Sin Vicius,mistä saa

My way,your broblem

Mistä saa sellaisia punaisia hakaristi paitoja kuin Sid Viciuksella on hyvin usein vanhoissa kuvissa,vinkkiä mistä saa tilattua.

8

1480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmiiee

jospa vaikka tekisit ite..?

• meetwurstinakki

Niinpä, tee itse.. Osta punainen paita ja musta & valkoinen kangasväri. Helppoa.

Mutta kannattaa muistaa, että ohikulkijat ei ehkä ymmärrä sun paitaa.. Ei ne kato välttämättä tajua, että fanitat Sidiä.

• My way,your broblem

Voi olla että joutuu tekee itse ja tarkoitus olisikin juuri ravistella punkpiirejä niin ahdasmielisyyden takia joka sinne on pesiytynyt.
        Kun olen liikkunut noissa musapiireissä niin kaikkein ahdasmielisimpiä ovat juuri punkpiirit,tai ainut yhtä ahdasmielinen on jotkut gangstarap/hiphop piirit missä väreillä ja ihonvärillä on väliä.
        Ennen kaikkea huvittaa juuri toi Sid Viciuksen hakaristipaita kun Malcolm McLaren joka koko Sex Pistolsin laittoi kasaan ja oli sen manageri oli itse juutalainen ja tiesi juuri tasan tarkkaan miksi hakaristipaita pitää olla kuvioissa mukana.
        Samoin Ramonesin kanssa myös heidän manaferinsa Linda Stein oli juutalainen ja ainut mitä tuli biisin I`m the nazi baby sanomista sen nimi vaihdettiin Today your love tomorrow to worldiksi ja kun vielä ottaa huomioon että Joye itse oli juutalainen kaiken tarkoitus on vain aiheuttaa pahennusta ahdasmielisissä piireissä.

• nuo

svastikapaidat nyt ei ketään ravistele, korkeintaan saat ääliön maineen ja skineistä kavereita. Ei muuta. Kannattaa muuten tarkistaa vierasperäisten sanojen kieliasua; "Sin Vicius", "Joye" jne., ketäs nämä nyt sitten oikein oavtkaan...??

• My way,your broblem

Oletan jotta laitoit jutun minulle .........viilataan sitten oikein kunnolla sillä olihan niitä virheitä vaikka kuinka ja kieliasukin varmasti esim. broblem=problem,anteeksi ope tuleeko jälkiistuntoa nyt monta tuntia?

Eikä noi bändit ja artistit ole ainutalaatuisia noiden symbolien käytössa sillä myös Marilyn Mansonilla on tullut niitä käyttöön sen jälkeen kun hän meni naimisiin näyttelijä,laulaja Ewan Rachel Woodin kanssa ja hän on myös juutalainen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Evan_Rachel_Wood

Tässä kaikki Mansonin käyttämä natsi rekvisiittä jota ei ennen naimisiin menoa ollut.
        http://www.nachtkabarett.com/LogosAndSymbology

• liimautui heti

• Garry on oi
    • Anonyymi

Ja maksan heti kuha se tulee amen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      81
      5940
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      290
      4872
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2618
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      36
      2534
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1608
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1481
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1387
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      131
      1341
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      109
      1294
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1261
    Aihe