Nainen Ukrainasta

vaihtoehto

Onko kokemuksia naisen löytämisestä Ukrainasta?
Onko syntynyt pariskuntia, suomalainen mies ja ukrainalainen nainen?

45

11425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kirjeenvaihdossa olen ollut Ukrainalaisten naisten kanssa. Jos Ukraina olisi EU maa, niin olisin jo ottanut naisen sieltä. Siellä naiset ovat kaikkein kauneimpia, ystävällisiä ja mukavan oloisia, täysin erilaisia kuin esimerkiksi Venäjällä tai Baltian maissa.

• Nimetön

tähän mun on pakko vastata. Olen itse puoliks ukrainalainen tyttö 22 vee. Mulla on niin, että vanhemmat on edelleen yhdessä - 35vuoden jälkeenkin. Ukrainalaiset on aivan ihania, ihana kulttuuri ja lempeä kieli, en sano sitä siks että oon ite sieltä suunnalta...
        Järki mukaan minne meetkin!

Edellisiin kirjoituksiin liittyen: kaikissa maissa on sukupuolitauteja -myös Suomessa.

• Yosik2007
        Nimetön kirjoitti:

tähän mun on pakko vastata. Olen itse puoliks ukrainalainen tyttö 22 vee. Mulla on niin, että vanhemmat on edelleen yhdessä - 35vuoden jälkeenkin. Ukrainalaiset on aivan ihania, ihana kulttuuri ja lempeä kieli, en sano sitä siks että oon ite sieltä suunnalta...

Edellisiin kirjoituksiin liittyen: kaikissa maissa on sukupuolitauteja -myös Suomessa.

Totta puhut,olen tavannut todella mukavia ukrainlaisia ihmisiä, sekä miehiä, että naisia. Valitettavasti Ukrainassa en ole vielä käynyt, naapurivaltioissa kylläkin.Onneksi ensi vuonna on matka Ukrainaan, niin ja ukrainalaiset osaa todella juhlimisen taidon ;-)

• ...hköm
        Yosik2007 kirjoitti:

Totta puhut,olen tavannut todella mukavia ukrainlaisia ihmisiä, sekä miehiä, että naisia. Valitettavasti Ukrainassa en ole vielä käynyt, naapurivaltioissa kylläkin.Onneksi ensi vuonna on matka Ukrainaan, niin ja ukrainalaiset osaa todella juhlimisen taidon ;-)

...mä en ymmärrä noita aikaisempia kommentteja yhtään. Siis haloo, onhan niitä tautisia joka puolella. Järki käyttöön.

• epis2
        ...hköm kirjoitti:

...mä en ymmärrä noita aikaisempia kommentteja yhtään. Siis haloo, onhan niitä tautisia joka puolella. Järki käyttöön.

..niin en tiä,mut euroviisuissa aina meinaan pudota penkiltä,viime vuonna niin ihana kappale ja taas tänä vuonna..tosin ulkomailla minua aina luullaan itänaapurin naiseksi,otan kohteliaisuutena.

• ulkkissuhteissa
        Yosik2007 kirjoitti:

Pelin henki on muuten kova ja tyly,menetätte
        kaiken!Rahasta on niin helppo lirkutella.

• poika 40v
        Nimetön kirjoitti:

Ukrainaan menossa katsomaan naista.

Brasilia tullut tutuksi 3v aikana.
        Naiset ihania ja yksikään ei oo ruikuttanu
        rahaa tai spammereitä.

Itäeurooppa täynnä spämmereitä mutta uskoisin
        että ukrainasta löytyy tosi rakkaus.

Brassit on fiksumpia ja tyylikkäämpiä.

Henkisesti kehittymättömissä tai ateisti (sx kommunisti) kansoissa eniten
        huijareita.

• uke tgub

Muista kuitenkin varmistaa, että se ei ole mikään huijaus ja että nainen todella rakastaa sinua. Siitä vaan etsimään kumppania Ukrainasta.

• avioehto ja rahat
        ulkkissuhteissa kirjoitti:

Pelin henki on muuten kova ja tyly,menetätte
        kaiken!Rahasta on niin helppo lirkutella.

Sama koskee tietysti suomalaisia naisia jotka menevät italialaisen, kreikkalaisen tai turkkilaisen kanssa naimisiin.

• Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

Sulla on hyvä ajatus mukanna olen tietoisesesti ollut jo sinnepäin ollu tavallaan miten sen ilmaisen ollut ojentautuneena.Olen tehnyt Humanitääristä auttamis työtä Venäjän suuntaan.Olet kyllä mulle reippaasti nuori tyttö,, mutta onhan siellä 22 - jo vartuneempaakin seuraa.Asun Hartolankunigaskunnassa keskellä Suomea aika etelässä kuitenkin.On siellä rajalla odoteltu monta tuntia 4-5 h ,,tauti voi iskeytyä miloin minnekin se on monesti jo todettu joskus aivan turhaan on odotettu.Mutta kumin voi vetää aina päälle varmennukseksi.Minussa ei ole tauti muistaakseni asunnut koskaan vaikka olen jo 70 .Tere tere..

• laulu sinulle

...MAA VIERAS ON JA KYLMÄ KEVÄT SEN,
      NATALIA SUA PALELTAA.
      NIIN KAUKANA ON IKÄVÄSI MAA.
      JA TUOKSUU YÖSSÄ AISTIT HUUMATEN AKAASIA.
      TAAS KERRO MULLE MAASTA NUORUUTES'
      NATALIA SUA KUUNTELEN.
      JA TUNNEN VERES VIRRAN LÄMPÖISEN,
      KUN HEHKUUN JÄHMETTYNEEN SYDÄMES' SAA UKRAINA...
      (sävel Kaj Chydenius, sanat Elvi Sinervo-Ryömä )

• V333

... mun tyttöystävä on Ukrainasta ja siis asuu nytkin siellä. Aivan ihana nainen! Eihän sitä kai voi yleistää, että kaikki ois mahtavia mutta mitä siellä nyt on tullut käytyä niin ihan mukavaa porukkaa siellä asustelee.. Uudeksivuodeksi olis taas tarkotus mennä visiitille..

• yleensä on

Miehiä eli sijoituksia länsimaisessa hyvinvoinnissa siis.

• Nimetön

Moi,olet ilmeisesti käynyt paikan päällä Ukrainassa?Olisin hyvin kiitollinen jos saisin sulta hieman enemmän informaatiota kaikesta mikä Ukrainassa odottaa.Myös miten pääsee lentäen halvimmalla,hintatasosta,ja myös tietenkin naisista,olen itse lähdössä keväällä tapaamaan erästä naista joten olisi hyvä saada jotain pientä vinkkiä.

• V333
        Nimetön kirjoitti:

Moi,olet ilmeisesti käynyt paikan päällä Ukrainassa?Olisin hyvin kiitollinen jos saisin sulta hieman enemmän informaatiota kaikesta mikä Ukrainassa odottaa.Myös miten pääsee lentäen halvimmalla,hintatasosta,ja myös tietenkin naisista,olen itse lähdössä keväällä tapaamaan erästä naista joten olisi hyvä saada jotain pientä vinkkiä.

Joo, onhan siellä tullu käytyä... En tidä mihin kaupunkiin ott menossa ni ihan tarkkaan en osaa sanoa mikä olis halvin reitti lentää, mut yleensä Kiovan kautta pääsee halvimmalla.. Helsingistä on suoria lentoja Kiovaan. Ite käyn Donetskissa joten koneen vaihto on aina pakollinen. Wienin kautta olen myös mennyt ja sieltä on lentoja myös ainakin Harkovaan. Halpaahan siellä on..))) Kiovassa vähän kalliimpaa, mut tietenkin halvempaa kun täällä. Naisista on tietenkin vaikeeta sanoa mitään yleispätevää, mutta ite oon ainakin tykänny kovasti;) Jos tarviit jotain tarkempia tietoja niin voin kyllä mieluusti vastailla myöhemmin...

• V333
        yleensä on kirjoitti:

Miehiä eli sijoituksia länsimaisessa hyvinvoinnissa siis.

Ei.

• Nimetön
        V333 kirjoitti:

Joo, onhan siellä tullu käytyä... En tidä mihin kaupunkiin ott menossa ni ihan tarkkaan en osaa sanoa mikä olis halvin reitti lentää, mut yleensä Kiovan kautta pääsee halvimmalla.. Helsingistä on suoria lentoja Kiovaan. Ite käyn Donetskissa joten koneen vaihto on aina pakollinen. Wienin kautta olen myös mennyt ja sieltä on lentoja myös ainakin Harkovaan. Halpaahan siellä on..))) Kiovassa vähän kalliimpaa, mut tietenkin halvempaa kun täällä. Naisista on tietenkin vaikeeta sanoa mitään yleispätevää, mutta ite oon ainakin tykänny kovasti;) Jos tarviit jotain tarkempia tietoja niin voin kyllä mieluusti vastailla myöhemmin...

Kiitos vastauksesta.Mä olen myös matkalla Donetskiin,joten siitä sinulla on varmaan enemmän tietoa.

• V333
        Nimetön kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.Mä olen myös matkalla Donetskiin,joten siitä sinulla on varmaan enemmän tietoa.

Joo.. eli toki voin vastata, mutta jos pystyt jotain tarkempia kysymyksiä esittämään niin olis helpompi vastata..)) Mutta noin yleisesti.. Donetsk on ihan siisti ja rauhallinen kaupunki ja ei ole mitään hörhöjä tullu vastaan edes yöllä toisin kun täällä Helsingin seudulla, että sitä ei tarvitse hirveesti jännittää. Englantia ihmiset ei siellä hirveesti puhu, että pienikin venäjän Ymmärrys on avuksi(itä-ukrainassa yleisemmin puhuttu kuin ukraina). Ainakin kyrilliset aakkoset kannattaa osata.. Ja kannattaa pyytää sitä sun tyttöä tylemaan vastaan jo kentälle niin taksit sun muut hoituu helpommin. Halvin majoitus on vuokra-asunto. Netistä vuokrattavat kämpät on kalliimpia ja niistä täytyy yleensä maksaa jonkinlainen takuu, mutta paikalliset usein tietävät jonkun, joka vuokraa edullisesti asuntoa.. Jos haluat hotelliin, niin edullinen ja romanttinen on pieni Izpansky Dvorik (Spanish courtyard).http://www.dvorik.com.ua/index_eng.htm
        Jonkinlaista tietoa Donetskista löytyy täältä:http://www.donetskplus.com/home
        Mutta kirjoitappa kysymyksiä jos haluut jotain tarkempia tietoja!

• Jussi3555
        V333 kirjoitti:

Joo.. eli toki voin vastata, mutta jos pystyt jotain tarkempia kysymyksiä esittämään niin olis helpompi vastata..)) Mutta noin yleisesti.. Donetsk on ihan siisti ja rauhallinen kaupunki ja ei ole mitään hörhöjä tullu vastaan edes yöllä toisin kun täällä Helsingin seudulla, että sitä ei tarvitse hirveesti jännittää. Englantia ihmiset ei siellä hirveesti puhu, että pienikin venäjän Ymmärrys on avuksi(itä-ukrainassa yleisemmin puhuttu kuin ukraina). Ainakin kyrilliset aakkoset kannattaa osata.. Ja kannattaa pyytää sitä sun tyttöä tylemaan vastaan jo kentälle niin taksit sun muut hoituu helpommin. Halvin majoitus on vuokra-asunto. Netistä vuokrattavat kämpät on kalliimpia ja niistä täytyy yleensä maksaa jonkinlainen takuu, mutta paikalliset usein tietävät jonkun, joka vuokraa edullisesti asuntoa.. Jos haluat hotelliin, niin edullinen ja romanttinen on pieni Izpansky Dvorik (Spanish courtyard).http://www.dvorik.com.ua/index_eng.htm
        Jonkinlaista tietoa Donetskista löytyy täältä:http://www.donetskplus.com/home
        Mutta kirjoitappa kysymyksiä jos haluut jotain tarkempia tietoja!

Millainen paikka Nikolaev on? Löytyykö netistä jostain tietoa majoituksesta siellä? Varmaan odessan kautta kannattaa mennä sinne? Mikä on edullinen mennä odessasta Nikolaeviin? Mikä on hinta-taso ukrainassa ruuassa, majoituksessa, liikkumisessa? Paljonko pitäisi varata rahaa mukaan noin 2-3 päivän reissuun? Puhuuko ihmiset Nikolaevissa englantia?

• Jussi3555
        Jussi3555 kirjoitti:

Millainen paikka Nikolaev on? Löytyykö netistä jostain tietoa majoituksesta siellä? Varmaan odessan kautta kannattaa mennä sinne? Mikä on edullinen mennä odessasta Nikolaeviin? Mikä on hinta-taso ukrainassa ruuassa, majoituksessa, liikkumisessa? Paljonko pitäisi varata rahaa mukaan noin 2-3 päivän reissuun? Puhuuko ihmiset Nikolaevissa englantia?

Löysin vähän jotain tietoa netistä. Lennot ja majoitus on nyt varattu sieltä. Vähän monimutkasesti joutuu menemään Nikolaeviin. Ensin lento Kieviin josta lento Odessa ja sieltä taksilla Nikolaeviin. Löyty myös sivusto jonka mukaan olisi lentoja välillä Kiev-Nikolaev-Kiev, mutta jonkin teknisen syyn takia sillä välillä ei voi lentää. Lennot maksoi 427,54 eur ja taksi ja majoitus 230 euroa. Vielä pitäisi miettiä paljonko tarvis ottaa rahaa mukaan ruokaan ja muuhun siellä paikanpäällä. Ens viikolla olen menossa sinne. 4 päivää olen Ukrainassa.

• Eläkemies
        Jussi3555 kirjoitti:

Löysin vähän jotain tietoa netistä. Lennot ja majoitus on nyt varattu sieltä. Vähän monimutkasesti joutuu menemään Nikolaeviin. Ensin lento Kieviin josta lento Odessa ja sieltä taksilla Nikolaeviin. Löyty myös sivusto jonka mukaan olisi lentoja välillä Kiev-Nikolaev-Kiev, mutta jonkin teknisen syyn takia sillä välillä ei voi lentää. Lennot maksoi 427,54 eur ja taksi ja majoitus 230 euroa. Vielä pitäisi miettiä paljonko tarvis ottaa rahaa mukaan ruokaan ja muuhun siellä paikanpäällä. Ens viikolla olen menossa sinne. 4 päivää olen Ukrainassa.

Olen ymmärtänyt että Ukrainassa on kova työttömyys ja huonot elinolot yleensä joka on päääsyy Naisille yrittää löytää länsimainen mies.
        Toinen kuulemma Ukrainalaisten miesten alkoholisoituminen ja ylipäätään kunnollisia naisia on kymmeniä kertoja enemmän kuin heille kelpoisia miehiä.
        Kuinka kovaa peli on avioliittomarkinoilla, onko tunteilla sijaa vai ratkaiseeko pelkkä raha ?
        Onko iso ikäero este vai hidaste?
        Onko mitään arvioita vaadittavista rahasumista esim vuositasolla mitä kuluu rahaa ukrainalaiseen naiseen kaikkineen.
        Eläkemies

• olavvi
        Eläkemies kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että Ukrainassa on kova työttömyys ja huonot elinolot yleensä joka on päääsyy Naisille yrittää löytää länsimainen mies.
        Toinen kuulemma Ukrainalaisten miesten alkoholisoituminen ja ylipäätään kunnollisia naisia on kymmeniä kertoja enemmän kuin heille kelpoisia miehiä.
        Kuinka kovaa peli on avioliittomarkinoilla, onko tunteilla sijaa vai ratkaiseeko pelkkä raha ?
        Onko iso ikäero este vai hidaste?
        Onko mitään arvioita vaadittavista rahasumista esim vuositasolla mitä kuluu rahaa ukrainalaiseen naiseen kaikkineen.
        Eläkemies

Ei ne aina rahan takia nai. Toisaalta jos keski-ikäinen suomalainen saa seksikumppanikseen 22-vuotiaan ukrainalaisen.

Toisaalta mitä se haitta. Kunhan muistaa avioehdon.

• karvanaama hehehehe
        olavvi kirjoitti:

Ei ne aina rahan takia nai. Toisaalta jos keski-ikäinen suomalainen saa seksikumppanikseen 22-vuotiaan ukrainalaisen.

Toisaalta mitä se haitta. Kunhan muistaa avioehdon.

on silmää komeudelle, jota tapauksessasi vaikea nähdä, ainakaan kuvista.
        BUHAHAHAHAHAHAHAAAAA

• bataljonen
        karvanaama hehehehe kirjoitti:

on silmää komeudelle, jota tapauksessasi vaikea nähdä, ainakaan kuvista.
        BUHAHAHAHAHAHAHAAAAA

Ei niillä ole.

Itä-Saksa on ainut entinen kommunisti alue jossa ei naisilta saa persettä ja pillua pienellä rahalla. Minä en ainakaan usko, että Itä-Saksan naiset mitään lorttoja ovat, mutta vaikea sanoa kun en ole Itä-Saksassa vielä käynnyt.

Kaveri tosin kävi siellä ja huomattavasti paremmin menevät siellä asiat kuin jossain Ukrainassa tai Virossa.

• ha ha ha ha ha ha ha
      • Yks tänne, kiitos

Niin? Kauniita yliopistossa opiskelevia naisia, jotka vastustavat prostituutiota ja ovat pukeutuneet sellaisiksi sanomaansa vahvostaakseen. Mitäs pahaa siinä muka on? Kyllä tuollaisen vaimokseen ottaisi. Et tainnut edes tajuta mistä videossa on kyse?

• Stepan Bandera
        Yks tänne, kiitos kirjoitti:

Niin? Kauniita yliopistossa opiskelevia naisia, jotka vastustavat prostituutiota ja ovat pukeutuneet sellaisiksi sanomaansa vahvostaakseen. Mitäs pahaa siinä muka on? Kyllä tuollaisen vaimokseen ottaisi. Et tainnut edes tajuta mistä videossa on kyse?

Tajusin minä, mutta sinä näköjään et. Niin hehehehe nuohan "vastustaa" prostituutiota, mutta myöhemmin imee kenen tahansa ulkomaalaisen kyrpää päästäkseen pois Ukrainasta.

• ,.-.-,.,-,.--

ukraina on todella köyhä maa, lääkärikin ansaitsee jotain 400 euroa kuussa. ukrainassa on todella huono terveydenhuolto, ukrainalainen ystäväni kertoi, että sairaaloissa käytetään samoja neuloja uudestaan ja uudestaan (hän tietää, koska hänen isänsä on lääkäri), ja neulat vaan pestään kuumassa vedessä ennen seuraavaa käyttöön ottoa. eli sukupuolitaudin voi saada helposti sairaalassa. ukrainassa kondomit maksavat hirveästi verrattuna siihen, kuinka paljon esim opiskelijat saavat tukea kuussa, joten on erittäin yleistä, että nuoret tulevat raskaaksi ja tekevät abortin/saavat sukupuolitaudin kumppaniltaan/neiltaan. ukrainalla ei ole paljoa mitään tarjottavaa asukkailleen, ja kaikki haaveilevat muutosta johonkin rikkaaseen maahan.

• kiva tietää

Sehän on vaan hyvä asia suomalaisen seksituristin kannalta, että saa pillua ja persettä ukrainaista niin paljon kuin kestää.

Ukrainalainen nainen antaa siis pillua jotta pääsis parempiin oloihin?

• Eläkemies ...

Olen nyt viimepäivinä MOLEMMAT PUNTIT MÄRKINÄ yötämyöten katsellut eri deittisaitteja ja vaikutelma on ensinnäkin niitten ilmoittamien lukujen perusteella että Ukrainassa on AIVAN SANANMUKAISESTI MILJOONIA YLIJÄÄMÄNAISIA!!
        Väkiluku on siis lähes 50 000 000 ja jos puolet on naisia se tarkoittaa 25 M mimmiä.
        Ja jos näistä lähes puolet on eronneita tai ei kertakaikkiaan ole löytänyt miestä niin se voi tarkoittaa esim 5 M. Miestä hakevaa Daamia Ikäluokissa 18 - 55V. Voisiko olla , mielipiteitä?

Myöskin minua askarruuttaa miten nää likat oikein tulee toimeen ja mikä niitten palkkataso on, esim, sairaanhoitajat, kaupassa, konttorissa jne?

• deittaajar
        Eläkemies ... kirjoitti:

Olen nyt viimepäivinä MOLEMMAT PUNTIT MÄRKINÄ yötämyöten katsellut eri deittisaitteja ja vaikutelma on ensinnäkin niitten ilmoittamien lukujen perusteella että Ukrainassa on AIVAN SANANMUKAISESTI MILJOONIA YLIJÄÄMÄNAISIA!!
        Väkiluku on siis lähes 50 000 000 ja jos puolet on naisia se tarkoittaa 25 M mimmiä.
        Ja jos näistä lähes puolet on eronneita tai ei kertakaikkiaan ole löytänyt miestä niin se voi tarkoittaa esim 5 M. Miestä hakevaa Daamia Ikäluokissa 18 - 55V. Voisiko olla , mielipiteitä?

Myöskin minua askarruuttaa miten nää likat oikein tulee toimeen ja mikä niitten palkkataso on, esim, sairaanhoitajat, kaupassa, konttorissa jne?

Ukrainassa voi siis saada paljon pillua pienellä rahalla ja muutamalla lupauksella. Ukraina on poikamiesten paratiisi.

• 7+2
        Eläkemies ... kirjoitti:

Deittisaiteista 95% on täyttä huijausta ja rahastusta.
        Jos haluat tosiaankin Ukrainasta naisen niin opettele kieltä ja asu siellä muutama kuukausi.
        Kiova on pahin paikka, täynnä erilaisia rahastuksia.Kokeile jos et usko,mutta kalliiksi tulee,sen takaan.
        Mene itäiseen Ukrainaan,vaikka naiset siellä ovatkin pääasiassa venäläisiä.

• sonni pukki
        7+2 kirjoitti:

Jos haluat tosiaankin Ukrainasta naisen niin opettele kieltä ja asu siellä muutama kuukausi.
        Kiova on pahin paikka, täynnä erilaisia rahastuksia.Kokeile jos et usko,mutta kalliiksi tulee,sen takaan.

Kyllä se kuka tahansa näkee mikä on rahastusta. Parhainta on ett ukrainalaiset yliopisto-opiskelijat tarvitsevat rahaa ja antavat pillua rahoittaakseen opintonsa.

• Eläkemies
        7+2 kirjoitti:

Heti kun kelit taittuu ( siellä, mutta milloinkahan ? ) niin menen sinne ja vuokraan läheskeskustasta asunnon; kaksio kingsaispedillä voisi olla sopiva hyvästä talosta.
        Sitten voisin asettautua, kuten muuallakin olen hyvin onnistunut eli etsin kivan aamukahvilan terassilla.
        Seuraavaksi lähipuistosta tai yliopiston portin lähettyviltä vaikka vakipenkin jossa voi ihailla nuorten naisten kiinteitä suloja.
        Ehkä luoden arvostavia katseita neitoihin ja mahdollisesti vastahymyjäkin saaden!
        Voi niistä joku tulla juttelemaankin, ulkomaalaiselle, hyvinpukeutuneelle, tsarmantille vanhemmalle pukille.
        Tämän jälkeen päiväohjelmassa kolmensadan metrin ympyrän sisällä edullisen kotiruoka - perheravintolan etsiminen ja siellä tunti lounaan ja lehden parissa. JEP!
        Lopuksi kotiin iltapäivänokosille.
        Illalla voisi olla ohjelmassa TANSSIRAVINTOLOITA joissa voisi hurmata mimmejä ja mahdollisesti ottaa tytyiltä luovia ehdotuksia vastaan.
        Minä siis olen ostaja ja tytyillä sitä tavaraa kaupan, eli vaimoehdokuuttakin, kaikkea!

Ystävyyssuhteitakin uskon syntyvän, DEITTIRETKILLEKIN ajattelin osallistua bargein praisilla, olenhan paikallisia.
        Ehkä tällaitavala lepposanpäälle voisi löytyä valikoima matkan sadoista livetarjokkaista parisenkymmentä, joista viisi herkuinta voisi vetää keskenään pitkää tikkua meikäläisestä.

Onnistuisikohan matka ja metsästys?

• kyrillinen pillu
        Eläkemies kirjoitti:

Heti kun kelit taittuu ( siellä, mutta milloinkahan ? ) niin menen sinne ja vuokraan läheskeskustasta asunnon; kaksio kingsaispedillä voisi olla sopiva hyvästä talosta.
        Sitten voisin asettautua, kuten muuallakin olen hyvin onnistunut eli etsin kivan aamukahvilan terassilla.
        Seuraavaksi lähipuistosta tai yliopiston portin lähettyviltä vaikka vakipenkin jossa voi ihailla nuorten naisten kiinteitä suloja.
        Ehkä luoden arvostavia katseita neitoihin ja mahdollisesti vastahymyjäkin saaden!
        Voi niistä joku tulla juttelemaankin, ulkomaalaiselle, hyvinpukeutuneelle, tsarmantille vanhemmalle pukille.
        Tämän jälkeen päiväohjelmassa kolmensadan metrin ympyrän sisällä edullisen kotiruoka - perheravintolan etsiminen ja siellä tunti lounaan ja lehden parissa. JEP!
        Illalla voisi olla ohjelmassa TANSSIRAVINTOLOITA joissa voisi hurmata mimmejä ja mahdollisesti ottaa tytyiltä luovia ehdotuksia vastaan.
        Minä siis olen ostaja ja tytyillä sitä tavaraa kaupan, eli vaimoehdokuuttakin, kaikkea!

Ystävyyssuhteitakin uskon syntyvän, DEITTIRETKILLEKIN ajattelin osallistua bargein praisilla, olenhan paikallisia.
        Ehkä tällaitavala lepposanpäälle voisi löytyä valikoima matkan sadoista livetarjokkaista parisenkymmentä, joista viisi herkuinta voisi vetää keskenään pitkää tikkua meikäläisestä.

Kyllä ne sinulle antaa jos sinulla on paljon rahaa ja kun sanot, että olet hyvinvointivaltio Suomesta niin saattavat antaa nostaa hametta jopa ilmaiseksi.

• 15+8
        Eläkemies kirjoitti:

Suunnitelmasi on lähes aukoton!
        Vain tuo tanssiravintola otti silmään...jos et sitten ole armoton discohile?
        Sinne vaan pääkadun varteen,vireisen kadun toisesta päästä löytyy ostoskeskus jonka kellarikerroksesta saa edullista ruokaa.
        Jätä alle kolmekymppiset suosiolla rauhaan, tietävät vain rahanmenoa.

• Витя

Kondomit eivät maksa millään tapaa mitattuna paljon Ukrainassa. Mitä sieniä sä oot syöny..

• Anonyymi
        Eläkemies ... kirjoitti:

Siellä muna huutaa melko maittavat luvut 18 - 55 mihinkä siellä voi mennä etsimään munalle sijaa ottaa muutaman mimmin mukaan ja kokeilla on kai siellä yriteliöitä olen kovasti kiinostunut.Eikös sen pitäisi olla sekaisin siellähän on sota toimiiko siellä mikään normaaliin tahtiin se on pitkä maa .Siellä' on varmasti monen laista Naista tarjolla ja mihinkä kannattaa mennä vilkuilemaan Niin sanotusti parasta ennen päiväyksen perään .Se on avuitus vai mille sinusta tuntuu.lassi moikka..

• Eläk..

Joo eli aattelinkin etsiä semmosta VIELÄ TIMMIÄ - 3 Vee yhellä skidillä

• ukrainan pillu osto
        Eläk.. kirjoitti:

Joo eli aattelinkin etsiä semmosta VIELÄ TIMMIÄ - 3 Vee yhellä skidillä

Minä panen jokaista ukrainalaista naista joka on seksikäs. 20 vuotias ukrainalainen nainen on paras. Jaksaa sängyssä pitempään kuin 30 vuotias.

• yyuyuottugr
        ukrainan pillu osto kirjoitti:

Minä panen jokaista ukrainalaista naista joka on seksikäs. 20 vuotias ukrainalainen nainen on paras. Jaksaa sängyssä pitempään kuin 30 vuotias.

Ukrainassa kuten kaikissa muissakin Suomea köyhimmissä maissa kannattaa ottaa huomioon seuraava kokeneen neuvo, oli sitten mies tai nainen: pitäkää hauskaa, käyttäkää kondomia. Älkää tuoko seuralaista Suomeen. Avioliitto ulkomaalaisen kanssa epäonnistuu 9 tapauksessa 10stä. Se johtuu siitä että siellä lomalla köyhässä maassa vaikutatte rikkailta. Mutta kun tulette yhdessä Suomeen kaikki onkin kallista. Missä on se kivitalo ja Mersu jota puolisonne odotti ja josta sukulaisilleen ja ystävilleen kehui? Ei ole heidän vikansa jos menee pieleen. Kyllä se on suomalaisen vika jos luo ulkomaalaiselle liian suuret odotukset.

• Eläke....s
        yyuyuottugr kirjoitti:

Ukrainassa kuten kaikissa muissakin Suomea köyhimmissä maissa kannattaa ottaa huomioon seuraava kokeneen neuvo, oli sitten mies tai nainen: pitäkää hauskaa, käyttäkää kondomia. Älkää tuoko seuralaista Suomeen. Avioliitto ulkomaalaisen kanssa epäonnistuu 9 tapauksessa 10stä. Se johtuu siitä että siellä lomalla köyhässä maassa vaikutatte rikkailta. Mutta kun tulette yhdessä Suomeen kaikki onkin kallista. Missä on se kivitalo ja Mersu jota puolisonne odotti ja josta sukulaisilleen ja ystävilleen kehui? Ei ole heidän vikansa jos menee pieleen. Kyllä se on suomalaisen vika jos luo ulkomaalaiselle liian suuret odotukset.

OLEN TEKEMÄSSÄ BUDJETTIA 6 KK MATKALLE ODESSAAN.
        Onko kenelläkään kokemuksia elinkustannuksista siellä, kuten
        1. Kaksion vuokra t
        2. Ruokamenot ( 1 ateria per pv. ravintolassa )
        3. Internet
        4. Taxi
        5. Irtosälää
        6. Jos elätettävä NAINEN, KK kustu hänestä.

Näkemyksiä tarvittaisiin kokeneilta ukrainan kävijöiltä!

KIITOS etukäteen.

• Витя
        Eläke....s kirjoitti:

OLEN TEKEMÄSSÄ BUDJETTIA 6 KK MATKALLE ODESSAAN.
        Onko kenelläkään kokemuksia elinkustannuksista siellä, kuten
        1. Kaksion vuokra t
        2. Ruokamenot ( 1 ateria per pv. ravintolassa )
        3. Internet
        4. Taxi
        5. Irtosälää
        6. Jos elätettävä NAINEN, KK kustu hänestä.

Näkemyksiä tarvittaisiin kokeneilta ukrainan kävijöiltä!

KIITOS etukäteen.

Vuokrien hintoja voit kattoa vaikka tuolta http://slando.od.ua/ . Itse oon maksanu about 200 euroa yksiöstä (Donetskissa). Ruokahan on edullista jos tekee sen itse kotona mutta jos nyt välttämättä haluat ravintolassa syödä niin ehkäpä joku tuollainen 5 euroa per lärvi riittänee päivässä. Nettitikun hintoja voi katella esim. tuolta http://www.life.com.ua/index.php?lng=en . Taksiakaan en näe tarpeelliseksi käyttää kun on bussit ja marshrutkat keksity mutta tarvittaessa jollain viidellä eurolla pötkii jo hyvinkin pitkälle. Ja naiselle nyt on hieman vaikea hintaa laittaa. Riippuu melko paljon persoonasta jos nyt et mitään maksullista meinaa...

• Einarinarinaa
        Витя kirjoitti:

Vuokrien hintoja voit kattoa vaikka tuolta http://slando.od.ua/ . Itse oon maksanu about 200 euroa yksiöstä (Donetskissa). Ruokahan on edullista jos tekee sen itse kotona mutta jos nyt välttämättä haluat ravintolassa syödä niin ehkäpä joku tuollainen 5 euroa per lärvi riittänee päivässä. Nettitikun hintoja voi katella esim. tuolta http://www.life.com.ua/index.php?lng=en . Taksiakaan en näe tarpeelliseksi käyttää kun on bussit ja marshrutkat keksity mutta tarvittaessa jollain viidellä eurolla pötkii jo hyvinkin pitkälle. Ja naiselle nyt on hieman vaikea hintaa laittaa. Riippuu melko paljon persoonasta jos nyt et mitään maksullista meinaa...

Varaa matkalle paljon rahaa, nainen ei sua huoli jos käy ilmi että sulla ei ole millä mällätä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      37
      2071
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      182
      1490
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1401
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1209
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1098
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1050
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1000
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      960
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70