Täältä:
http://www.stagesupply.com/
Itse tilasin sieltä Mellow Orange Liten.. Tuote maksaa suomalaisessa nettikaupassa (cosme.fi) 34,2€. Arvatkaapa paljon maksaa jenkkilästä tilattuna? Vaivaiset 7 dollaria eli 4,77€!!! Tilasin myös ison puuterisiveltimen ja pienemmän siveltimen. Hintaa tilaukselle POSTIKULUINEEN tuli vaivaiset $36.95 eli 25.2 euroa. Postikuluja kyseisestä kaupasta tulee Suomeen tilatessa vain 5,95 dollaria eli semmosseet n. 4 euroa. Sain siis "kaupan päälle" laadukkaat siveltimet ja silti maksoin n. 10 euroa vähemmän... Ihanaa kun löysin tuon nettikaupan. HUOM! Kun tilaa USA:sta (EU:n ulkopuolelta) pitää varmistaa, että tilauksen kokonaisarvo postikuluieen ei ylitä n. 38 euroa, koska tämän ylittäessä pitää maksaa tullit ja arvonlisävero jne. Lisää juttua täältä : http://www.dvdhohto.fi/media/laskuri.php
Eli kannattaa tilata Ben Nyen meikit vaikka erissä jatkossa tuolta USA:sta (erien arvot alle 38 euroa) Tää pisti vaan miettimään, miten suurella ylihinnalla näitä tuotteita myydään Suomessa...
Ben nye meikit halvalla
16
4749
Vastaukset
- ihmeen
pönttöjä täällä oikein pyörii?? "miten suurella ylihinnalla näitä tuotteita myydään Suomessa" - oikeinko tuli mieleesi, ihanko ajattelit, millä?
Luuletteko että kaikki kaupoissa myytävät vaatteet, kosmetiikka, autot, televisiot jne., jne. voidaan myydä samalla hinnalla kuin ostetaan? Hei haloo!! Jos edes peruskoulusta on jotain jäänyt korvien väliin niin luulisi pikkuaivojen sen verran kertovan, että jotain täytyy saada välistäkin. Osta eurolla ja myy eurolla, sekös kannattaa?
Ja Ben Nye on niin paksua mökköä että ei ei kiitos!- klump
Mökköä saa jos laittaa liikaa tai ei muuten vaan osaa käyttää. Ihmiset eivät aina ymmärrä kuinka riittoisaa Ben Nye on ja laittavat sen takia liikaa. Jälleenmyyjät varmaan opastavat kuinka näitä tuotteita oikeasti tulisi käyttää. =)
- kosmetologina
se maksaa suomalaisille yrittäjille kun niitä meikkejä tuodaan enemmän tullin kautta.
- Pidetään maa toiminnassa
Siis pakko kirjoittaa, luuletko tosiaan että yrittäjä "vetää välistÄ"??? Voittoa ei ole olemassakaan, on kate josta maksellaan työntekijän vakuutukset, vuokrat, palkat, huolinta, tullaus, suomi/ruotsi-tarrat ja ties mitä! Yrittäjänkin on pakko elää koska aika hankalaa on mennä "palkkatöihin" ja pyörittää yritystä samalla. Eivät nuo hoitolat kovin valtavia, kymmenien työntekijöiden yrityksiä ole. Päivän pituudeksi tulee helposti 12 tuntia.
Ja päälle kaikki maan ilmaiset/puoli-ilmaiset koulut, sairaanhoito, vanhustenhoito, lastenhoito jne.
Mieti hieman ennenkuin revittelet räikeitä kuvia hinnoista. Ja ainahan saa muuttaa "jenkkilään" halpojen meikkien takia. Siellä saa ilolla maksaa mm. sairasvakuutuksesta n. 1500 euroa kuukaudessa. Omasta pussista. Ei sisällä silmälääkäriä, hammashuoltoa eikä synnytyksiä.
Oliko vielä kysyttävää?
- mimmukka81
Itse juuri tilasin myös Ben Nye meikkejä samasta kaupasta...Olipa tosiaan halpoja :O) Kiitos vinkistä!
Toiset ne vaan jaksavat valittaa..hankkikaa elämää ja antaa muiden olla- klump
Entä mistä saat vinkkejä ja henkilökohtaista opastusta meikkien käytöstä kun ostat meikkejä tällä tavalla? Entä kuinka tiedät että sinulla on juuri sinulle sopivat värit?
- Mansikkainen<3
klump kirjoitti:
Entä mistä saat vinkkejä ja henkilökohtaista opastusta meikkien käytöstä kun ostat meikkejä tällä tavalla? Entä kuinka tiedät että sinulla on juuri sinulle sopivat värit?
Netistä, pöljä.
- mimmukka8184864
Itse juuri tilasin myös Ben Nye meikkejä samasta kaupasta...Olipa tosiaan halpoja :O) Kiitos vinkistä!
Toiset ne vaan jaksavat valittaa..hankkikaa elämää ja antaa muiden olla- yrittäjänainen
Se että löytää kivaan hintaan juuri sen tuotteet mitä jo ennestään tietää haluavansa. Ja jaksaa naputella tilauspapereita iltaharrastuksena on tietysti lyhyellä näkökannalla hieno asia kyseiselle henkilölle.
Ihmettelen kuitenkin miten he saavat sopimaan amerikan ilmastoon tehdyn tuotteet suomen pakkaseen ja kuivaan sisäilmaan.
Olen aivan varma että, kun asiaa ajattelee pitemmällä ja on muutamalla purkillisella kuivattanut ihonsa ruvelle alkaa arvostaa suomalaista ammattitaitoia. Ei 3vuotinen kosmetologi koulu ole leikki paikka vaan tutkintoon tähtäävä koulutus jonka jälkeen asiantuntemuksemme on tarkoitettu juuri suomen ilmaston ihonhoito-ongelmiin.
Ja koska jokainen asiakas on yksilö ei yhdelle sopiva tuote sovi toiselle.
- piinja
Miten tiesit valita sävyn kun nimetty erillailla ? :)
- Netti-Pirkko
Älkää täällä valittako, jos ette ite uskalla tuotteita netistä halvemmalla tilata. JA yrittäjyys on oma valintanne. Tilasin myös tuolta jenkkilästä sunnuntaina ja tänään tuli ilmoitus,että tavarat postitettu. Postikulut on tosin halvimmillaan 16 dollaria.
Ensimmäisen Ben Nye- meikkivoiteen olen ostanut suomesta, joten sävyn ja meikkivinkit olen saanut silloin.
Ja kyllä, pidän Suomen "pyörimässä" ostamalla suomalaisia tuotteita esim. ruokakaupasta päivittäin.
- BBBCCC
Itse olen asioinut netin kautta (ulkomailla) ja kyllä olen joskus jotunut käväsemään tullissakin, kun paketin arvo on ollut ylärajalla. Muistaakseni 50€ on yläraja, mutta kaiketi riippuu mitä tilaa.
Postikulutkin tulee kalliiksi, jos haluaa tuotteet nopeasti. Mikä sitten on halpaa?
Miksi tuossa kaupassa ei ole mitään sertifikaatti merkkejä? ne pitää pakosti olla jo kyseessä on myynti. - =-))
Ja minä tilasin myös tuolta samaisesta jenkki kaupasta Ben Nyea ja tuotteet tuli tänään ( viikossa ). Ei mitään ongelmia ja todella edulliset hinnat, kun vertaa Suomen hintoihin!
- jaare1
ihan vaan tiedoksi kaikille netistä tilaajille että sieltä tilattavat tuotteet ovat useimmiten kopioita Ben Nyen ja muidenkin merkkien oikeista laadukkaista tuotteista.
- naamat punasena
Tiedän useita tapauksia aiheesta että netistä on tilattu meikkejä yms kosmetiikkaa ja törkeitä feikkejä kun on naamaa läntänny niin rumaa jälkeä on kyllä tullut. Jos purkin kyljessä lukee Ben Nye niin netistä tilattuna ei se ole varmaa että mitä siellä sisällä oikeasti on. Näitä nettisivuja yritetään kaataa mahdollisimman nopeasti mutta vahinkoja sattuu väkisin kun ihmiset luottavat silmittömästi kaikkee mitä netissä sanotaan. Itse olen kemisti ja työskentelen piratismia vastaan.
- possu4
KIITOS ALOITTAJALLE!
No, mut en mäkään suomesta osta enää paljon mitään.
Vitamiineja varsinkaan. Kyllä kun löytää noita ulkomaalaisia kauppoja, ei tee mieli maksaa suomessa jopa 10kertaisia hintoja!! Suomio on kallis maa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862