vartijat

turvana sosiaalitoimessa

Kovin huonolta näyttää Suomen todellisuus.
On vartijat sosiaalitoimistoissa ja työvoimatoimistoissa.

Ihmisiä kohdellaan niin huonosti, etteivät virkailijat uskalla ilman vartijoita tehdä työtä.

On kai niin, että jonkun täytyy kolhia työvoimatoimiston ja sosiaalitoimiston virkailijoita, ennen kuin päättäjät herää ruususen unestaan ja työvoimapulastaan, tähän todelliseen köyhän väestön arkeen.

Suomessa on tosi paljon köyhiä !
- päättäjät ja rikaat hävetkää !!!

20

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä niin

      Että ei suomen kannata pelätä ulkomailta tulevia terroristeja. Niitä on varmasti kohta omasta takaa nykymenolla. Eikä se päivä taida olla enää kovin kaukana. Mitä on jo kuullut noista vartijoista ja pahoipitelyistä.

    • voi hyvin !!

      Rikkaat päättäjät ei näe köyhyttä. Itse elävät loistokasta elämää ja ssavat etuja ja hyvää ruokaa, viinaa ja kestitystä. Ei maailman murheet paina.
      Ne elävät kuin romanian tsausesku aikanaan,, epätodellisuudessa.

      Kun sitten alkaa kapina, ne ihmettelee- miksi ?

      Tsauseskukin ammuttiin kuin koira likaiselle pihalle , uransa päätteeksi.

      • Anonyymi

        No mamun kakarat saa laittaa ojennukseen. Kovat keinot käyttöön niin mamut saa mitä tilaavat. En yhtään sääli manun kakaroita eivät osaa edes lukea hehhhh


    • virkailijoista

      johdu,vaan työtävieroksuvien huume- ja viinahöyryistä.Ihmettelen työnhakijoiden terveydentilaa,50% eläkkeelle,30% hoitoon.
      Loput ovatkin sitten työkykyisiä.
      Kyllä töitä löytyy,jos hieman viitsii itse panostaa!

      • huono ...

        ... provo.


      • provoksi?
        huono ... kirjoitti:

        ... provo.

        Ei kirjoitukseni mikään provo ollut.Totisinta totta jokasana,valitettavasti.


      • joka sana
        provoksi? kirjoitti:

        Ei kirjoitukseni mikään provo ollut.Totisinta totta jokasana,valitettavasti.

        totta. Mä itse olen elävä todiste siitä, ettei tuo sun virke "Kyllä töitä löytyy,jos hieman viitsii itse panostaa!" pidä paikkaansa. Olen panostanut vähän enemmänkin kuin vain hieman, enkä silti ole töitä löytänyt. Ja meitä on tällä palstalla paljon, sanoisinpa jopa että suurin osa.

        Huumeita en ole ikinä kokeillut, mielenterveysongelmia ei ole, alkoholin käyttö jää muutamaan viinilasilliseen viikonloppuisin. Eikä työtävieroksuva lähetä työhakemuksia lähes päivittäin, niin kuin mä teen.


    • paskaa-----------

      Paskat se siitä johdu että ihmisiä kohdellaan väärin vaan siitä että kaikissa julkisissa paikoissa kuten kaupoissa on aina vartia ihan vaan rikollisuuden takia.

      Joku huumehörhö voi tulla ihan hyvin työkkäriin riehumaan vaikka se ei olisikaan suutunut työkkärille.

      • Pre Kaarina

        En ole ikinä nähnyt ketään huumehörhöä riehumassa työkkärissä. En ole nähnyt sellaista riehumassa myöskään kirkossa enkä kirjastossa.

        Mistäs köyhällä olisi varaa huumeisiin kun ei ole varaa viinaankaan?

        Kaupassa on vartija, koska kaupoista varastetaan koska ihmisillä ei ole rahaa enää ruokaan. Mutta mitä työkkäristä voi varastaa?

        Ojapelto on muuten sanonut, että ainoa ala jolla oikeasti on tulevaisuutta työllistäjänä on vartiointi ja turvallisuus.


      • jaa-has
        Pre Kaarina kirjoitti:

        En ole ikinä nähnyt ketään huumehörhöä riehumassa työkkärissä. En ole nähnyt sellaista riehumassa myöskään kirkossa enkä kirjastossa.

        Mistäs köyhällä olisi varaa huumeisiin kun ei ole varaa viinaankaan?

        Kaupassa on vartija, koska kaupoista varastetaan koska ihmisillä ei ole rahaa enää ruokaan. Mutta mitä työkkäristä voi varastaa?

        Ojapelto on muuten sanonut, että ainoa ala jolla oikeasti on tulevaisuutta työllistäjänä on vartiointi ja turvallisuus.

        Niin sitä vedotaan että ei ole ennenkään tapahtunut ja eikä olla ennen nähty.

        Minäpäs olen nähnyt jokun huumehörsön kenkäkaupassa riehumassa joka piti panttivankeja mutta sillä ei ollut aikomusta varastaa kaupasta mitään. Ihan hyvin tämä olisi voinut tapahtua työkkärissä.

        Toisekseen olen nähnyt työkkärissä täysin kännissä tai huumeissa olevia punkkareita.

        Kolmannekseen työkkärissä on paljon varastamisen arvoista kuten työttömillä tarkoitetut tietokoneet, tulostimet ja muut laitteet jotka voi napata kainaloon ja lähteä juoksemaan. Myöskin siellä on paljon kirjallisuutta jonka voi onnistua myymään divariin.

        Tää on vaan tätä todella ärsyttävää työttöminen ruikutusta.

        Olen nähnyt myös monta kertaa buliukkoja työkkärissä jotka on joutuneet jonottamaan 1 tunnin ja ne on alkaneet käymään aika kuumana odotuksen takia.

        Muutoin en ole nähnyt kenenkään olevan millään tavalla uhkaava ns. tavallisista työttömistä tai muuten vaan työkkärin asiakkaista.


      • jaa-has
        jaa-has kirjoitti:

        Niin sitä vedotaan että ei ole ennenkään tapahtunut ja eikä olla ennen nähty.

        Minäpäs olen nähnyt jokun huumehörsön kenkäkaupassa riehumassa joka piti panttivankeja mutta sillä ei ollut aikomusta varastaa kaupasta mitään. Ihan hyvin tämä olisi voinut tapahtua työkkärissä.

        Toisekseen olen nähnyt työkkärissä täysin kännissä tai huumeissa olevia punkkareita.

        Kolmannekseen työkkärissä on paljon varastamisen arvoista kuten työttömillä tarkoitetut tietokoneet, tulostimet ja muut laitteet jotka voi napata kainaloon ja lähteä juoksemaan. Myöskin siellä on paljon kirjallisuutta jonka voi onnistua myymään divariin.

        Tää on vaan tätä todella ärsyttävää työttöminen ruikutusta.

        Olen nähnyt myös monta kertaa buliukkoja työkkärissä jotka on joutuneet jonottamaan 1 tunnin ja ne on alkaneet käymään aika kuumana odotuksen takia.

        Muutoin en ole nähnyt kenenkään olevan millään tavalla uhkaava ns. tavallisista työttömistä tai muuten vaan työkkärin asiakkaista.

        Ja tiesitkös muten miksi työkkärin ja kirjaston yms. paikkojen vessoissa on siniset valot?

        No sen takia että se väri tutkitusti aiheuttaa huumeiden käyttäjissä kaiken näköisiä pelkotiloja ja ahdistusta niin paljon etteivät mene vetämään huumeitaan yleisövessaan.

        Toisekseen kyllä työttömällä on varaa huumeisiin ja kaikki rappio nistit on 100% varmudella työttömiä ja hommavat rahat niihin joko varastamalla tai myymällä itteensä tai välittämällä huumeita muille.


      • lykkäät
        jaa-has kirjoitti:

        Ja tiesitkös muten miksi työkkärin ja kirjaston yms. paikkojen vessoissa on siniset valot?

        No sen takia että se väri tutkitusti aiheuttaa huumeiden käyttäjissä kaiken näköisiä pelkotiloja ja ahdistusta niin paljon etteivät mene vetämään huumeitaan yleisövessaan.

        Toisekseen kyllä työttömällä on varaa huumeisiin ja kaikki rappio nistit on 100% varmudella työttömiä ja hommavat rahat niihin joko varastamalla tai myymällä itteensä tai välittämällä huumeita muille.

        "Ja tiesitkös muten miksi työkkärin ja kirjaston yms. paikkojen vessoissa on siniset valot?

        No sen takia että se väri tutkitusti aiheuttaa huumeiden käyttäjissä kaiken näköisiä pelkotiloja ja ahdistusta niin paljon etteivät mene vetämään huumeitaan yleisövessaan."


        Värin tarkoitus on estää suonen näkyminen eli piikitys ei onnistu. Onko "tietosi" noista muistakin asioista samalla tasolla?


      • Wisser
        jaa-has kirjoitti:

        Ja tiesitkös muten miksi työkkärin ja kirjaston yms. paikkojen vessoissa on siniset valot?

        No sen takia että se väri tutkitusti aiheuttaa huumeiden käyttäjissä kaiken näköisiä pelkotiloja ja ahdistusta niin paljon etteivät mene vetämään huumeitaan yleisövessaan.

        Toisekseen kyllä työttömällä on varaa huumeisiin ja kaikki rappio nistit on 100% varmudella työttömiä ja hommavat rahat niihin joko varastamalla tai myymällä itteensä tai välittämällä huumeita muille.

        Jahas, joka-alan tietäjä taas asialla. Menehän pyyhkimään räät nenäsi alta ja sitten läksykirjojen pariin, hus. Ehkä vähän viisastut ja voit jakaa oikeaakin tietoa.


      • et voi
        Wisser kirjoitti:

        Jahas, joka-alan tietäjä taas asialla. Menehän pyyhkimään räät nenäsi alta ja sitten läksykirjojen pariin, hus. Ehkä vähän viisastut ja voit jakaa oikeaakin tietoa.

        et voi pokerinaamalla väittää että vartiat on työkkärissä sen takia jos vaikka joku työtön suuttuu kun virkailia sille vähän avautuu.

        Mua ärsyttää tällänen vitun typerä työttömien epärealistinen vainoharhoihin perustuva ruikun ruikun ruikutus.

        Ne vartiat on siellä ihan kuule vaan yleisen turvallisuuden takia.

        1. On rikollisia jotka voi aiheutta ongelmia joka ei liity työttömyyteen..
        2. Pitkäaikastyötön voi olla vihainen kun ei ole töitä ilmaantunut etekin jos on ottanut vähän alkoholia.
        3. Jne..

        Ja tietoni perustuu ihan kuulopuheheisiin mitä joku ns. "asiantuntia" on sanonut

        Joten mikä ihme tämä pilkun nussiminen kuitenkin ne valot on siellä huumeiden käyttäjien takia ja syllä siinä valossa näkee vetää essot naamaan ja pirit nokaan.


      • ja myös
        lykkäät kirjoitti:

        "Ja tiesitkös muten miksi työkkärin ja kirjaston yms. paikkojen vessoissa on siniset valot?

        No sen takia että se väri tutkitusti aiheuttaa huumeiden käyttäjissä kaiken näköisiä pelkotiloja ja ahdistusta niin paljon etteivät mene vetämään huumeitaan yleisövessaan."


        Värin tarkoitus on estää suonen näkyminen eli piikitys ei onnistu. Onko "tietosi" noista muistakin asioista samalla tasolla?

        Vituttaa tällänen työttömyys palstan akressiviisuus kun on oikeasti aihetta vähän kritisoida niin heti aletaa pilkkua nussimaan jne.. viddu joo.


      • dfhfjhrtfjrtj
        lykkäät kirjoitti:

        "Ja tiesitkös muten miksi työkkärin ja kirjaston yms. paikkojen vessoissa on siniset valot?

        No sen takia että se väri tutkitusti aiheuttaa huumeiden käyttäjissä kaiken näköisiä pelkotiloja ja ahdistusta niin paljon etteivät mene vetämään huumeitaan yleisövessaan."


        Värin tarkoitus on estää suonen näkyminen eli piikitys ei onnistu. Onko "tietosi" noista muistakin asioista samalla tasolla?

        "Värin tarkoitus on estää suonen näkyminen eli piikitys ei onnistu. Onko "tietosi" noista muistakin asioista samalla tasolla?"


        Et edelleenkään voi missään pokerinaamalla oikeesti väittää että vartiat on työkkärissä sen takia että työttömiä kohdellaan huonosti. Siis tämä on asian pointi eikä mitkään siniset valot.

        Miettikää työttömät mitä oikein ruikutatte.


      • fhfhhf
        lykkäät kirjoitti:

        "Ja tiesitkös muten miksi työkkärin ja kirjaston yms. paikkojen vessoissa on siniset valot?

        No sen takia että se väri tutkitusti aiheuttaa huumeiden käyttäjissä kaiken näköisiä pelkotiloja ja ahdistusta niin paljon etteivät mene vetämään huumeitaan yleisövessaan."


        Värin tarkoitus on estää suonen näkyminen eli piikitys ei onnistu. Onko "tietosi" noista muistakin asioista samalla tasolla?

        Tällä palstalla ei ole muuta kun ihmisten kärsimystä ja paranoidista valitusta.

        Voiko esim. hallitusnikkari oikeesti väittää että se että kun työttömyydenylläpidosta puhutaan niin jotkut ihmiset kiihtyy on selvä todiste että SDP ylläpitää työttömytyyttä?

        Eikös se ole kuin väittäisi että Muhamedia ei ole olemassa kun Muslimit suuttuu ja alkaa uhkailla kalasnigofilla kun väität että Muhamedia ei ole olemassa.

        Perusteet on tälle se että kun väität että SDP ylläpitää työttömyyttä niin se on jonkin ihmiesen yleisen käsityksen suomesta ja/tai poliitisenkin vakamuksen vastaista niin paljon että se suututta.

        Vaikkakin hallitus ylläpitääkin työttömyyttä.


      • on.
        dfhfjhrtfjrtj kirjoitti:

        "Värin tarkoitus on estää suonen näkyminen eli piikitys ei onnistu. Onko "tietosi" noista muistakin asioista samalla tasolla?"


        Et edelleenkään voi missään pokerinaamalla oikeesti väittää että vartiat on työkkärissä sen takia että työttömiä kohdellaan huonosti. Siis tämä on asian pointi eikä mitkään siniset valot.

        Miettikää työttömät mitä oikein ruikutatte.

        "Et edelleenkään voi missään pokerinaamalla oikeesti väittää että vartiat on työkkärissä sen takia että työttömiä kohdellaan huonosti."

        No voitko sinä varmuudella väittää että he EIVÄT ole siellä sen takia? On se varmasti yksi syy. Jos työtön kokee saaneensa epäoikeudenmkaista kohtelua työkkärissä, eli esim. joutuu karenssille siksi että työnantaja väittää työttömän vaikuttaneen työhaluttomalta haastattelussa vaikka työtön olisikin ollut valmis tulemaan töihin, se heikentää työttömän taloudellista tilannetta olennaisesti. Se voi saada työttömän niin vihaiseksi ja katkeraksi, että hän lähtee työkkäriin riehumaan vaikkapa kirveen kanssa. Näin.


      • osa syy
        on. kirjoitti:

        "Et edelleenkään voi missään pokerinaamalla oikeesti väittää että vartiat on työkkärissä sen takia että työttömiä kohdellaan huonosti."

        No voitko sinä varmuudella väittää että he EIVÄT ole siellä sen takia? On se varmasti yksi syy. Jos työtön kokee saaneensa epäoikeudenmkaista kohtelua työkkärissä, eli esim. joutuu karenssille siksi että työnantaja väittää työttömän vaikuttaneen työhaluttomalta haastattelussa vaikka työtön olisikin ollut valmis tulemaan töihin, se heikentää työttömän taloudellista tilannetta olennaisesti. Se voi saada työttömän niin vihaiseksi ja katkeraksi, että hän lähtee työkkäriin riehumaan vaikkapa kirveen kanssa. Näin.

        Osa syy se voi olla mutta ei pääsääntöinen syy.

        Olen kyyllä nähnyt niissä työkkärien infotilaisuuksissa parikertaa hieman kuumana käyneen työttömän kun esittelijä kertoo että työharjoittelusta ei käytännössä voi pyytää edes 100 € palkkaa niin että tuet ei lähde tms.

        Se mitä minulle on näistä jotkut sanoneet niin työkkärin ainoa tehtävä on katsoa että onko työtön työmarkkinoiden käytettävissä ja jos ei niin tuet lähtee ja sit pitää mennä bummaan sossusta joka taas on pienempi kuin työttömyyskorvaus.

        Ainoa hyvä puoli sossussa on se että rahat saa käyntipäivän seuraavana päivänä tilille ainakin kun menee valittaan että on ollu persaukisena n. 6 kk.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe