mikä on itune ja miten se liittyy ipodin käyttöön?
mikä on iTUNE?
apua
3
844
Vastaukset
- Mäkkihöperö
iTunes ohjelma, joka tarvitaan iPodin sisällön hallintaan. Sen saa ilmaiseksi tuolta: http://www.apple.com/fi/itunes/
iTunes store on iPodeille tarkoitettu musiikinvälityspalvelu, johon saa yhteyden iTunes-ohjelmalla.- Nolitsi
Ei nyt ihan pelkästään "iPodeille tarkoitettu musiikinvälityspalvelu". Kyllä se on ihan digitaalinen mediakauppa jonka kappaleita voi polttaa CD:lle audiolevyksi, tai soittaa tietokoneella/stereoilla. Lisäksi jenkeillä on TV-sarjoja tuolla myynnissä.
- moiika
Entä voiko iTunesia käyttää jotenkin mp3:n lataus systeemeihin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929