eli sen verran juttua vielä, että nimimerkki gek-ko on nainen ja hyvin viehättävä sellainen.
"Ja ei hänen hauvakaan hassumpi ole"
MarttyyriMallari-TTt
Yksi juttu vielä...
4
646
Vastaukset
- puskista...
Tosin jostakin järkyttävästä syystä mulle on erityisesti jääny mieleen tästä nimimerkistä eräs yksittäinen keskustelu, missä se puhui mm., ettei ole käyny viikkoon suihkussa ja kaivaa nenäänsä... Varmaan hän teki sen ihan tietoisessa provokaatio/ keskustelun kerättämistarkoituksessa, luulen.;) Musta tällä ge- kolla näkyis olevan ihan verbaalista lahjakkuutta ja ylipäätään hänellä on kivan omintakeista ja maailmaa havainnoivaa näkökulmaa, mitä nyt joitakin kirjoutuksiaan olen lukenut.
Muistaakseni jossakin naissovinismia ja Susanna Sievisen kirjaa koskevassa keskustelussa hän kylläkin kerran tais kermostua muhun. Koetin esittää introspektiivisempää otetta asiaan.;D- .....
Liiallinen peseminen ei tee hyvää kenellekään. Jos pahimmat hajupaikat pesee kerran päivässä ja sitten kunnon kokopesu kerran viikossa niin se on talviaikaan kevyttä työtä tekevälle ihan tarpeeksi. Kummallista että hinkataan ihon luonnollinen rasva pois ja sitten lotrataan kosteusvoiteilla kun iho kuivuu liikaa.
- puskista...
..... kirjoitti:
Liiallinen peseminen ei tee hyvää kenellekään. Jos pahimmat hajupaikat pesee kerran päivässä ja sitten kunnon kokopesu kerran viikossa niin se on talviaikaan kevyttä työtä tekevälle ihan tarpeeksi. Kummallista että hinkataan ihon luonnollinen rasva pois ja sitten lotrataan kosteusvoiteilla kun iho kuivuu liikaa.
"Liiallinen peseminen ei tee hyvää kenellekään. Jos pahimmat hajupaikat pesee kerran päivässä ja sitten kunnon kokopesu kerran viikossa niin se on talviaikaan kevyttä työtä tekevälle ihan tarpeeksi. Kummallista että hinkataan ihon luonnollinen rasva pois ja sitten lotrataan kosteusvoiteilla kun iho kuivuu liikaa."
Niin no. Kaipa toi peseytyminenkin menee aika lailla kunkin itse muodostamien rutiinien mukaan. Mulla se on jostain syystä niin, etten voi ajatella aamua ilman suihkua ainakaan, jos on heti lähdettävä. Ylipäätään käyn ainakin kerran päivässä suihkussa. Liikaakin kai lotraan kaikenmaailman rasvojen kanssa. Tottumuskysymyksiä monet näistä.
Jossain möksällä kesällä tuntee kyllä joskus puhdistautuvansa paljon täydellisemminkin kuin tavan suihkussakäymisillä, vaikka homma olis vain saunaa & järvipulikointia (ilman juoksevaa vettä) satunnaisemminkin.
- be a
marthyyyyyyyyyyyr
Kummeli rules.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870