Palstan älykkönä...

annan teille vihjeen: MENKÄÄ KIRJASTOON JA SIVISTÄKÄÄ EDES HIEMAN ITSEÄNNE!!!


"Wikipedia sucks"


MarttyyriMallari-TTt

13

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo.

      Kieltämättä hyvä neuvo.

      • nämä viestit Miesten-logiikka palstalla toistavat sen, että kommentaattoreina toimivat todellakin miehet.


        "Olisi mukava lukea älyllistä tekstiä täällä, edes joskus"


        MarttyyriMallari-TTt


      • on älyllinen teksti?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nämä viestit Miesten-logiikka palstalla toistavat sen, että kommentaattoreina toimivat todellakin miehet.


        "Olisi mukava lukea älyllistä tekstiä täällä, edes joskus"


        MarttyyriMallari-TTt

        Älyttömästi voi kirjoittaa älyllisestäkin aiheesta ja älyttömästä aiheesta voi kirjoittaa älyllisesti. Kyse on kai ymmärtämättömyydestä ja pelosta myöntää oma ymmärtämättömyys. Silloin sitä älytöntä tekstiä alkaa tulla, eikä loppua ole näkyvissä...


      • ei koskaan
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nämä viestit Miesten-logiikka palstalla toistavat sen, että kommentaattoreina toimivat todellakin miehet.


        "Olisi mukava lukea älyllistä tekstiä täällä, edes joskus"


        MarttyyriMallari-TTt

        kommentoi muihin kuin itse aloittamiinsa ketjuihin.

        "Just pointing out"


      • on älyllinen teksti? kirjoitti:

        Älyttömästi voi kirjoittaa älyllisestäkin aiheesta ja älyttömästä aiheesta voi kirjoittaa älyllisesti. Kyse on kai ymmärtämättömyydestä ja pelosta myöntää oma ymmärtämättömyys. Silloin sitä älytöntä tekstiä alkaa tulla, eikä loppua ole näkyvissä...

        sellaista, että sillä on jokin tarkoitus.


        "Voi ei, tiesin sen tapahtuvan tänään"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ei koskaan kirjoitti:

        kommentoi muihin kuin itse aloittamiinsa ketjuihin.

        "Just pointing out"

        kirjoittamia tekstejä, koska niissä ei ole mitään sisältöä.


        "Tunnen olevani muiden yläpuolella, mutta en silti vahingoittaisi ketään"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tämä nyt se
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoittamia tekstejä, koska niissä ei ole mitään sisältöä.


        "Tunnen olevani muiden yläpuolella, mutta en silti vahingoittaisi ketään"


        MarttyyriMallari-TTt

        yli-ihmisen olemus?


        "Te katsotte ylös, koska kaipaatte korotusta. Katson alas, koska olen korotettu"


      • tämä nyt se kirjoitti:

        yli-ihmisen olemus?


        "Te katsotte ylös, koska kaipaatte korotusta. Katson alas, koska olen korotettu"

        on.

        "On"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Ymmärrän.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on.

        "On"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kun katsoo korotettuna alas korotusta kaipaavia, ei enä kykene vahingoittamaan korotusta kaipaavia. Silloin vaan katsoo kuinka korotusta kaipaavat vahingoittavat itseään.

        "ihmiset on tietämättömiä"


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoittamia tekstejä, koska niissä ei ole mitään sisältöä.


        "Tunnen olevani muiden yläpuolella, mutta en silti vahingoittaisi ketään"


        MarttyyriMallari-TTt

        vastauksessasi voisi hyvinki olla. älykkäänä miehenä osaat varmaan poimia olennaisen asian viestistä ja vastata juuri lukijan mieltä painavan ongelman ratkaisemiseksi.

        Aloituksen tekijä yleensä on se vastausta kaipaava persoona.


    • Sergei Eisenstein

      Olet siis hekumoinut päiväkausia putkeen yrmiön postaaman laatulinkin parissa.

      "Emme ole lainkaan yllättyneitä"

    • kysyn, mikä on paras kirjasto?

      Sivistystä löytää merenrannastakin, kun kääntää kiviä!

      • kirjasto on kotikaupunkisi pääkirjasto.


        "Ahmi kirjoja, älä ruokaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe