Sin Vicius,mistä saa

My way,your broblem

Mistä saa sellaisia punaisia hakaristi paitoja kuin Sid Viciuksella on hyvin usein vanhoissa kuvissa,vinkkiä mistä saa tilattua.

8

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmiiee

jospa vaikka tekisit ite..?

• meetwurstinakki

Niinpä, tee itse.. Osta punainen paita ja musta & valkoinen kangasväri. Helppoa.

Mutta kannattaa muistaa, että ohikulkijat ei ehkä ymmärrä sun paitaa.. Ei ne kato välttämättä tajua, että fanitat Sidiä.

• My way,your broblem

Voi olla että joutuu tekee itse ja tarkoitus olisikin juuri ravistella punkpiirejä niin ahdasmielisyyden takia joka sinne on pesiytynyt.
        Kun olen liikkunut noissa musapiireissä niin kaikkein ahdasmielisimpiä ovat juuri punkpiirit,tai ainut yhtä ahdasmielinen on jotkut gangstarap/hiphop piirit missä väreillä ja ihonvärillä on väliä.
        Ennen kaikkea huvittaa juuri toi Sid Viciuksen hakaristipaita kun Malcolm McLaren joka koko Sex Pistolsin laittoi kasaan ja oli sen manageri oli itse juutalainen ja tiesi juuri tasan tarkkaan miksi hakaristipaita pitää olla kuvioissa mukana.
        Samoin Ramonesin kanssa myös heidän manaferinsa Linda Stein oli juutalainen ja ainut mitä tuli biisin I`m the nazi baby sanomista sen nimi vaihdettiin Today your love tomorrow to worldiksi ja kun vielä ottaa huomioon että Joye itse oli juutalainen kaiken tarkoitus on vain aiheuttaa pahennusta ahdasmielisissä piireissä.

• nuo

svastikapaidat nyt ei ketään ravistele, korkeintaan saat ääliön maineen ja skineistä kavereita. Ei muuta. Kannattaa muuten tarkistaa vierasperäisten sanojen kieliasua; "Sin Vicius", "Joye" jne., ketäs nämä nyt sitten oikein oavtkaan...??

• My way,your broblem

Oletan jotta laitoit jutun minulle .........viilataan sitten oikein kunnolla sillä olihan niitä virheitä vaikka kuinka ja kieliasukin varmasti esim. broblem=problem,anteeksi ope tuleeko jälkiistuntoa nyt monta tuntia?

Eikä noi bändit ja artistit ole ainutalaatuisia noiden symbolien käytössa sillä myös Marilyn Mansonilla on tullut niitä käyttöön sen jälkeen kun hän meni naimisiin näyttelijä,laulaja Ewan Rachel Woodin kanssa ja hän on myös juutalainen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Evan_Rachel_Wood

Tässä kaikki Mansonin käyttämä natsi rekvisiittä jota ei ennen naimisiin menoa ollut.
        http://www.nachtkabarett.com/LogosAndSymbology

• liimautui heti

• Garry on oi
    • Anonyymi

Ja maksan heti kuha se tulee amen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      473
      3525
    2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      28
      2901
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      147
      2724
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2185
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      188
      2034
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      157
      1961
    7. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      13
      1914
    8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      99
      1744
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      49
      1531
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1450
    Aihe