Juutuupista löytyi Trishan live tulkinta kankkuspäivän laulusta. Kukahan vanhempi konkari on kaverina. Alla linkki.
(Miltähän tipitii kuulostais Pate Mustajärven...?:)
http://youtube.com/watch?v=f8C0__MoUjU
Sunday Morning Coming Down
7
1058
Vastaukset
- on tosi tunnettu
On Kris Kristofferson. Säveltäjä on Johnny Cash.
- Poro Tallinnasta
on kappaleen säveltäjä Kris Kristofferson. Kristoffersonin oma versio kappaleesta löytyy hänen debyyttialbumiltaan "Kristofferson" vuodelta 1970. Johnny Cash levytti biisin samana vuonna, mutta ensimmäisen version levytti Ray Stevens (Ismo Kallion Arabi Ahabin alkuperäisesittäjä 60-luvun alussa) vuonna 1969.
- ..aloittaja..
Tässä videoa katsellessa tuli mieleen että "Freukkarit" teki aikoinaan laulusta suomenkielisen version. Taisi olla aikalailla suora käännös. Tuli edelleen mieleen että jossakin kokoelmalevyn kansilehdessä oli tarina laulun synnystä, joka meni muistaakseni pääpiirteittäin näin:
"Eräänä sunnuntaiaamuna Johnny Cashin pihalle laskeutui helikopteri. Kopterista kömpi ulos krapulainen Kristofferson, kitara kädessä ja toisessa viskileka. Kris tuli vartavasten kertomaan, että hän oli tehnyt laulun joka Cashin täytyi välttämättä kuulla heti ja ottaa ohjelmistoonsa."
Eli näin oli tarinan mukaan syntynyt klassikko, Sunday Morning Coming Down.
- weeren
Tehty vuonna 1971 vähän ennen miehen kuolemaa. Löytyy "That Be Bop a Lula Cat" -cd:ltä.
Cashin versio itselle edelleen ykkösversio tuosta kipaleesta. - mun unelmabiisi
mun unelmabiisi kuten hoyt axtonin evangelina
- Hank Williams
Tässä suomalainen Lost Highway -tulkinta biisistä:
http://www.youtube.com/watch?v=g7K_j1hDGMY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019