Halpa saksalainen nettikauppa

nomä

Jostain löytyy tosi halpa saksalainen verkkokauppa mistä yks tuttu tilaa vaatteita, tietääks kukaan saksalaista verkkokauppa sivua??
Esim tosi makeet farkut oli tilan ja makso vaa reilu 30€! Googlesta yritin ettiä muttei löytyn:(
jos joku on reilu ja ettii/löytää ni ilmottaa pliis. farkut oli low rider merkkiset..ja saksalainen mesta. KIITOS!!

13

19846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomä

Hahaa löysinpä sen sitte kaverin kautta, aikas edullista on joo, ja mahtavat valikoimat, wohoo!
      parit housut on jo tulossa..

• hieno juttu

et sitten muille voi sanoa, mikä putiikki kyseessä. taitaa olla kiva trollailla...

• nomä
        hieno juttu kirjoitti:

et sitten muille voi sanoa, mikä putiikki kyseessä. taitaa olla kiva trollailla...

Ihan vaan siitä syystä koska kun kysyin apua niin tänne tuli ainoastaan linkkejä josta aukes ikkuina kokoajan lisää ja lisää..
        Kostoksi vain ;)

• åkebo
        nomä kirjoitti:

Ihan vaan siitä syystä koska kun kysyin apua niin tänne tuli ainoastaan linkkejä josta aukes ikkuina kokoajan lisää ja lisää..
        Kostoksi vain ;)

jospa kumminkin voisit kertoa meillekkin sen sivun, mielenkiinto heräs?

• kun_kaikki_hajoaa
        åkebo kirjoitti:

jospa kumminkin voisit kertoa meillekkin sen sivun, mielenkiinto heräs?

Kiva että löysit sen, mutta voisit kertoa myös muille, koska jää häiritsemään muuten.

• Joku vaan
        kun_kaikki_hajoaa kirjoitti:

Kiva että löysit sen, mutta voisit kertoa myös muille, koska jää häiritsemään muuten.

Kunnon urpo tarvii olla kyseessä ku pihtailee tietojaan, ei sitten voi muita auttaa jos itse apua kerran tarvitsee, tyhmyyden huippu ihan ku jätkä ite siin jotain menettäis ehkä joku ostaa putiikin tyhjäks ni pojalle ei low rider farkkuja löydy enää

• qwertyyyy

Saattaisi olla tämä: http://shop.burner.de/

Ainakin tuolla myydään noita lowrider-merkkisiä farkkuja ja on saksalainen nettikauppa :)

• Grese

Itse yritin juuri tätä kyseistä sivua metsästää ja missä on mun mielestä siistejä kuteita ja halvalla. www.x-tra-x.de

• Grese
        Grese kirjoitti:

Itse yritin juuri tätä kyseistä sivua metsästää ja missä on mun mielestä siistejä kuteita ja halvalla. www.x-tra-x.de

ja sitten vielä myös emp.fi, chromon, rockjet, angelclothing... riippuu mitä hakee.

• ksdkdksdkdska

supremestylez.dk

• farkkupoju

yancor.com

• weederdude

no daaa miettikääpä mikä on halpa ja saksasta HOODBOYS..et muuten tuuu saamaan farkkujas jos maksoit jo ne

• Peuranhunikka

Yancor.com vitun ämmä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      95
      3761
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      44
      3091
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      2997
    4. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2795
    5. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2714
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2422
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2177
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      60
      2088
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1886
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1838
    Aihe