Laukeaminen varatun sisään

IloinenHeppu72

Hei onko muita joista on todella kiihottavaa laueta varatun sisälle 'monen päivän lastit' minusta on mutta onko siitä jotain haittaa? En ole turhia stressannut asiast mut pitäiskö... itsekin oon varattu tahollani..

118

15769

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleistähän

      tämä on, avioliitossa. Ei kannata huolestua, vielä.

    • Jos horo

      tulee tiineeksi, niin sen ukko huolehtii kakaran elatuksesta

      • Anonyymi

        Osittain samaa mieltä, ihmetellyt aina näitä itkuvirren laulajia, joita kuuntelevat napatanssi esityksissä ja joita auton mankoistakin kuulee??? En ymmärrä, aika erikoista ja naismaista miehiltä esiintyminen niissä.


    • mies 42v

      mut oon huomannu että muijalle tulee outoja oireita kun oon käyny vieraissa, tai no tuttujahan ne molemmat muijat on. Ehkä se eri ph-arvo tai muu aiheuttaa toisissa ns. hiivatulehduksia. En tiedä pitääkö tuo paikkansa, tietääkö joku?

      Olen miettiny pitäiskö alkaa käyttää kondomia, mutta missä mä niitäkin säilyttäisin, tai no töissä ehkä, työaikanahan mä naisissakin käyn.

      On se hienoa heittää lastit, vaikka kyllä se muijan suihinotto silti on parasta! Tietäispä vaan missä olen melaani uittanu, niin taitais jäädä ottamatta. ;)

      • perseenreikä

        joten sinäsä ei yllätys, missä olet Jormaasi uittanut... Toisaalta jäis sultakin polkematta, kun tietäsit mitä Moloo nartussas on laitettu!
        T: Nainen 33


      • kiimaneN

        Olen nainen mutta vastaan silti...olen vapaa mutta suhteessa ukkomieheen. Olen ollut jo vuosia ja AINA yhtä kiimasta ja ihanaa kun tämä varattu ukkomies laukeaa sisääni...laukeaa myös suuhuni melkein joka kerta...sessiomme kestää kauan ja on joka kerta yhtä kiimasta ja sexyä....tunnen suurta tyydytystä kun saan varatun ukkomiehen mäihät sisääni...ja tiedän ettei oma akka edes suihin ota...siksi mies on kuin taivaassa kun teen hänelle aina kunnon suukkihoidon!


      • ylpeilet... buahaa
        kiimaneN kirjoitti:

        Olen nainen mutta vastaan silti...olen vapaa mutta suhteessa ukkomieheen. Olen ollut jo vuosia ja AINA yhtä kiimasta ja ihanaa kun tämä varattu ukkomies laukeaa sisääni...laukeaa myös suuhuni melkein joka kerta...sessiomme kestää kauan ja on joka kerta yhtä kiimasta ja sexyä....tunnen suurta tyydytystä kun saan varatun ukkomiehen mäihät sisääni...ja tiedän ettei oma akka edes suihin ota...siksi mies on kuin taivaassa kun teen hänelle aina kunnon suukkihoidon!

        Minun "ukkomieheni" saakin laadukasta naista, jonka ei tarvitse spräädäillä täällä poskeenotoista.....
        Voiko huaramaisemmin enää kirjoittaa.... Kato peiliin ja sano nuo kirjoittamasi sanat itsellesi.. Huarraaa!!!


      • mies 42v.
        kiimaneN kirjoitti:

        Olen nainen mutta vastaan silti...olen vapaa mutta suhteessa ukkomieheen. Olen ollut jo vuosia ja AINA yhtä kiimasta ja ihanaa kun tämä varattu ukkomies laukeaa sisääni...laukeaa myös suuhuni melkein joka kerta...sessiomme kestää kauan ja on joka kerta yhtä kiimasta ja sexyä....tunnen suurta tyydytystä kun saan varatun ukkomiehen mäihät sisääni...ja tiedän ettei oma akka edes suihin ota...siksi mies on kuin taivaassa kun teen hänelle aina kunnon suukkihoidon!

        kakkonen tulee hyvänä kakkosena ja kolmonen kolmosena...... kumpikos sä niistä ootkaan, ootas. ;)

        Ei ku ikä ei oikein osunu; 28 tai 34 tai 35, en nyt muista niin tarkkaan, eikä noin vanhojen ämmien ikiä niin ole tarvis enää muistaakaan. :D

        No sulla on sitte onni napannu, jos oot suuhoidoks päässy.


      • KiimaneN
        mies 42v. kirjoitti:

        kakkonen tulee hyvänä kakkosena ja kolmonen kolmosena...... kumpikos sä niistä ootkaan, ootas. ;)

        Ei ku ikä ei oikein osunu; 28 tai 34 tai 35, en nyt muista niin tarkkaan, eikä noin vanhojen ämmien ikiä niin ole tarvis enää muistaakaan. :D

        No sulla on sitte onni napannu, jos oot suuhoidoks päässy.

        Joo, olen ehkä vanha ämmä, 45-v.eli sun ikiä mutta ikinä en sekstaile noin vanhojen ukkojen kanssa! Ehei, ei kiitos! Ton ikäset ei osaa yhtään mitään, mun oma rakas, nuori Ori on 27-v. ja voi jeesus mikä Pano onkaan ja jaksava nuori ihana NAMU! Sä olet vanha äijän kuvatus, ihan hyvä ku se oma akka imee sua, mä en ikinä suostus!! Kyllä miehen pitää ehdottomasti olla yli 10 vuotta naista nuorempi,sillon se kemia ja seksi pelaa!


      • mutta totta...
        KiimaneN kirjoitti:

        Joo, olen ehkä vanha ämmä, 45-v.eli sun ikiä mutta ikinä en sekstaile noin vanhojen ukkojen kanssa! Ehei, ei kiitos! Ton ikäset ei osaa yhtään mitään, mun oma rakas, nuori Ori on 27-v. ja voi jeesus mikä Pano onkaan ja jaksava nuori ihana NAMU! Sä olet vanha äijän kuvatus, ihan hyvä ku se oma akka imee sua, mä en ikinä suostus!! Kyllä miehen pitää ehdottomasti olla yli 10 vuotta naista nuorempi,sillon se kemia ja seksi pelaa!

        että tollasia huarria on oikeesti olemassa! Kuka täällä on kuvatus??? Ei nyt kyllä ihan mee nappiin toi sun kemiat kohdallaan lause... Että on siis alle kolmekymppinen jolta löytyy kemiaa... ei nyt ole kuule iästä kiinni,.. Kemiat on kahden ihmisen välinen henkinen yhteys, jos et sattunut tietämään, mutta eihän sitä kauheesti sivistystä sieltä kadun varresta voi löytyä, vai kuinka...? Itse asiassa, käy jopa hieman sääliks tollanen vanha kanttura... Tai sitten ei!


      • mies 42v
        KiimaneN kirjoitti:

        Joo, olen ehkä vanha ämmä, 45-v.eli sun ikiä mutta ikinä en sekstaile noin vanhojen ukkojen kanssa! Ehei, ei kiitos! Ton ikäset ei osaa yhtään mitään, mun oma rakas, nuori Ori on 27-v. ja voi jeesus mikä Pano onkaan ja jaksava nuori ihana NAMU! Sä olet vanha äijän kuvatus, ihan hyvä ku se oma akka imee sua, mä en ikinä suostus!! Kyllä miehen pitää ehdottomasti olla yli 10 vuotta naista nuorempi,sillon se kemia ja seksi pelaa!

        niin se on aina ollu ja tulee otemaan,
        oma muija saa olla semmonen kun on,
        mutta salapanon on parasta olla alle kolmenviiden!

        Tuu koittaan, kyllä mä voin silmät kiinni suaki sutasta.


      • KiimaneN
        mies 42v kirjoitti:

        niin se on aina ollu ja tulee otemaan,
        oma muija saa olla semmonen kun on,
        mutta salapanon on parasta olla alle kolmenviiden!

        Tuu koittaan, kyllä mä voin silmät kiinni suaki sutasta.

        EN tule! En huolis sulta munaa vaikka pitäsin itekin silmät kiinni! Sithän ollaan katos tasoissa! Sulla pitää olla nuorempi kuten mullakin! Ja kumpikaan ei huolita toistemme munaa/pillua!!! Naatitaan vaan niistä nuoremmista puolin ja toisin....KIIMASTA JA ANTOISAA JOULUA KAIKILLE PALSTAN LUKIJOILLE!


      • mies 42v
        KiimaneN kirjoitti:

        EN tule! En huolis sulta munaa vaikka pitäsin itekin silmät kiinni! Sithän ollaan katos tasoissa! Sulla pitää olla nuorempi kuten mullakin! Ja kumpikaan ei huolita toistemme munaa/pillua!!! Naatitaan vaan niistä nuoremmista puolin ja toisin....KIIMASTA JA ANTOISAA JOULUA KAIKILLE PALSTAN LUKIJOILLE!

        pistä meiliosoittees, niin voidaan jutella joulun jälkeen ja vaikka tavata, kyllä mä tossa iässä joustan, en mä niin tosissani.


      • KiimaneN
        mies 42v kirjoitti:

        pistä meiliosoittees, niin voidaan jutella joulun jälkeen ja vaikka tavata, kyllä mä tossa iässä joustan, en mä niin tosissani.

        hmmm...ja säkin taidat olla aikamoinen Ori....tarkemmin ajatellen voisin minäkin joustaa ikäasiassa...pääasiahan on kuitenkin että on seksistä kiinnostunut...laittasin s.posti osotteen sulle mutta en voi tänne laittaa...liian paljastava....


      • toivotun
        KiimaneN kirjoitti:

        hmmm...ja säkin taidat olla aikamoinen Ori....tarkemmin ajatellen voisin minäkin joustaa ikäasiassa...pääasiahan on kuitenkin että on seksistä kiinnostunut...laittasin s.posti osotteen sulle mutta en voi tänne laittaa...liian paljastava....

        vastauksen.


      • mies 42v
        KiimaneN kirjoitti:

        hmmm...ja säkin taidat olla aikamoinen Ori....tarkemmin ajatellen voisin minäkin joustaa ikäasiassa...pääasiahan on kuitenkin että on seksistä kiinnostunut...laittasin s.posti osotteen sulle mutta en voi tänne laittaa...liian paljastava....

        joulun pysyn nyt tiukassa valvonnassa kotoma mutta
        heti kun työt taas alkavat niin se on menoa. ;)
        Mihinkäs mentäs. Voitais tehdä treffit, asuks Turussa?


      • iätöN
        mies 42v kirjoitti:

        pistä meiliosoittees, niin voidaan jutella joulun jälkeen ja vaikka tavata, kyllä mä tossa iässä joustan, en mä niin tosissani.

        Mitenhän on joustamisen laita nyt... kun ikää on se 11 vuotta lisää :D


      • Anonyymi
        KiimaneN kirjoitti:

        Joo, olen ehkä vanha ämmä, 45-v.eli sun ikiä mutta ikinä en sekstaile noin vanhojen ukkojen kanssa! Ehei, ei kiitos! Ton ikäset ei osaa yhtään mitään, mun oma rakas, nuori Ori on 27-v. ja voi jeesus mikä Pano onkaan ja jaksava nuori ihana NAMU! Sä olet vanha äijän kuvatus, ihan hyvä ku se oma akka imee sua, mä en ikinä suostus!! Kyllä miehen pitää ehdottomasti olla yli 10 vuotta naista nuorempi,sillon se kemia ja seksi pelaa!

        Namu=mamu


      • Anonyymi
        kiimaneN kirjoitti:

        Olen nainen mutta vastaan silti...olen vapaa mutta suhteessa ukkomieheen. Olen ollut jo vuosia ja AINA yhtä kiimasta ja ihanaa kun tämä varattu ukkomies laukeaa sisääni...laukeaa myös suuhuni melkein joka kerta...sessiomme kestää kauan ja on joka kerta yhtä kiimasta ja sexyä....tunnen suurta tyydytystä kun saan varatun ukkomiehen mäihät sisääni...ja tiedän ettei oma akka edes suihin ota...siksi mies on kuin taivaassa kun teen hänelle aina kunnon suukkihoidon!

        Niinpä varatun sisään laukea minäkin.. Kumpikin varattuja 20vuotta tuli syksyllä ekakerrasta.. Aina vielä ihanaa.
        Hali sulle. Ei mukaan vaimo ota suihin nuolla antaa.. Tämmöistä elämä on iha anaaa ihahaa


      • Anonyymi

        Vaimo tottui ja nyt tutuissa pareissa on samoja basiliskoja on ainakin kuudella lähipiirin parilla.


      • Anonyymi

        Tiesin aina milloin ex-mieheni käynyt vieraissa juuri tuosta syystä. Samasta syystä en myöskään enää ottanut suihin. Ja samasta syystä myös ex.


      • Anonyymi
        KiimaneN kirjoitti:

        Joo, olen ehkä vanha ämmä, 45-v.eli sun ikiä mutta ikinä en sekstaile noin vanhojen ukkojen kanssa! Ehei, ei kiitos! Ton ikäset ei osaa yhtään mitään, mun oma rakas, nuori Ori on 27-v. ja voi jeesus mikä Pano onkaan ja jaksava nuori ihana NAMU! Sä olet vanha äijän kuvatus, ihan hyvä ku se oma akka imee sua, mä en ikinä suostus!! Kyllä miehen pitää ehdottomasti olla yli 10 vuotta naista nuorempi,sillon se kemia ja seksi pelaa!

        Olisi kyllä painajainen jos mun poika painaisi yhtä vanhaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä varatun sisään laukea minäkin.. Kumpikin varattuja 20vuotta tuli syksyllä ekakerrasta.. Aina vielä ihanaa.
        Hali sulle. Ei mukaan vaimo ota suihin nuolla antaa.. Tämmöistä elämä on iha anaaa ihahaa

        Olen ollut pitkään suhteessa varattuun naiseen ja hänellä on mun siittämä lapsi ja ukko pitää sitä omanaan..


      • Anonyymi
        ylpeilet... buahaa kirjoitti:

        Minun "ukkomieheni" saakin laadukasta naista, jonka ei tarvitse spräädäillä täällä poskeenotoista.....
        Voiko huaramaisemmin enää kirjoittaa.... Kato peiliin ja sano nuo kirjoittamasi sanat itsellesi.. Huarraaa!!!

        Mitäs sä täällä huorittelet kun huoraamassa täällä itekin käyt.


      • Anonyymi
        ylpeilet... buahaa kirjoitti:

        Minun "ukkomieheni" saakin laadukasta naista, jonka ei tarvitse spräädäillä täällä poskeenotoista.....
        Voiko huaramaisemmin enää kirjoittaa.... Kato peiliin ja sano nuo kirjoittamasi sanat itsellesi.. Huarraaa!!!

        Itäätmi esittää vuoroin naista ja vuoroin miestä, katkarapuu uitellu omien sormien välis mielikuvituksis!


    • Kertzox

      On teillä ongelmat,en kyllä antais anteeksi vieraissa liikkujia,ja jos se emäntä tulee paksuksis niin kyllä se isyystesti näyttää kuka maksaa jakenelle!
      SE on pakko antaa ja ottaa jos elättäjää etsitään,siinä ei selittelyt auta!
      Hulluhan se on joka toisen mukulat elättää ellei itse niin halua...

      • salapanot

        Montako mukulaa itselläsi on kylillä?


    • himollasisään

      Tottakai kiihottaa...varsinkin varatun naisen liha.

    • aahsunnuntainataas

      Tuntuu ihanalta kun salarakkaani, jompikumpi heistä laukeaa sisääni. Sitten petturiukkoni ihmettelee kuinka voin olla niin liukas...jälkiliukkaat johtuneekin 2: Sta salarakkaastani joita tapailen kun ukkoni luulee minun olevan kotona nyhjöttämässä yksikseni (emme asu yhdessä).

      • vainyhtä

        Olet siis kuin kylän yleinen pyörä jota muut polkee tai kulunut patja missä reikä repsottaa tietyssä kohdassa. Äijäs on tyhmä...minä heittäisin sut pihalle.


      • Näinonmarjat

        Haha! Ei omasta kodista voi mihinkään heittää! Hahahahahahahahahah!


    • reppanat

      Kyllä vanhoja ukkoja harmittaa kun nainen kehuu nuorta oria. :D Kehtaavat vielä näyttää sen.

    • Kakkosenjonkatiedän

      Taidat olla ukkoni kakkonen joka kotonasi kulkee. No nauttikaa nyt ja kun tuo juttu leviää kylillä saat lisää mainetta mutta ethän välittänyt mitä muut sanovat teistä. Ei se enään minunkaan häiritse sanoin jo yhdelle juoruakalle saavatpa suurempaan tarpeeseensa. Toivon vain että edes mies miettisi edes hiukan kun meilläkin lapsia. Jos niiden korviin menee se varmaan pahinta mitä voitte tehdä. Eikä se sinuunkaan lapsesi kuuro ole. Miettisit edes sitä. No Jatkakaa nyt hyvillä mielin ja kantakaa se mainekin ylpeästi.

    • WwwLll

      Varattu rouva oikein toivoi, halusi että lasken sisälle. Kesämökillä nautiskeltiin.

      • Anonyymi

        70.luvulla naiset kehoittìvat laske sisään käytän e.pilleriäå.tuntuu hyvältä.


    • cockcoldJoe

      no pärkkele sinäkö se olitkin ? ilmankos vaimon pimppi maistui ihan spermalle kun sitä taannoin rupesin lipomaan..

    • jappelix

      eipä tarvi kun omaa naista naida eikä senkään tarvi muita ukkoja katella,aika sairaita on tässä ihmisten kertomukset,EI siis mikään ihme jos Suomessa ihmisiä kuolee puukkoihin ja muihin,kannattaisiko hieman ajatella elämäänsä eikä ruikuttaa ongelmiaan jälkeenpäin!
      Eipä ole meillä kummalalkaan kenenkään toisen elätettäviä!

      • Hienoa! Olette kaikesta päätellen tervepäinen mies!


    • Salapanojonkatiedän

      Älä stressaa mitä tuota ihan itse me hoidellaan nuo pussientyhjennykset olit sitten varattu tai et. Mihin tyhjennät on sinun päätös. Tuskin se ketään haittaa. Tyhjentele rauhassa saa toinenkin suurempaan puutteeseen.

    • kerranreisullansa

      Mitäs siitä huolehtimaan kunhan "leikkikaveri" on terve. Itse olen kerran tyhjentänyt pussini naimisissa olevan naisen sisään, kieltoa ei tullut ja kierukka oli kuulemma käytössä. Eipä ole kyllä enää törmätty toisiimme ja ihan hyvä koska mullakin vakisuhde. Kokemuksena todella kiihottava ja "antoisa".

    • 26kertaa

      26 viime laskennan jälkeen , osa naimisissa ja osa parisuhteessa loput sinkkuja, aina sisään kun ei ole kielletty tai jopa sanottu, anna tulla. Näin minulla

      • mievaantäällä3

        Naimisissa/avoliitossa olevat naiset yleensä antaa riuskia sisään, luottavat ehkäisyyn ja kyllähän se mulle käy onhan se ihana tunne.


      • raskaaksiko

        olen huomannut, että , vieras mies laukeaa tosi nopeasti vaimoni sisään kun kondomia ei käytetä, onko muilla kokemuksia?


      • Anonyymi
        raskaaksiko kirjoitti:

        olen huomannut, että , vieras mies laukeaa tosi nopeasti vaimoni sisään kun kondomia ei käytetä, onko muilla kokemuksia?

        Juu tosi vanha Topi jyskytti tunnin mut laukesi nopiaan emännän sisään..


      • Anonyymi
        mievaantäällä3 kirjoitti:

        Naimisissa/avoliitossa olevat naiset yleensä antaa riuskia sisään, luottavat ehkäisyyn ja kyllähän se mulle käy onhan se ihana tunne.

        Tää transsu kirjoitaja sairas mieleltään, haluu vaan sotkee asioita, juoppo retnu, josta ei varmaan ole, esiintyy toisten nimillä, kehua retostaa, arvaatte varmaan miksi........????????


    • VitsitEttä

      Mä tahtoisin nähdä tulevaisuudessa sen Sun kiihottuneen ilmeen kun se Sun sisäänlasku tulee sun oventaa etsimään isäänsä. ;)

    • salmnella

      Kannattaisi käydä "Kuntokeskuksissa" Täyshoidossa.

    • ryhtiäsuhteeseen

      Minä puolestani laukean tosi mielelläni sisään, kohde on tosin avovaimoni ei salapano ja niin tästä eteenpäinkin.

    • jurtzantaa

      Eipä haittaa täälläkään oman emännän kanssa voi aina touhuta mitä vaan jaturvallisesti en kaipaa mitään ulkopuolisia eikä emäntäkään

    • Vainvarattuavoi

      No kiksit on monet kun tuostakin voi näymmä saada? Eli jos sinkku on niin ei tunnu missään? OK hienoa sulle kun elät noin jännittävää elämää! Iso perhe tällä ja kaikki nauttii?

    • lisää_herkkua

      Ei siinä seksin huumassa aina ehdi laitamaan kumia, monet naiset varsinkin suhteessa olevat haluaa nimen omaa paljaalla ja lastit sisään, pitäähän se toive täyttää. Kyllähän se ukkomiestä lämmittää kun paljaalla vieraita hoitelee, jää muistot vielä vanhainkotiinkin.

      • "Seksin huumassa" mitä helvetin huumaa siinä on?? Tylsää ja täysin tarpeetonta puuhaa.. Oli sitten millainen nainen hyväänsä. Naurettavaa että kusinen emätin ohjailee aikuista miestä ja sumentaa lopunkin järjen. "seksi" on naurettavan näköistäkin(mies naisen päällä nylkyttämässä ja pää punaisena idiootin näköisenä ähisemässä) ja pahan hajuista puuhaa. Toki tarpeen kun lisäännytään.


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        "Seksin huumassa" mitä helvetin huumaa siinä on?? Tylsää ja täysin tarpeetonta puuhaa.. Oli sitten millainen nainen hyväänsä. Naurettavaa että kusinen emätin ohjailee aikuista miestä ja sumentaa lopunkin järjen. "seksi" on naurettavan näköistäkin(mies naisen päällä nylkyttämässä ja pää punaisena idiootin näköisenä ähisemässä) ja pahan hajuista puuhaa. Toki tarpeen kun lisäännytään.

        Aika katkeraa settiä, etkö saa seksiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika katkeraa settiä, etkö saa seksiä?

        Saisin, mutta en tarvitse. Ei kiinnosta enää


      • Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Saisin, mutta en tarvitse. Ei kiinnosta enää

        Katkeraa settiä😃😃 ei siinä mitään katkeruuksia, noinhan se on mun mielestä.


    • Mielellään_vieraaseen

      Ei varatut paljon kumia kysele varsinkaan tutut. Varatut on parasta panoseuraa. Kielletty hedelmä on aina kiinnostava. Varatun sisään laukeaminen paljaalla on todella kiihottavaa. Parasta on jos sormessa kiiltelee samalla vihkisormus. Se lisää tilanteen rivoutta.

    • Seonneaon

      Juuri noin se on, tahti kiihtyy ja työnnöt voimistuu nopeutuu huipun lähestyessä varattu rouva voihkii nautinnosta saadessaan sisälle.

      • siemen

        Juuri noin, tuo on todella kiihoittavaa, olen kokenut tuon myös toisinpäin, toinen mies panee omaa vaimoani paljaalla ja varattu mies voihkii nautinnosta laskiessaan lemmennesteensä vaimoni sisälle.


      • mieskö.tämä.pelle
        siemen kirjoitti:

        Juuri noin, tuo on todella kiihoittavaa, olen kokenut tuon myös toisinpäin, toinen mies panee omaa vaimoani paljaalla ja varattu mies voihkii nautinnosta laskiessaan lemmennesteensä vaimoni sisälle.

        Suomimies onkin aisureiden mallikappale.


      • Missä.on.ylpeytesi.tuhnu
        mieskö.tämä.pelle kirjoitti:

        Suomimies onkin aisureiden mallikappale.

        Tuo leikki huipentuu tulevaisuudessa siihen, että tämä BULL nussii aisuria ja laukeaa AISURIN pyllyyn..


      • siemen kirjoitti:

        Juuri noin, tuo on todella kiihoittavaa, olen kokenut tuon myös toisinpäin, toinen mies panee omaa vaimoani paljaalla ja varattu mies voihkii nautinnosta laskiessaan lemmennesteensä vaimoni sisälle.

        Hyi helvetti. Kuin naurettavia ja säälittäviä ja ennenkaikkea sairaita pellejä Te olette.. "kiihottava" buahhahhaaa.


      • Entä sitten kun jysähtää se pesäpallomaila olkapäähän..😀😀😀 miehen toimesta?? Millainen huippu se on? Vaihtuu voihkimiset itkuun😄


      • mieskö.tämä.pelle kirjoitti:

        Suomimies onkin aisureiden mallikappale.

        Yleensä ei, mutta kaikkia kaheleita toki löytyy


      • Missä.on.ylpeytesi.tuhnu kirjoitti:

        Tuo leikki huipentuu tulevaisuudessa siihen, että tämä BULL nussii aisuria ja laukeaa AISURIN pyllyyn..

        Hyi saatana, tuo on jo sairauden huippu.


    • Kolmas-pyörä

      Luonnossa simpanssinaaraan täytyy harrastaa seksiä vähintään yhdeksän eri urossimpanssin kanssa, jotta tulee raskaaksi. Kyllähän naisiakin kiihottaa, kun he saavat siemennestettä sisälleen mahdollisimman monelta urokselta. Naisia myös tuntuu kiihottavan varatut miehet. Kun olin naimisissa, ympärillä pörräsi varattuja, kiimaisia naisia. Sinkkumiehenä on paljon vaikeampaa löytää seuraa.
      Älä yhtään kainostele, vaan nussi sitä varattua naista sydämesi kyllyydestä. Minua ainakin kiihottaa tieto, että naisella on aviomies joka on autuaan tietämätön, mitä hänen pikkurouvansa harrastaa mun kanssa. Kiihottaa sekin, että rouva on kotiin mennessään täynnä mun mällejä. Äijä voi sitten nuoleskella niitä ja ihmetellä, kun vaimo on nykyään niin kostea.

      • nautinnon_huippu

        Kyllä se naimisissa olevan naisen paneminen tuntuu hyvältä, pelkkä ajatus kiihottaa ja varsinkin kun saa painaa paljaalla ja päästää satsit sisään. Niin vähän mahdollisuuksia että jokainen kerta pitää käyttää hyödyksi.


      • nautinnon_huippu kirjoitti:

        Kyllä se naimisissa olevan naisen paneminen tuntuu hyvältä, pelkkä ajatus kiihottaa ja varsinkin kun saa painaa paljaalla ja päästää satsit sisään. Niin vähän mahdollisuuksia että jokainen kerta pitää käyttää hyödyksi.

        Entä kun käryät ja saat turpaasi? Tuntuuko sekin hyvälle?😃


    • hähäää

      Ja sitten ihmetellään ja itketään, kun sairastutaan syöpään (kurkku, kohdunrunhon yms.). Tämä on seurausta papilloomaviruksen tartuttamisesta seksikumppaneihin. Ja kyllä, tarttuu nieluunkin vitun urpot!

    • kumitta_seuraavaks

      Jaa miltäköhän tuntuu, tähän asti on kumilla hoidellut varatut naiset, pitäis varmaan sit kokeilla ilman.

    • simpanssiuros

      Me olemme simpanssin sukua. Varattu pillu ja valmiiksi siemennetty pillu kiinnostavat enemmän kuin sinkkupillu.

      • luukutin

        Ei pillua voi varata, se kuuluu naiselle itselleen ja tekee mitä sillä haluaa.......


      • Teinitohtori
        luukutin kirjoitti:

        Ei pillua voi varata, se kuuluu naiselle itselleen ja tekee mitä sillä haluaa.......

        Monet naiset kuvittelevatkin, että sitä toosaa voi säästää mummoikäiseksi ja sitten ihmettelevät, että miten tässä näin kävi.


      • Teinitohtori kirjoitti:

        Monet naiset kuvittelevatkin, että sitä toosaa voi säästää mummoikäiseksi ja sitten ihmettelevät, että miten tässä näin kävi.

        No miksipä sitä Teidän kaltaiselle idiootille antamaan. Ei naiset innostu tuollaisista epätoivoisista pillun kuolaajista edes.


    • lonne

      Yklsinolevana miehenä joskus jutellut kaikkea. Tässä tuli juteltua erään perheellisen naisen kanssa, niin hän sanoi, että jos me ollaan joskus, niin minun pitää tietää olenko sikiävä, sillä hän ei halua käyttää suojaa, eikä käytä kemiallista ehkäisyä hk. syiden vuoksi. Ja emätin on vain yksi paikka jossa munaa lauotaan....

    • mai4

      Onhan siinä hekumansa kun saa päästellä oikein antaumuksella lastit sisään, joku siinä vaan koukuttaa. Ainoa huoli tietty mahd. Taudit tai pöpöt mutta voihan niitä saada omalta kumppaniltakin kuka tietää.

    • pikkujoulutunnelmaa

      Näin pikkujouluaikaan saatetaan useampi lasti laukoa sinne minne ne kuuluu. Kumin käyttö ei kuulu pikkujoulujen perinteisiin.

      • raskaaksiko

        Juuri noin, lastit oikeaan osoitteeseen, vaimojen tussuihin.


    • Maajussi45

      Kiihottaahan se kun varattu on vielä vaimon veljen rouva. Kiva työstää rouvaa kun muut nukkuu kun ovat kyläilemässä. Aamulla sitten aamukahvilla kuin eimitään oisi tapahtunut. On saanut mies nuolla mun spermat monta kertaa tietämättään.
      Mies on matkatöissä ja pitäähän sitä rouvaa auttaa puutteessa. 4 viikkoa ihan vapaasti vaikka joka ilta.

    • Anonyymi

      Makiaa on päästää lastit varattuun pesään ja sitten mielessään miettiä missä ne siittiöt kiipeää kun tamma on kotona ukkonsa luona. Osa tietty kärvistelee naisen alkkareissa ja steiuppareissa tai tuhkaluukussa.

    • Anonyymi

      Laivalla jokuaika sitten kahden lapsosen naimisissa olevaa ihanan pientä naikkosta pistelin kumitta ja laskin lopuksi sisään.

    • Anonyymi

      Olette kaikki suurta saastaa, kun himoitsette, ihastutte tai rakastutte. Muuttakaa korpeen ja puhukaa sukillenne. Tänään ei tätä mimmiä hymyilytä yhtään.

    • Anonyymi

      Itse en ole koskaan saanut vieraalta naiselta. Vaimoni on kyllä antanut useammallekin vieraalle miehelle pikkujouluissa, risteilyllä jne.

    • Anonyymi

      Missähän ne kaikki kauniit varatut naiset on, joita haluttaa. Minulle voi viestittää s-postiin jukkap9 at luukku ja com

    • Anonyymi

      ON siinä joku hekuma, saa kyllä kiksit.

    • Anonyymi

      No nyt tuli stressi.

    • Anonyymi

      Se on ihan parasta laueta varattuun ja sitten ajatella kuinka siittiöt siellä kisailee matkasta munasoluun.

      • Anonyymi

        Kaikki meidän kimppamiehet laskee spermat vaimoni pilluun bonka jälkeen seuraava jatkaa kunnes laskee omansa pilluhn ja toknen jatkaa.


    • Anonyymi

      Minä kävin reissussa ilman eukkoa viime kesänä ja ajelin entisen heilan kautta. Hänen ukkonsa ei ollut kotona niin kysäisin aluksi ihan pilan päitten että mitenkä jos pyrkisin pukille. Hän sanoi että kohta olisin itse ehdottanut. Mentiin sänkyyn ja kun ei ollut kumia niin rouva sanoi että oot sinä ne sinne ennenkin laskenut. Ei menny kauan kun sai ekat spermat sisäänsä.

    • Anonyymi

      Ennalta hedelmättömyys pitäisi haistaa kaukaa. Raijoille ja riitoille ei mikään ole niin vierasta kylläkseen.

    • Anonyymi

      aina paljaalla sisään jos nainen ei estele, paljaa tuntee vieraan naisen aidosti ja kiihottaa kivasti kylvää omat siemenet varattuun naiseen.

      • Anonyymi

        Kolmen kimpassa vaimo joskus kiusoittelee ottamalla vieraan elimen paljaana hetkeksi sisään, katsoo sitten minuun ja nähdessään huolestuneen ilmeeni vetäytyy ja laittaa miehelle kortsun. Myöhemmin saa vieras kateellisena katsella kun panen vaimoa paljaalla.


    • Anonyymi

      Työkaverin varattuun rämemajavaan tuli purkauduttua,
      Farkkuperse oli tiukka mutta pillu löysä.
      Voittajafiilis kuitenkin kaiken jälkeen.

    • Tykkään kyllä! :) Olen lauennut useamman kerran ja en näe mitään haittaa. Molemmat on asiaa halunneet ja varattu rouva jopa kovastikin. :)

    • Anonyymi

      Parasta. Vielä jos näet sormuksen ja painat pohjaan.

    • Anonyymi

      Olen nainut paljaalla ehkä useammin kuin kumilla, vaikka ensin nainen on ollut vakaasti sitä mieltä, että vain kumilla.
      Kunnon esileikin ja lämmittelyn, nuolemisen ja runkkaamisen jälkeen eivät ole kiimassa kumia kyselleet.
      Suurin osa vielä huohottaen ja nautinnosta voihkien ovat pyytäneet, että anna tulla vaan ja niin olen pyynnöstä tehnyt. ;)
      Olen päästänyt lastit niin varattujen kuin vapaidenkin sisään ja ihan yhtä kiimassa sitä ovat halunneet.
      Muutaman kerran olen jopa puolituttujen ukkojen puutteessa olevia tyttöystäviä ja vaimoja pannut ja kaikki ovat halunneet lastit sisäänsä.
      Hyvältähän se tuntuu antaa kunnolla loppuun asti. Oli sitten vapaa tai varattu. Ehkä varattu siinä mielessä aika porno, sillä pillu spermassa ovat menneet kotiin ukkojensa luo kun ensin ovat saaneet kunnolla kyytiä. ;)

      • Anonyymi

        Minulla on 25 vuotta nuorempi rakastajatar, joka naimisissa. Laukean aina suuhun, pilluun ja tiukkaan peppuun. Annan vielä rahaa mukaan 200e, koska naista tämä kiihottaa. Minua kiihottaa myös katsoa kun hänen kunnolla nussitusta posliinipillusta tihkuaa spermaa. Samoin hänen stringipikkareile, joilla hän menee miehensä ja lastensa luo. Mukavaa vaihtelua 55 vuotiaalle päästä panemaan paljaalla nuorta kiimaista 30.stä.


    • Anonyymi

      Nykyään varatut käyttää pillereitä, joten ei huolta, ja paljaaltaan tuntuu aina paremmalta kuin kumilla.

      nimi. kymmenieun vuosien kokemus varatuista

    • Anonyymi

      Itselläni ollut jo 5v suhde varatun naisen kanssa. Nainen on hieman alle 40v ja itse olen 53v. Panen häntä aina paljaalla ja spermat sisään. Tapailemme kerran viikosssa. Joskus mun luona ja usein matka-autosani. On kiihoittavaa kun hän nainnin jälkeen laittaa pikkarit jalkaan ja spermani valuu niihin.

    • Anonyymi

      Turha stressata. Jossei itse niin joku sen mulkun upottaa kuitenkin.

    • Anonyymi

      Kilauta astralteeveen tietäjille.

    • Anonyymi

      Ei vittuuuu... siinä se kiemura männeekin...

      En halua että oot varattu .

      Haluaisin täyssinkun.

      Sellaisen, jolla on lapsi tai kaksi.

      Kun viimmeisen kerran näin.., niin oli .

      Mutta miten siä jo haavoittunutta tyttöö panet kun naisia oli kuusikymmentäluvulla tai sitä jotain.



      Jos nyt tieteis millä vuosikymmenellä ollaan.

      Päissäni en sitä ymmärrä .

      • Anonyymi

        Ainakin 5 naista/tyttöä on pantu paksuksi enkä ole joutunu makselee penskoja kun eivät ole pystyneet todistamaan tai sitten eivät ole tahtoneetkaan.
        Yksi oli jopa alaikänenkin mutta juttu ei sekään selvinnyt,tytöllä kai oli toisiakin...
        Paras oli kaverin emäntä,penska synty ajallaan eikä kiinni jääty.


    • Anonyymi

      Paras tunne. Hässi varattua työkaveria ja paina pallit tyhjäksi.

    • Anonyymi

      Minä puran paineet harrastuksista tutun naisen pilluun. Meillä on ollut molemmilla kumppaneita mutta silti laukaistaan toisemme säännöllisen epäsäännöllisesti.

    • Anonyymi

      Tuntuu olevan kiihottavaa useimmista miehistä. Useampi kyrpä on avioliittomme aikana purkanut lastinsa vaimoni sisälle. Kumi kuulemma aina vain unohtuu.

    • Anonyymi

      Jos ei pyydä kumia niin aina sisään. Varatut on sen verran plussaa, että palleja myöten sitten.

    • Anonyymi

      Aivan käsittämätön tunne laueta sisään, kun tietää, että pikku rouvalla on ukko ja lapset kotona.

    • Anonyymi

      Reikä ku reikä. Kaikki käy. Aina sama tunne.

      • Anonyymi

        Sen verran olen huomannut, että mitä enemmän lapsia niin sitä parempi pano.


    • Nuorempana sitä joskus mietti jälkikäteen, että pitikö taas laskee sisään. Nykyään on naiset jo siinä iässä, ettei tarvitse raskaaksi tulemista kenenkään pelätä :)

    • Anonyymi

      Ei tuota ongelmaa...

    • Anonyymi

      Pyh

    • Anonyymi

      Onhan tässä oltu varattua 50 vuotta no problems

    • Anonyymi

      Aina varattu katso kalenterista

    • Anonyymi

      Tämä homma kuuluisi asunnonjakobisneksiin kyllä.

    • Anonyymi

      Älä tee huorin.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe