joulukortista!Paula on muistanut uskollisesti joulukortein meitä tuttavia ja sukulaisia monen vuoden ajan,kiitos,kyllä se lämmittää.
Kiitos Paula Sihdolle
6
554
Vastaukset
- Niinkö jaa
Minä en saanut mitään Paulalta, joten ei ole kiittämisen aihetta.
Voi perseensuti:D mahtaa Sihtoa hävettää sun kirjoitus:D
- Risikon Paulalta
kun seinäjokinen oot??Risikkokin sais lähettää jokaiselle seinäjokelaiselle,nyt ku on oikeen ministeri ja eduskunnasta saa ilmaiset joulukortit.Onkohan sillä noussu hattuun,jos jättää äänestäjänsä näin nopiaa...
- kortit
Kyllä halko lämmittää paremmin.
- sukulainen..
enkä tuttava niin ei korttejakaan ole näkynyt
- Kiitos Eulaalia mummalle
Lähettää pienestä kansaneläkkeestään aina 90 % minulle. Sihdolla näkyy olevan samaa vaivaa.
Pitäisköhän Eulaaliamummankin pyrkiä eduskuntaan.
Olisi sitten samalla viivalla. Niintaloudessa, kuin saavutuksissa.
Populismi kannattaisi näin joulun alla jättää Halmeen ja kumppanien huoleksi.
Vai, että oikein joulukortista pitää täällä kiitellä.
Ei taida ihan mummoni ikäinen olla kiittelijä. Ettei vain olisi Paula itse.
Minä, kerran pyysin jotain juttua ajamaan. Lupasi ja ei sanaa ollut sanonut kaupunginhallituksen kokouksessa.
Mutta hyvää Joulua kumminki ja myös Eulaalia-tädin puolesta, jonka netti on takunnu vuodesta 1923.
Ja siunausta kans. Meinas unohtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096