LIHAVAT MIEHET

Jokaisen ihmisen ystäväpiiriin kuuluu muutama LIHAVA ihminen. Yleensä nämä LIHAVAT toverit ovat hauskoja tyyppejä. Mutta, ovatko LIHAVAT
oikeasti hauskoja, vai johtuuko se siitä että elleivät nämä LIHAVAT hemmot olisi hauskoja, niin ketään ei kiinnittäisi heihin huomiota?

"Hänen kasvonsa hytkyivät naurusta, mutta silmät pysyivät ilmeettöminä"

MarttyyriMallari-TTt

14

672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tali Pallonen

"Mieti sitä Volvo-Markkanen"

• Mpw

Vai liikkuukohan siellä yhtään mitään. Mä en tajua.

• siellä liikkuu ajatuksia, runoja jne.

"Olet varmaan LIHAVA"

MarttyyriMallari-TTt

• Mpw
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

siellä liikkuu ajatuksia, runoja jne.

"Olet varmaan LIHAVA"

MarttyyriMallari-TTt

Ootki oikein runosielu.

• Mpw kirjoitti:

Ootki oikein runosielu.

ja kukaan viestini lukija ei tietenkään tajunnut, että tämä oli tavallaan LIHAVIA
        ihmisiä ymmärtävä kirjoitus.

"Mac Donalds"

MarttyyriMallari-TTt

• Mpw

ja kukaan viestini lukija ei tietenkään tajunnut, että tämä oli tavallaan LIHAVIA
        ihmisiä ymmärtävä kirjoitus.

"Mac Donalds"

MarttyyriMallari-TTt

Ehkä toi sun ilmaisu kaipais vähä herkkyttä lisää, että se runollinen puoli sieltä tulis paremmin esille.

Tai, oothan sä tietynlainen runoilija, eihän muitakaan runoilijoita kukaan ymmärrä. Sit niitten on vaan pakko runoilla lisää.

• Icerose

mut ei läheskään kaikki.

• sinä et näytä LIHAVALTA. Miksi siis kommentoit kirjoitustani?

"Taidat tykätä minusta"

MarttyyriMallari-TTt

• Icerose

sinä et näytä LIHAVALTA. Miksi siis kommentoit kirjoitustani?

"Taidat tykätä minusta"

MarttyyriMallari-TTt

jaa tää olikin tarkotettu vaan lihaville. Kunhan nyt vaan kommentoin, että oon kuitenki hieman eri mieltä. Ei ne lihavatkaan hauskoja ole läheskään kaikki tai kivoja ihmisiä.

• Icerose kirjoitti:

jaa tää olikin tarkotettu vaan lihaville. Kunhan nyt vaan kommentoin, että oon kuitenki hieman eri mieltä. Ei ne lihavatkaan hauskoja ole läheskään kaikki tai kivoja ihmisiä.

pointti ja tarkoitin sitä, että on varmasti inhoittavaa näille LIHAVILLE kun joutuu esiintymään pellenä olematta oikeasti klovni.

"Myös LIHAVILLA on tunteet"

MarttyyriMallari-TTt

• Icerose

pointti ja tarkoitin sitä, että on varmasti inhoittavaa näille LIHAVILLE kun joutuu esiintymään pellenä olematta oikeasti klovni.

"Myös LIHAVILLA on tunteet"

MarttyyriMallari-TTt

kaikillahan meillä on. Sori nyt jos pilasin tunnelman:)

• olet..

niin ärsyttävä ja ilmeisen mielenvikainen että toivon kokoajan kompuutterisi menevän rikki. Siihen loppuisi tää sun jatkuva spämmääminen näitä typeriä ja turhia paskajuttuja.

• mutta taidat olla LIHAVA?

"LIHAVAT on lepposii, eivät ne tee kepposii"

MarttyyriMallari-TTt

• niihin huomiota

kiinnitettäisi. Ei vaan sellaista huomiota, mitä ne saa lihavina ja hauskoina. Eihän isoa ja lihavaa voi olla huomaamatta. Sellaisenhan huomaa väkisinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1449
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1088
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1076
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      852
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      840
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      770
    Aihe