voisitko suomentaa galleriasi tekstiosuuden meille?
Ps: Olet hyvin nätti! (hehe)
"Ajatuksesi jäävät tavoittamatta"
MarttyyriMallari-TTt
Neiti LoversLine...
7
788
Vastaukset
- ..hoidosta..
..ja nyt roikut taas saitilla 24h/vrk. Toinen toistaan upeampia aloituksia pulpahtelee mieleesi kuin puurokattilassa. Elät täysillä. Annat itsestäsi meille 130%. Kiitos kauhia pal.
- Marttyyri-Mälläri-TTt
Kissa kiitoksella elää. Mittaisit vaikkapa mun kuumeen rektaalista, se olisi jo alku.
- edellinen
Marttyyri-Mälläri-TTt kirjoitti:
Kissa kiitoksella elää. Mittaisit vaikkapa mun kuumeen rektaalista, se olisi jo alku.
Tiesin että ajattelusi on persekeskeistä. Tiedän että korviesi välissä on pelkkää paskaa. Mene pikaisesti takaisin hoitoon.
- Marttyyr-Mallar-Teeteetee
edellinen kirjoitti:
Tiesin että ajattelusi on persekeskeistä. Tiedän että korviesi välissä on pelkkää paskaa. Mene pikaisesti takaisin hoitoon.
Vain jos mittaat kuumeeni rektaalista?
Marttyyr-Mallar-Teeteetee kirjoitti:
Vain jos mittaat kuumeeni rektaalista?
että vain näin laimeita reaktioita tämäkin viesti sai aikaan.
Hih hih hih!!!
"Ensi kerralla korotetaan panoksia"
MarttyyriMallari-TTt
- ikäeroa...
on yksinkertaisesti liikaa...
- LoversLine
Ilmeisesti tarkoittaa sitä aiempaa tekstiä jonka tarkoituksella jätin sekaiseksi.. vastaus: En voi, voi voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643