annan teille vihjeen: MENKÄÄ KIRJASTOON JA SIVISTÄKÄÄ EDES HIEMAN ITSEÄNNE!!!
"Wikipedia sucks"
MarttyyriMallari-TTt
Palstan älykkönä...
13
483
Vastaukset
- neuvo.
Kieltämättä hyvä neuvo.
nämä viestit Miesten-logiikka palstalla toistavat sen, että kommentaattoreina toimivat todellakin miehet.
"Olisi mukava lukea älyllistä tekstiä täällä, edes joskus"
MarttyyriMallari-TTt- on älyllinen teksti?
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
nämä viestit Miesten-logiikka palstalla toistavat sen, että kommentaattoreina toimivat todellakin miehet.
"Olisi mukava lukea älyllistä tekstiä täällä, edes joskus"
MarttyyriMallari-TTtÄlyttömästi voi kirjoittaa älyllisestäkin aiheesta ja älyttömästä aiheesta voi kirjoittaa älyllisesti. Kyse on kai ymmärtämättömyydestä ja pelosta myöntää oma ymmärtämättömyys. Silloin sitä älytöntä tekstiä alkaa tulla, eikä loppua ole näkyvissä...
- ei koskaan
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
nämä viestit Miesten-logiikka palstalla toistavat sen, että kommentaattoreina toimivat todellakin miehet.
"Olisi mukava lukea älyllistä tekstiä täällä, edes joskus"
MarttyyriMallari-TTtkommentoi muihin kuin itse aloittamiinsa ketjuihin.
"Just pointing out" on älyllinen teksti? kirjoitti:
Älyttömästi voi kirjoittaa älyllisestäkin aiheesta ja älyttömästä aiheesta voi kirjoittaa älyllisesti. Kyse on kai ymmärtämättömyydestä ja pelosta myöntää oma ymmärtämättömyys. Silloin sitä älytöntä tekstiä alkaa tulla, eikä loppua ole näkyvissä...
sellaista, että sillä on jokin tarkoitus.
"Voi ei, tiesin sen tapahtuvan tänään"
MarttyyriMallari-TTtei koskaan kirjoitti:
kommentoi muihin kuin itse aloittamiinsa ketjuihin.
"Just pointing out"kirjoittamia tekstejä, koska niissä ei ole mitään sisältöä.
"Tunnen olevani muiden yläpuolella, mutta en silti vahingoittaisi ketään"
MarttyyriMallari-TTt- tämä nyt se
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kirjoittamia tekstejä, koska niissä ei ole mitään sisältöä.
"Tunnen olevani muiden yläpuolella, mutta en silti vahingoittaisi ketään"
MarttyyriMallari-TTtyli-ihmisen olemus?
"Te katsotte ylös, koska kaipaatte korotusta. Katson alas, koska olen korotettu" tämä nyt se kirjoitti:
yli-ihmisen olemus?
"Te katsotte ylös, koska kaipaatte korotusta. Katson alas, koska olen korotettu"on.
"On"
MarttyyriMallari-TTt- Ymmärrän.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
on.
"On"
MarttyyriMallari-TTtKun katsoo korotettuna alas korotusta kaipaavia, ei enä kykene vahingoittamaan korotusta kaipaavia. Silloin vaan katsoo kuinka korotusta kaipaavat vahingoittavat itseään.
"ihmiset on tietämättömiä" MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kirjoittamia tekstejä, koska niissä ei ole mitään sisältöä.
"Tunnen olevani muiden yläpuolella, mutta en silti vahingoittaisi ketään"
MarttyyriMallari-TTtvastauksessasi voisi hyvinki olla. älykkäänä miehenä osaat varmaan poimia olennaisen asian viestistä ja vastata juuri lukijan mieltä painavan ongelman ratkaisemiseksi.
Aloituksen tekijä yleensä on se vastausta kaipaava persoona.
- Sergei Eisenstein
Olet siis hekumoinut päiväkausia putkeen yrmiön postaaman laatulinkin parissa.
"Emme ole lainkaan yllättyneitä" kysyn, mikä on paras kirjasto?
Sivistystä löytää merenrannastakin, kun kääntää kiviä!kirjasto on kotikaupunkisi pääkirjasto.
"Ahmi kirjoja, älä ruokaa"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
