Sin Vicius,mistä saa

My way,your broblem

Mistä saa sellaisia punaisia hakaristi paitoja kuin Sid Viciuksella on hyvin usein vanhoissa kuvissa,vinkkiä mistä saa tilattua.

8

1430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmiiee

jospa vaikka tekisit ite..?

• meetwurstinakki

Niinpä, tee itse.. Osta punainen paita ja musta & valkoinen kangasväri. Helppoa.

Mutta kannattaa muistaa, että ohikulkijat ei ehkä ymmärrä sun paitaa.. Ei ne kato välttämättä tajua, että fanitat Sidiä.

• My way,your broblem

Voi olla että joutuu tekee itse ja tarkoitus olisikin juuri ravistella punkpiirejä niin ahdasmielisyyden takia joka sinne on pesiytynyt.
        Kun olen liikkunut noissa musapiireissä niin kaikkein ahdasmielisimpiä ovat juuri punkpiirit,tai ainut yhtä ahdasmielinen on jotkut gangstarap/hiphop piirit missä väreillä ja ihonvärillä on väliä.
        Ennen kaikkea huvittaa juuri toi Sid Viciuksen hakaristipaita kun Malcolm McLaren joka koko Sex Pistolsin laittoi kasaan ja oli sen manageri oli itse juutalainen ja tiesi juuri tasan tarkkaan miksi hakaristipaita pitää olla kuvioissa mukana.
        Samoin Ramonesin kanssa myös heidän manaferinsa Linda Stein oli juutalainen ja ainut mitä tuli biisin I`m the nazi baby sanomista sen nimi vaihdettiin Today your love tomorrow to worldiksi ja kun vielä ottaa huomioon että Joye itse oli juutalainen kaiken tarkoitus on vain aiheuttaa pahennusta ahdasmielisissä piireissä.

• nuo

svastikapaidat nyt ei ketään ravistele, korkeintaan saat ääliön maineen ja skineistä kavereita. Ei muuta. Kannattaa muuten tarkistaa vierasperäisten sanojen kieliasua; "Sin Vicius", "Joye" jne., ketäs nämä nyt sitten oikein oavtkaan...??

• My way,your broblem

Oletan jotta laitoit jutun minulle .........viilataan sitten oikein kunnolla sillä olihan niitä virheitä vaikka kuinka ja kieliasukin varmasti esim. broblem=problem,anteeksi ope tuleeko jälkiistuntoa nyt monta tuntia?

Eikä noi bändit ja artistit ole ainutalaatuisia noiden symbolien käytössa sillä myös Marilyn Mansonilla on tullut niitä käyttöön sen jälkeen kun hän meni naimisiin näyttelijä,laulaja Ewan Rachel Woodin kanssa ja hän on myös juutalainen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Evan_Rachel_Wood

Tässä kaikki Mansonin käyttämä natsi rekvisiittä jota ei ennen naimisiin menoa ollut.
        http://www.nachtkabarett.com/LogosAndSymbology

• liimautui heti

• Garry on oi
    • Anonyymi

Ja maksan heti kuha se tulee amen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe