Olen todellakin löytänyt itsestäni tämän kautta ihan uuden puolen eli pitkävihaisuus. Tapasin viime keväänä niin mukavan ja herttaisen tuntuisen "älykkään" herrasmiehen. Osasi esittää osansa niin hyvin että uskoin jopa olevan kiinnostunut minusta.Tuskinpa sellaisia asioita yleensä kerrotaan vain puoli tutuille. En olisi koskaan uskonut että joku kuitenkin voisi esittää tuollaista ja yhtäkkiä ei enään kiinnostakkaan,ehkä siis tosiaankin pidin hänestä. Olen aina ollut tosi lyhyt vihainen mutta tämä jäi niin pahasti kaivelemaan että en ole siitä päässyt yli ja vaikea enään luottaa keneenkään täällä tapaamaani ihmiseen. Minulla on siis myös ollut jo muitakin pikiä suhteita elämässäni. Mies oli sentään jo 42. Miksi pitää tehdä sellaista toiselle ihmiselle. Ehkä olisin ymmärtänyt jos olisimme tavannut vain kerran ja heti olisi ilmoittanut ettei kiinnosta. Olkaa rehellisiä alusta asti toiselle mitä haette, niin ei tule väärin käsityksiä. Yritän kyllä kuitenkin ymmärtää häntä,mutta tämä juttu kyllä loukkasi pahasti. Kai se on sitten niin että nämä 40 vuotiaat hakevat vain jotain seksiseuraa täältä. Olen kyllä yritäänyt tavata muitakin , mutta heti tulee tämä juttu mieleen että vaikeaa on tämä luottamus. Olen todella loukattu ja mielestäni luulin olevani kuitenkin melko normaali järkinen. Hauskaa joulua vaan sinulle Mikko Mallikas ja peppi, sinua en varmaan unohda koskaan.Älä tee enään koskaan kenellekään toiselle tällä tavalla. Puoli vuotta mennyt unohtaa tämä loukkaus.
Taidan poistaa itseni nyt lopullisesti
12
2917
Vastaukset
- voi voi
Niinpä niin...
Kyllä kyllä jep jep. Kuka esitti ja mitä, kuka kuvitteli ja mitä? Suomalaiset naiset eivät ole tottuneet siihen että heidät huomioidaan, ja sitten sattuu tuollaisia ylilyöntejä. Aivan turha siellä itkeä ja ruikuttaa, otat itseäsi niskasta kiinni ja menet kiltisti peilin eteen.
*Kyllästynyt naisten ruikutukseen* - vuotta
minäkin tapailin täällä tapaamani miestä. kaiken piti olla hyvin.yhteisiä viikonloppuja, reissuja sukulaisten luo ja lomasuunnitelmia vaan kuinkas kävikään, puhelimitse ilmoittieräänä iltana ettei enään haluakkaan tavat. sinne haihtui taivaantuuliin kaikki suunnitelmat tulevasta ja luottamus miehiin niiden mukana. tosin aikani mietittyäni ymmärsin että hyvä näin, olisin ollut liian hyvä tuollaiselle ihmiselle.yksi tunnevammainen ei tee kaikista miehistä sellaisia. joten uusia tuulia sinunkin elämääsi!
- uskon miehiin
täällä. Minutkin lykättiin syrjään ilman selityksiä. Mies roikkuu treffeillä uudella profiililla ja jahtaa uusia uhreja. Jos olisi edes kertonut minulle että laittaa uuden profiilin ja alkaa jahdin, mutta itse löysin hänet sieltä kun vielä kuvittelin meillä olevan jotakin menossa. Nyt en mene enää samaan lankaan, täällä en usko enää kehenkään. Otan jokaisen valehtelijana, huijarina, petturina, pelurina, treffiaddiktina....
- muistaa sekin
Pitää muistaa, että mieli voi muuttua. Se mikä tuntuu aluksi hyvältä ei välttämättä tunnu hyvältä enää vähän ajan päästä.
En jaksa uskoa, että jokaisen pettymyksen takana olisi kylmä ja laskelmoitu huijaus.
Joskus suhteet alkavat ja kuivuvat nopeasti kokoon. Ei aina ole kyse siitä, että toinen ihminen on hirviö. - mieltä.....
muistaa sekin kirjoitti:
Pitää muistaa, että mieli voi muuttua. Se mikä tuntuu aluksi hyvältä ei välttämättä tunnu hyvältä enää vähän ajan päästä.
En jaksa uskoa, että jokaisen pettymyksen takana olisi kylmä ja laskelmoitu huijaus.
Joskus suhteet alkavat ja kuivuvat nopeasti kokoon. Ei aina ole kyse siitä, että toinen ihminen on hirviö.voi jopa käydä nii n (kuin mulle) että mies on etsimässä vaan hupia ja ajanvietettä, ja siten kun tunteet tuleekin pelin mukaan, vetäydytään. Onneksi sanoi asian suoraan, että ei ole valmis vakavaan suhteeseen ja tekee sen siksi ettei vähän ajan kuluttua satu vielä enemmän kun se ennemmin tai myöhemmin tulee julki.
- kyllä että
muistaa sekin kirjoitti:
Joskus suhteet alkavat ja kuivuvat nopeasti kokoon. Ei aina ole kyse siitä, että toinen ihminen on hirviö.ei pidä yleistää, mutta jos liki 40vuotias mies ilmoittaa suhteen loppumisesta puhelimitse eikä pysty keskustelemaan aiheesta on jotain vialla.
uskon viellä tapaava vertaiseni, tasapainoisen ihmisen joka tulee kuulumaan elämääni, mutta siihen en usko että hän täältä netin kautta löytyisi.
- kokenut ..........
onko suomi mies kierrättäjä oikeesti??en usko enää yhteenkään ukkoon mitä sanovat,taidan vaihtaa suomi miehen muuhun..:-)))
- nainen51
Samat asiat tekevät 56 vuotiaita!Älä ihmetele!
- sitten tee
samoin? Mut jätettiin tekstiviestillä, yllättäen, 44 v nainen näin teki. Muutama päivä taaksepäin ja oltiin vielä kihloihin menossa, yhteistä asuntoa etsittiin..jonka löytämiselle asetti rajoituksia vammainen tyttärensä..
No olihan tällä jo kolme avioeroa takanaan..;)ym. erot päälle..kokemusta on erotapahtumista.;)
En kuitenkaan tullut siihen uskoon että kaikki naiset olisivat samanlaisia täällä, parin viikon jälkeen jo löysin toisen, yli 6 v nuoremman, ja energiaa tuplasti enemmän.
Kolmatta viikkoa ollaan jo yhdessä, kaikki näyttää hyvältä tähän asti..näin jälkikäteen voisi sanoa että onnenpotku kun tuli ero edellisestä..tämä uusi on todella kultainen edelliseen verrattuna.
Tyhmää sanoa että jos yksi tai kaksi miestä olleet epäkelpoja, niin sillä perusteella kaikki ovat sellaisia.. en ikinä ajattelisi sillä tavoin että kaikki naiset täällä huijaisivat, vaikka muutama sellainen kohdalle osuisi, meikäläistähän ei ainakaan lannisteta..älä anna itsellesikään käydä samoin..
- Nimellinen..
Ensinnäkin on todettava että on ikävää kun ihmiset joutuvat pettymään karvaasti toiseen. Heti perään on todettava että kuitenkin on omalta kohdalta hyvä huomata että en ole ainoa joka on tällaista kokenut.
Itse olen mies, ikä alle 30 vuotta, joten naiset joita olen tavannut suomi24-treffien kautta ovat olleet iältään välillä 20-30 vuotta. Keväällä tapasin naisen, joka vaikutti hyvin pitkälti sellaiselta jota olen hakenut. Molemminpuolinen kiinnostus oli selvää ja tavattiin suunnilleen aina kun mahdollista. Muutaman kuukauden päästä kävi selväksi että olin ollut vain viihdyke ja tuki naisen hetkellisen yksinäisen elämäntilanteen aikana. Kun elämään alkoi taas tulla uutta ja mielenkiintoista sisältöä, loppui kaikki kuin seinään. Eikä siinä edes saanut suoraa vastausta missä mennään, kaikki kuitattiin vain toteamalla että on kiirettä, ei ehdi tavata ja ei ehdi edes jutella. Oikeastaan ei ehtinyt edes ottaa asiaa puheeksi. Eniten asiassa kaiveli se, että nainen kuitenkin antoi aika ajoin merkkejä siitä että välittää ja haluaa jatkaa. Olisi edes antanut minun mennä...
No, paha makuhan siitä jäi, mutta en suostu katkeroitumaan. En hauku edelleenkään kaikkia naisia huonoiksi. Uskon ja toivon että se oikea löytyy vielä minullekin, joko netistä tai jostain muualta. Periksi ei anneta niin kauan kun on toivoa. En ole aikoihin ollut lueskelemassa näitä keskustelupalstoja, mutta taas tulin siihen tulokseen että sama tahti on kuin ennenkin. Naiset mollaavat miehiä ja miehet naisia. Syitä on moninaisia. Petytään sitä yhtälailla muuallakin kuin netissä tavattujen kanssa. Netissä tosin on "paremmat" mahdollisuudet luoda niitä harhaanjohtavia mielikuvia, mutta näissä foorumeissa pitääkin olla oma arvostelukyky kunnossa, eikä heti olla sata taulussa rakastumassa ihan vaan sen perusteella että tuntuu hyvältä. Ajan kanssa opitaan tuntemaan paremmin toistemme hunojakin puolia ja silloin voi käydäkin niin, että se ei enää tunnukkaan niin hyvältä.
Itsekin luulin uskoni menneen miehiin, mutta niin vain se on taas palaamassa ja kukas sitä paremmin ehjää kuin mies:)- kokenut 51nainen
Elämässä tulee pettymyksiä, kun Suomi24 pyörii sama miehet, vain nimimerkki vaihtu.Yhden naisen ollan toinen jo tilale valmis toiseesta paikkakunnasta tai naburi lähiossa.
Luulin ette vanhempia miehia on järki päässä,sairas kierre.
Kyllä sisimpäsi toivoin ette se jää mun kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832