Mitä painaakaan hoikka mies?

Indeksi

Haloo naiset.

Joku valittaa, että miehet laittaa naisen ihannepainoksi liian pieniä kilomääriä, vaikka sanovat, että normaali vartalo kelpaa.

Entäs te itse? Jos toivotte hoikkaa miestä ja pituudeksi riittää esim. 175, miksi miehellä painoa pitäisi olla yli 70 kiloa?

Painoindeksi (senhän joka nainen osaa ulkoa) on heti yli 23. Mikäs hoikka se semmoinen on?

106

12388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?kukalie?

Makuja on tietenkin monia, mutta kuten joku tuossa sinulle kommentoi: laiha mies ei todellakaan hivele silmääni... Yksi kun tykkää hoikasta, toisen silmä lepää normaalivartaloisessa ja edes hivenen lihaksikkaassa miehessä. Itse en pidä laihuudesta, en miehillä enkä naisilla. Mulle tulee oikeastaan sellainen olo, että tuo ihminen näkee nälkää!

Paljon ihanampaa on tuntea miehekäs eikä luiseva vartalo itseään vasten. Vatsaakin saa olla mieluummin kuin luiseva kroppa. Itse totesin seurustellessani 178/76 kiloisen miehen kanssa, että hän on pieni kuin sintti. Eih... Ja jos miehen mitat ovat vaikkapa 178/85, voin ainakin olettaa, että hänellä voi olla vaikkapa jonkinverran lihaksiakin... ;). Lihaksethan tunnetusti painavat (kuten rasvakin)!

Mutta kunhan jokainen on suht´koht tyytyväinen siihen omaan olemukseensa, eiköhän se ole pääasia.

• lihaksikas hoikka

Koska ruipelo laiha ja lihaksikas hoikka ovat kaksi täysin eri asiaa.

• No Prob

Lukemalla alkuperäisen viestin saattaa hahmottaa, että kyse on niistä tapauksista, joissa sanotaan HOIKAN miehen kelpaavan profiilissa. Mutta sitten KILOJA pitäisi olla ns. normaalipainon ylärajoilla.

• tiedoksi että

noin painoindeksillä mitattuna 178/85 menee jo ylipainoisen puolelle.

Niin, ja muuten. Kilot eivät kerro lihaksista yhtään mitään. Vaaka kun ei kerro sitä, kuinka suuri osa siitä päällä olevasta massasta on kertynyt rasvana keskivartalon ja perseen päälle.

• ?kukalie?
        tiedoksi että kirjoitti:

noin painoindeksillä mitattuna 178/85 menee jo ylipainoisen puolelle.

Niin, ja muuten. Kilot eivät kerro lihaksista yhtään mitään. Vaaka kun ei kerro sitä, kuinka suuri osa siitä päällä olevasta massasta on kertynyt rasvana keskivartalon ja perseen päälle.

Haluamatta ketään loukata kerroin vain yhden ihmisen mielipiteeni ;)). Itse en kuulu niihin, jotka elävät joidenkin painoindeksien mukaan. Usko nyt, että lihaksikas 178 cm bodari painaa huomattavasti enemmänkin kuin tuon 85 kg. Kuten tietenkin lihava ihminenkin. On ilo silmälle, kun mies on miehen kokoinen eikä mikään "naruranne".

Mutta - edelleen -kukin tykkää mistä tykkää.

• No Prob
        ?kukalie? kirjoitti:

Haluamatta ketään loukata kerroin vain yhden ihmisen mielipiteeni ;)). Itse en kuulu niihin, jotka elävät joidenkin painoindeksien mukaan. Usko nyt, että lihaksikas 178 cm bodari painaa huomattavasti enemmänkin kuin tuon 85 kg. Kuten tietenkin lihava ihminenkin. On ilo silmälle, kun mies on miehen kokoinen eikä mikään "naruranne".

"Usko nyt, että lihaksikas 178 cm bodari painaa huomattavasti enemmänkin kuin tuon 85 kg."

Ja tässä bodarissa on kyse "hoikasta" miehestä, vai?

• tässä nyt
        ?kukalie? kirjoitti:

kukaan moisesta loukkaannu. Kunhan ihmetellään sitä logiikkaa, joka näyttää täällä naissukupuolta edustavien keskuudessa jylläävän.

Ja aika harva "lihaksikas" 178 -senttinen painaa yli 85 kiloa. Mätisäkit on toki erikseen, mutta läskiä ei ole tähän mennessä kutsuttu lihakseksi, eikä lihavaa ihmistä bodariksi.

Ja edelleen, se paino ei juurikaan kerro siitä onko joku naruranne vai ei. Jos se paino on perseessä, ei sitä ole päässyt juurikaan kertymään sinne ranteen seutuville.

• atleettinen mies
        lihaksikas hoikka kirjoitti:

Koska ruipelo laiha ja lihaksikas hoikka ovat kaksi täysin eri asiaa.

"Koska ruipelo laiha ja lihaksikas hoikka ovat kaksi täysin eri asiaa."

Lihaksikas hoikka on kylläkin atleettinen.

• laardit yököttää!

Pitihän se jonkun läskiä ihannoivan friikin tulla tähänkin ketjuun julistamaan fetissejään vaikka aloitusviestissä tiedusteltiin, mitä hoikka mies painaa, eikä millaista kukakin etsii. Ai niin, ja läskit on kuvottavia.

• selkeästi

Kiertävät selkeästi taas vastausta. Eivät halua myöntää tosiasiaa, että hakevat paradoksaalista henkilöä.

Ei kannata luottaa kehenkään, joka perustelee tähän, että painoindeksi osoittaa olevan lihaksikas.

• neiti..

En minä muuta kaipaakaan. No pituutta yli 180cm.

• aussah

Itse olen myös ihmetellyt käsittämättömiä paino/pituussuhteita. Voi tietty olettaa, että pullerot naiset ovat mnettäneet todellisuuden tajunsa, ja etsivät pulleroita miehiä, mutta eivät halua myöntää itsensä tai ihannekumppaninsa lihavuutta.

• huokaus........

Toinen bimbo joka ei tajunnut aloitusviestin pointtia :P

• nanettt

Niin ehkä se nettideittailussa on se että tosiasiassa ne kriteerit ovat korkeammalla kuin normaalielämässä? eikö vain?

jos kadulla/baarissa tulee juttelemaan joku joka ei ihan vastaa mieltymyksiä, mutta silti vaikuttaa mukavalta tyypiltä..silloin varmaankin jutellaan ihan reilusti..mutta netissä taas on helpompi vain ohittaa tyyppi ja siirtyä seuraavaan miellyttävämpään.

ja kyllä minun kriteerini ainakin netissä on myös miehen paino :D en käsittämättömästi vaan voi sietää laihoja miehiä, ällöttää :D
      miehen pitää olla miehen kokonen ja näkönen eikä mikään riisitautinen :D

• m30+

"ja kyllä minun kriteerini ainakin netissä on myös miehen paino :D en käsittämättömästi vaan voi sietää laihoja miehiä, ällöttää :D
        miehen pitää olla miehen kokonen ja näkönen eikä mikään riisitautinen :D "
        Ylipainoinen olet varmaan itsekin =)

• on kamalia... =)

Juu, näin se on. Monet miehet kuvittelee, että ne on komeita ollessaan "kireitä". Luu ja nahka ei ole kovinkaan kaunista katseltavaa!
      Kyllä miehen kuuluu painaa suhteessa pituuteen.
      180 cm ja n. 80-85 kg jne.. 185 cm ja n. 90-95 kg.

Jännää, että anoreksia ei ole vain naisten sairaus...

• mieltä

Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen.

Minä ohitan suoraan sellaiset miehet, jotka painavat vähemmän kuin pituutensa -100.

Eli 180cm miehen ei minun silmääni miellyttäkseen tule painaa alle 80kg. Joku 90-100kg paikkeilla on aika hyvä em. pituudelle.

Tähän tietysti lisätähdennyksenä, että minun silmääni miellyttävän miehen ruumiinrakenteen tulee olla V-mallinen, eli selän ja hartioiden on oltava huomattavasti leveämpi kuin takapuolen.

Pullohartioille ja sirolle ruumiinrakenteelle 180/90-100kg mitat ovatkin aivan liikaa.

• ?kukalie?

Näin on. Huvitti, kun ex-seurustelukaverini, mies mitoilla 178/76, piti itseään oikein viehättävänä kokonsa puolesta. Sääli, mutta mua ällötti luisevuutensa. En oikein pidä hintelää "pojanvartaloista" aikuista miestä kiihottavana. En voi asialle mitään.

• alle jo
        ?kukalie? kirjoitti:

Näin on. Huvitti, kun ex-seurustelukaverini, mies mitoilla 178/76, piti itseään oikein viehättävänä kokonsa puolesta. Sääli, mutta mua ällötti luisevuutensa. En oikein pidä hintelää "pojanvartaloista" aikuista miestä kiihottavana. En voi asialle mitään.

pistinkin pienen vertailukohdan. Markus Pöyhönen (179/77), tuo hintelä ja "pojanvartaloinen".

Suurin pudottaja -kisasta siis löytyvät ne ihannemiehet?

• aarggh

Mikään ei ole kauheamman näköistä, kuin tikkujalkainen mies. Kyllä reidet ja peppu miehen tekee. Jos mies on sen näköinen, että on joskus urheillutkin, niin on ihan sama onko mahaa vai ei. Yleensä ne miehet, jotka eivät ole koskaan urheilleet, eivät muutoinkaan viitsi oikein mitään tehdä. Olen kyllä myös sitä mieltä, ettei ajokoiran näköinen maratoonarikaan ole kovinkaan kivan näköinen.

• <Mies29>
        mieltä kirjoitti:

Minä ohitan suoraan sellaiset miehet, jotka painavat vähemmän kuin pituutensa -100.

Eli 180cm miehen ei minun silmääni miellyttäkseen tule painaa alle 80kg. Joku 90-100kg paikkeilla on aika hyvä em. pituudelle.

Tähän tietysti lisätähdennyksenä, että minun silmääni miellyttävän miehen ruumiinrakenteen tulee olla V-mallinen, eli selän ja hartioiden on oltava huomattavasti leveämpi kuin takapuolen.

Pullohartioille ja sirolle ruumiinrakenteelle 180/90-100kg mitat ovatkin aivan liikaa.

"Eli 180cm miehen ei minun silmääni miellyttäkseen tule painaa alle 80kg. Joku 90-100kg paikkeilla on aika hyvä em. pituudelle."

Tuo on jo portsari-kokoluokkaa, mikäli tavoitteena on suht timmi mies :D

• m30+
        mieltä kirjoitti:

Melkoisia köriläitä. Olet varmaan tukeva itsekin.
        Lihaa saa myös kaupan lihatiskiltä, kaiken ei tarvitse kulkea mukana koko ajan =)

• Serpentina1
        mieltä kirjoitti:

"Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen."

Olen ehdottomasti sama mieltä!

• m30+
        Serpentina1 kirjoitti:

Sinun painosi on mikä? Veikkaan että painat enemmän kuin minä :)

• Serpentina1
        m30+ kirjoitti:

Sinun painosi on mikä? Veikkaan että painat enemmän kuin minä :)

Ai minun? 66 oli aamulla..

• atleettinen mies
        mieltä kirjoitti:

Juu, mutta alkuperäisen kirjoittajan pointtina on se, että määritellään ihannevartaloksi myöskin hoikka, jonka jälkeen vaaditaan jotain 175 cm/85kg-bodaripainoja.

Miksei tämmöinen nainen suoraan sitten laita ihanneruumiinrakenteeksi urheilullista?

"Tähän tietysti lisätähdennyksenä, että minun silmääni miellyttävän miehen ruumiinrakenteen tulee olla V-mallinen, eli selän ja hartioiden on oltava huomattavasti leveämpi kuin takapuolen. "

Joo, mutta tuo ei ole enää hoikka vaan urheilullinen, joten toivottavasti profiilissasi ei ole ihannekumppanina hoikkaa.

• m30+
        Serpentina1 kirjoitti:

Ai minun? 66 oli aamulla..

Nojoo.
        Kyllä tuossa on liikaa, ellet satu olemaan erityisen pitkä, sanotaanko 175 cm . Painat vain pari kiloa vähemmän kuin minä.

• Serpentina1
        m30+ kirjoitti:

Nojoo.
        Kyllä tuossa on liikaa, ellet satu olemaan erityisen pitkä, sanotaanko 175 cm . Painat vain pari kiloa vähemmän kuin minä.

Joo, olen 177... en ole kyll tiennyt että olisi liikaa.

No kukkakeppi-rules.

• Alle 70kg on yök!
        m30+ kirjoitti:

Nojoo.

Painatko m30 siis alle 70kg? Vittu sentään mikä ruikku kukkakeppi. Suhun en koskis vaikka olisin miten laiha vaan. Ja turha vinkua sieltä seinänraosta että olen lihava itsekin. Ja toisaalta, mitä sitten jos olisinkin. Mieluummin kaunis lihava kun ruma laiha.

• Ttk
        Serpentina1 kirjoitti:

Tärkeintä on kuitenkin riittänän kokoinen penis.

• Just-iinsa
        aarggh kirjoitti:

Mikään ei ole kauheamman näköistä, kuin tikkujalkainen mies. Kyllä reidet ja peppu miehen tekee. Jos mies on sen näköinen, että on joskus urheillutkin, niin on ihan sama onko mahaa vai ei. Yleensä ne miehet, jotka eivät ole koskaan urheilleet, eivät muutoinkaan viitsi oikein mitään tehdä. Olen kyllä myös sitä mieltä, ettei ajokoiran näköinen maratoonarikaan ole kovinkaan kivan näköinen.

Ihan vaan off-topic: "eivät ole koskaan urheilleet, eivät muutoinkaan viitsi". Itse käsitän terminä "urheilu" enemmänkin "vakavasti harrastusmielessä liikkumisen", kuin että "liikun akviitisesti". Lisäksi ne itseään trimmaavat "urheilu"miehet"" (tuplasti lainausmerkkejä tarkoituksella) eivät ole melko usein kovin Miehiä (omakohtaiseen kokemukseen vankasti perustuen), vaan melkoisia kitisijöitä (no, nyt tuli paha yleistys). Mielestään kuulemma "urheilu on miehekästä puuhaa", mutta hyvin harvoin ollaan tehty mitään miehekästä (remppahommia, auton huoltoa, tai muuta missä kädet oikeasti likaantuu (huom. tässä kohdassa en mainitse helsinkiläisen keskustakämpän pintaremonttia, sillä sen tapetoinnin osaa naisetkin))

Ja yleensäkin kun elämä vähän kolhaisee tämän tyylistä miestä, niin sitten taas kitistään niin maan per.., joka ei taaskaan lukeudu käsitteisiin, joiden yhteydessä voidaan mitenkään käyttää sanaa "miehekäs".

Ja sitä paitsi, eikös ne urheilijat olleet antiinkin ajan Kreikassakin pahimpia neitejä ja homostelijoita, kun piti käydä itseään esittelemässä Olympian kisoissa jne.

Kyllä se mieheys lähtee pään sisältä, ja sitten kun siinä toimen ohessa saa kropan kestämään kunnossa samalla, niin se on mielestäni miehekästä. Tosin tämän mielipiteen takanahan olikin sitten mies(puolinen) henkilö.

• Hossi

Nuo indeksit vaikka paikkaan missä valoa ei näy ! Indeksit ovat vain johdannaisia niin kuin naisten sekä miesten ihanteet oman kumppanin painosta sekä pituudesta !

• Indeksi

Niin. En kysynyt tykkääkö naiset enemmän nallekarhuista kuin ruipeloista. Siinähän tykkäätte, siinähän toitotatte.

Moni ei tajunnut. Ehkä kirjoitin niin epäselvästi. Tarkoitin sitä, että haetaan deittiprofiilissa HOIKKAA miestä, jonka pitäisi sitten kiloissa/senteissä olla jotain muuta kuin kropaltaan hoikka.

• nainen jokuinen

Älä kuule suotta tuijota noiden profiilien rajoja aivan kuin raamattua! En minäkään. Nimittäin monella miehellä lukee "ihannenaisen painona" vaikkapa 30-300 kg. :)) Niin vitsikästä, vai mitä!

Noihin profiileihin toiset laittavat TODELLA ihanteitaan, toiset jotain sinnepäin ja osa taas tuollaisen 30-300 -vitsin.

Lienet tullut monesti torjutuksi, kun nainen onkin todennut sinut erittäin hinteläksi? En muuten oikein ymmärrä aloituksesi pointtia? Mutta kyllä laiheliineistakin JOTKUT voivat pitää. Minä naisena tykkään katsoa ja koskea miehekkään kookasta kroppaa. Lisännee turvallisuudentunnetta, vaikuttaa miehekkäältä, ei tule mieleen tuputtaa sellaiselle ruokaa....

Pienellä huumorilla!

• no tuota
        nainen jokuinen kirjoitti:

Älä kuule suotta tuijota noiden profiilien rajoja aivan kuin raamattua! En minäkään. Nimittäin monella miehellä lukee "ihannenaisen painona" vaikkapa 30-300 kg. :)) Niin vitsikästä, vai mitä!

Noihin profiileihin toiset laittavat TODELLA ihanteitaan, toiset jotain sinnepäin ja osa taas tuollaisen 30-300 -vitsin.

Lienet tullut monesti torjutuksi, kun nainen onkin todennut sinut erittäin hinteläksi? En muuten oikein ymmärrä aloituksesi pointtia? Mutta kyllä laiheliineistakin JOTKUT voivat pitää. Minä naisena tykkään katsoa ja koskea miehekkään kookasta kroppaa. Lisännee turvallisuudentunnetta, vaikuttaa miehekkäältä, ei tule mieleen tuputtaa sellaiselle ruokaa....

Pienellä huumorilla!

Tässä vaiheessa keskustelua olemme varmaankin jo päässeet siihen pisteeseen, että voimme tulkita esim. Markus Pöyhösen olevan keskusteluun osallistuvien naisten mielestä onneton rimpula.

Markus kun on 179 senttiä pitkä ja painaa vain 77 kiloa...

• nanettt
        no tuota kirjoitti:

Tässä vaiheessa keskustelua olemme varmaankin jo päässeet siihen pisteeseen, että voimme tulkita esim. Markus Pöyhösen olevan keskusteluun osallistuvien naisten mielestä onneton rimpula.

haha..turha provo..
        urheilujat on aivan erikseen..mutta kuinka moni normaaleista työssäkäyvistä miehistä kerkeää treenaamaan monta tuntia päivässä niin kuin urheilijat (huom! he tekevät sitä työkseen, että lihakset ovat siinä kunnossa että niillä pystyy urheilemaan)

"Tässä vaiheessa keskustelua olemme varmaankin jo päässeet siihen pisteeseen, että voimme tulkita esim. Markus Pöyhösen olevan keskusteluun osallistuvien naisten mielestä onneton rimpula. "

Markus pöyhönen ei ole ruipelo..katso vaikka minkälaiset lihakset hänellä on ..haloo?

mutta jos normaali suomalainen mies noilla mitoilla on.. niin tuskin häneltä löytyy samanlaisia lihaksia -> ruipelo.

kuten edellisissä kirjoituksissa on todettu; harteikas n.180 n.85 mies.. nam :D

• itselles
        nanettt kirjoitti:

haha..turha provo..
        urheilujat on aivan erikseen..mutta kuinka moni normaaleista työssäkäyvistä miehistä kerkeää treenaamaan monta tuntia päivässä niin kuin urheilijat (huom! he tekevät sitä työkseen, että lihakset ovat siinä kunnossa että niillä pystyy urheilemaan)

"Tässä vaiheessa keskustelua olemme varmaankin jo päässeet siihen pisteeseen, että voimme tulkita esim. Markus Pöyhösen olevan keskusteluun osallistuvien naisten mielestä onneton rimpula. "

Markus pöyhönen ei ole ruipelo..katso vaikka minkälaiset lihakset hänellä on ..haloo?

mutta jos normaali suomalainen mies noilla mitoilla on.. niin tuskin häneltä löytyy samanlaisia lihaksia -> ruipelo.

"Markus pöyhönen ei ole ruipelo..katso vaikka minkälaiset lihakset hänellä on ..haloo?"

Niin, käsittääkseni täällä on koko ajan kerrottu miten sen PAINOINEN kaveri on rimpula. Mehän luotamme vaa'an lukemaan emmekä omiin silmiimme?

"mutta jos normaali suomalainen mies noilla mitoilla on.. niin tuskin häneltä löytyy samanlaisia lihaksia -> ruipelo."

Joiltakin löytyy, joiltakin ei. Marssita sinä jatkossakin miehet vaa'alle saadaksesi selville ovatko he riittävän lihaksikkaita. Onneksi on sentään naisia joilla on muitakin keinoja selvittää asia.

• ja kun

Pienellä huumorilla!

riitaa tulee niin lyö sulta hampaat kurkkuun paljon tehokkaammin kuin laiha mies..;)

• mitä aaseja
        nanettt kirjoitti:

haha..turha provo..

täältä löytyykään..todisteita siitä miten tyhymiä jotkut naiset on..

= mutta jos normaali suomalainen mies noilla mitoilla on.. niin tuskin häneltä löytyy samanlaisia lihaksia -> ruipelo. =

Kuinkahan monta normaalia suomalaista miestä Suomessa mahtaa asua, ja meinaat ettei yksikään voisi olla samoilla mittasuhteilla..???

Voisin sitten väittää myös, ettei Suomesta löydy missikisojen tasoisia, normaaleja naisia ainuttakaan samoilla mitoilla, kuin missit ovat. Saman painoisia/pituisia, mutta paino keskittynyt vatsan, takapuolen ja leuan alueelle, tälläisiä kaikki muut naiset Suomessa ovat, osuinko oikeaan?

Normaalipainoiset naiset näillä sivuilla ovat lähes järjestään todellisuudessa ylipainoisia, eivät vaan tajua sitä.

Totuus on se, että lihavat naiset haluavat painavan miehen, niin ei tule alemmuuskompleksia, ei siitä mihinkään pääse..

Numerotietoina mutkin luokiteltaisiin varmasti laihaksi ruipeloksi tyhmien naisten keskuudessa, mutta lihavat naiset eivät tajua sellaista asiaa, että kaikilla ei ole läskiä joka lisää painoa, vain pelkkää lihasta, vaikka hoikaksi itsensä luokittelisikin.

Kummasti vaan naiset hyväilee mun vartaloa aina kun lähekkäin ollaan, (vaikka laihaksi voitaisiin näkemättä luokitella) kiskotaan paitaa pois housuista ja käsi vaeltaa paidan alla..

Onneksi joillekin naisille löytyy sitten nämä "normaalipainoiset" miehet, joiden läskejä voitte sitten hyväillä..

• m30+
        nanettt kirjoitti:

haha..turha provo..

"urheilujat on aivan erikseen..mutta kuinka moni normaaleista työssäkäyvistä miehistä kerkeää treenaamaan monta tuntia päivässä niin kuin urheilijat (huom! he tekevät sitä työkseen, että lihakset ovat siinä kunnossa että niillä pystyy urheilemaan)"
        Hyvä ettei, koska liika urheilu on varma tapa saada terveytensä pilalle =)
        (tutkimusten mukaan...).

• jim811
        no tuota kirjoitti:

pakko rueta nauraa teijän jutuille!

• 16+10

Pienellä huumorilla!

Mikä vitsi on 30-300 kiloa?

Sehän tarkoittaa vain sitä, ettei ole ottanut asiaan kantaa eli että se on melko yhdentekevä.

Tämä on kumma juttu. Miehetkin hakevat usein hoikkaa. Olen laittanut profiiliini ylipainoinen (nainen siis). Silti miehet ottaa yhteyttä ja kun kirjoitan että "kiitos ei, etsit hoikkaa enkä vastaa hakuasi?" Sitten miehet vastaa ettei se nyt niin tarkkaa ole, olet ihan kivannäköinen.

• Indeksi
      • oudompijuttu

Vähän tyhmä toi painoindexi. Miten voi olla mahdollista, että miehillä ja naisilla indexi lasketaan samalla kaavalla? Laitetaanpa 175/75 kiloiset normityypit kummastakin sukupuolesta vierekkäin. Eivät taida ihan yhtä hoikilta näyttää.

• m30+

"Ja sitten naisten mielestä jonkun hoikan 175-senttisen pitää olla painoltaan yli 70 kiloa. Jep jep. "

Olen itse 180/68 ja pidän itseäni normaalina/hoikkana, joskin painonpudotusta voi vielä harrastaa.

• Jeff

nämä naiset on itse noin 75-85 kiloisia niin he haluavat että mies olisi heitä 'isompi', ei sillä ole mitään tekemistä painoindeksien tai normaalipainon kanssa, läskejä mitä läskejä.

• tilastojen mukaan

Suomessa on enemmän lihavia miehiä kuin lihavia naisia. No, ehkäpä täällä nettitreffeissä on epäoikeudenmukainen jakauma ja kaikki miehet on hoikkia komistuksia ja naiset lihavia ja rumia.

Mitähän tälle asialle pitäisi tehdä, kun taaskaan ei vertaiset kohtaa?

• tämän ketjun
        tilastojen mukaan kirjoitti:

Suomessa on enemmän lihavia miehiä kuin lihavia naisia. No, ehkäpä täällä nettitreffeissä on epäoikeudenmukainen jakauma ja kaikki miehet on hoikkia komistuksia ja naiset lihavia ja rumia.

Mitähän tälle asialle pitäisi tehdä, kun taaskaan ei vertaiset kohtaa?

mukaan Suomessa ei ole riittävästi ylipainoisia miehiä, vaan ainoastaan niitä ajokoiran näköisiä, vastenmielisiä rimpuloita.

Ketjuhan alkoi juuri siitä, että painoindeksin mukaan normaalipainon ylärajoilla olevat miehet ovat naisten mielestä liian laihoja.

• mitä päätelmiä.
        tämän ketjun kirjoitti:

mukaan Suomessa ei ole riittävästi ylipainoisia miehiä, vaan ainoastaan niitä ajokoiran näköisiä, vastenmielisiä rimpuloita.

Ketjuhan alkoi juuri siitä, että painoindeksin mukaan normaalipainon ylärajoilla olevat miehet ovat naisten mielestä liian laihoja.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Itse asiassa
        tämän ketjun 20.12.2007 klo 12.19
           mukaan Suomessa ei ole riittävästi ylipainoisia miehiä, vaan ainoastaan niitä ajokoiran näköisiä, vastenmielisiä rimpuloita. Ketjuhan alkoi juuri siitä, että painoindeksin mukaan normaalipainon ylärajoilla olevat miehet ovat naisten mielestä liian laihoja.
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Aivan sama mitä mieltä tämän ketjun kirjoittajat ovat yli tai alipainoisista rimpuloista, Suomessa riittää taatusti ylipainoisia miehiä, ja miksiköhän täällä naiset ovat sitä mieltä että norm.painon ylärajoilla miehet liian laihoja?

Kai juuri siksi että tänne ovat joutuneet lihavat naiset, jotka eivät livenä tahdo kelvata, täällä sitten vääristelevät totuutta profiileissaan, tottakai miehet ovat liian laihoja jos itseensä vertaa.

• mutta sanot mitä sanot
        mitä päätelmiä. kirjoitti:

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Itse asiassa
        tämän ketjun 20.12.2007 klo 12.19
           mukaan Suomessa ei ole riittävästi ylipainoisia miehiä, vaan ainoastaan niitä ajokoiran näköisiä, vastenmielisiä rimpuloita. Ketjuhan alkoi juuri siitä, että painoindeksin mukaan normaalipainon ylärajoilla olevat miehet ovat naisten mielestä liian laihoja.
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Aivan sama mitä mieltä tämän ketjun kirjoittajat ovat yli tai alipainoisista rimpuloista, Suomessa riittää taatusti ylipainoisia miehiä, ja miksiköhän täällä naiset ovat sitä mieltä että norm.painon ylärajoilla miehet liian laihoja?

Kai juuri siksi että tänne ovat joutuneet lihavat naiset, jotka eivät livenä tahdo kelvata, täällä sitten vääristelevät totuutta profiileissaan, tottakai miehet ovat liian laihoja jos itseensä vertaa.

minun Naisen mielipiteeni on, että 67 kiloinen aikuinen mies on ruipelo eikä kovin vakavasti otettava. Teinipojat on sitten erikseen ja kuivakat vanhukset ihan niin kuin 52 kiloiset tyttösetkin ja pikkumummot. Aikuinen hyvännäköinen nainen painaa siinä 60 kg molemmin puolin pituudesta riippuen. Jos paino alkaa olla lähellä 50 kg ja ikää tommonen reilu 30 v, alkaa kaulajänteet pahasti erottuun.

• urheilullinen mies
        mutta sanot mitä sanot kirjoitti:

minun Naisen mielipiteeni on, että 67 kiloinen aikuinen mies on ruipelo eikä kovin vakavasti otettava. Teinipojat on sitten erikseen ja kuivakat vanhukset ihan niin kuin 52 kiloiset tyttösetkin ja pikkumummot. Aikuinen hyvännäköinen nainen painaa siinä 60 kg molemmin puolin pituudesta riippuen. Jos paino alkaa olla lähellä 50 kg ja ikää tommonen reilu 30 v, alkaa kaulajänteet pahasti erottuun.

"Aikuinen hyvännäköinen nainen painaa siinä 60 kg molemmin puolin pituudesta riippuen."

Noinhan se on, mutta tuo onkin juuri se ongelma, eli että normaali suomalaisen naisen paino on normaalitilanteessa 60 kg. Eli se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että suomalaisen naisen vartalo on luonnostaan melko vankkarakenteinen ja tukeva, ei hoikka ja siro.

Sirompia ja hoikempia saisivat suomalaiset naiset olla, ja melkein järjetään 5-10 cm tarvittaisiin naisten jalkoihin pituutta. On se vähän huvittavaa kun naisella kuin naisella on perse samalla korkeudella pituudesta välittämättä.

• hoikista miehistä

mutta jotain rajaa sentään. Jos yli 170 senttisen miehen paino alkaa 6:lla, on se kyllä mun makuuni liian ruipelo ja se on sitten ihan eri asia kuin hoikka. Tommonen 180/77-80 on erittäin ok. Ja: sen verran sitten lisäyksenä, että jotain ruumiillista aktiviteettia olis hyvä harrastaa. Ei isoja lihaksia, vaan solakka varsi, litteä vatsa ja hyvä ryhti. Siinä se. Miehellä tunnetusti on enemmän lihasmassaa kuin naisella ja lihas painaa enemmän kuin läski.

• zone c

>"Tommonen 180/77-80 on erittäin ok."

Tarkoitit varmaan, että 180,3 cm ja 79,2 kg.

Eihän kukaan nainen voi olla niin höveli, että sallii ihannemiehelle jopa kolmen kilon painon heittelyt???

• fawfewgfesw
        zone c kirjoitti:

>"Tommonen 180/77-80 on erittäin ok."

Tarkoitit varmaan, että 180,3 cm ja 79,2 kg.

Eihän kukaan nainen voi olla niin höveli, että sallii ihannemiehelle jopa kolmen kilon painon heittelyt???

Paino voi heittää tuon verrran yhden vuorokauden aikana. :D

• .miekkonen.

"Tommonen 180/77-80 on erittäin ok"

Tuo on kyllä täysin normaalivartaloinen, ei hoikka. Painoindeksinkin mukaan noilla mitoilla ollaan lähempänä yli- kuin alipainoa.

• Mies...._
        .miekkonen. kirjoitti:

"Tommonen 180/77-80 on erittäin ok"

Tuo on kyllä täysin normaalivartaloinen, ei hoikka. Painoindeksinkin mukaan noilla mitoilla ollaan lähempänä yli- kuin alipainoa.

Nykyään ollaan jo totuttu ylipainoisuuteen niin, että jos on vain kohtuullisesti läskiä lanteilla, niin se näyttää vielä ihan hoikalta. Läskinä oleminen ei ole niin harvinaista ja hävettävää kuin ennen, siitä on tullut normi.

• Mies-------_--------

Miehenä sanon näin hyvät naiset ja jotkut miehet... Miesten lihakset tuovat paljon massaa, ja siten aikuisen miehen paino on vain "summittainen". Miehen onkin parempi katosa vartaloonsa ja varsinkin mahaan, milloin kaljamaha jenkkakahvat tulee.

• m30+

Juu, vaikka olisi 180/70 niin voi jo pientä kaljamahaa löytyä, riippuu ruumiinrakenteesta.

Vanha ketju ilmeisesti, mutta mikään ei ole muuttunut, eli naiset pitävät normaalipainoisia hoikkina, ja hoikkia vastenmielisen laihoilta =)
        Tosin voi sanoa, että kyllä niitä naisia on myös jotka haluavat hoikkia miehiä itselleen.

• 10+10

Itte 175 ja paino PUTOSI taas alle 70 kun aloin vähän treenaamaan... Enkä todellakaan ole mikään ruipelo. Mutta kuvitelkoot naiset pelkkien numeroiden takia mitä lystäävät.

• -

Tästä ketjusta vois päätellä, että naiset yleisesti ottaen haluavat miehen jolla on ylimääräistä rasvaa, tai sitten äänessä on enemmän ne pehmeävartaloiset "ladyt".

Itse olen hoikka mies ja harrastan säännöllisesti liikuntaa. Jos minulla olisi viisikin kiloa lisää painoa (millä ei vielä ylletä täällä esitettyihin suhteellisiin toivelukuihin) näkyisi se kaikki ylimääräisenä rasvana. Päästäkseni tämän ketjun toivemittoihin olisin jo suorastaan epäterveellisen lihava.

Olen siis mielummin terveenä ilman naista :-D

• ytltl

Tässä ketjussa taas kyllä näkee millaisia naiset todella ovat.

Jos mies sanoo naista läskiks (edes netissä), tulee vittu sanko paskaa niskaan. Ollaan kauhee narsisti ja kusipää.

Mutta kun lukee tän ketjun alusta loppuun, on joka toisessa kommentissa "hoikkaa" miestä halventavia nimityksiä.

• tade41

mä lisään massaa heti kun 40- naiset vähentää sitä samassa suhteessa :) ei oo vielä näkyny

• fafewfeawfegfv

Sitten täällä on ihmetelty moneen otteeseen, kun jätetään ihannekumppanin pituus ja varsinkin painokohta kokonaan täyttämättä? Pirun vaikeaa siihen on mitään yleispätevää laittaa. Jos joku on erityisen nirso, niin todellisuutta vastaava koko- tai puolivartalokuva kertoo 10 sekunnissa enemmän kuin mikään muu. Parempi olla rehellinen siitä kuinka pinnallinen ihminen sitä on, niin aiheuttaa mahdollisimman vähän pettymyksiä.

• gkbmfgstxg

Ilmeisesti moni nainen tarkoittaa hoikalla sellaista leveydeltään normaalia ja melko kiinteäkroppaista miestä, jolla ei ole ollenkaan ylimääräistä läskiä, muttei myöskään kovin näkyviä lihaksia. Normaali mies taas sitten kai olisi muuten samanlainen, mutta kroppa ei vain olisi ihan niin kiinteä ja tiukka.

Ne sinun mielestäsi hoikat miehet ovat naisten mielestä jo pienikokoisia tai jopa laihoja.

• EiSeIndeksiVaanMitat

Voit elää täysin painoindeksien maailmassa tuskin se ketään tässä maassa haittaa.

Totuus on kuitenkin se, että itse miehen olemuksesta ja vartalon rakenteesta näkee sen, että onko ylipainoa vai ei. Kenties osalla naisistakin on täysin sama asia.

Itse 16-vuotiaana kun pelasin kiekko olin 183 cm pitkä ja painoin 80 kiloa. Läskiä ei ollut yhtään.

Ei ne painoindeksit kerro mitään vaan keskiruumiin ulkonäkö.

Mutta ihan miten vaan eläkää indekseissänne jos ne ovat teille hel**tin tärkeitä. Tuskin se ketään häiritsee.

• ...............

Itse olen normaalipainoinen nainen, pituus 166cm ja paino 59kg, mutta ex-poikaystäväni mielestä olin aika lihava!!!!! Hän itse on pituuteensa nähden hoikka, mutta ei ihme sillä syömisen määrällä...lounaaksi saattoi syödä pelkän salaatin tai sämpylän....hän on mielestään urheilullinen ja hyvännäköinen, nooh kauneus on katsojan silmässä, eikä minua häirinnyt hänen hoikkuutensa tai se, että hänen kätensä ja jalkansa olivat hyvin sirot, kuin naisella, jaloista puhumattakaan. Kävi kuntosalilla, mutta treenasi ilmeisesti vain yläkroppaansa tai sitten jalat eivät jostain syystä saaneet lihaksia. Sen jälkeen kun hän alkoi piikittelemään minun paino-ongelmaani???!!! joka välissä, niin minäkin aloin ärsyyntymään hänen ruumiinrakenteestaan ja luisevista sormistaan, joten lopputulos oli suhteen lopetus..mielestäni liiallinen ulkonäkökeskeisyys osoittaa vain ihmisen pinnallisuuden, mihin minäkin loppupeleissä sorruin.

• D69
        ............... kirjoitti:

Itse olen normaalipainoinen nainen, pituus 166cm ja paino 59kg, mutta ex-poikaystäväni mielestä olin aika lihava!!!!! Hän itse on pituuteensa nähden hoikka, mutta ei ihme sillä syömisen määrällä...lounaaksi saattoi syödä pelkän salaatin tai sämpylän....hän on mielestään urheilullinen ja hyvännäköinen, nooh kauneus on katsojan silmässä, eikä minua häirinnyt hänen hoikkuutensa tai se, että hänen kätensä ja jalkansa olivat hyvin sirot, kuin naisella, jaloista puhumattakaan. Kävi kuntosalilla, mutta treenasi ilmeisesti vain yläkroppaansa tai sitten jalat eivät jostain syystä saaneet lihaksia. Sen jälkeen kun hän alkoi piikittelemään minun paino-ongelmaani???!!! joka välissä, niin minäkin aloin ärsyyntymään hänen ruumiinrakenteestaan ja luisevista sormistaan, joten lopputulos oli suhteen lopetus..mielestäni liiallinen ulkonäkökeskeisyys osoittaa vain ihmisen pinnallisuuden, mihin minäkin loppupeleissä sorruin.

No et kyllä todellakaan ole lihava. Normaalipainoinen. Ihme nipottajamies...

• ............... kirjoitti:

Ei luiseville sormille mitään pysty tekemään. Kämmenlihaksia voi jotenkin harjoittaa, sormet ei siitä paksuunnu jos syntyjään ovat luisevat. Ei sormiin mikään syöty rasvakaan kerry.

Itselläni on pienet kädet ja luisevat sormet, lisäksi kuiva iho ja iho-ongelmia.

• only lonely

Olen itse vankkarakenteinen luonnostani ja mm. bodarikaverini, joka on tyypillinen korpaltaan eli joutuu ihan himmeesti tekemään töitä lihasten eteen, muuten on erittäin hoikka. Itse pidän aerobisesta liikunnasta kuten lenkkeilystä ja raittiista ilmasta ja näytän kuulemma bodarille. Kun on tehnyt raksahommia ajoittain olen huomannut että nousee satakin kiloa ja huom. en treenaa. Täytyy kuitenkin sanoa ettei rotevampi ulkonäkö mitään onnea tuo automaattisesti. Ulkonäkö on ihan yksi ja sama kun ei liiku bileissä, baareissa ja kadulla kukaan ei koskaan tule juttelee. Vaikka joskus saa hymynkin ei aina ole haku päällä ja on muuta mielessä. Eniten naisia kiinnostaa miten pukeutuu. On tietty se ilo ettei tarvi salikorttia maksaa.

• D69

Omasta mielestäni karkeasti ajatellen hoikka mies voisi olla sellainen että hänen kilojensa lukema on pienempi kuin hänen pituutensa kaksi viimeistä numeroa.

Esim. 175 cm pitkän tulee siis painaa alle 75 kg jotta hän kävisi hoikasta.

Itse painan sellaiset 8 - 9 yksikköä vähemmän kuin pituuteni loppuosa, mutta minusta tuntuu että mieheltä ei voi ihan niin paljoa vaatia kun on niitä lihaksiakin enemmän. Tai olisi syytä olla, siis enemmän kuin minulla ja minähän en bodaa.

• Daddy Cool

Aika hyvin päätelty. 175/75 on ihannepaino, joten pelkkien numeroiden valossa hoikka on sen alle. Samoilla mitoilla varustetut miehet näyttää hyvin erilaisilta Liikuntaa harrastavalla ei ole vatsaa eikä makkaraa vyötäröllä. Paino on jakautunut tasaisesti sopusuhtaisiin lihaksiin ja mies näyttää hoikalta. Hänen baareissa ja sohvalla viihtyvä serkkunsa on hankkinut kaljamahan, lihaksia on lähinnä poskissa ja ryhtikin on huono. Tällainen mies näyttää 5 cm lyhyemmältä ja 10 kg painavammalta, ei missään nimessä hoikalta.

Oikeastaan aika turhaa tuo numeroihin tuijottaminen. Sama koskee naisia.

• Menee vähän ohi aiheen mutta 175-senttisen ihmisen ihannepaino on ruumiinrakenteesta riippuen 61-77 kiloa. Eli hoikkarakenteisilla ihmisillä n. 20 ja raskasrakenteisilla n. 25. Mulla ainakin hoikkarakenteisena ihmisenä paras olotila on silloin kun painoindeksi on lähempänä 20 kuin 25. Ihannepaino on kovin yksilöllinen asia. Tietysti lienee olotilan kannalta parempi mitä suurempi osuus kiloista on lihasta kuin rasvaa. Kunhan ei sekään liiallisuuksiin mene.

• Samaa tullu toisinaan ihmeteltyä kun alottaja. Monesti törmännyt sellaiseen että naisen ihannekumppanin ruumiinrakenteeseen on listattu hoikka ja ihannepainoksi onkin sitten laitettu jotain 80-120 kiloa. Kovin ristiriitaista.

Aika pinnallistahan tuo kiloihin tuijotus on. Eikä mua haittaa jos joku mut sen takia skippaa että liian vähän painan.

• >30-200<

Miksi te ihmiset oikein nahistelette tästä paino/pituus asiasta, kun ei siitä
      tuu hullua hurskaammaksi, sillä hommahan on niin yksinkertainen, ettei kukaan pakota katseleen ruipeloa kuikeloa, kuin pulleaa punkeroakaan.

Liian loppuun koluttu aihe jo !!!

• Äh, kyllä se vaan välillä sattuu lukea näitä juttuja... itsehän olen aivan surkemmasta päästä, lyhyt ja laiha. =( Vaikka käynkin ahkerasti salilla, niin ei tuo paino tahdo millään nousta. Sekä isäni että veljeni ovat molemmat hyvin laihoja, joten tavallaan en ole ainoa kappale. Lyhin olen kuitenkin kaikista, joten siinäpä se.

Toisaalta, teen nyt sen mitä voin kasvattaakseni massaa ja pelaan niillä korteilla mitä on. Muuta en sitten voikaan.

• jkjklllklkljk

Surkeimmasta päästä olisit silloin jos olisit läski. Hoikkuus on parhautta ja jos sen haluat huonouteen vaihtaa niin tervemenoa vaan mäkkäriin joka päivä!

• m27...

Menee ehkä aiheen vierestä mutta kuulostanko lihavalta 168/73, harrastuksina lenkkeily ja kuntosali. Vyötärön ympärys 84.

• m 32

188/78, vyötärön ympärys 86. Liikun aika paljon ja monipuolisesti. Hauista on jonkin verran. Vain yksi nainen on vaikuttanut vaivaantuneelta seurassani ja lähes koko ajan valitti omasta painostaan (huono itsetunto?). Nainen oli täysin normaalipainoinen, jopa hiukan urheilullinen. Ja todella seksikäs... Tämä samainen nainen sanoi hauistani järkyttävän suureksi, koska jännitettäessä lihaksia näkyy ja rasvaa ei ole. Makuja on monia :)

• n 175/58

Mielestäni parhaalta näyttää mies jonka paino on pituus miinus metri ja vielä joitakin kiloja. Esim. jos pituus on 175 niin ihanteellisen hoikka on sillon 65-70kg. Jotenkin siedettävissä vielä on jos 175/75 mutta kaikki ton yli alkaa olla jo liikaa ja näkyä, mm. pienenä one-päkkinä.. mikä saa aikaan inhoreaktioo, jos sellasta pitäs kuvitella löllymässä mun päällä! Ja velttoperseiset (=naismainen!) miehet ne vasta ällöttääkin!! Tietenkin joillain on enemmänkin lihaksia kun läskiä, mutta kun en koskaan oo tykänny mistään muskeleistakaan. Eli vaaka ja sen luku on kaikkein paras kertoon missä mennään ja onko liian pönäkkä mun makuun.

• Juurikin näin..

Eli pituus -100 on normaalivartaloisen maksimipaino, kun naiset pääsääntöisesti kuitenkin merkkaavat painon tuosta ylöspäin ja vaatimuksena on hoikka, urheilullinen tai normaali ja kaikki paitsi bodarit ovatkin jo ulkona tuosta.

• laiha+kurvit+normaal

Vai niin hoikka on kyllä ruumiinrakenne ja normaalivartaloinen tai urheilullisen vartalotyypin oleva voi olla laiha tai lihava..lihaksikas samoin, kuin hoikankin..että siis millaisen naisen tai miehen kukakin todellisuudessa haluaa?? Laihan ha hoikan vai lihavan ja hoikan? Lihaksikkaan urheilullisen vai normaalin joka suhteessa, valinnanvaraa riittää jos haluaa nirsoilla ulkokuoren suhteen.

• sdvaved

Olen huomannut ihan saman.
      Naiset eivät tunnu tajuavan yhtään mitään miesten painosta. Itse olen nimenomaan 175 cm pitkä. Ja painan 61 kiloa. Olen kuitenkin enemmän kuin vain vähän lihaksikas.
      Läskiä minusta ei löydy. Sekö on ongelma?

• n 175/58

Mun mielestä noi mitat kuulostaa äärimmäisen hyvältä.. tolla pituudellahaan ois vielä 57 kilookin normaali. Sääli vaan että nykysin on vaikee löytää oikeesti hoikkia (eli tosiasiassa normaalipainosia) oman ikäsistä yli 30v miehistä.. useimmat on enemmän tai vähemmän ylipainosia :(

• eiymmärräei

Kamalia on ihmisten ongelmat, kun muutamista kiloista saadaan sellainen
      syntymään.

Tämä taas kerran osoittaa netti pinnallisuuden. Entäpä sitten, kun tulee
      niitä oikeita ongelmia, kuinka silloin suu pannaan ?

• Lers

"Kauhee kitisijä tää mun mies, mutta on se niiiin hyväkroppainen..!"

• Ruipelo

Mä olen 35v mies ja 188/73 Eli hirveä kukkakeppi sitten. Ikäni olen tehnyt ruumiillisia töitä mm. metsätöitä ja harrastanut kohtuullisesti liikuntaa. Syön terveellisesti ja monipuolisesti enkä tod. laske kaloreita. Mulla on leveä rintakehä ja kourat mutta esim sormet ja ranteet ohuen luisevat. Väitän silti omaavani keskivertomiestä paremman lihaskunnon. Olen kevyeen olooni tyytyväinen, mutta paino ei vain muutu miksikään vaikka mitä tekis. Jotenkin tuo painokäsitys on mennyt nykyään vikaan kun ei enää tehdä aerobista työtä. Ennen vanhaan mun kokoinen oli vielä ihan normaali mies.

• bnnbnbnbnbnb

Naiset ei tosiaan ymmärrä painosta mitään. Itse olen 180cm 72kg. En todellakaan mikään naru, vaan lihaksikas.

• tumpft
      • jjhfgklj

En purematta niele että tuossa kuvan tilanteessa painaisi 110kg. Yli 100kg voi painaa mutta tuossa kunnossa tuskin vaan 110kg. Kuva ja hakemasi paino voi olla eri ajalta.

• Oikeasti hoikka mies

175/75 tai 185/85 eivät todellakaan ole enää hoikkia miehiä.

• näin on.

Ykskin ilmoitti mitoikseen 175/72, ja silti järkyttävä kaljamaha.. tai sitten valehteli painonsa alakanttiin.

• ------------

Olen 172/72 ja läskiä vaikka kuinka, vaikka lihaksiakin on jonkin verran. Aion tiputtaa painon 65 kiloon nyt ensin, jos sen jälkeen on vielä moobsit tallella niin tiputan lisää...

• looseri.

Olen ruipelo 60 kg ja 165cm

• sdffsdfsfdssdfsdf

Naiset ei siis ymmärrä miestan painosta mitään. 185/85 on joko ylipainoinen tai kovin lihaksikas. 185/75 on peruspaino tavallisilla lihaksilla.

• 8+5

Joko tavisakat ovat aloittaneet laihdutuksen, että profiilissa ilmoitettu "normaalipaino" tosiaan on normaali, eikä läski? :-)

Käy ny tollasen kans treffeillä, mikä oli omasta mielestään normaalikokoinen, mutta vatsamakkaroista päätellen juttu haiskahti, niin oli pakko lähteä livohkaan.

:-D

• Painosekot

Luin ketjun läpi nauraen :D Tuntuu tosiaan olevan ajatus hukassa painorajojen kanssa. Koska paino on niin yksilöllinen juttu, en ole rajannut sitä ihanne miehen osalta ollenkaan. Laittanut vain hoikka, normaali, sporttinen. Painoon vaikuttaa paljon kehon koostumus ja painoindeksi on vain viitteellinen arvo. Eiköhän ehdoteta ylläpidolle, että kaikki deittailijat joutuvat kehonkoostumusmittaukseen ja ilmoittamaan rasvaprosenttinsa profiilissa :D :D

Varmasti menen joidenkin miesten ihannepainorajojen yli (64 kg), mutta se ei tarkoita, että olen läski. Painoindeksini on n. 20 ja rasvaprosentti n. 18%. 20 sanoo siis, että olen normaalipainoinen ja voisin jopa vähän tiputtaa painoa. Mutta viime keväänä, kun oli tiukempi treeni päällä ja painoni putosi nykyisestä 2 kg loppui hormonitoiminta (nyt palautunut) ja olin ihan poikki koko ajan, joten oikeasti en voi päästää painoa alas. Eli ottakaa ne painorajat pois ja katsokaa kuvia :D

• olikosehävaiei

Faktaa: ämmät itse ovat löysiä plösöjä. Yrittävät peitellä sitä termeillä pyylevä, runsas, sopusuhtainen, on mistä ottaa kiinni, sopivasti pyöreä, sinut painonsa kanssa jne.
      Faktaa 2: narsisteja ja marttyyreitä.
      Faktaa 3: vaativat sellaista mitä eivät ikinä tule saamaan, mutta kaikkien hienojen ja upeiden unelmiensa jälkeen valitsevat sitten sen kaikkein törkeimmän ja oksettavimman molopään, se kun on niin ihanan lutunen ja rohkea ja miehekäs ja charmantti
      Faktaa 4: luulevat ja kuvittelevat voivansa muuttaa esim murhaajan tai pahoinpitelijän luonteen ja elämän omalla huolenpidollaan ja "rakkaudellaan". Sitä rakkauden hedelmää sitten itketään sairaalan päivystyksessä partiopoliiseille ja kuitataan asia loppuun käräjillä.
      Faktaa 5: hakattuaan päätään puuhun useamman kerran alkavat pitää blogia tai itkevät miesvihaansa suomi24:llä tms sivustolla.
      Faktaa 6: eivät kertakaikkiaan löydä ikinä mitään vikaa itsestään vaan aina kaiken syy on muissa/muualla....
      Faktaa 7: kaiken edellä mainitun ja useiden muidenkin syiden takia miesten on todellakin järkevämpää hakea seuraa ulkolaisista naisista! Sitä suominainen ei voi sulattaa ja haukkuu sekä miehet sioiksi että ulkolaiset naiset huo*iksi. Ollessaan itse niin mahdottoman täydellinen ja oikeutettu saamaan kuun ja tähdet taivaalta. Tai no, raiskaava n**kerikin käy tai linnakundi tai narsistinen naistenhakkaaja..... Ja karuselli pyörii vaan.

• ...........

...............

• syönsyön

Menkää ulos ja katsokaa ajatuksen kanssa ympärillenne niin tajuaa heti miksi perinteinen normaalipainoinen mies leimataan laihaksi, ruipeloksi ja paskaksi ihmiseksi varsinkin naisten suusta.

Ihmiset ovat ihan saatanan lihavia!

Ei harrasteta mitään ja syödään kuin syöttöporsaat. Miehet leuhkivat painollaan ja kokevat olevansa miehekkäitä.
      Vartalosta ei erota yhtään lihasta, kaikki on vitullisen läskikerroksen alla piilossa.
      On hauiksenympärystä ja muuta, se vain on suurimmaksi osaksi pelkkää läskiä.

Tällaisia plösöjä plösöt nykynaiset ihannoivat. Eivät helvetti erota edes kuka on käynyt vuosikaudet salilla samalla kurinalaisesti pitäen itsensä kunnossa ja kuka on vain vuosikaudet harrastanut syömistä jos mahan ympärys ei ihan täysin ole lähtenyt käsistä.

"Ootpa laiha kun et paina edes 100 kiloa, voooi alahan syömään kunnolla"

Jos käyt puntilla et voi olla normaalipainoinen suhteutettuna pituuteesi. Sun pitää olla vähintään 15kg liian lihava että kaikki näkee että syöt perkeleesti ja käyt puntilla.

Jos et käy puntilla, saat painaa vaikka 200kg. Silloin oot lutunen nallekarhu. Jos painat alle 90kg, sama kun vedät itsesi hirteen vitun luuviulu.

• rtriureiu467676

totta, vaatteiden kokomerkintöjäkin muutetaan ettei kellekkään tulisi paha mieli esim. aiemmin L koon vaatteiksi merkityt ovat nykyään M etc..

• läskit

Olen jättänyt ihannemiehen paino- ja pituusrajat pois, mutta laittanut vartalotyypit hoikka, sporttinen ja normaali. On hassua, kun moni selvästi ylipainoinen (makkara mahan kohdalla, leveä takapuoli ja/tai kaksoisleuka) väittää itseään sporttiseksi tai normaaliksi. Vähän habaa yhdistettynä pallomahaan ei kyllä ole mikään "sporttinen". Kai se nykyään on normaalia olla vain 10kg ylipainoinen, mutta porukka voisi kyllä katsoa itseään peilistä.

Ja pari kertaa törmännyt siihen, että kun nähdään livenä, niin miestä ei tahdo tunnistaa, kun kuva on 10v ja 15kg sitten otettu. Viime deitit olivat juuri sellaiset ja voin sanoa, että oli kiire pois. Miespuolinen ystäväni valitti samaa naisten kohdalla. Mitä tämä porukka kuvittelee, että oikeasti sporttiset ihmiset olisivat kiinnostuneita wanna be sporttisista tai itselleen valehtelevista läskeistä?

• kukkakeppiiiii

Itellä vähän habaa yhdistettynä lankkuvatsaan, timmi perse, matalat rasvat. Mitat 179/74... sitten näkee näitä naisten profiileja, joissa ihannemies on alkaen normaali/sporttinen 175/85... en lähde edes vänkäämään. Sporttinen noilla mitoilla on aika skrode jo, ollakseen normaali vaatii jo poikkeuksellisen jykevän ruuminrakenteen, en mä tiedä onko sellaista edes.

On se jännä kun meitä miehiä syystetään pinnallisuudesta. Sais olla noissa kumppanikriteereissä kyllä olla kuppikoko, niin vois laittaa sen 70D ;)

• Mä olen ajatellut, että antaa pinnallisten seurustella keskenään. Itse timmissä kunnossa ja voisin "vaatia" miehiltä samaa, mutta en usko sen tuovan minulle onnea. Suorastaa ärsyttää, kun saan viestejä miehiltä, joilla on älyttömän tiukat ulkonäkökriteerit ja vastaan heille ei kiitos. Tulee teksteistä sellainen olo, että jos tulee yksikin ryppy naamaan tai kilo lisää, niin mies vaihtaa toiseen.

• Anonyymi

Niinhän tuo oli muuttunut väkivalta isäsi päivä. Puhelin säädöt.
      Pitäs pyykkikone nappia painaa ex miehet osoitteessa,punaista ilmoittaa.

• Anonyymi

Kun nyt luin nämä kertomukset totean et ette te lässähtäneet naiset mitään hoikkaa kehtaa ottaa kun sit hävettäs omat rasvat

• Anonyymi

Eksäni painoa varmaankin likemmäs 60 kiloa. Tuskin siihen kroppaan pystyi 70:ntä mihinkään piilottamaan. En tiiä, kun en koskaan kysynyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      119
      2990
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2415
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      26
      2408
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2036
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1670
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      171
      1378
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      289
      1212
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1106
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      62
      1057
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71