin sen et siellä ois pelkät pikkupissikset tai vastaavalle henkiselle tasolle jääneet tapaukset mut ei kun siellä on kaikki kynnellekykenevät, voiks jokainen nainen olla tosissaan sisimmissään niin paha narsisti et on kertakaikkisen pakko päästä vähän tanssilattialle näyttäytyyn miehille je heiluttaa peppua.

      • Aurinko79-

        Ihmiset kautta maailman ilmaisee itseään ja pitää hauskaa tanssimalla, ei siinä mistään näyttäytymisestä oo kyse. Eihän sun sitä tarvitse tajutakaan mitä joku toinen siitä saa, tanssilattialle kun ei ole kenenkään pakko mennä jollei huvita.


      • Aurinko79- kirjoitti:

        Ihmiset kautta maailman ilmaisee itseään ja pitää hauskaa tanssimalla, ei siinä mistään näyttäytymisestä oo kyse. Eihän sun sitä tarvitse tajutakaan mitä joku toinen siitä saa, tanssilattialle kun ei ole kenenkään pakko mennä jollei huvita.

        siinä on kyse näyttäytymisestä, ainakin suurella osalla on. Mä tiiän paremmin keskivertosutturan ajatuksenjuoksun kuin hän itse.


      • Danskuu

        kun on naisia, jotka tosisaan menevät tanssilattialle tanssimaan ihan tanssimisen ilosta ja samalla frendejen kanssa hauskaa pitämään. Ei kaikki mene siitä syystä joraa ja persettä vatkaa et "hei, huomaakohan Yrmiökin kui upee beba mul on" :D

        Kyllä, käsittämätöntä mutta totta: Ei tanssimaan mennä miesten katseiden vuoksi. En ainakaan minä, eikä mun tuttavapiiristä löydy kuvailemiasi tyyppejä. Tanssimaan mennään koska se on hauskaa. :))


      • Aurinko79-
        yrmio kirjoitti:

        siinä on kyse näyttäytymisestä, ainakin suurella osalla on. Mä tiiän paremmin keskivertosutturan ajatuksenjuoksun kuin hän itse.

        Unohdin aivan tuon. No mä jatkan tanssimista omaksi ilokseni mutta mä en olekaan keskivertosuttura ;)


      • Foxinthebox
        Danskuu kirjoitti:

        kun on naisia, jotka tosisaan menevät tanssilattialle tanssimaan ihan tanssimisen ilosta ja samalla frendejen kanssa hauskaa pitämään. Ei kaikki mene siitä syystä joraa ja persettä vatkaa et "hei, huomaakohan Yrmiökin kui upee beba mul on" :D

        Kyllä, käsittämätöntä mutta totta: Ei tanssimaan mennä miesten katseiden vuoksi. En ainakaan minä, eikä mun tuttavapiiristä löydy kuvailemiasi tyyppejä. Tanssimaan mennään koska se on hauskaa. :))

        erinomaista liikuntaa, antaa hyvän mielen ja on joillekin suorastaan uskonnollinen kokemus. Siinä pääsee transsiin ja tuntee kehonsa paremmin kuin koskaan.

        Joraahan ne kaikki alkuperäiskansatkin... väittäisin että merkitys on enemmän hengellinen kuin fyysinen.

        Danskuu, osaatko tanssia kaikkia noita ylähällä luettelemiasi?


      • Danskuu kirjoitti:

        kun on naisia, jotka tosisaan menevät tanssilattialle tanssimaan ihan tanssimisen ilosta ja samalla frendejen kanssa hauskaa pitämään. Ei kaikki mene siitä syystä joraa ja persettä vatkaa et "hei, huomaakohan Yrmiökin kui upee beba mul on" :D

        Kyllä, käsittämätöntä mutta totta: Ei tanssimaan mennä miesten katseiden vuoksi. En ainakaan minä, eikä mun tuttavapiiristä löydy kuvailemiasi tyyppejä. Tanssimaan mennään koska se on hauskaa. :))

        kysymys onkin et miksi se on hauskaa. Ehkä sä et ees ite tajuu omia oikeita motiivejas sille miks tanssiminen on huisin hauskaa, usko mua, mä tiedän kaiken.


      • Foxinthebox
        yrmio kirjoitti:

        kysymys onkin et miksi se on hauskaa. Ehkä sä et ees ite tajuu omia oikeita motiivejas sille miks tanssiminen on huisin hauskaa, usko mua, mä tiedän kaiken.

        että esim. salsatunneilla, joilla ei käy kun pelkkiä naisia, tanssitaan sitten miehiä varten?

        Veikkaisin kuitenkin et enempi siksi että saa liikuntaa ja se on hauskaa juuri sillä hetkellä.


      • Danskuu
        Foxinthebox kirjoitti:

        erinomaista liikuntaa, antaa hyvän mielen ja on joillekin suorastaan uskonnollinen kokemus. Siinä pääsee transsiin ja tuntee kehonsa paremmin kuin koskaan.

        Joraahan ne kaikki alkuperäiskansatkin... väittäisin että merkitys on enemmän hengellinen kuin fyysinen.

        Danskuu, osaatko tanssia kaikkia noita ylähällä luettelemiasi?

        että sen verran et pärjään esim.kesäisin lavatansseissa ja muissa vastaavissa, mutta parinkin on osattava vähän. En kuitenkaan mikään huippu ole, menee peruskuviot. Käytiin aikoinaan yhden ex-työkaverin kanssa tanssitunneilla ja kierrettiin vastaavia tanssimestoi, sitten muutin Helsinkiin takaisin, niin kesäisin tulee käytyä ja joskus jonkun/joidenkin frendejen kanssa himassa jne.. :))


      • Foxinthebox kirjoitti:

        että esim. salsatunneilla, joilla ei käy kun pelkkiä naisia, tanssitaan sitten miehiä varten?

        Veikkaisin kuitenkin et enempi siksi että saa liikuntaa ja se on hauskaa juuri sillä hetkellä.

        luonnollisesti vaan treenataan et oltais tikissä sit kun on miehiäkin kattomassa ja päästäs tekeen vähän vaikutusta. Kaikki tiet vievät mieheen, valkoiseen mieheen nimenomaan.


      • Danskuu
        yrmio kirjoitti:

        kysymys onkin et miksi se on hauskaa. Ehkä sä et ees ite tajuu omia oikeita motiivejas sille miks tanssiminen on huisin hauskaa, usko mua, mä tiedän kaiken.

        muuten: Laita stereos soimaan valitse reipas musiikki ja paa silmäs kiinni, anna musiikin, rytmin viedä....

        Hyvä yrmiö puoli tuntia meni, mitä etkö meinaa henkeä saada...joo`o tarvitaan siihen pikkuisen niiku fyysistä kuntoakin ;))

        Kokeile uudestaan....kyllä pää on täysin tyhjä, eikä tunnu siltä et verisuoni päästä katkeaa ;))


      • Foxinthebox
        yrmio kirjoitti:

        luonnollisesti vaan treenataan et oltais tikissä sit kun on miehiäkin kattomassa ja päästäs tekeen vähän vaikutusta. Kaikki tiet vievät mieheen, valkoiseen mieheen nimenomaan.

        ontuu nyt sikäli että tunnen naisia jotka käy ainoastaan siellä tunneilla tanssimassa.

        Itsekin tanssin enemmän yksin kotosalla kuin julkisesti missään.

        Katsos kun tanssi voi pelkkää liikuntaa, siinä missä joku hölkkääminen tai tenniskin.


      • Foxinthebox
        Danskuu kirjoitti:

        että sen verran et pärjään esim.kesäisin lavatansseissa ja muissa vastaavissa, mutta parinkin on osattava vähän. En kuitenkaan mikään huippu ole, menee peruskuviot. Käytiin aikoinaan yhden ex-työkaverin kanssa tanssitunneilla ja kierrettiin vastaavia tanssimestoi, sitten muutin Helsinkiin takaisin, niin kesäisin tulee käytyä ja joskus jonkun/joidenkin frendejen kanssa himassa jne.. :))

        oikein mitään noita perustansseja, oishan se ihailtavaa kun osais! Hiukan olen tanssinut flamencoa ja hiphoppia, mut eniten tykkään ihan vapaamuotoisesta touhusta vailla etukäteen suunniteltuja askelkuvioita. Fiilistelyä... :)


      • Danskuu
        Foxinthebox kirjoitti:

        oikein mitään noita perustansseja, oishan se ihailtavaa kun osais! Hiukan olen tanssinut flamencoa ja hiphoppia, mut eniten tykkään ihan vapaamuotoisesta touhusta vailla etukäteen suunniteltuja askelkuvioita. Fiilistelyä... :)

        hiphoppia yhtään, mutta täysin vapaa tyyli on kyllä kaikkein paras siitä mäkin tykkään. :))


      • Foxinthebox
        yrmio kirjoitti:

        luonnollisesti vaan treenataan et oltais tikissä sit kun on miehiäkin kattomassa ja päästäs tekeen vähän vaikutusta. Kaikki tiet vievät mieheen, valkoiseen mieheen nimenomaan.

        puhutaan niin mustilla miehillä on kyl ehdottomasti parempi rytmitaju...


      • Myrren kaveri
        yrmio kirjoitti:

        kysymys onkin et miksi se on hauskaa. Ehkä sä et ees ite tajuu omia oikeita motiivejas sille miks tanssiminen on huisin hauskaa, usko mua, mä tiedän kaiken.

        No toi nyt on vähän tollanen pissis. Ei niitä ymmärrä oikein kukaan.


      • bebs

        ihan hyvä provo :D


      • sutturat :
        Aurinko79- kirjoitti:

        Unohdin aivan tuon. No mä jatkan tanssimista omaksi ilokseni mutta mä en olekaan keskivertosuttura ;)

        kaikki sanoo


      • Aurinko79-
        sutturat : kirjoitti:

        kaikki sanoo

        mitä muut sanoo, mä voin puhua ainoastaan omasta puolestani :)


    • vänkyrä-nainen

      oonko koskaan ollut niin selvänä tanssilattian läheisyydessä et olisin pystynyt kritisoimaan toisten tanssimista. Yleensä huomio on kyllä suuntautunut johonkin ihan muuhun :D

    • l oistav a

      tanssija, oikea parkettien partaveitsi. Sen lisäksi saan aina kaikki hyvälle tuulelle kun tanssin -suorastaan kippurassa nauramaan.. :D

      • näi o... :)

        nuo kaikki muut tanssitaidottomat vaan törmäilee ihan tahallaan :)


    • Manfred...

      Ei ole pakko katsella jos puistattaa...

    • Asiasta.huvittunut

      Mutta jostain kumman syystä tanssimalla saa naista, joten ei muukaan auta. Ei välttämättä edes haittaa, vaikka ei osaisikaan tanssia, toki siitä etua on.

      Puupökkelö otetaan esille jossain ihan muualla kuin parketilla.

      • ei saa

        Maankuulu tanssinopettaja Åke Blomqvist aloittaa tuntinsa uuden ryhmän kanssa aina pienellä esipuheella. Åkella on opettajaparinaan vaimonsa, nuorempi ja tosi hyvän näköinen. Åke aloittaa aina kiinnittämällä huomion vaimoonsa ja sanoo: "Ette kai luule, että tämän näköinen mies olisi saanut kiinni tuon näköisen naisen, jos ei olisi ollut tosi hyvä tanssimaan".

        Juu, tanssiminen on kansalaistaito, joka olisi hyvä olla jokaisella. Itse hermostuin vasta yli nelikymppisenä niin paljon että lopulta opettelin. Hyvä niin, ja nykyinen kumppaninikin pitää kovasti yhdessä tanssimisesta.


      • Asiasta.huvittunut
        ei saa kirjoitti:

        Maankuulu tanssinopettaja Åke Blomqvist aloittaa tuntinsa uuden ryhmän kanssa aina pienellä esipuheella. Åkella on opettajaparinaan vaimonsa, nuorempi ja tosi hyvän näköinen. Åke aloittaa aina kiinnittämällä huomion vaimoonsa ja sanoo: "Ette kai luule, että tämän näköinen mies olisi saanut kiinni tuon näköisen naisen, jos ei olisi ollut tosi hyvä tanssimaan".

        Juu, tanssiminen on kansalaistaito, joka olisi hyvä olla jokaisella. Itse hermostuin vasta yli nelikymppisenä niin paljon että lopulta opettelin. Hyvä niin, ja nykyinen kumppaninikin pitää kovasti yhdessä tanssimisesta.

        Tanssitaito on käytännön elämässä täysin turha taito. Keksin suoralta kädeltä kymmeniä hyödyllisempiä taitoja. Senpä takia onkin suuri mysteeri, miksi naiset arvostavat juuri tanssitaidon niin korkealle.

        Mä aion opetella tanssimaan vasta sitten, kun en muilla avuilla naista saa.


      • .........
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Tanssitaito on käytännön elämässä täysin turha taito. Keksin suoralta kädeltä kymmeniä hyödyllisempiä taitoja. Senpä takia onkin suuri mysteeri, miksi naiset arvostavat juuri tanssitaidon niin korkealle.

        Mä aion opetella tanssimaan vasta sitten, kun en muilla avuilla naista saa.

        Et sitten taida arvostaa musiikkiakaan? Onko soittaminen ja laulaminen turha taito?
        Tanssiminen on ihanaa sellaisen kanssa, joka osaa tanssia. Humppakin. Sitä ei tiedä ennenkuin sen kokee.


      • Asiasta.huvittunut
        ......... kirjoitti:

        Et sitten taida arvostaa musiikkiakaan? Onko soittaminen ja laulaminen turha taito?
        Tanssiminen on ihanaa sellaisen kanssa, joka osaa tanssia. Humppakin. Sitä ei tiedä ennenkuin sen kokee.

        Tanssitaito, soittotaito ja laulutaito ovat kaikki täysin turhia. En osaa niistä yhtäkään, eikä se ole elämääni haitannut millään tavalla. Häissä käyn yleensä tallomassa morsiamen varpaita, mutta sitäkin jostain syystä pidetään positiivisena asiana.

        Yksikään noista taidoista ei vaateta ketään, vaihda renkaita autoon, lämmitä asuntoa tai muuta hyödyllistä. Vain aniharvalle tanssiminen, musiikki, laulaminen tai runoilu tuovat elannon.

        Niistä on hyötyä ainoastaan pariutumisriittien osana. Miksi, sitä en käsitä, koska yhdestäkään noista taidoista ei ole mitään hyötyä parisuhteessa tai jälkeläisten hoitamisessa, eivätkä ne edes kieli mistään hyödyllisestä. Kaiken järjen mukaan pariutumisriittien pitäisi testata potentiaalisen kumppanin soveltuvuutta puolisoksi, mutta tässä tapauksessa naiset mielestäni antavat erittäin paljon painoarvoa täysin yhdentekeville taidoille.

        Musiikkia arvostan erittäin paljon. Rokki raikaa käytännössä kaiken aikaa, kun olen kotosalla - nytkin. Minun ei kuitenkaan itse tarvitse osata rämpyttää, jotta voisin kuunnella.


      • ..........
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Tanssitaito, soittotaito ja laulutaito ovat kaikki täysin turhia. En osaa niistä yhtäkään, eikä se ole elämääni haitannut millään tavalla. Häissä käyn yleensä tallomassa morsiamen varpaita, mutta sitäkin jostain syystä pidetään positiivisena asiana.

        Yksikään noista taidoista ei vaateta ketään, vaihda renkaita autoon, lämmitä asuntoa tai muuta hyödyllistä. Vain aniharvalle tanssiminen, musiikki, laulaminen tai runoilu tuovat elannon.

        Niistä on hyötyä ainoastaan pariutumisriittien osana. Miksi, sitä en käsitä, koska yhdestäkään noista taidoista ei ole mitään hyötyä parisuhteessa tai jälkeläisten hoitamisessa, eivätkä ne edes kieli mistään hyödyllisestä. Kaiken järjen mukaan pariutumisriittien pitäisi testata potentiaalisen kumppanin soveltuvuutta puolisoksi, mutta tässä tapauksessa naiset mielestäni antavat erittäin paljon painoarvoa täysin yhdentekeville taidoille.

        Musiikkia arvostan erittäin paljon. Rokki raikaa käytännössä kaiken aikaa, kun olen kotosalla - nytkin. Minun ei kuitenkaan itse tarvitse osata rämpyttää, jotta voisin kuunnella.

        Ei ollut tarkoitus inttää.
        Itse arvostan enemmän tanssimista kuin rokin kuuntelua, mutta jokaisella olkoon omat arvonsa ja intohimonsa. En silti sano että se, mistä minä en nauti, olisi turhaa.


    • Yökerho hytkyminen ja sätkinen onnistuu jollain tavoin, kun vaan saa jollakin konstilla sopivan fiiliksen päälle.... No siis oikeastihan mä luulen olevani loistava baarilattian kuluttaja, siis jos vaan innostun.

      • temeq

        juuri noin. Käsi on jatkuvasti keskiketterässä kiinni, ja aina uutta hakemassa. Tietyssä vaiheessa iltaa se hanurikin alkaa nytkyä. Sopivassa `kesy morkkis, eipä vissiin` -kännissä se voi nytkyä paitsi oikeelle ja vasemmalle, myös etteen ja taakse... Oh God. 8|

        Joo kyllä mä luulen itsekin osaavani tanssia hetkestä riippuen. Lavatanssit menee hyvin.


      • sarvikuonokas

        Kuinka kuvaavaa =D.

        Itse panostan nilkkojen pyöräyttelyyn.


      • sarvikuonokas kirjoitti:

        Kuinka kuvaavaa =D.

        Itse panostan nilkkojen pyöräyttelyyn.

        ...ainoastaan hytkyy tanssilattialla.
        Siihen kun lisää sopivasti musiikin tahdissa sätkimistä, niin alkaa meneen jo aika hyvin. :)


      • sarvikuonokas
        Richartti kirjoitti:

        ...ainoastaan hytkyy tanssilattialla.
        Siihen kun lisää sopivasti musiikin tahdissa sätkimistä, niin alkaa meneen jo aika hyvin. :)

        Väitöskirjaa laatimaan.


    • scale

      kova jätkä tanssimaan vaakamamboa ja yksjalkamasurkkaa ja varmaan helvetin puistattava näky silloin.

    • Mpw

      Eräs vannoutunut jääräpäinen ja konservatiivinen vanhapoika tuumasi, että nyt pitää ottaa akka ja ponkaisi siitä tanssikurssille. Tapasin miehen puoli vuotta ko. asian ilmoittamisen jälkeen, kurssit oli käyty ja akkaki oli sieltä kurssilta tullut otettua.

      Nyt niillä on yhteinen uusi tupa ja perunamaa. Sekä yhteinen harrastuskin.

      Tästä miehen tanssikurssille lähdöstä on joku pari vuotta aikaa. Jotta näi.

    • ........

      Jokunen vuosi sitten eräs kuubalainen herra yritti opettaa minua ja erästä irlantilaista naista tanssimaan kuubalaisittain. No sehän meni nauramiseksi koko homma ja tämä kuubalainen tuskaili että miten ei noin helppo homma suju meiltä puupökkelöiltä. No ei se mitään, hauskaa oli kaikilla kun tanssittiin kukin omalla tyylillään. Kuubalainen musiikki, varsinkin Polo Montañes, jäi mieleen ja kuuntelen sitä aina silloin tällöin. Ja tanssin itsekseni.

      • sooloaja

        Eihän se oikea tanssi mitään perseen pyöritystä pelkästään ole. Valitettavasti suurin osa naisista, kuten ei miehistäkään, osaa tanssia joten se menee siihen pyllyn pyöritykseen. miehet taas nostelevat jalkojaan kaljatuoppi kädessä. Että näin.


      • ...........
        sooloaja kirjoitti:

        Eihän se oikea tanssi mitään perseen pyöritystä pelkästään ole. Valitettavasti suurin osa naisista, kuten ei miehistäkään, osaa tanssia joten se menee siihen pyllyn pyöritykseen. miehet taas nostelevat jalkojaan kaljatuoppi kädessä. Että näin.

        Eihän kukaan osaakaan nykyään tanssia jollei sitä erityisesti harrasta. Kun viimeisen kerran kävin ns.tanssiravintolassa niin siellä vaan discot soi. Mistäpä löytyisi vielä sellainen ravintola jossa humpat, valssit, tangot ja jenkat soivat ja naistenhaun aikana miehet eivät hae. Ja miehet, jotka osaavat tanssia, heitä haetaan.


    • vili

      sitä peruskuviot menee..se on vaan niin pirun tylsää selvinpäin/känässä

    • la.ra

      Samoin paruslattarit ynnä normaalit r'n'b -ketkuttelut.

      Breakdancekuvioni sen sijaan eivät ole saaneet yleisöä sekaisin - vielä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe