Ovatko ne liian seksikkäitä, häiriintyneitä, pervenssejä, dekadenssejä yms.
"Lehdistö kysyy minulta Suezin-kriisin kaltaisista asioista, en pidä siitä"
Elvis Presley
"Minä voisin vastata tuohonkin asiaan"
MarttyyriMallari-TTt
Mitäs tykkäätte kirjoituksistani
17
556
Vastaukset
- laatukirjoittaja
Ja muutenkin kirjoituksesi tihkuvat mälsänperäläistä tylsämielisyyttä.
"Perverssejä ja dekadentteja" - scale
ihan vitun hyvä kirjoittelija, jatka samaan malliin.
- scale
mikä muuten on dekadenssi?
scale kirjoitti:
mikä muuten on dekadenssi?
rappiota ja turmeltunutta.
"Booo!, booo!, booo!"
MarttyyriMallari-TTt- tsot tsot
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
rappiota ja turmeltunutta.
"Booo!, booo!, booo!"
MarttyyriMallari-TTtDekadenssi tarkoittaa rappiota ja turmeltuneisuutta. Dekadentti on ihminen, joka on rappioitunut ja turmeltunut.
"Olet aivan avuton kauniin äidinkielemme kanssa." tsot tsot kirjoitti:
Dekadenssi tarkoittaa rappiota ja turmeltuneisuutta. Dekadentti on ihminen, joka on rappioitunut ja turmeltunut.
"Olet aivan avuton kauniin äidinkielemme kanssa."mitä olen ja EN MUUTU!!!
"I am too sexy to you"
MarttyyriMallari-TTt- Sinua ylempi
mitä olen ja EN MUUTU!!!
"I am too sexy to you"
MarttyyriMallari-TTtJos on se 13. tusinasta.
"I am too sexy FOR you, you donkey"
- Mpw
Ku emmä noista sun teksteistä tykkää, mutta 'pakko' ne on aina lukee, jos sattuu silmiin osumaan. Ja sä pidät kyllä näköjään hyvin huolen siitä, ettei silmä sun nikiltä välttymään pääse.
joko olet toipunut "LIHAVAT MIEHET"-viestistäni?
"Pyydän anteeksi, jos olen loukannut LIHAVIA"
MarttyyriMallari-TTt- Mpw
joko olet toipunut "LIHAVAT MIEHET"-viestistäni?
"Pyydän anteeksi, jos olen loukannut LIHAVIA"
MarttyyriMallari-TTtlihava ja sen tietää moni muukin täällä. Enkä nyt puhunut sun yksittäisestä alotuksesta tai kommentista, vaan ihan yleisellä tasolla kaikista niistä.
Mpw kirjoitti:
lihava ja sen tietää moni muukin täällä. Enkä nyt puhunut sun yksittäisestä alotuksesta tai kommentista, vaan ihan yleisellä tasolla kaikista niistä.
vaan kirjoitit, TYPERYS!!!
HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH!!!
"Dig my life"
MarttyyriMallari-TTt
- käveleiksentelehtijä
pitää kapseloida mukaan seuraavaan avaruusluotaimeen, joka lähetetään "kohti" muita sivilisaatioita.
- ......
Sulla on omalaatuinen huumorintaju. Vika on kuulijassa, ei kertojassa?
ihan pirun hyviä juttuja jos näitä ois korkeintaan pari aina sivullaan. Mut idea katoaa, jos näitä on liikaa.
kertoo, että et ole 100%:nen hetero.
en olisi 1000% hetero.
"Härnäänkö molempia sukupuolia kirjoituksillani"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
en olisi 1000% hetero.
"Härnäänkö molempia sukupuolia kirjoituksillani"
MarttyyriMallari-TTtminun mielipide, erimieltäkin saa olla =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241