Etsisin bändiin basistia, laulajaa ja rumpalia, sekä myös mahdollisesti toista kitaristia jos löytyy. :)
Tiktakin tyylisestä musiikista eli Punk-Rock-Pop meininkisestä tykkään ja sen tyylisiä ihmisiä myös hakisin, sekä ikää 13-15 -vuotiaista tytöistä. Itse olen 13v. -94 (kuukauden päästä 14v.)
Kitaristi etsii bändiä Helsingistä.
suski-^
2
308
Vastaukset
- suski-^
tänne vaan tulemaa viestiä :)
- PartyPoison02
Moi! öö... tää on laitettu sivulle aika pitkän aikaa sitten, mutta mä olisin halukas 13v laulaja, jos paikka on yhä auki... asun espoossa, mutta bussimatka ei kyllä haittais! Jos jotenkin saat vielä tän viestin, ja paikka on auki, jätän mun gmailin. [email protected]
kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616