CDON.com

milk_and_biscuits

Onko CDON.com turvallinen firma, uskaltaako sieltä tilata ja koska en ole kovin perillä hintatasosta onko "pulju" edullinen vai kallis verrattuna muihin vastaaviin?

19

2577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa................

postissa joku istua niiden päälle ihan työkseen. Tosin se koskee joka puljua. Jaa että voi lähettää takas, niin tulee takas taas rikkinäinen kotelo. Levyt muuten ok. Tyhjiä koteloita saa edullisesti kaupasta.

• ruottalaanen kusetus

Kerran lähettivät kaksi samaa levyä.
        olisin palautanut mutta olis pitänyt RUOTSIKSI,(huomio,, "RUÅTSIKSI") kirjoittaa syy palautukseen, kun en osaa en edes yrittänyt vaan haukuin firman SUOMEKSI" ja lopetin tilukset enkä ole katunut saa levyjä muualtakin samaa hintaan. siis ... PASKA FIRMA.

• s/pdif

Pyysin heitä antamaan tuotetta vastaavan arvon edestä alennuskoodin seuraavaan tilaukseen.
      Ei sopinut.

He antoivat ainoaksi mahdollisuudeksi ilmoittaa heille pankkitilini numero suojaamattomalla, html-pohjaisella sähköpostiviestinnällä.
      En suostunut.

Eli CDON.com on minulle yhä velkaa €13,95.

---

Muutoin olen ollut erittäin tyytyväinen CDON.comin toimintaan.

• pokopgoing

hieno käsitys sulla tekniikasta. Pulju toimii hyvin halvat hinnat nopee ja asiallinen asiakaspalvelu. Kerran jäi tilaus silleen että se ei nakynyt tilaus statuksessa ja laitoin postia viikon päästä tuli seuraavana aamuna viesti , että paketti tulee. Kappas vaan olivat jättäneet postikulut laskusta :) . Kerran tilaamani kuulokkeet meni rikki sain uudet parissa päivässä ja alennus koodin palautuksen syy piti tosiaankin kirjoittaa ruotsiksi tai englanniksi, koska ruotsalaisesta firmasta on kyse ja palautukset sinne menee. Suosittelen firmaa. Yätyin muuten kun Visa electronilla maksaessani kysyi verifield by Visa koodia missään Ei siitä mainittu. Luulis nyt tollasta mainostettavan.

• Anonyymi
        pokopgoing kirjoitti:

hieno käsitys sulla tekniikasta. Pulju toimii hyvin halvat hinnat nopee ja asiallinen asiakaspalvelu. Kerran jäi tilaus silleen että se ei nakynyt tilaus statuksessa ja laitoin postia viikon päästä tuli seuraavana aamuna viesti , että paketti tulee. Kappas vaan olivat jättäneet postikulut laskusta :) . Kerran tilaamani kuulokkeet meni rikki sain uudet parissa päivässä ja alennus koodin palautuksen syy piti tosiaankin kirjoittaa ruotsiksi tai englanniksi, koska ruotsalaisesta firmasta on kyse ja palautukset sinne menee. Suosittelen firmaa. Yätyin muuten kun Visa electronilla maksaessani kysyi verifield by Visa koodia missään Ei siitä mainittu. Luulis nyt tollasta mainostettavan.

Älä trollaa kun muiden kokemukset ovat ovat vallan muuta mitä sinä annat ymmärtää.

• asiakas...

Tilasin n. 3kk:tta sitten kännykkäkotelon kyseisestä puljusta. Tuotteen tiedoissa väittivät sen soveltuvan omaan puhelin malliini. Tuotteen saavuttua totesin sen kuitenkin aivan liian suureksi ja yritin etsiä asiakaspalvelunumeroa, sillä minkäänlaisia palautusohjeita ei ollut. Selvisi että CDON.COM HOITAA ASIAKASPALVELUNSA AINOSTAAN SÄHKÖPOSTIN VÄLITYKSELLÄ. Laitoin kyselyn toimintaohjeista, johon ei kuukauteen tullut vastausta, laitoin uuden johon lopulta osasivat vastata ja antoivat luvan palauttaa tuotteen.
      Nyt lähes 3kk:tta myöhemmin sain matkahuollolta pakettikortin jossa ei lähettäjää lukenut. Kävin kuitenkin hakemassa paketin. CDON.COM olikin päättänyt lähettää tuotteen takaisin minulle, 2 päivää paketin haun jälkeen muistivat myös huomautuslaskulla jonka perustetta EN VALITETTAVASTI YMMÄRRÄ. Laitoin taas sähköpostia huomautuslaskun aiheettomuudesta ja lupasin maksaa alkuperäisen laskun heti kun "asiakaspalvelu" vaivautuu minulle vastaamaan. Eli taas odotellaan... en tiedä montako kuukautta...

• Anonyymi

Menetä vain heti kättelyssä toivoisi. Et tule vaatimuksesi mukaista kauppaa.

• ex-asiakas

Kyseinen firma lupailee toimitusajoiksi mitä sattuu. Tilasin kaksi levyä, joista pidempi toimitusaika oli 9 pvää. Toinen levy tuli kahden viikon odotuksen jälkeen ja toista ei ole näkynyt vieläkään vaikka kuukausi on mennyt. Yritin lähettää asiakaspalveluun palautetta, mutta palautejärjestelmä ei toiminut.

Levyt eivät ole mitään ihmeellisiä harvinaisuuksia ja olisin löytänyt ne varmasti levykaupasta ilman tilausta, mutta ajattelin kuinka paljon kivempaa olisi saada levyt suoraan luukusta kotiin. Nyt tiedän paremmin.

• ex myös

Joo, luvataan mitä vaan!

Toimitusajaksi luvataan 4-7 päivää, 10 päivän päästä ilmoitetaan ettei ole tietoa koska voidaan toimittaa.

Tilasin joululahjaksi levyn ja nyt ei enää ehdi muualta ostaan, vituttaa....
        Eikä mitään hyvitystä, ei edes yritystä pitää asiakas tyytyväisenä.

Mulla loppuu nämä kasvottomien firmojen kanssa toimimiset tähän.
        Aikanaan tappelin Pixmanian kanssa samoista asioista, en tilaa sieltäkään enää mitään.

• Ensimmäinen ja viimeinen kerta
        ex myös kirjoitti:

Joo, luvataan mitä vaan!

Toimitusajaksi luvataan 4-7 päivää, 10 päivän päästä ilmoitetaan ettei ole tietoa koska voidaan toimittaa.

Tilasin joululahjaksi levyn ja nyt ei enää ehdi muualta ostaan, vituttaa....
        Eikä mitään hyvitystä, ei edes yritystä pitää asiakas tyytyväisenä.

Mulla loppuu nämä kasvottomien firmojen kanssa toimimiset tähän.
        Aikanaan tappelin Pixmanian kanssa samoista asioista, en tilaa sieltäkään enää mitään.

Kokeilin itse tilata samasta syystä CDON.comista, kuten edellinenkin kirjoittaja. Jätin tilaukseni 27.12. eikä tuotteessa ollut mainintaa että sitä ei olisi varastossa.

Vihdoin ja viimein tuote ilmoitetaan postitetun 5.1. mutta eipä tullut edes neljässä arkipäivässä postin kautta. Mahtuuhan tähän väliin pyhäpäiviä, mutta silti tälläinen kahden viikon odottelu aivan tavalliselle dvd:lle on kyllä naurettavaa.

Tilailen normaalisti levyni ulkomailta, josta monet firmat toimittavat alle viikossa tavaran kotiovelle. Kotimaisia levyjähän sieltä ei toki yleensä saa. Jatkossa tilaan myös muualta kuin CDON.comista.

• 20+20
        Ensimmäinen ja viimeinen kerta kirjoitti:

Kokeilin itse tilata samasta syystä CDON.comista, kuten edellinenkin kirjoittaja. Jätin tilaukseni 27.12. eikä tuotteessa ollut mainintaa että sitä ei olisi varastossa.

Vihdoin ja viimein tuote ilmoitetaan postitetun 5.1. mutta eipä tullut edes neljässä arkipäivässä postin kautta. Mahtuuhan tähän väliin pyhäpäiviä, mutta silti tälläinen kahden viikon odottelu aivan tavalliselle dvd:lle on kyllä naurettavaa.

Tilailen normaalisti levyni ulkomailta, josta monet firmat toimittavat alle viikossa tavaran kotiovelle. Kotimaisia levyjähän sieltä ei toki yleensä saa. Jatkossa tilaan myös muualta kuin CDON.comista.

Minkälaisissa paketeissa tuotteet tulevat perille? Esim jos tilaan jonkin leffan/cdn niin lukeeko paketin kyljessä, että mitä se sisältää?
        kiitos.

• 23www
        20+20 kirjoitti:

Minkälaisissa paketeissa tuotteet tulevat perille? Esim jos tilaan jonkin leffan/cdn niin lukeeko paketin kyljessä, että mitä se sisältää?
        kiitos.

ei lue kun korkeintaa mikä formaatti CD,dvd,book,etc....

• cdon.com fani
        23www kirjoitti:

ei lue kun korkeintaa mikä formaatti CD,dvd,book,etc....

minulla pelkästään positiivisia kokemuksia. Hinnat edullisia, listoilla levyjä joita ei muualta löydä, aina nopea toimitus jne. Perustelevet sitä että kommunikoivat sähköpostilla ei puhelimitse sillä, että säästää aikaa. Olen tilannut kymmeniä kertoja eikä valittamista.

• Anonyymi
        cdon.com fani kirjoitti:

minulla pelkästään positiivisia kokemuksia. Hinnat edullisia, listoilla levyjä joita ei muualta löydä, aina nopea toimitus jne. Perustelevet sitä että kommunikoivat sähköpostilla ei puhelimitse sillä, että säästää aikaa. Olen tilannut kymmeniä kertoja eikä valittamista.

Näytänkö kuitit, olet ainoa jolla on kaupat onnistuneet.
        CDON ei silti yllä mitalisijoille ei edes mahdu kilpailuun mukaan.

• arseesta

Karmea pulju.
      Olen valehtelematta saanut sieltä ainakin kymmenet rikkinäiset kannet, vaikka yksikään muu firma ei ole sellaisia koskaan postittanut. (Sitten voidaan miettiä, miksi jaksoin käyttää palveluja aina niihin kymmenensiin rikkinäisiin kansiin asti, hmm...)
      Nyt on kuitenkin niin, että viimeiset kaksi tilausta aiheuttaneet sen, etten IKINÄ enää osta lafkasta mitään.

1) Ostin joululahjaksi cd:n, tilasin marraskuun viimeisellä viikolla ja piti viidessä päivässä olla perillä. Ei tullut jouluksi, tuli tammikuussa.

2) Tilasin tuossa maaliskuun alussa cd:n ja 8.3. tuli viesti, että cd on postitettu. No, ihmettelin, että jopas kestää taas cd:n saapuminen, kun eilen tuli sähköpostiviesti, että cd on tullut heille takaisin asiakaspalautuksena ja he maksavat mitä pikimmin cd:n hinnan takaisin, "mutta tämä saattaa viedä aikaa." No, cd:hän ei ole koskaan postilaatikosta kolahtanut, eikä sen kokoisen paketin luulisi postiinkaan päätyvän. Postista ei tullut saapumisilmoitusta, eivätkä he tielleet siellä asiasta mitään. No, lähetin sinne sähköpostiviestin, että miten perkeleessä cd voi tulla heille asiakaspalautuksena, jos mä, se _asiakas_ en ole siitä nähnyt vilaustakaan. Vastauksena tuli, että kiitos palautteesta, en tiedä, miten se nyt on täällä, mutta anyways tilaa ihmeessä uudelleen, jos sen cd:n todella haluat.

Fhouåiwohufhoahouahuiaghuigehuega saamarin urpot.

• hähhhh

Mites tuolta voi levyjä ostaa ku painan "osta", niin ei tapahdu mitään, se palautuu vaan samalle sivulle.

• hoh-hoijaaaa

Katse oikeaan yläkulmaan, ostoskori.......

• kiitos cdon.com

loistava firma, pelkästään hyviä kokemuksia. Se on totta, että cd-kotelot usein säröisiä tai sirpaleina, mutta ei se minun maailmaani kaada. Kunhan saa toivomani tuotteet edulliseen hintaan suoraan kotiin. Hyvät valikoimat - edulliset hinnat.

• Anonyymi

Minä en tilaa ikinä mitään , tilasin CDON. Fi sivulta Reolink GO valvontakameran .
      Kamera tuli , latasin akun , laitoin akun paikoilleen. Kamera ei käynnistynyt millään tavalla. Linssiin syttyi hyvin pieni punainen piste. Katsoin paketin päältä mistä kamera on tullut ja postitin kamera kyseiseen osoitteeseen. Liettuaan Aloin kyselemään mitä kameralle kuuluu. Eivät olleet saaneet kameraa kamera oli mennyt rahtarille. Kamera tuli takaisin minulle jonka jälkeen kyselin maksun välittäjältä mihin maksu on mennyt , sieltä sain osoitteen ja kaneran matkaan. Nyt on kulunut 1,5 kk eikä kamerasta kuulu mitään.
      Huijasi minulta 230€ , CDON ei vastaa mistään. Kertovat että he eivät vastaa toimittajan virheistä. Mielestäni heidän juuri pitää vastata koska tein tilauksen CDON sivulta. No selvitin asiaa kuluttaja-asiamiehen kanssa joka sujui ihan hyvin siihen saakka kun olivat selvittäneet asiaa ja totesivat että Liettuassa on omat säännöt vaikka on EU aluetta. He eivät voi asialle mitään.
      Olen edelleen ilman Kameraa ja puuttuvaa 230€ .
      Viimeinen viesti kamerasta on että olette saaneet selvyyden jo aiemmin.
      Ei kannata jaella rahaa CDON puljun kautta. Antakaa mieluumin naapurille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3856
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      31
      3240
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      297
      3222
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2050
    5. 254
      1911
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1858
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1476
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      81
      1411
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      43
      1214
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1133
    Aihe