onko kukaan kuullu Skandaalista?se on toooooooooooooooosi hyvä!!!!!!mut Pikku G on ehkä parempi........ :DD paras kappale on Pesäst pesään.ostin sinkun ja oon kuunnellu sen puhki!
Skandaali......
16
1584
Vastaukset
- REALDEAL
Onhan se Anita Hirvonen-sample ihan hyvä veto ja hyvä kun ostit sen sinkun etkä polttanut tai imutellut.
- Elexia
Jos nyt en ihan väärässä ole, niin tietääkseni "älä tule myöhään kotiin" -biisi on Spesialistin ja Timsin käsialaa ( Feat.Anita tietysti).
- DamaGe
Elexia kirjoitti:
Jos nyt en ihan väärässä ole, niin tietääkseni "älä tule myöhään kotiin" -biisi on Spesialistin ja Timsin käsialaa ( Feat.Anita tietysti).
Mistä hemmetin Anitasta te puhutte???Mä puhun Skandaalista ja sen kappaleesta Pesäst pesään!!!Tiiättekö te ees millanen se on???Kannanttas vähä tziigailla eikä alkaa selittää että se on jonkun Anitan biisi!!!Skandaalin biisi Pesäst pesään kertoo siitä,miten se iskee tyttöi,tekee silleen ja heti ku se herää,se jättää ne!!!Kunnon räppii!!!Älkää mulle alkako...!!!
- AnOutlaw
oon kans ostanu sen levyn... mikä hiphop? on paras...
- wannabe#1234
..siit vois olla kuulematta. joka tuutistahan sitä pukkaa.. samaten pikku g:täkin.
ehkä vähän tyhmää kysyä tommosia täällä hiphop-"sektiossa".
miksei täällä voida puhua jostain muista, kuin nyt pinnalla olevista.. on kai täällä nyt joku muukin, jolle hiphop ei ole pelkästään pikku g/rdn/skandaali/eminem/fiddy?- *floz*
On juu... ainakin mä...:) Mut mitäs mä niistä jaksaisin keskustella? Keskustelun aiheita syntyy just tästä "massamusasta" ja sen kritisoimisesta... Mikset itse aloita puheen aiheita ei keskustelluista bändeistä?:)
- wannabe#1234
*floz* kirjoitti:
On juu... ainakin mä...:) Mut mitäs mä niistä jaksaisin keskustella? Keskustelun aiheita syntyy just tästä "massamusasta" ja sen kritisoimisesta... Mikset itse aloita puheen aiheita ei keskustelluista bändeistä?:)
..oon muutaman muistaakseni alottanutkin. Taisin yksinäni niissä keskustella. :)
Ainakin j-liven keikasta(hiton kova) tein yhen topikin..
mut ei ottanu oikeen tuulta alleen.
Sit taisin joskus jonkun rhymesayers-topikin tehä.
Mut en kai osaa sit keksii mielenkiintosii aiheit tai en oo muuten vaan topikin-tekijä-tyyppiä.
- Anne
Skandaalista nyt ei voi olla kuulematta!!!se on paras!oon jopa sun kaa samaa mieltä tosta parhaasta biisistä..."sä oot sika" "entä sitte?sä oot kimma" "entä sitte sul on pääs vikaa" 2entä sitte,emmä itke.pistä poikki ni sitä ei tarvi tehä ite" jne.... Jee! pikku g....en oo siitä mitää mieltä!en pidä enkä vihaa!
- riimittelijä
no kyl skandaali on paljon parempaa ku joku pikku g...mut aika "turhaa" lässytystä ja sairasta läppää sen biiseis on,ei sellast kauan jaksa kuunnella...kylhän se huumoril menee...
- mie
Joo oon kuullu ja se Skandaali on jus mahtava!! Sil on kaks mahtavaa kipaletta: Superskandaali ja Ei pysty!!!!
Ja on PikkuG:ki hyvä!!! En tiiä kumpi on parempi... kumpaaki kuuntelee!! :D - DDevil
myös minäkin omistan Sandaalin ja Pikku Gayn levyn! Sandaalin paras biisi on ehdottomasti Hei kuka nussi mun toisen sandaalin! Kun taas Pikku Gayn paras chillaus biisi on Annapas se mun anaalitappi takas. Mäkin oon kuluttanu molemmat levyt ihan puhki! Yo!
- Blingi
"siis hei, onX kukaan kuullu skandaalista?"
Ajat sitten..Samalta paikkakunnalta kato ku ollaan:DD - DDevil
Blingi kirjoitti:
"siis hei, onX kukaan kuullu skandaalista?"
Ajat sitten..Samalta paikkakunnalta kato ku ollaan:DDSulla on varmaan ollut kauhea lapsuus, kun asuit skandaalin kanssa samalla paikkakunnalla
- Blingi
DDevil kirjoitti:
Sulla on varmaan ollut kauhea lapsuus, kun asuit skandaalin kanssa samalla paikkakunnalla
Ddevil -No, eipä sitä pahemmin nurmijärvellä oo tullut nähtyä:D
Mutta tiedoksi vaan näille hysteerisille Pikku G-faneille, et jos haluatte nähdä kun henkka pyöräilee, niin menkää ihmeessä istumaan nurmijärven teboilin/ r-kioskin lähettyville! Onnea matkaan:DDD
- gurlie
...paskaa!!! ainaki sen ekan sinkun perusteella... noi samat läpät on kuultu miljoona kertaa ennenki...ei mitään omaperäsyyttä (kaikki suomiräp biisit kuulostaa nykyään tolta, joku tais jo tos sekottaakki sen siihen spesialistin biisiin :D), eikä yhtään mitään sanottavaa!
taisin jo tos aikasemmin puolustaa suomi-räppii...mut ei ei...ei ainakaan mitään järkevää taida päästä pinnalle! huh - Anonyymi
toooooooooooooooosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 421906
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi441796Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen291631- 1231508
Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201475Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun461469Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381277- 191249
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441158Katso ennen-jälkeen kuvat - Erika Vikman saa pihalleen jättirempan tv:ssä!
Oho, onpa aikamoinen muutos! Mitäs tykkäät, onko tällainen piha mieleesi vai haluatko enemmän nurmialuetta ja vihreää?91129