Mulle on tässä kaiken näköisten kipujen takia määrätty jos jonkinlaista särky ja kipulääkettä.
On panacodia, miranaxia, voltaren rapidia ja buranaa eri vahvuisina.
Jos otan vaikka buranan ja se ei auta, saako ottaa samana päivänä jotain muuta vaikuttavaa ainetta?
Löytyykö jostain listaa mitä saa ottaa samanaikaisesti ja mitä ei?
Särkylääkkeiden käytöstä, mitä saa ottaa samaan aikaan
4
12933
Vastaukset
- buranaa
voi ottaa panacodin kanssa. Tätä yhdistelmää sain ite leikkauksen jälkihoitoon.
- sieltä saa tarvittavan infon
Yleensä kipulääkkeitä saa ottaa keskenään, ellei kyse ole opiaateista, tai aspiriini ryhmän lääkkeistä esim burana, ketoprofeiini.
- mennee.
Miranaxia, Buranaa ja Voltarenia et saa ottaa samaan aikaan, koska ne ovat kaikki saman lääkeaineryhmän, eli NSAID-tulehduskipulääkkeiden, jäseniä. Jos ottaa saman ryhmän lääkkeitä niin sivuvaikutukset vain kasvaa, teho ei.
Sen sijaan Panacodia saat ottaa samaan aikaan Buranan, Voltarenin tai Miranaxin kanssa. Panacod sisältää kodeiinia (opioidi) ja parasetamolia, jotka kuuluvat molemmat eri ryhmiin kuin NSAID:t. Niiden yhteiskäytössä saadaan lisää kipua lievittävää tehoa ilman että haittavaikutukset kasaantuvat. - Anonyymi
Voiko voltarevoidetta.mkäytt
A
Voinko l laittaa voltrevoidettq jos käyttää,Buranaa tablettia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749