Halpa saksalainen nettikauppa

nomä

Jostain löytyy tosi halpa saksalainen verkkokauppa mistä yks tuttu tilaa vaatteita, tietääks kukaan saksalaista verkkokauppa sivua??
Esim tosi makeet farkut oli tilan ja makso vaa reilu 30€! Googlesta yritin ettiä muttei löytyn:(
jos joku on reilu ja ettii/löytää ni ilmottaa pliis. farkut oli low rider merkkiset..ja saksalainen mesta. KIITOS!!

13

19522

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomä

Hahaa löysinpä sen sitte kaverin kautta, aikas edullista on joo, ja mahtavat valikoimat, wohoo!
      parit housut on jo tulossa..

• hieno juttu

et sitten muille voi sanoa, mikä putiikki kyseessä. taitaa olla kiva trollailla...

• nomä
        hieno juttu kirjoitti:

et sitten muille voi sanoa, mikä putiikki kyseessä. taitaa olla kiva trollailla...

Ihan vaan siitä syystä koska kun kysyin apua niin tänne tuli ainoastaan linkkejä josta aukes ikkuina kokoajan lisää ja lisää..
        Kostoksi vain ;)

• åkebo
        nomä kirjoitti:

Ihan vaan siitä syystä koska kun kysyin apua niin tänne tuli ainoastaan linkkejä josta aukes ikkuina kokoajan lisää ja lisää..
        Kostoksi vain ;)

jospa kumminkin voisit kertoa meillekkin sen sivun, mielenkiinto heräs?

• kun_kaikki_hajoaa
        åkebo kirjoitti:

jospa kumminkin voisit kertoa meillekkin sen sivun, mielenkiinto heräs?

Kiva että löysit sen, mutta voisit kertoa myös muille, koska jää häiritsemään muuten.

• Joku vaan
        kun_kaikki_hajoaa kirjoitti:

Kiva että löysit sen, mutta voisit kertoa myös muille, koska jää häiritsemään muuten.

Kunnon urpo tarvii olla kyseessä ku pihtailee tietojaan, ei sitten voi muita auttaa jos itse apua kerran tarvitsee, tyhmyyden huippu ihan ku jätkä ite siin jotain menettäis ehkä joku ostaa putiikin tyhjäks ni pojalle ei low rider farkkuja löydy enää

• qwertyyyy

Saattaisi olla tämä: http://shop.burner.de/

Ainakin tuolla myydään noita lowrider-merkkisiä farkkuja ja on saksalainen nettikauppa :)

• Grese

Itse yritin juuri tätä kyseistä sivua metsästää ja missä on mun mielestä siistejä kuteita ja halvalla. www.x-tra-x.de

• Grese
        Grese kirjoitti:

Itse yritin juuri tätä kyseistä sivua metsästää ja missä on mun mielestä siistejä kuteita ja halvalla. www.x-tra-x.de

ja sitten vielä myös emp.fi, chromon, rockjet, angelclothing... riippuu mitä hakee.

• ksdkdksdkdska

supremestylez.dk

• farkkupoju

yancor.com

• weederdude

no daaa miettikääpä mikä on halpa ja saksasta HOODBOYS..et muuten tuuu saamaan farkkujas jos maksoit jo ne

• Peuranhunikka

Yancor.com vitun ämmä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4356
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2471
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2294
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      20
      1797
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1662
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1532
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1526
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1321
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1213
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe