eli sen verran juttua vielä, että nimimerkki gek-ko on nainen ja hyvin viehättävä sellainen.
"Ja ei hänen hauvakaan hassumpi ole"
MarttyyriMallari-TTt
Yksi juttu vielä...
4
671
Vastaukset 4
- puskista...
Tosin jostakin järkyttävästä syystä mulle on erityisesti jääny mieleen tästä nimimerkistä eräs yksittäinen keskustelu, missä se puhui mm., ettei ole käyny viikkoon suihkussa ja kaivaa nenäänsä... Varmaan hän teki sen ihan tietoisessa provokaatio/ keskustelun kerättämistarkoituksessa, luulen.;) Musta tällä ge- kolla näkyis olevan ihan verbaalista lahjakkuutta ja ylipäätään hänellä on kivan omintakeista ja maailmaa havainnoivaa näkökulmaa, mitä nyt joitakin kirjoutuksiaan olen lukenut.
Muistaakseni jossakin naissovinismia ja Susanna Sievisen kirjaa koskevassa keskustelussa hän kylläkin kerran tais kermostua muhun. Koetin esittää introspektiivisempää otetta asiaan.;D- .....
Liiallinen peseminen ei tee hyvää kenellekään. Jos pahimmat hajupaikat pesee kerran päivässä ja sitten kunnon kokopesu kerran viikossa niin se on talviaikaan kevyttä työtä tekevälle ihan tarpeeksi. Kummallista että hinkataan ihon luonnollinen rasva pois ja sitten lotrataan kosteusvoiteilla kun iho kuivuu liikaa.
- puskista...
..... kirjoitti:
Liiallinen peseminen ei tee hyvää kenellekään. Jos pahimmat hajupaikat pesee kerran päivässä ja sitten kunnon kokopesu kerran viikossa niin se on talviaikaan kevyttä työtä tekevälle ihan tarpeeksi. Kummallista että hinkataan ihon luonnollinen rasva pois ja sitten lotrataan kosteusvoiteilla kun iho kuivuu liikaa.
"Liiallinen peseminen ei tee hyvää kenellekään. Jos pahimmat hajupaikat pesee kerran päivässä ja sitten kunnon kokopesu kerran viikossa niin se on talviaikaan kevyttä työtä tekevälle ihan tarpeeksi. Kummallista että hinkataan ihon luonnollinen rasva pois ja sitten lotrataan kosteusvoiteilla kun iho kuivuu liikaa."
Niin no. Kaipa toi peseytyminenkin menee aika lailla kunkin itse muodostamien rutiinien mukaan. Mulla se on jostain syystä niin, etten voi ajatella aamua ilman suihkua ainakaan, jos on heti lähdettävä. Ylipäätään käyn ainakin kerran päivässä suihkussa. Liikaakin kai lotraan kaikenmaailman rasvojen kanssa. Tottumuskysymyksiä monet näistä.
Jossain möksällä kesällä tuntee kyllä joskus puhdistautuvansa paljon täydellisemminkin kuin tavan suihkussakäymisillä, vaikka homma olis vain saunaa & järvipulikointia (ilman juoksevaa vettä) satunnaisemminkin.
- be a
marthyyyyyyyyyyyr
Kummeli rules.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va792024Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661249Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251072- 1411038
- 93759
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa122740- 45707
- 59665
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 60634