ihonhoitotuotteista..

kokemuksia..

Meinaa kasvojen iho alkaa rypistymään ja veltostumaan.Onko kokemuksia/suosituksia hyvistä miesten kasvojen hoitotuotteista.Lumenet ja Lorealit on testattu,muttei oikein vakuuta.
Minkälaisia on Vichyn tuotteet?

6

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antoine de Saint-Exupéry
    • tsoots kluuni

Olen kokeillut yhtä ja toista selektiivistä miestensarjaa ja voin rehellisesti suositella Vichy Hommea. Tuotteet todella laadukkaita.
      Tuosta tutkimustyön pituudesta / kokemuksesta on varmaan turha vetää suoria johtopäätösiä tuotteiden laatuun...yksi firma saattaa käyttää R&D:n 500 miljoonaa vuodessa ja toinen kymppitonnin.

• täysi luxus

Hae skotlantilainen sarja nimeltä Purelogicol käyttöösi. Aivan luxus! Sarja sisältää sekä sisäisesti nautittavat kollageenipuristeet, jotka todella imeytyvät ihoon sekä seerumin ja kasvo naamion. Tässä on jotain sensuellia, josta löytyy runsaasti tutkimusnäyttöä ja 3 kuukautta tuotteita käyttäneenä iho voi paremmin, kynnet ovat paksuuntuneet ja parturi ihmetteli, että miten hiuksesi ovat alkaneet kasvaa ja tuuhistua!

Loistava koko elimistön kollageeni ja ihonhoitosarja!

• hyvä valinta!

Olen 31-v mies. Purelogicol on myös minun valintani, koska olen säilöntäaineille, parabeeneille, yliherkkä ja ihoni reagoi myös jos kosmetiikassa on alkoholia. Tässä sarjassaa ei ole noita parabeeneja, alkoholia eikä myöskään väri- ja hajuaineita. Sopii hyvin iholleni. Ja yksi seerumi-purkki kestää n. kuukauden eli ei ole mielestäni ylihinnoiteltu ominaisuuksiin nähden vaikka maksaakin toki n. 65 euroa.

• hyviä valintoja

Apteekkikosmetiikasta löytyy hyviä valintoja. Vichy iha ok, mutta ei mikään laadukkain sarja. Purelogicol kalliimpi, mutta ainesosiltaan erinomainen. Myös tavaratalopuolelta Diorilla joitain hyviä tuotteita.

• Purelogicol

Itse käytän vain ja ainoastaan Purelogicol tuotteita. Myös naamiota varsinkin auringonoton jälkeen. Iho on välittömästi kirkas, elastinen ja muodokas. Ja sarja on hypoallerginen, soveltuu kaikille ihotyypeille eikäs ole noita parabeeneja, säilöntä-/väriaineita tai ailkoholia. Itse sanon, ett on ihano omaa luokkaansa Dioriin ja Lancómeen nähden. Eli ei sisällä muuta kuin aktiiviaineita eli et osta silikonia kun ostat näitä tuotteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2697
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      201
      1034
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      66
      887
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      839
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      59
      702
    6. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      53
      657
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      18
      591
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      565
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      515
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      504
    Aihe