Ja syyt ovat nämä:
1) Minulla on parempaakin tekemistä.
2) Tällä palstalla on vain tylsämielisiä juttuja
ja rekisteröityneet kirjailijat kehuvat liikaa itseään.
3) Häiriintyneet naislukijat lähettävät sähköpostia minulle.
4) gek-ko ei lähetä kuvaansa.
5) En keksi mitään raflaavaa aihetta¨enää.
"Helmiä siolle"
MarttyyriMallari-TTt
En kirjoita tänne enää
9
623
Vastaukset
- Ateisti.
Vie Volvo mukanasi.
- nyyyyh
Olinko ainoa, jonka mielestä mallarin jutut olivat hauskoja ja piristäviä (joskin usein ärsytyskynnyksen ylittäviä ;))? :)
- KanyeWest.
Ärsyttävästä huoran roolista, ärsyttävän tenukepin rooliin. Kenenköhän roolin se seuraavaksi ottaa?
- puskista...
Ei sillä, vähän sama fiilis täälläkin.... Vuodenvaihteen jälkeen en tule mäkään piiiitkään aikaan kirjoittamaan. Syystä, että on pelastettava tulevaisuuteni. Työt kaatuu niskaaaaaaan.
Eikö se ole mukavaa, että saat sähkispostia? Älä turhaan lannistu!- puskista...
*meniköhän nikki nyt oikein...:/*
Aikuisten oikeasti on toki ihmiseltä aina erittäin fiksua, jos ei halua käyttää aikaa ( mikä on tietysti kallista kaikille) turhuuksiin.
- Asiasta.huvittunut
Rahamiehenä viskaat varmasti kuitenkin kympin jos toisenkin lapsiparoille:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031328477
"Eivät ne voi kaikki Volvon tankkiin mennä" - tulee...
ikävä! Vaikka olenkin mustis gek-kon takia!
- Mpw
nyt kerkesitkin kirjotella. Sulle vois melkeen myöntää 'vuoden alottaja'-tittelin. Siis, määrän perusteella, yritystä ei ainakaan puuttunut.
- sulle muistoksi:
"...and all those ideas you had
when you out of your head
you swear you´ll write them down
but they´re better off said
cause no one remembers what you said
cause no ones listening..."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814