Täällä on keskusteltu treffeistä ja ihmisten ulkonäöstä.
Onko tosiaan niin, että ulkonäkö on tärkein kriteeri luodessanne uusia ihmisuhteita, tahi kontakteja ylipäätään,
Onko tällä tavoin mahdollista tutustua mielenkiintoisiin persooniin, symmppistyyppeihin , empaattisin ihmisiin.
Sellaisiin hengenheimolaisiin joiden kanssa synkkais monellakin tavalla....
Kunhan ensin tutustuisi.
Mutta jos ko.henkilön ulkonäkö ei täytä kriteereitä (kauneutta,hoikkuutta jne) ei koskaan voi tutustuakaan.
Sääli
Jää monta mielnkiintoista ihmistä tuntematta
Ulkonäkökö ratkaisee?
77
3691
Vastaukset
- ulkonäöllä on merkitystä
sehän aivan selvää.
Aina kun ensikerran ihmisen tapaa niin sitä katsoo,miten hän on pukeutunut ja miltä muutenkin näyttää.
Jos on hoitamattoman näköinen ja muutenkin esim,yli lihava niin ei se kovin mielenkiintoiselta näytä.- Surullisena ihmettelen
Mä olen ajatellut, että kun on kädet ja naama pestynä ja ns.peruspuhtaus = asia ok
Vaatteet on sennäköiset etteivä iteksensä seiso, ovat kanssa ns. puhtaat niin muutoin ei väliä.
Monet mielenkiintoiset persoonat eivät kauheasti ulkoisesta imagostaan -kuten vaatteista välitä.
Sitten toi paino-juttu, enpä sitäkään oikein ymmärrä. Tunnen hyvin monensorttisia ihmisiä, enkä kyllä heidän painoansa mieti.
Se miten he asioihin suhtautuvat, minkälaiset arvot heillä on jne. ovat minusta tärkeitä.
- Otto-Vaan
Mainos mallin ulkonäön omaavia,niistä harvoin löytää
symppis tyyppejä.Kovin kranttuja ovat meikän
ulkonäön omaavan puhuteltavaksi.
Minun kriteerinäni on sellanen tyyppi jonka kanssa
voin luontevasti ja hauskasti keskustella ulkonäköön
ja kokoon katsomatta.- Surullisena ihmettelen
Just näin minäkin ajattelen-
Voi jutustella, on samalla aaltopituudella jne.
Kiitos sinulle, kiva huomata että muukin merkitsee kuin ulkonäkö - HTZA
Surullisena ihmettelen kirjoitti:
Kiitos sinulle, kiva huomata että muukin merkitsee kuin ulkonäköEn otto-nimimerkkiä ottanut tosissaan.
Älä, kulta pieni ota sinäkään!!
Hyvä ihminen älä!
Miehiä on vielä jäljellä. - Surullisena ihmettelen
HTZA kirjoitti:
En otto-nimimerkkiä ottanut tosissaan.
Älä, kulta pieni ota sinäkään!!
Hyvä ihminen älä!
Miehiä on vielä jäljellä.....mihin... Taas naurattaa -sori
Ihmissuhteet on kovasti vaikeita.
Voi, voi.....
Pitäisköhän meidän antaa kukin toinen toisillemme enemmän mahdollisuuksia....?
Malttaa hetki eikä heti sulkea lehteä - kauniin vaimon
Kiitos sinulle, kiva huomata että muukin merkitsee kuin ulkonäkösitä kohottamaan.
Voi sitten kavereille NÄYTTÄÄ!
Että näin meillä. - niitä ihmisiä
kauniin vaimon kirjoitti:
sitä kohottamaan.
Voi sitten kavereille NÄYTTÄÄ!
Että näin meillä.jotka jopa rakastuvat kauniiseen naiseen, ja siksi menevät vihille hänen kanssa.
- tullee kyllä ensinäkemällä ...
..ikävä kyllä, ulkonäöllä on merkitystä. Näin se on ja on aina ollut. Kuitenkin ihminen on todellisuudessa usein aivan toista kuin ulkonäkö antaa kuvan. Mutta noin se se on kaikkialla elollisessa maailmassa..linnutkin yrittää koreilla ulkonäöllään kuherrusaikana vaan mitä sitten lopulta ovatkaan mieleltään...
- tietysti ratkaisee
Ihmisen olemus on kuva ihmisen elämäntyylistä ja ELÄMÄN arvostamisesta yleensä.
Huoliteltu ihminen kontra sottapytty...miettikäähän mitä se merkitsee suhtautumisessa asioihin ja elämän kunnioittamiseeen.
Riippuu ihan siitä miten itsensä kantaa tuo muotoseikka :))
Lihava ihminen huoliteltuna ja tyylinsä löytäneenä on ihan ilo silmälle mutta hikinen housut pyllyn alla oleva ihminen ei oikein viehätä.
IHMISEN ULKONÄKÖ JA OLWEMUS YLEENSÄ ON KÄYNTIKORTTI siitä miten elämäänsä ja muita arvostaa. Kokonaisvaikutelma (käytös/persoona mukaanlukien) on tärkein!
Jos asiat olisivat vain ulkomuodosta kiinni - olisi naimattomia ja työttömiä ihmisiä meidänkin maassamme suurin osa ;DDD- ..Nimittäin..
..nyt jo monet lentoyhtiötkin harkitsevat ylilihavilta kaksinkertaista maksua, Australia ei enää huoli ylipainoisia siirtolaisia, monet työnantajat katsovat karsaasti ylipainoisia työnhakijoita...jne. Eli kyllä suuntaus on, että me norm. painoiset pärjäämme jatkossa...Joten kilot pois teiltä !
- Itsestään huolehtiva
alalla olen huomannut etä hyvinhoidetusta ja ikäisekseen nuorekkaasta ulkonäöstä on ollut pelkkää haittaa. Pöhöttyneet tantat ne vai vakipaikkoja ja pitkiä pestejä saa. Olen kuitenkin jo liian vanha vaihtamaan yksityiselle miesvaltaiselle työpaikalle, vaikka kuka tietää...:)
..Nimittäin.. kirjoitti:
..nyt jo monet lentoyhtiötkin harkitsevat ylilihavilta kaksinkertaista maksua, Australia ei enää huoli ylipainoisia siirtolaisia, monet työnantajat katsovat karsaasti ylipainoisia työnhakijoita...jne. Eli kyllä suuntaus on, että me norm. painoiset pärjäämme jatkossa...Joten kilot pois teiltä !
Kaikki lihavuus ei ole itse aiheutettua...
Silti kaikki kertomasi on faktaa..:(Itsestään huolehtiva kirjoitti:
alalla olen huomannut etä hyvinhoidetusta ja ikäisekseen nuorekkaasta ulkonäöstä on ollut pelkkää haittaa. Pöhöttyneet tantat ne vai vakipaikkoja ja pitkiä pestejä saa. Olen kuitenkin jo liian vanha vaihtamaan yksityiselle miesvaltaiselle työpaikalle, vaikka kuka tietää...:)
Kauneuden kateus nostaa rumat kalat verkkoon?
Hyvänä esimerkkinä eräs virastotalo 80-luvulta...
Itse ONNEKSI päädyin alalle , jossa oli paljon miehiäkin :)- mutta..
Minea44 kirjoitti:
Kaikki lihavuus ei ole itse aiheutettua...
Silti kaikki kertomasi on faktaa..:(..tosiaan ei kaikki, mutta aika usein...katsopas vaikka jenkit...keskivertopano huitelee ties missä...sekä naisilla että miehillä..sitäkö haluamme...tuskin.
Käytkö muuten keskustelusivuilla...siis chat 50? - Pirre*
Itsestään huolehtiva kirjoitti:
ammattitaito ratkaisee, ei ulkonäkö.
mutta.. kirjoitti:
..tosiaan ei kaikki, mutta aika usein...katsopas vaikka jenkit...keskivertopano huitelee ties missä...sekä naisilla että miehillä..sitäkö haluamme...tuskin.
Käytkö muuten keskustelusivuilla...siis chat 50?täälläkin vain poikkeilen.
"Chattaan" mieluummin kasvotusten ( ei painorajoitusta :)Kokonaisuus ratkaisee. Asenne omaan itseensä ja muihin sekä käytös ovat tärkeitä. Ja se käytös ja asenne kyllä näkyy jo ihan pelkistä silmistä ja ilmeestä.
- väskynä
Totta mooses se ensivaikutelma on tärkei, oli ikä mikä hyvänsä, jos inhoo lihavia ihmisiä se tutustuminen ei vain onnistu, koska se kertoo jo ihmisen omasta suhtautumisesta itseensä, sairaudet on toki eri asia, mut pysyn kaukana, ja voihan sentään hoitaa ulkonäköään vanhempanakin.Hiukset, vaatteet, kevyt meikki jne.
- minä YksMies
Ei lihavat innosta ollenkaa. Siksi aina treffi- tai muilla sellaisilla sivuilla heti aluksi kysyn minkä muotoinen/kokoinen kumppani on....no..joskus suuttuvat heti...
- Mistä tiedät
Jos kysymyksessä sairaus, mistä tiedät sen?
Kirjoitit, että sairaudet eri asia, mutta mistä tietää jos ei tunne ihmistä.
Eikä tutustukaan, koska se tutustuminen ei onnistu..... - Kaivanto
minä YksMies kirjoitti:
Ei lihavat innosta ollenkaa. Siksi aina treffi- tai muilla sellaisilla sivuilla heti aluksi kysyn minkä muotoinen/kokoinen kumppani on....no..joskus suuttuvat heti...
epäkohtelias tapa ALOITTAA sanoilla: oletko ylipainoinen. En TASAN kiinnostu keskustelemaan enempää sellaisen hyypiön kanssa.
Se mitä tuolla sätissä olen kummeksunut, kun oman poikani ikäiset ja nuoremmatkin alkavat kinuta, että etkös tahdo tavata. Miksi ihmeessä lapset tulee äitiänsä vonkaamaan? HÖH. - en voi
minä YksMies kirjoitti:
kuin ihmetellä näitä vyöryviä lihakasoja joita päivä päivältä näkee yhä enemmän ja enemmän.
Eikö ole mitään itsekontrollia et maha roikkuu ku säkki,puhistaan mennessään ja useimmiten nähdään isoissa ostoskeskuksissa esim,ruokapöydän ääressä...
Ja nuoret äidit,katsokaapa vaikka,suurin osa läskiporukkaa,siinä laahustetaan kolmekin rinnakkain !
Siis siirrytään vaan sohvalta ruokapöytään.
Vierilin muutama vuosi sitten erään kaksilapsisen perheen kotona,nuori äiti oli vaarallisen ylipainoinen,isä samaa kaliperia ja voi niiden keittiötä!!
Aivan kuin siellä olisi asunut vähintään kymmenen hlöä,isot padat,paistinpannut,rasva valui astioista yms.
Miksi pitää lihottaa itsensä kun niistä kiloista ei pääse eroon kuin hillittömällä itsekurilla!
Sorry,tätä mieltä olen ja tiedän milloin karkkipussin suu pannaan kiinni!
- täti puskasta
on pitkiä, laihoja, lihavia, tukevia, lyhyitä.
On aviopareja, on avoliitossa olevia, on yksin-eläjiä,on vammaisia, on vanhuksia, on hyvänpäivän tuttuja, postinjakajasta----------roskakuskiin.
Ja joskus tulee uusia tuttavuuksia ihan tuttavan kautta. Aina olen ihmisten kanssa pärjännyt.
Kaikkien kanssa tulen juttuun.
Jos tätä tarkoitit.- hildurvonhopsis
Minunkin ystäväpiirissäni on lihavia, laihoja, sinkkuja, perheitä, miehiä, naisia, lapsia (kaksi 2 vuotiasta suloista kummilastanikin), nuoria, vanhuksia, näkövammaisia, kriisissä olevia ja kriisinsä jo läpikäyneitä ja ratkaisseita, uskovaisia ja ei-uskovaisia, liikuntavammaisia, terveitä, sairaita - ja vain kivoja, viisaita, huumorintajuisia Ihmisiä.
Kaikki ystäväni ovat kivoja. Siksi he ovatkin ystäviäni. Ystävät saa ihan itse valita. Tänäänkin olin yhden ystävän kanssa konsertissa Madetojan salissa. Oli hieno konsertti. - jatkaa sinulle hildurvon....
hildurvonhopsis kirjoitti:
Minunkin ystäväpiirissäni on lihavia, laihoja, sinkkuja, perheitä, miehiä, naisia, lapsia (kaksi 2 vuotiasta suloista kummilastanikin), nuoria, vanhuksia, näkövammaisia, kriisissä olevia ja kriisinsä jo läpikäyneitä ja ratkaisseita, uskovaisia ja ei-uskovaisia, liikuntavammaisia, terveitä, sairaita - ja vain kivoja, viisaita, huumorintajuisia Ihmisiä.
Kaikki ystäväni ovat kivoja. Siksi he ovatkin ystäviäni. Ystävät saa ihan itse valita. Tänäänkin olin yhden ystävän kanssa konsertissa Madetojan salissa. Oli hieno konsertti.minulla myös paljon tuttavissa uskovaisia, lestadiolaisia, he ovat ihania ihmisiä.
Heitä on suvussanikin paljon. - pikku-myy
jatkaa sinulle hildurvon.... kirjoitti:
minulla myös paljon tuttavissa uskovaisia, lestadiolaisia, he ovat ihania ihmisiä.
Heitä on suvussanikin paljon.Miksi muutitte kysyjän aiheen , nyt ei ollut uskovaisista kysymys vaan ulkonäöstä. Kannattaisiko pysyä alkuperäisessä tai avata oma sivu , hoitamaton keski-ikäinen nainen on häpeäksi nuoremmille, ja Jumalaan on nyt turha vedota, hän on niin viisas et ymmärtää.
- täti puskasta
pikku-myy kirjoitti:
Miksi muutitte kysyjän aiheen , nyt ei ollut uskovaisista kysymys vaan ulkonäöstä. Kannattaisiko pysyä alkuperäisessä tai avata oma sivu , hoitamaton keski-ikäinen nainen on häpeäksi nuoremmille, ja Jumalaan on nyt turha vedota, hän on niin viisas et ymmärtää.
tulin vaan kertoneeksi erilaisista ihmisistä, joiden kanssa olen tekemisissä.
Luonne,näkö,koko,ym:t kaikki kuuluvat yhteen. :)
En syrji ketään.
- Pirre*
kirjoitellen tutustua ensin ihmisen ajatusmaailmaan ja arvoihin, ja hieman myöhemmin tavata..
- Surullisena ihmettelen
Suurin osa näistä mielipiteistä ovat aika masentavia.
Niin se on että tietyntyyppiset ihmiset muodostavat ystävyysrenkaan. Eli samanlaisilla arvoilla jne.
Tässä "minun piirissäni" ihmiset ovat sellaisia kuin ovat ja pidämme toisistamme persoonina ei ulkoisten syiden takia.
Täällä esitetyt kommentit eivät onneksi edusta kaikkien mielipteitä, mutta todella surullista on jos nämä ovat aidosti oikeita ajatuksia
yli-50 v.-ihmisiltä toinen toisistaan.
Eräs ystäväni joutuu sairautensa takia käyttämään lääkitystä mikä on radikaaalisti muuttanut hänen ulkonäköään. Ilman tätä lääkitystä hän........
Myös hänen psyykkeensä on joutunut koville.
On pitänyt hyväksyä oma sairautensa, lopullisuuden läsnäolo ja kaiken lisäksi ymmrätämättömien ihmisten asenne.
Näitten muutamien kommenttien lukeminen sai minunkin avaamaan silmäni "entistä suuremmiksi"
Toivottavasti tämän kaiken lukeneena pystyn tukemaan ystävääni paremmin.
Todella surullista ettemme me ihmiset osaa hyväksyä toinen toistamme sellaisina kuin olemme.
Kuulostaa kovasti siltä ettei oikein löydy mahdollisuutta tähän ajatusmaailmaan ja arvoihin tutustumiseen. Tää kirjoittaminen ois hyvä ajatus
Paitsi jos se eka kysymys liittyy ulkonäköön. - syysunelma*
Suurin osa näistä mielipiteistä ovat aika masentavia.
Niin se on että tietyntyyppiset ihmiset muodostavat ystävyysrenkaan. Eli samanlaisilla arvoilla jne.
Tässä "minun piirissäni" ihmiset ovat sellaisia kuin ovat ja pidämme toisistamme persoonina ei ulkoisten syiden takia.
Täällä esitetyt kommentit eivät onneksi edusta kaikkien mielipteitä, mutta todella surullista on jos nämä ovat aidosti oikeita ajatuksia
yli-50 v.-ihmisiltä toinen toisistaan.
Eräs ystäväni joutuu sairautensa takia käyttämään lääkitystä mikä on radikaaalisti muuttanut hänen ulkonäköään. Ilman tätä lääkitystä hän........
Myös hänen psyykkeensä on joutunut koville.
On pitänyt hyväksyä oma sairautensa, lopullisuuden läsnäolo ja kaiken lisäksi ymmrätämättömien ihmisten asenne.
Näitten muutamien kommenttien lukeminen sai minunkin avaamaan silmäni "entistä suuremmiksi"
Toivottavasti tämän kaiken lukeneena pystyn tukemaan ystävääni paremmin.
Todella surullista ettemme me ihmiset osaa hyväksyä toinen toistamme sellaisina kuin olemme.
Kuulostaa kovasti siltä ettei oikein löydy mahdollisuutta tähän ajatusmaailmaan ja arvoihin tutustumiseen. Tää kirjoittaminen ois hyvä ajatus
Paitsi jos se eka kysymys liittyy ulkonäköön.että se ulkonäkö vaikuttaa. Olin kerran varaamassa lippuja sisareni kanssa, joka on reippaasti ylipainoinen ja minä olen taas hoikka. Tämä virkailija keskusteli vain minun kanssani ja ohitti sisareni kuin häntä ei olisi ollut olemassakaan. Loukkaannuin syvästi sisareni puolesta, sillä hän on fiksu, reilu, johtavassa asemassa oleva ihminen ja minä vaan ihan tavallinen toimistotyöntekijä.
Kerran taas itse olin kauppareissulla ja kiire kun oli, en ehtinyt peiliin vilkaista. Kassa oli minulle nyrpeän näköinen ja kysyi henkilöllisyystodistusta. Autossa vilkaisin peiliin ja vähän nauratti ulkomuotoni, enkä ihmetellyt papereiden kysymistä enää. - Surullisena ihmettelen
syysunelma* kirjoitti:
että se ulkonäkö vaikuttaa. Olin kerran varaamassa lippuja sisareni kanssa, joka on reippaasti ylipainoinen ja minä olen taas hoikka. Tämä virkailija keskusteli vain minun kanssani ja ohitti sisareni kuin häntä ei olisi ollut olemassakaan. Loukkaannuin syvästi sisareni puolesta, sillä hän on fiksu, reilu, johtavassa asemassa oleva ihminen ja minä vaan ihan tavallinen toimistotyöntekijä.
Kerran taas itse olin kauppareissulla ja kiire kun oli, en ehtinyt peiliin vilkaista. Kassa oli minulle nyrpeän näköinen ja kysyi henkilöllisyystodistusta. Autossa vilkaisin peiliin ja vähän nauratti ulkomuotoni, enkä ihmetellyt papereiden kysymistä enää.Otsikkosi on : "Niin se vain on"
Älä luovuta,pitää vaan pystypäin osoittaa, että "tietyt ihmiset" menettävät enemmän kuin saavat......
Asiakaspalvelussa oleva ihminen ei ollut ihan sisäistänyt työnsä luonnetta.
Vaikeata ymmärtää tämäntyyppistä ajatuksenkulkua
Sääli sekin, että helposti kertautuu seuraavaan ja seuraavaan polveen....
Minulle enemmän kertoo ihmisen nyrpeä nenä kuin hapsottavat hiukset....
Vai mitä sinä sieltä auton peilistä näit :)
- ibiza*
tietenkin vaikuttaa ensinäkemykseen ihmisestä... Usein on vain niin että kaunis ulkokuori pettää ja kätkee ihmisen sisimmän joka mielestäni on tärkeintä... Jos etsii "todellista" ystävää on ulkokuori ohitettava ja etsittävä sitä tärkeintä eli sisintä ja vasta sitten ehkä tutkailtava kokonaisuutta...
Itselläni on kaikki ulkoiset "indeksit" kohdallaan eikä peilikään ole rikkoutunut sinne vilkaistaessa... Sisintäni on minun itse mahdoton arvioida...- Surullisena ihmettelen
......tuntuu, että sisäisetkin "indeksit" melkoisessa tasapainossa...
Kokonaisuus on aika hyvä sana - ibiza*
......tuntuu, että sisäisetkin "indeksit" melkoisessa tasapainossa...
Kokonaisuus on aika hyvä sanaihminen voi vaikuttaa itse---Sisäiseen kauneuteen vain hetkellisesti... Siksi todellinen sisäinen kauneus painaa vaa-assa paljon...
- Surullisena ihmettelen
ibiza* kirjoitti:
ihminen voi vaikuttaa itse---Sisäiseen kauneuteen vain hetkellisesti... Siksi todellinen sisäinen kauneus painaa vaa-assa paljon...
...voi ulkonäköönsä vaikuttaa.......
Mutta ei kuitenkaan aina.
Tämäkin on hyvä muistaa.
- Otto-Vaan
Hyviä kauppoja.
Olin aikoinaan komennuksella yhden syksyn ajan
erään liikenne neuvoksen palveluksessa.
Hän tapansa mukaan pukeutui hyvin vaatimattomasti
ja eikä pelännyt haalari hommia.Liikkui
jatkuvasti huolto halleilla ja korjaamolla.
Hän närkästyi suuresti kun eri liikkeissä satojen
tuhansien markkojen kauppasummien ollessa
kyseessä,myyjä epäili hänen maksu kykyään.
Hän otti haalarin taskustaan paksun seteli käärön
esiin ja ilmoitti suureen ääneen.
PALJONKO TÄMÄ LIIKE MAKSAA!!
ja marssi sen jälkeen seuraavaan liikkeeseen.- tammikuun likka
Tästä on nyt jo useita vuosia aikaa, kun lasteni isä poikkesi pankkiin maksaakseen jonkin laskun suoraan tililtään. Pankkivirkailija epäröi lasteni isän maksukykyä ja oli todennut, että mahtaako herran tilillä olla edes rahaa tähän laskuun. Tätä mies ihmetteli ja oli pyytänyt "arvon rouvaa" katsomaan mahtaako tlillä olla rahaa. Oli nolo tilanne pankkivirkailijalle.
Tähän lienee vaikuttanut miehen ulkonäkö. Hän meni pankkiin suoraan mettästä puusouvista, sen näköisenä kun nyt siinä tilanteessa vaan voi olla kuumana kesäpäivänä.
Niin, ulkonäkö merkkaa jotakin, vai merkkaako :) - Surullisena ihmettelen
Mahtoi kauppiasta harmittaa, kun meni hyvät kaupat sivu suun
Neuvoksella oli oikeat ajatukset kun marssi veks.
Helposti luokittelemme ihmisen pukeutumisen yms mukaan. Ja kiveen voi kopsahtaa komeasti. Sekä puoleen,että toiseen.
Voi se sokerikuorrutetta päältä olevakin olla pelkkää moskaa sisältä. Valitettavasti. - Otto-Vaan
tammikuun likka kirjoitti:
Tästä on nyt jo useita vuosia aikaa, kun lasteni isä poikkesi pankkiin maksaakseen jonkin laskun suoraan tililtään. Pankkivirkailija epäröi lasteni isän maksukykyä ja oli todennut, että mahtaako herran tilillä olla edes rahaa tähän laskuun. Tätä mies ihmetteli ja oli pyytänyt "arvon rouvaa" katsomaan mahtaako tlillä olla rahaa. Oli nolo tilanne pankkivirkailijalle.
Tähän lienee vaikuttanut miehen ulkonäkö. Hän meni pankkiin suoraan mettästä puusouvista, sen näköisenä kun nyt siinä tilanteessa vaan voi olla kuumana kesäpäivänä.
Niin, ulkonäkö merkkaa jotakin, vai merkkaako :)Monessa paikassa asioidessa, ulkonäöllä on suurikin
merkitys asioitten eteenpäin viemisessä.
Varmaan tuntemattomasta pankista lainan hakuun kovin
likaisena ja resuisena ei kannattaisi lähteä.:)
Sekä työ haastattelu tilanne ja on sellainen jossa
tarkkoja analyysiä tehdään henkilöstä ulkoisen
olemuksen perusteella ja löytyyhän näitä paljon muitakin.
Nämä nyt ei vain liity mitenkään aloitukseen
ystävyydestä ja ulkomuodosta.
Työ elämästä sen verran että erään firman
pääkonttoriin kun meni keikalle,niin puku päälle oli
joskus vaatimuksena.Haalareissa ei saanut missään
nimessä sinne mennä.Sellaista ulkonäköä sinne vaadittiin.
on tämä maailma..Olen usein ajatellut ihan samoin kuin sinäkin..Kannattaa kuitenkin ajatella,että se joka ulkopintaa katsoo,niin vain hän jää paitsi..:)
- Surullisena ihmettelen
Miten oikeassa oletkaan!
Ja useimmiten nämä ihmiset eivät tiedosta menettävänsä enemmän kuin saavansa. Surullisena ihmettelen kirjoitti:
Miten oikeassa oletkaan!
Ja useimmiten nämä ihmiset eivät tiedosta menettävänsä enemmän kuin saavansa.kuitenkin siihen,että lopulta nämä krantutkin ihmiset tulevat alas sieltä tornistaan..:)
- Pistaasihalva
Minulla ei ulkonäkö ratkaise, ei ole koskaan elämässäni ratkaissut, ei rakkaudessa eikä ystävien valinnassa.
Sen suhteen, mitä korvien välistä löytyy, olen kyllä sitten sitäkin krantumpi. Minua ei kovin lähelle pääse, jos on pönttöjä mielipiteitä.- fe.fa
erottuva persoonallisuus on se jokin.
- vonapi
Kyllä naisen pitää olla senverran kaunis, että voi raitilla yhdessä häpeämättä kävellä.
- aureliina
miehiin. Tuttavapiiri kyllä ensin katsoo, miltä kaveri näyttää. Eli ulkokuori pitää olla silmäänsopiva. Sen jälkeen kysellään, mikä se on miehiään.
- eeva51
Kauniin naisen, niin eipä lopu tyhjä pöydästä.
Aika menee itsensä tälläämiseen, sen olen nähnyt puolisoni veljen perheessä,pari tuttavaani ovat myös ,ns joulukuusia.
Koti on kuin jerusalemin hävitys,niin että parempi näyttää sielä kylänraitilla kuin kotona.
- läiske
Jos olisin menossa treffeille, kyllä ulkonäöllä on merkitystä. Lyllertävä läskivuori tai kaljamaha jää rannalle ruikuttamaan. On kaksi eri asiaa, joita ei pidä sotkea, seurustelu ja ystävät. Minulla on monia hyvinkin lihavia ystäviä, erittäin mukavia ihmisiä, mutta silti ei tulisi mieleenikään alkaa sellaisen kanssa seurustelemaan.
Monet vetoavat siihen, että on sitä ja sitä sairautta ja siitä tämä ylipaino on tullut, mutta totuushan on se, että he ovat syöppöjä tai juoppoja. Muutamissa sairauksissa on tietysti lääkityksen seurauksena lihominen, vai olisiko parempi sanoa turpoaminen. Monet sytostaatteja saavat syöpäpotilaat joutuvat käyttämään kortisoonia, mikä aiheuttaa turpoamisen, mutta se yleensä häviää lääkityksen lopettamisen jälkeen.
Olin menossa kaupunkiin ja edellisellä pysäkiltä oli noussut autoon mies, jota kutsutaan törkymöykyksi, olin jo istumassa hänen taakseen, mutta etova haju sai minut siirtymään muutaman rivin taaksepäin. Miehen rusketus ei ole aurinkorannoilta kotoisin ja viikon vanha parransänki lisää vastenmielisyyttä. Vaatteet ovat aivan liasta kiiltävät ja haju sitä kautta todella kammottava. Jos luulette, että olin ainoa, joka haki istumapaikan kauempaa, niin en totisesti ollut, kyllä hänen ympärillään oli reilusti tilaa.- fe.fa
oireilee monin tavoin ja on syynä välinpitämättömyyteen esimerkiksi henkilökohtaista hygieniaa kohtaan. Silti, jos verrataan löyhkää niin moralisointisi loukkaavuudessaan on on paljon iljettävämpää, koska teet sen tietoisesti ja ilmeisesti hytkyt riemusta.
- surullista
luettavaa ilmeisen sairaasta henkilöstä.
Varmati opetettu lapsille ja lastenlapsille asennekasvatusta. :(
- Xinorina
ulkonäkö. Onneksi makuja on monenlaisia. Itse en pidä sliipatuista miehistä. Enemmän viehättää rentumpi look. Saa muutenkin vähän renttu olla, mieluummin normaalimittainen renttu, ei ainakaan ylilihava.
Mutta ikinä ei etukäteen arvaa, mikä se miellyttää! Paitsi kalju. En ymmärrä tätä nykyistä kaljumuotia ollenkaan. Siis näitä ajeltuja päitä.
Miellyttävyys syntyy monista asioista, joita ei kannata ruveta analysoimaan. - e.,
ulkonäkö vaikuttaa vain ensimäissä tilanteessa,
myöhennin tavat ja mitä puhuu.
eniten vaikuttaa hakijan oma itsetunto,
ainahan pitää hakea kaikin tavoin kaltaistaan.
Värin, painon, kotikasvatuksen, koulutuksen suhteen, niin on keskimäärin elämä oikeasti onnellista.
Muut vaihtoehdot kyllä loppuvat 1 päivän ja 10 v aikana hyvin todennäköisesti, - Sinimarjanen
muita viestejä, mielipiteitä.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että tällä iällä
ajattelee asioita aivan eri näkökantista kuin
nuorempana. Ulkonäkö ei ole ratkaiseva, vaan
luonne ja siihen liittyen huumorintajuisuus,
rehellisyys ja toisen kunnioittaminen.aika pitkälle, mutta sillä erolla että luin kaikki aikaisemmat viestit ja olen hieman hämmästynyt: Ei kai ole mikään uusi asia kenellekään että etenkin nuoret ovat toivottoman visuaalisia ja valitsevat kauniin paketin perusteella uskomattoman sopimattomia partnereita, mutta että nää ukkoparat kaljamahoineen vielä tällä iällä....aivan kuin eivät olisi oppineet mitään elämän varrella.
Toinen asia mihin kiinnittää huomiota tässä ketjussa on toisten mollaaminen. Ylipainosta puhutaan niinkun se olisi joku rikos tai halveksuttava heikkous luonteessa. Aika monelle muutama ylimääräinen kilo kerääntyy tässä iässä (ei tietenkään minulle, sussiunatkoon, minä olen hoikka kuin teinityttö)ja se on aivan normaalia ja liittyy vanhenemiseen ja aineenvaihdunnan hidastumiseen. Ei laihuus ole sinänänsä mikään itsearvo. Toisten painosta vauhkoaminen osoittaa sivistymättömyyttä ja pinnallisuutta...- Xinorina
Paloma.se.co kirjoitti:
aika pitkälle, mutta sillä erolla että luin kaikki aikaisemmat viestit ja olen hieman hämmästynyt: Ei kai ole mikään uusi asia kenellekään että etenkin nuoret ovat toivottoman visuaalisia ja valitsevat kauniin paketin perusteella uskomattoman sopimattomia partnereita, mutta että nää ukkoparat kaljamahoineen vielä tällä iällä....aivan kuin eivät olisi oppineet mitään elämän varrella.
Toinen asia mihin kiinnittää huomiota tässä ketjussa on toisten mollaaminen. Ylipainosta puhutaan niinkun se olisi joku rikos tai halveksuttava heikkous luonteessa. Aika monelle muutama ylimääräinen kilo kerääntyy tässä iässä (ei tietenkään minulle, sussiunatkoon, minä olen hoikka kuin teinityttö)ja se on aivan normaalia ja liittyy vanhenemiseen ja aineenvaihdunnan hidastumiseen. Ei laihuus ole sinänänsä mikään itsearvo. Toisten painosta vauhkoaminen osoittaa sivistymättömyyttä ja pinnallisuutta...Minäkin tuolla sanoin, etten ylipainosta pidä, mutta kyse on vain treffijutuista ja jonkinlaisesta seurustelusta. Muuten minusta on ihan sama mitä joku painaa.
Mutta kai partnerin on miellytettävä omaa silmää? Ihan sama, mitä mieltä muut sitten ovat. - Surullisena ihmettelen
Paloma.se.co kirjoitti:
aika pitkälle, mutta sillä erolla että luin kaikki aikaisemmat viestit ja olen hieman hämmästynyt: Ei kai ole mikään uusi asia kenellekään että etenkin nuoret ovat toivottoman visuaalisia ja valitsevat kauniin paketin perusteella uskomattoman sopimattomia partnereita, mutta että nää ukkoparat kaljamahoineen vielä tällä iällä....aivan kuin eivät olisi oppineet mitään elämän varrella.
Toinen asia mihin kiinnittää huomiota tässä ketjussa on toisten mollaaminen. Ylipainosta puhutaan niinkun se olisi joku rikos tai halveksuttava heikkous luonteessa. Aika monelle muutama ylimääräinen kilo kerääntyy tässä iässä (ei tietenkään minulle, sussiunatkoon, minä olen hoikka kuin teinityttö)ja se on aivan normaalia ja liittyy vanhenemiseen ja aineenvaihdunnan hidastumiseen. Ei laihuus ole sinänänsä mikään itsearvo. Toisten painosta vauhkoaminen osoittaa sivistymättömyyttä ja pinnallisuutta...Kun tein aloitukseni tiesin toki mitä osa ihmisistä ajattelee.
Mutta silti sen lukeminen on ollut minusta äärettömän surullista.
Juuri tuo ihmisarvon kyseenalaistaminen.
Toisen yläpuolelle nouseminen ja toisista hyvin halveksuvasti kirjoittaminen.
Ei edes sairaat saa myötätuntoa.
Kauhistuttaa se miten tämä lumipallona vyöryy seuraavaan ja seuraavaan sukupolveen.
Murheellista. - Sinimarjanen
Paloma.se.co kirjoitti:
Toinen asia mihin kiinnittää huomiota tässä ketjussa on toisten mollaaminen. Ylipainosta puhutaan niinkun se olisi joku rikos tai halveksuttava heikkous luonteessa. Aika monelle muutama ylimääräinen kilo kerääntyy tässä iässä (ei tietenkään minulle, sussiunatkoon, minä olen hoikka kuin teinityttö)ja se on aivan normaalia ja liittyy vanhenemiseen ja aineenvaihdunnan hidastumiseen. Ei laihuus ole sinänänsä mikään itsearvo. Toisten painosta vauhkoaminen osoittaa sivistymättömyyttä ja pinnallisuutta...laihuuskaan ei ole kaunista. Itselläni ei
tällä hetkellä ole painoongelmia, vaan indeksit
ovat ihan normaalit, eikä se mielestäni olekkaan
mitenkään ratkaisevaa, vaan omakohtaisesti
sanoisin itselleni olevan helpompi kun paino
pysyisi suunnilleen samana koko ajan.
Mutta... kuitenkin monet pyöreähköt ihmiset ovat hyväntuulisia..:) Xinorina kirjoitti:
Minäkin tuolla sanoin, etten ylipainosta pidä, mutta kyse on vain treffijutuista ja jonkinlaisesta seurustelusta. Muuten minusta on ihan sama mitä joku painaa.
Mutta kai partnerin on miellytettävä omaa silmää? Ihan sama, mitä mieltä muut sitten ovat.vaikka sekin on niin kovin subjektiivista....mikä jollekin on vain nallekarhumaista pehmeyttä ja pientä tukevuutta mitä miehessä pitää ollakin /naisellista pyöreyttä ja kauniita kurveja ovat toiselle inhottavia läskejä ja vastenmielistä luonteenheikkoutta.
Oman partnerin on kai aikanaan valinnut sekä/että, vaikkakin ulkonäkö menettää paljon merkitystään vuosien varrella kun samasta partnerista on kysymys. Se kuuluisa sisäinen kauneus alkaa paistaa rumankin kuoren läpi 30 onnellisen vuoden saatossa....me jotka olemme ilman partneria ja ehtineet aikuisen ikään olemme todellakin visaisessa mutkassa: ankaralle dietille ja paikat kirurgin veitsen alla uusiksi jos aikoo vielä elämänkumppania hommata. Ei siinä auta sisäinen kauneus, ihana luonne, huumorintaju eikä edes eurot pankissa ... vai? Kuinka moni ikäpolvemme naisista lähtee mukaan vielä tuohon pompotukseen?- Xinorina
Paloma.se.co kirjoitti:
vaikka sekin on niin kovin subjektiivista....mikä jollekin on vain nallekarhumaista pehmeyttä ja pientä tukevuutta mitä miehessä pitää ollakin /naisellista pyöreyttä ja kauniita kurveja ovat toiselle inhottavia läskejä ja vastenmielistä luonteenheikkoutta.
Oman partnerin on kai aikanaan valinnut sekä/että, vaikkakin ulkonäkö menettää paljon merkitystään vuosien varrella kun samasta partnerista on kysymys. Se kuuluisa sisäinen kauneus alkaa paistaa rumankin kuoren läpi 30 onnellisen vuoden saatossa....me jotka olemme ilman partneria ja ehtineet aikuisen ikään olemme todellakin visaisessa mutkassa: ankaralle dietille ja paikat kirurgin veitsen alla uusiksi jos aikoo vielä elämänkumppania hommata. Ei siinä auta sisäinen kauneus, ihana luonne, huumorintaju eikä edes eurot pankissa ... vai? Kuinka moni ikäpolvemme naisista lähtee mukaan vielä tuohon pompotukseen?ja kurttujen kiristykseen partneri sitten myös, vai? Että olisi kummallakin, mitä raitilla "esitellä".
Sitä on vaikea määritellä, mistä se silmänilo(kin) syntyy. Esimerkiksi mulla ja sinkkukavereillani on aika lailla erilainen käsitys mukavan näköisestä miehestä. Minä olen sen renttuihin retkahtelija.
Ei sitä itsekään aina tiedä, mihin hurahtaa.
"Se jokin sinussa on", tai sen suuntaista.
Olen lääkinnyt alkavaa flunssaani glögillä, joten ajatukset ja jutut ovat nyt sen mukaisia. - Surullisena ihmettelen
Sinimarjanen kirjoitti:
laihuuskaan ei ole kaunista. Itselläni ei
tällä hetkellä ole painoongelmia, vaan indeksit
ovat ihan normaalit, eikä se mielestäni olekkaan
mitenkään ratkaisevaa, vaan omakohtaisesti
sanoisin itselleni olevan helpompi kun paino
pysyisi suunnilleen samana koko ajan.
Mutta... kuitenkin monet pyöreähköt ihmiset ovat hyväntuulisia..:)Tälle niitylle mahtuisi niin monenlaista kukkaa......
......lepposia.....
....ei muille kepposia...
On hyvä, että on sinunlaisiasi myös kirjoittanut tänne. Xinorina kirjoitti:
ja kurttujen kiristykseen partneri sitten myös, vai? Että olisi kummallakin, mitä raitilla "esitellä".
Sitä on vaikea määritellä, mistä se silmänilo(kin) syntyy. Esimerkiksi mulla ja sinkkukavereillani on aika lailla erilainen käsitys mukavan näköisestä miehestä. Minä olen sen renttuihin retkahtelija.
Ei sitä itsekään aina tiedä, mihin hurahtaa.
"Se jokin sinussa on", tai sen suuntaista.
Olen lääkinnyt alkavaa flunssaani glögillä, joten ajatukset ja jutut ovat nyt sen mukaisia.vain jämptit miehet...kunnolliset, älykkäät ja metoodiset. Boheemit tyypit voi viehättää, mutta vain hetken...pitemmän päälle ei kiitos, mutta en voisi edes kuvitella loukkavani ketään sanomalla että menes nyt ekaks rasvaimuun ja sitten puhutaan...muutama kilo sinne sun tänne ei minun maailmaani kaada, turha nipotus kylläkin.
Toisaalta taas: se toimii myös toisinpäin: oma asenteeni tekee sen että kaikenmaailman itseriitoiset narsistit ja oman navan palvojat eivät myöskään tule juttuun minun kanssani.- Xinorina
Paloma.se.co kirjoitti:
vain jämptit miehet...kunnolliset, älykkäät ja metoodiset. Boheemit tyypit voi viehättää, mutta vain hetken...pitemmän päälle ei kiitos, mutta en voisi edes kuvitella loukkavani ketään sanomalla että menes nyt ekaks rasvaimuun ja sitten puhutaan...muutama kilo sinne sun tänne ei minun maailmaani kaada, turha nipotus kylläkin.
Toisaalta taas: se toimii myös toisinpäin: oma asenteeni tekee sen että kaikenmaailman itseriitoiset narsistit ja oman navan palvojat eivät myöskään tule juttuun minun kanssani.olen aika narrattava. On tullut langettua myös oman ulkonäkönsä pauloissa oleviin. Aika huvittavaa, kun aikuinen mies valittaa olevansa liian hyvän näköinen. Olisi tehnyt mieli sanoa, että et sä nyt NIIN hyvän näköinen ole. Niin kuin ei ollutkaan.
En minäkään ketään rasvaimun patistelisi, en edes ruokavalioille.
Minkälainen on metoodinen mies? Ihan totta, en ymmärtänyt. Xinorina kirjoitti:
olen aika narrattava. On tullut langettua myös oman ulkonäkönsä pauloissa oleviin. Aika huvittavaa, kun aikuinen mies valittaa olevansa liian hyvän näköinen. Olisi tehnyt mieli sanoa, että et sä nyt NIIN hyvän näköinen ole. Niin kuin ei ollutkaan.
En minäkään ketään rasvaimun patistelisi, en edes ruokavalioille.
Minkälainen on metoodinen mies? Ihan totta, en ymmärtänyt.logiikka ja rutiinit hyvin hallussa; työt edistyy suunnitelman mukaisesti ja odotuksiin vastataan. Ah, en mä taida osaa selittää...kai se on jonkinlaista luotettavuutta: sitä saa mitä tilaa ja ei tule kovin suutia yllätyksiä eikä kaapissa kolistele liikaa luurankoja.
Taidan tykätä tylsistä tyypeistä...- jartsev
Olen hyvin pitkälle samaa mieltä mitä sinimarjanen ja toiset tässä ketjussa tuossa alempana ovat olleet. Ei ulkonäkö yksin paljonkaan merkitse. Kyllä ihminen voi olla hyvin viehättävä ulkoisesti hyvin erinäköisenä. Jotkut ovat pulskempia jotkut laihempia, jotkut pitkiä jotkut lyhyitä, jotkut tummempia jotkut vaaleampia jne. monet ovat keskivertoja. Psyykkiset ominaisuudet ovat usein merkittävämpiä.
Esimerkkinä voisin sanoa, että tunnen erään huoltoaseman myyjän. Hän on aika pulska tyttö, mutta todella kivan oloinen, välitön ja iloinen aina. todella viehättävä ihminen. Toinen esimerkki. Tunnen erään marketin kassa neidin. Hän on normaalipainoinen, tavallisen näköinen, joka tarkoitta minulla että aivan kivan näköinen. Mutta hänen silmänsä karsastavat todella paljon, hän on niin sanotusti kierosilmäinen. Mutta hänen persoonansa on kyllä suorastaan valloittava, todella hauska ja aina iloinen, huumorintajuinen, tarmokas ja ystävällinen kaikille.
Halusin nämä vain tuoda esille omana mielipiteenäni. Minusta on todella väärin että ihmisiä arvostellaan julkeasti pelkän ulkonäön perusteella, jopa suorastaan loukataan ja panetellaan. Jokainen on näköisensä ja jokaisella on viehättävät piirteensä jossakin, ei ihmistä voi tuntea ulkonäön perusteella. - Xinorina
Paloma.se.co kirjoitti:
logiikka ja rutiinit hyvin hallussa; työt edistyy suunnitelman mukaisesti ja odotuksiin vastataan. Ah, en mä taida osaa selittää...kai se on jonkinlaista luotettavuutta: sitä saa mitä tilaa ja ei tule kovin suutia yllätyksiä eikä kaapissa kolistele liikaa luurankoja.
Taidan tykätä tylsistä tyypeistä...olla virkistävää vaihtelua meikäläisellekin vähän "tylsempi" tapaus. Puhun ihan kuin tässä enemmältikin vipinää olisi ollut! Ei nyt niinkään. Jonkinlainen luotettavuus ja kellon tuntemus on hyväksi. Nykyään jos tarjokas (joita ei siis ole jonoksi asti) kehuu suurpiirteisyydellään, niin otan pienen mietintätauon.
Eihän näillä kriteereillä miestä saa: pitäisi olla luotettava renttu.
Nyt lääke eli glögi on jo tepsinyt tarpeeksi. Menen sänkyyn. Hyvää yötä paikalla olijoille. - Vanhapoikamies
Paloma.se.co kirjoitti:
logiikka ja rutiinit hyvin hallussa; työt edistyy suunnitelman mukaisesti ja odotuksiin vastataan. Ah, en mä taida osaa selittää...kai se on jonkinlaista luotettavuutta: sitä saa mitä tilaa ja ei tule kovin suutia yllätyksiä eikä kaapissa kolistele liikaa luurankoja.
Taidan tykätä tylsistä tyypeistä...olet kuin minulle tehty! Ja muodollisestikin pätevä!
Olet vain koulutetumpi ja enemmän maailmaa nähnyt ja siksi et huolisi, joten enpä tuppannu. Vanhapoikamies kirjoitti:
olet kuin minulle tehty! Ja muodollisestikin pätevä!
Olet vain koulutetumpi ja enemmän maailmaa nähnyt ja siksi et huolisi, joten enpä tuppannu.vähän tuppaantua näin lauantai-iltapäivän kunniaksi eihän sutä koskaan tiedä jos vaikka olet se prinssini jota olen koko elämäni etsinyt.....
- Vanhapoikamies
Paloma.se.co kirjoitti:
vähän tuppaantua näin lauantai-iltapäivän kunniaksi eihän sutä koskaan tiedä jos vaikka olet se prinssini jota olen koko elämäni etsinyt.....
on tullut (kuvaannollisesti) jo niin paljon, että taitaapa riittää jo.
Hyväkkään hyvän näköinen ainakin olet ja fiksusti (ja fiksuja) kirjoitat!
Ja terveisiä suomalaisesta saunasta! Vanhapoikamies kirjoitti:
on tullut (kuvaannollisesti) jo niin paljon, että taitaapa riittää jo.
Hyväkkään hyvän näköinen ainakin olet ja fiksusti (ja fiksuja) kirjoitat!
Ja terveisiä suomalaisesta saunasta!nitä suomalaisia juttuja jota eniten kaipaan:) Kiitos kauniista sanoistasi!
- namisuku
...ratkaisee ulkonäkö, toisille joku muu...?
että vakka kantensa valitsee...pinnalliset ihmiset jotka vielä (omasta mielestään) ovat hyvän näköisiä etsiytyvät samantyyppisten ihmisten seuraan. Ja hyvä niin. He ovat toisensa ansainneet....
- Surullisena ihmettelen
Paloma.se.co kirjoitti:
että vakka kantensa valitsee...pinnalliset ihmiset jotka vielä (omasta mielestään) ovat hyvän näköisiä etsiytyvät samantyyppisten ihmisten seuraan. Ja hyvä niin. He ovat toisensa ansainneet....
...He ovat toisensa ansainneet....
Hyvää Joulunaikaa Sinulle
- Jukstus
Senverran kun on näköä (ulko), että kasvoista voi päätellä onko tykövetoa vai työntöä niin senhän pitää riittää.
- väskynä
Sinä aloitit keskustelun ulkonäön merkityksestä luotaessa UUSIIN IHMISSUHTEISSIN.Kun nyt lukee ketjua, alkuperäinen kysymyksesi ja sen tarkoitus on hävinnyt , ja tänne on tuotu sairaudet, usko, ynm. Eikö tämän ikäiset pysty kirjoittamaan asiasta,vaan kysyjän tarkoitus menee omiin jorinoihin, Kyllä se ulkonäkö ekakerralla on tärkein, uskokaa jo.
edelleenkin.(Huom: puhun itsestäni) Ei edes ensitreffeillä ulkonäkö ole ratkaiseva tekijä; se vaikuttaa asiaan, mutta ei ratkaisevasti. Ulkonäkö, käyttäytyminen, karismaattisuus, huumorintaju, keskustelutaito, pukeutuminen, yleissivistys, empaattisuus, luonne, ennakko-odotukset jne.jne. muodostavat yhtälön joka jos se stemmaa, niin voi jatkaa ystävyyden kehittämistä.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467